Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, aflinta napisał:

Komuś alarm uratował auto przed kradzieżą? Może 30 lat temu to skutkowało, teraz nikt nie zwraca uwagi na wyjące auto. 

Auta nie wiem bo osobiście nie widziałem/słyszałem. Natomiast kół owszem :) 

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radiowy też da się zagłuszyć. Jak ktoś twierdzi inaczej to opcje są dwie:

1) opublikować badania i dostać Nobla

2) wrócić do podręczników szkolnych

Pamietam jak próbowali zagłuszyć Radio Wolna Europa i słabo im wychodziło .

Pewnie ze się da, ale pewnie wymaga to o wiele większych mocy i urządzeń , niż tylko jeż na dachu .

 

Zreszta chyba trzeba znać konkretna częstotliwość do zagłuszenia , a system lokalizacji radiowej chyba się wzbudza tylko w momencie poszukiwania i dlatego ciężej go zagłuszyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, radiolog napisał:

Pamietam jak próbowali zagłuszyć Radio Wolna Europa i słabo im wychodziło .

Z wiadomych przyczyn ;) nie mogli zagłuszać u źródła.

Pierwsze prawo wszelkiej maści włamywaczy: nie da się uchronić systemu do którego jest fizyczny dostęp.

Czy to zagłuszanie własnym nadajnikiem (podejrzewam, że dokładna znajomość częstotliwości nie jest wymagania - kwestia mocy nadajnika i jak bardzo "sieje") czy też wsadzenie do kontenera. 

 

Ale co do alarmu to się zgadzam, że zastosowanie ma marginalne. Nie wiem jak bardzo auto jest zdemolowane przy próbie kradzieży. Jak już to bym chyba wolał aby zniknęło niż zastać je z wyjącym alarmem i zniszczonym wnętrzem.

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2020 o 12:37, radiolog napisał:


Byle taki 25 km jak we Włoszech , który się kończy i zaczyna następny

I cisniesz 180 potem stajesz na esspreso i pomiar sie zgadza :)

Edytowane przez Jaca68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2020 o 12:52, radiolog napisał:

 

Można i e-boxerem jechać 160 km/h ,bez jakiejś zadyszki, jedynie robi się głośno i podatniej na boczne uderzenia wiatru.

Najprzyjemniej się jedzie w zakresie 125-135 km/h

No widzisz i dlatego nie kupilem e-boxera, bo teraz moge jechac 160 w ciszy. Generalnie e-boxer idealne auto do Holandii (limit na autostradzie 100 km/h)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Jaca68 napisał:

No widzisz i dlatego nie kupilem e-boxera, bo teraz moge jechac 160 w ciszy. Generalnie e-boxer idealne auto do Holandii (limit na autostradzie 100 km/h)

Jeszcze trochę i nad Wisłe dojdzie ograniczenie na autostradzie do 100 km/h, jak rząd nie wprowadzi to unia nakaże .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników e boxera, jak wyglada sprawa przełączanie się na EV u Was w upał? Bo ja zauważyłem ze w temp 30 st C bardzo rzadko się przełącza , prawie wcale... dziwna sprawa... natomiast do 25 st C to bardzo chętnie się przełącza na EV... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2020 o 09:52, radiolog napisał:


Statystycznie częściej na głupich zachowaniach są przyłapywani kierowcy tych marek i innych super drogich, bo niestety często intelekt nie idzie w parze z ilością posiadanej kasy i tyle.
Tych grzecznych na drodze widuje się mniej

Są trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, okropne kłamstwa i statystyki.

  • There are three kinds of lies: Lies, Damn Lies, and Statistics. (ang.)
  • Opis: przypisane Disraeliemu przez Marka Twaina.

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2020 o 09:52, radiolog napisał:


Statystycznie częściej na głupich zachowaniach są przyłapywani kierowcy tych marek i innych super drogich, bo niestety często intelekt nie idzie w parze z ilością posiadanej kasy i tyle.
Tych grzecznych na drodze widuje się mniej

Są trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, okropne kłamstwa i statystyki.

  • There are three kinds of lies: Lies, Damn Lies, and Statistics. (ang.)
  • Opis: przypisane Disraeliemu przez Marka Twaina.

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, omyłkowo dodałem dwa razy tego samego posta.

 

Żeby nie było, że piszę nie na temat :)  Forester (e-boxer), to (w mojej ocenie) naprawdę świetne auto. Wahałem się czy go nie wziąć, niemniej dwie kwestie przesądziły o wyborze innego auta: zbyt mała moc i zbyt mały zasięg - poza tym auto naprawdę bardzo mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, roy napisał:

Przepraszam, omyłkowo dodałem dwa razy tego samego posta.

 

Żeby nie było, że piszę nie na temat :)  Forester (e-boxer), to (w mojej ocenie) naprawdę świetne auto. Wahałem się czy go nie wziąć, niemniej dwie kwestie przesądziły o wyborze innego auta: zbyt mała moc i zbyt mały zasięg - poza tym auto naprawdę bardzo mi się podoba.

