radiolog Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 A jak włączacie silnik to też słyszycie takie glosne stuknięcie na końcu auto testu świateł przednich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 2 godziny temu, mechanik napisał: Tak, do końca tego nie poprawiono. Mówi się: pasywny system bezpieczeństwa 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 4 godziny temu, radiolog napisał: A jak włączacie silnik to też słyszycie takie glosne stuknięcie na końcu auto testu świateł przednich? Ze światłami to mam chyba wszystko Ok, nic mi nie stuka:) Ale ten dźwięk ocierania przy nadkolu jest notorycznie na rondzie, może za szybko jeżdżę po rondach Zapytam w ASO przy przeglądzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 12 godzin temu, radiolog napisał: A jak włączacie silnik to też słyszycie takie glosne stuknięcie na końcu auto testu świateł przednich? Prawdopodobnie słyszysz moment włączenia sprężarki klimatyzacji. Startuje po kilku sekundach od uruchomienia silnika i niestety robi to w tak „subtelny” sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WacławMasło Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 19 godzin temu, Grzesiek89 napisał: Ze światłami to mam chyba wszystko Ok, nic mi nie stuka:) Ale ten dźwięk ocierania przy nadkolu jest notorycznie na rondzie, może za szybko jeżdżę po rondach Zapytam w ASO przy przeglądzie:) Też tak kiedyś miałem. Jeździłem za szybko po rondach i mi się włączała kontrola trakcji, ale na tyle subtelnie, że nie wyświetlało mi się nic na desce rozdzielczej. Potem zacząłem jeździć trochę delikatniej i przez jakiś czas było OK, aż pojawił się bardzo podobny dźwięk w tych samych okolicznościach chociaż nie dokładnie ten sam i okazało się, że to półosie Po tej przygodzie na tyle zwalniam na rondzie, że już mi się nie włącza kontrola trakcji i półosie też całe Spróbuj wyłączyć kontrolę trakcji i przejechać przez rondo albo rzucić okiem na gumę przy półosiach czy nic się tam nie leje ani nie jest popękane. Jakby to były półosie to można to bardzo łatwo przetestować skręcając maksymalnie kierownicę i nawet powoli się tocząc. Słychać wtedy taki nieprzyjemny metaliczny dźwięk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 14 godzin temu, WacławMasło napisał: Też tak kiedyś miałem. Jeździłem za szybko po rondach i mi się włączała kontrola trakcji, ale na tyle subtelnie, że nie wyświetlało mi się nic na desce rozdzielczej. Potem zacząłem jeździć trochę delikatniej i przez jakiś czas było OK, aż pojawił się bardzo podobny dźwięk w tych samych okolicznościach chociaż nie dokładnie ten sam i okazało się, że to półosie Po tej przygodzie na tyle zwalniam na rondzie, że już mi się nie włącza kontrola trakcji i półosie też całe Spróbuj wyłączyć kontrolę trakcji i przejechać przez rondo albo rzucić okiem na gumę przy półosiach czy nic się tam nie leje ani nie jest popękane. Jakby to były półosie to można to bardzo łatwo przetestować skręcając maksymalnie kierownicę i nawet powoli się tocząc. Słychać wtedy taki nieprzyjemny metaliczny dźwięk. Ok dzieki sprawdzę ale w nowym aucie to raczej nie powinny być półosie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WacławMasło Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 (edytowane) W dniu 10.10.2020 o 09:40, Grzesiek89 napisał: Ok dzieki sprawdzę ale w nowym aucie to raczej nie powinny być półosie.... Jak wymieniałem półosie, to auto było 3 letnie z przebiegiem chyba 50-60 tys km, więc teoretycznie nie miały prawa paść. Zresztą w serwisie byli dosyć mocno zdziwieni jak zdiagnozowali usterkę i nie potrafili powiedzieć czemu tak szybko. Prawdopodobnie kombinacja jakiejś drobnej wady materiałowej + mojego stylu jazdy w zakrętach + tego, że nie przejmowałem się tym, że był to francuski hatchback i jak potrzebowałem zjechać z asfaltu w Bieszczadach, żeby podjechać po kamieniach pod szlak, to jechałem tak długo aż nie usłyszałem