aflinta Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 7 godzin temu, mac paul napisał: prywatnie mam Levorga 1,6 turbo a słuzbowo astra 1,nie-ASO. I w zakresie tempomatu gdy levorg ma ustawione 140 to po przyblokowaniu przez TIRa do np 90 ponowne rozpędzanie trwa wieczność !!! W Levorgu nie ma możliwości zmiany dynamiki reakcji tempomatu? W XV jest i robi to kolosalną różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 14 minut temu, aflinta napisał: W Levorgu nie ma możliwości zmiany dynamiki reakcji tempomatu? W XV jest i robi to kolosalną różnicę. Hę? Dobra chyba jednak przeczytam te instrukcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 8 godzin temu, mac paul napisał: a słuzbowo astra 1,nie-ASO. najpierw się zdziwiłem, a potem załapałem astra 1.4 z turbiną Pytanie do gospodarzy Forum: jaki sens ma utrzymywanie tej śmiesznej blokady nazw kilku tunerów? Żaden z obecnie sprzedawanych modeli Subaru nie kwalifikuje się do tuningu, nie jest to żadna konkurencja ani reklama. Może po prostu odpuścić bo troche to śmiesznie wygląda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Godzinę temu, aflinta napisał: W Levorgu nie ma możliwości zmiany dynamiki reakcji tempomatu? W XV jest i robi to kolosalną różnicę. A czy można ustawić tempomat tak aby był zwykłym nieadaptacyjnym? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 (edytowane) 3 godziny temu, aflinta napisał: W Levorgu nie ma możliwości zmiany dynamiki reakcji tempomatu? W XV jest i robi to kolosalną różnicę. W wolnossącym Foresterze SJ niestety nie ma tej funkcji. Na samym początku po zakupie usilnie jej szukałem bo wiem, że w XV jest. 2 godziny temu, Lisek napisał: A czy można ustawić tempomat tak aby był zwykłym nieadaptacyjnym? Taka możliwość jest chyba w każdym Subaru z adaptacyjnym tempomatem. Sam używam czasami jak jest gorsza pogoda i EyeSight nie chce działać (mgła lub ulewa). Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez Michał W. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Godzinę temu, Michał W. napisał: W wolnossącym Foresterze SJ niestety nie na tej funkcji. Na samym początku po zakupie usilnie jej szukałem bo wiem, że w XV jest. Taka możliwość jest chyba w każdym Subaru z adaptacyjnym tempomatem. Sam używam czasami jak jest gorsza pogoda i EyeSight nie chce działać (mgła lub ulewa). No to powiedz proszę jak to włączyć bo adaptacja nie zawsze jest potrzebna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 12 minut temu, Lisek napisał: No to powiedz proszę jak to włączyć bo adaptacja nie zawsze jest potrzebna.... Włączasz normalnie EyeSight a następnie trzymasz dłużej wciśnięty przycisk wyboru dystansu od poprzedzającego auta i uruchamiasz tak samo jak aktywny. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 3 godziny temu, aflinta napisał: W Levorgu nie ma możliwości zmiany dynamiki reakcji tempomatu? W XV jest i robi to kolosalną różnicę. tempomat aktywny nie blokuje możliwości użycia pedału gazu. w opisanej sytuacji (konieczność mocniejszego przyspieszenia po starcie z prawego z 90km/h) nie wyobrażam sobie innej opcji. mam wrażenie że nieco żwawiej tempomat przyspiesza w trybie S ale tu też szału nie ma -- bez użycia gazu można IMHO tempomatować aktywnie na ekspresówkach przy stosunkowo niewielkim ruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Ale tu cicho, ja od 1,5 tygodnia pomykam po Mazurach. Dojazd z rowerami na haku bezproblemowy, przyspieszał i wyprzedzał doładowany, bez zadyszki. Na miejscu aku w pełni sprawne, ani razu się nie rozładował, mimo że drzwi były otwarte przy wkładaniu i wyciąganiu ciuchów. Po bezdrożach śmiga pięknie, nawet bez odpinania tylnego bagażnika. Ani razu nie było potrzeby posiadania 250 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 2 godziny temu, kruque napisał: tempomat aktywny nie blokuje możliwości użycia pedału gazu Ależ oczywiście i sam często go poganiam w ten sposób bo inaczej musiałbym czekać aż auto przede mną zjedzie z pasa albo oddali się poza zasięg ES. Wadą jest, że daje po hamulcach jak odpuścimy gaz i nasza prędkość jest o 10km/h większa od zadanej - oczekiwałbym delikatnego hamowania silnikiem jak nic przed nami nie ma. Ale lenistwo ponad wszystko Ogólnie to ustawienie o którym wspomniałem wpływa tylko na intensywność dodawania gazu przez tempomat by wyrównać prędkość, nie eliminuje konieczności zniknięcia "przeszkody" z widoku ES co powoduje pewną zwłokę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 31 minut temu, radiolog napisał: Aniu razu nie było potrzeby posiadania 250 kn 250 kN - tyle siły pociągowej ma lokomotywa manewrowa EM10... Czyżbyś jakieś wagony ciągał? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 4 godziny temu, Michał W. napisał: Włączasz normalnie EyeSight a następnie trzymasz dłużej wciśnięty przycisk wyboru dystansu od poprzedzającego auta i uruchamiasz tak samo jak aktywny. Działa:) W OBK można nacisnąć obojętnie który przycisk (góra lub dół) od regulacji odległości i jest zwykły tempomat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 250 kN - tyle siły pociągowej ma lokomotywa manewrowa EM10... Czyżbyś jakieś wagony ciągał? Się poprawiłem km oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 16 minut temu, radiolog napisał: Się poprawiłem km oczywiście Chyba KM 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) 20 godzin temu, aflinta napisał: Ależ oczywiście i sam często go poganiam w ten sposób bo inaczej musiałbym czekać aż auto przede mną zjedzie z pasa albo oddali się poza zasięg ES. Wadą jest, że daje po hamulcach jak odpuścimy gaz i nasza prędkość jest o 10km/h większa od zadanej - oczekiwałbym delikatnego hamowania silnikiem jak nic przed nami nie ma. Ale lenistwo ponad wszystko Ogólnie to ustawienie o którym wspomniałem wpływa tylko na intensywność dodawania gazu przez tempomat by wyrównać prędkość, nie eliminuje konieczności zniknięcia "przeszkody" z widoku ES co powoduje pewną zwłokę. ES był projektowany pod zachowania kierowców z inna kulturą przemieszczania się po drogach. Jakby trzeba było implementować zmianę zachowania ES pod kątem jazdy w rożnych krajach, to jego produkcja byłaby nieopłacalna. Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez xemir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e-555 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 W dniu 9.08.2020 o 17:45, dawidz napisał: 700 chyba ciężko zrobić, jadąc bardzo spokojnie można osiągnąć 6.5-6.8l Foto licznika, drogi głównie ekspresowe na całym dystansie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 28 minut temu, e-555 napisał: Foto licznika, drogi głównie ekspresowe na całym dystansie. Chyba musicie nauczyć mnie jeździć. Prawda ze mam AT ale za wyczyn uważam zejście do 7,5 i to omijając ekspresowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e-555 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 12 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Chyba musicie nauczyć mnie jeździć. Prawda ze mam AT ale za wyczyn uważam zejście do 7,5 i to omijając ekspresowki. Ja dużo ćwiczyłem stopę na WRX… A jak często uruchamia się Wam tryb EV, u mnie w sumie po przejechaniu 5tkm sumaryczny czas wynosi 12,8 h ( to oczywiści tez uwzględnia postoje ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Godzinę temu, e-555 napisał: Foto licznika, drogi głównie ekspresowe na całym dystansie. Jaka średnia prędkość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Ja dużo ćwiczyłem stopę na WRX… A jak często uruchamia się Wam tryb EV, u mnie w sumie po przejechaniu 5tkm sumaryczny czas wynosi 12,8 h ( to oczywiści tez uwzględnia postoje ). Mnie po 7 tys, pokazuje 40h Tempomat adaptacyjny świetnie utrzymuje prawidłowy odstęp za pojazdem poprzedzającym, szansa na najechanie komuś na tyłek mało prawdopodobna, chociaż cwaniaczki to wykorzystują i się wypychają w tą lukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e-555 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 5 minut temu, Zyzol napisał: Jaka średnia prędkość? Prędkość max 120 km/h, a za zwyczaj koło 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e-555 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 4 minuty temu, radiolog napisał: Mnie po 7 tys, pokazuje 40h ooo to sporo Co do tempomatu adaptacyjnego to niestety chyba każdy system w naszym kraju nie ma szansy na poprawne działanie, musiał by być cwaniako i idioto odporny. Autostrada Austria / Niemcy na odcinku 500 km może użyłem z 8 razy pedału hamulca, cała droga na tempomacie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, e-555 napisał: Prędkość max 120 km/h, a za zwyczaj koło 100 100 na ekspresówce, toż to TIRy Cię wyprzedzają. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 100 na ekspresówce, toż to TIRy Cię wyprzedzają. Wszystkie nowe TIR-y mają chyba blokadę na 95 km/h, albo 100 km/h , to żadnemu się nie uda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 W tym teście Forester na czwartym miejscu, tuż za podium. https://www.auto-swiat.pl/testy/porownania-samochodow/honda-cr-v-hyundai-tucson-mazda-cx-5-subaru-forester-czy-hybrydy-naprawde-pala-mniej/lpscc7v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się