Mocy niema za dużo to fakt ale wystarczająco do normalnej jazdy z punktu A do B , a tym zasięgiem to bez przesady, ja robię na całym baku  prawie 600 km a po za tym stacje benzynowe są wszędzie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, roy napisał:

Żeby nie było, że piszę nie na temat :)  Forester (e-boxer), to (w mojej ocenie) naprawdę świetne auto. Wahałem się czy go nie wziąć, niemniej dwie kwestie przesądziły o wyborze innego auta: zbyt mała moc i zbyt mały zasięg - poza tym auto naprawdę bardzo mi się podoba.

Do pojemności baku tez maiłem duże obawy, teraz po przejechaniu 4500 km zmieniłem zdanie.

Mój zasięg na baku to około 700 km, średni spalanie na całym dystansie który przejechałem e-boxerem wynosi 6,5 l/100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2020 o 15:20, radiolog napisał:

Uczciwe jest max 145

145 licznikowe to w XT bulo raptem 136 wedlug GPS, poza tym u nas za przekroczenie na autostradzie o 10 nie karają, więc spokojnie można 155 ustawić

 

W dniu 5.08.2020 o 15:20, radiolog napisał:

Bez zwolnienia trzeba zacząć wyprzedzać TIRa z jakieś 700 m wcześniej ,

700 - na pewno???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Grzesiek89 napisał:

Mam pytanie do użytkowników e boxera, jak wyglada sprawa przełączanie się na EV u Was w upał? Bo ja zauważyłem ze w temp 30 st C bardzo rzadko się przełącza , prawie wcale... dziwna sprawa... natomiast do 25 st C to bardzo chętnie się przełącza na EV... 

 

Też tak  mam, ale to wynika z upału i pracy klimy jedynie na pasku od silnika, silnik nie chodzi, nie ma chłodzenia, to komputer odpuszcza EV, żeby zapewnić temperaturę zadaną. Myślę,że jak wyłączysz klimę, to EV będzie załączał się równie często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Jaca68 napisał:

145 licznikowe to w XT bulo raptem 136 wedlug GPS, poza tym u nas za przekroczenie na autostradzie o 10 nie karają, więc spokojnie można 155 ustawić

 

 

 

Może tak jest w XT, dla łechtania ego kierowcy, ale w e-boxerze w pełnym zakresie przekłamuje jedynie o 3 km/h, czyli 145 to jest 142 :) (wg GPS)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, radiolog napisał:

 

Może tak jest w XT, dla łechtania ego kierowcy, ale w e-boxerze w pełnym zakresie przekłamuje jedynie o 3 km/h, czyli 145 to jest 142 :) (wg GPS)

W sumie to powinno być odwrotnie aby marzenia kierownika e-boxera stały się rzeczywistością :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2020 o 19:17, Michał W. napisał:

W Polsce niestety jest tak jak piszesz i najlepiej mieć spory zapas mocy ale ten tempomat z tymi silnikami wolnossącymi od Subaru dobrze sobie radzi w bardziej cywilizowanej części świata.

Na Polskę i naszych wschodnich sąsiadów powinny być produkowane wersje specjalne, przygotowane do szalonej wojenki na drodze. ;)

prywatnie mam Levorga 1,6 turbo a słuzbowo astra 1,nie-ASO. I w zakresie tempomatu gdy levorg ma ustawione 140 to po przyblokowaniu przez TIRa do np 90 ponowne rozpędzanie trwa wieczność !!! Rozumiem irytację tych za mną. W przypadku astry ten sam manewr trwa zdecydowanie krócej mimo mniejszej mocy i mniejszego momentu obrotowego. Tak więc to jest kwestia (moim zdaniem) oprogramowania. Nie śmiem nawet przypuszczać jak to działa w eBoxerze. W ogóle mimo jeżdzenia 3 autami z plejadami przy zmianie obecnego wybór jest 0. I to jest smutne. Dlaczego inne marki moga w EU mieć mocniejsze silniki a subaru w EU wciąż tylko eksperymenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, mac paul napisał:

 Dlaczego inne marki moga w EU mieć mocniejsze silniki a subaru w EU wciąż tylko eksperymenty.

Było to już nam to wielokrotnie tutaj tłumaczone.

Subaru jako marka skupia się głównie na zadowoleniu klienteli na rynku w USA  (dzięki czemu jeszcze w ogóle istnieje) gdzie tamtejszy farmerzy i gospodynie domowe odwożące dzieci do przedszkola 9-osobowym Ascentem lub OBK XT są wniebowzięci jak to kupili tzw "value for money car" o którego mechanice ani obsłudze nie mają zielonego pojęcia.

Czasem wypuszczą  coś ciekawego na rynek japoński/australijski natomiast reszta świata ma się zadowolić tym co jest lub oddalić się w zapomnienie....:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...