że trę podwoziem Podejrzewam, że w Twoim przypadku to będzie jednak kontrola trakcji. Edytowane 12 Października 2020 przez WacławMasło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 6 godzin temu, WacławMasło napisał: Jak wymieniałem półosie, to auto było 3 letnie z przebiegiem chyba 50-60 tys km, więc teoretycznie nie miały prawa paść. Zresztą w serwisie byli dosyć mocno zdziwieni jak zdiagnozowali usterkę i nie potrafili powiedzieć czemu tak szybko. Prawdopodobnie kombinacja jakiejś drobnej wady materiałowej + mojego stylu jazdy w zakrętach + tego, że nie przejmowałem się tym, że był to francuski hatchback i jak potrzebowałem zjechać z asfaltu w Bieszczadach, żeby podjechać po kamieniach pod szlak, to jechałem tak długo aż nie usłyszałem że trę podwoziem Podejrzewam, że w Twoim przypadku to będzie jednak kontrola trakcji. Sprawdzałem dziś i nie ma dźwięku ocierania przy nadkolu na maxa skręconych kołach i powolnym ruszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 A czy te dynamiczne ronda mają nierownosci? Ja mam bardzo podobnie na łuku 90 stopni z pofaldowaniem. Przejeżdżane dynamicznie tak że auto się buja na tych nierównościach. Coś przyciera. Chyba opona o nadkole. Tylko u mnie Forek XT 2018. Ale mają wspólne genyWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 3 minuty temu, Gazik napisał: A czy te dynamiczne ronda mają nierownosci? Ja mam bardzo podobnie na łuku 90 stopni z pofaldowaniem. Przejeżdżane dynamicznie tak że auto się buja na tych nierównościach. Coś przyciera. Chyba opona o nadkole. Tylko u mnie Forek XT 2018. Ale mają wspólne geny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak jest nierówno ,bo od wewnątrz jest pas z bruku przeważnie ułożony i lewymi kołami najeżdżam na nie często Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 Na początku mnie to mocno wkurzyło - tylko w tym Forku takie atrakcje były a zakręt wielokrotnie przejeżdżałem różnymi samochodami. Prędkość ok 60 km/h . Na żadnym innym zakręcie to się nie powtórzyło więc machnąłem ręką i przejeżdżam go wolniej ot taki pasywny system bezpieczeństwa...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lazy_moose Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 (edytowane) Witam Wszystkich, Przygladam się dopiero marce - więc jestem "świeżak", ale z zakusami na kupno Forestera https://www.formacar.com/en/news/view/28730.html Tak sobie dedukuję (laickim okiem) , że: Sales of the facelifted Subaru Levorg have started in Japan and will soon begin in Europe, too. ten silnik (new 1.8-liter opposite-four engine rated at 177 hp (132 kW) and 300 Nm) w Levorgu będzie w EU to czy zatem ta sama jednostka nie pojawi się w Forku? https://www.torquenews.com/1084/when-will-subaru-forester-get-new-turbocharged-engine-it-could-be-soon The 1.8-liter turbocharged engine in the new Levorg is an all-new direct-injection four-cylinder Boxer producing 175 horsepower and 221 lb-ft of torque. The new turbocharged Forester will come paired exclusively with the Lineartronic Continuously Variable Transmission (CVT), and the 6-speed manual transmission will not be available. The fifth-generation 2021 Subaru Forester 2.5-liter naturally aspirated Boxer engine produces 182 horsepower and 176 lb-ft of torque. The Levorg-sourced 1.8-liter engine will give the Forester compact SUV a significant increase in torque. Podsumowanie: According to the report, Subaru will launch the 2021 Forester with the new fuel-efficient 1.8-liter direct-injection turbocharged Boxer engine in Japan on October 22, 2020 Czy @Dyrekcja wie czy to może być potem EU? Edytowane 12 Października 2020 przez lazy_moose 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Skoro ma zastąpić FB25 w foresterze, to może i w OBK pojawi się nowe serce? Pytanie czy dopłynie do UE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 2 godziny temu, aflinta napisał: Skoro ma zastąpić FB25 w foresterze, to może i w OBK pojawi się nowe serce? Pytanie czy dopłynie do UE. OMG który to już raz robimy sobie nadzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 ja własnie na to licze ze w ciągu 2 lat pojawi się OBK z konkretniejszą mocą oczywiscie już z nową platformą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 (edytowane) Orientuję się ktoś, czy na przykład klapa bagażnika otwierana jest prądem z baterii, której stan widzimy na wyświetlaczu centralnym? Stoję właśnie w korku, bateria się wyładowała i bagażnik już się nie otworzył, jedynie zamek puścił i musiałem ręcznie otworzyć i zamknąć. Edytowane 13 Października 2020 przez dawidz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 56 minut temu, dawidz napisał: Orientuję się ktoś, czy na przykład klapa bagażnika otwierana jest prądem z baterii, której stan widzimy na wyświetlaczu centralnym? Stoję właśnie w korku, bateria się wyładowała i bagażnik już się nie otworzył, jedynie zamek puścił i musiałem ręcznie otworzyć i zamknąć. Mówisz o baterii trakcyjnej która jest w bagażniku? Raczej rozładowanie baterii trakcyjnej nie ma wpływu na otwieranie klapy bagażnika elektrycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 na mój chłopski rozum ta bateria z wyświetlacza to raczej pod napęd na koła jest a nie na inne rzeczy przeznaczona, ona powinna napędzać tylko silnik elektryczny a nie jakieś bagażniki, radia, czy inne cudawianki. ale tak mnie się tylko wydaje na moją logike. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lazy_moose Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 (edytowane) https://www.subaru.com/owners/vehicle-resources/manuals.html?modelCode=2020-FOR-LFB zaglądałem tu: https://cdn.subarunet.com/stis/doc/ownerManual/MSA5M2002B_STIS-opt.pdf strona 143: NOTE If the rear gate cannot be opened due to a discharged vehicle battery, a malfunction in the door locking/unlocking system or other causes, you can unlock it by manually operating the rear gate lock release lever. Więc jak dla mnie to mowa o akumulatorze - tym klasycznym Edytowane 14 Października 2020 przez lazy_moose Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Też mi się tak wydaje, że bateria trakcyjna nijak sie ma do baterii obsługowej. Warto jednak od czasu do czasu podładować aku w nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lazy_moose Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 No bez jaj Kolega @dawidznie ruszał fury z parę tygodni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 kolega @dawidz chyba już opisywał swoje przygody z aku na wakacjach...czyżby powrót demonów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 W sobotę zrobiłem trasę 320km, niedziela 170km, we wtorek wracałem do domu i po jakiś 120km utknąłem w korku na A4. Po 30min stania w korku zgłodniałem i wybrałem się do bagażnika i tutaj moje zaskoczenie, zamek się otworzył ale klapa ani drgnęła w górę. Akumulator wymieniony na większy, niby miał rozwiązać problem. Z usterek, w miedzyczasie padł mi jeszcze głośnik z tyłu w drzwiach lub został uszkodzony w serwisie, nie wiem bo usłyszałem to dopiero kiedy usiadłem z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 @dawidzty na pewno kupiłeś nowe auto? czy dostałeś jakiś ochłap z darów dla powodzian bo nie wierzę w to co czytam o twoim aucie...ile ty masz tych km najechanych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 6800 od lipca Nówka sztuka, nawet nie testowy. Jeżeli to znowu główny aku to się zastanawiam czy nie napisać pytania do jakiegoś uokik pytania, czy można odstąpiuć od umowy zakupu samochodu, bo szerze to samochód jest bardzo fajny, super mi się nim jeździ ale trochę mam dosyć tych usterek. Możliwe, że to tylko moja sztuka albo magik elektryk z Katowic go tak urządził, nie mam pojęcia ale teraz chyba dopłaciłbym te 20-30k do xc60. Szkoda tylko tego GAPu i przedłużonej gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się