TOMA52 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 (edytowane) A mnie trochę nie. W ramach walki z CO2 mamy w autach system BMS (battery management system), który - kiedy uzna, że akumulator jest naładowany - przerywa w trakcie jazdy ładowanie, zwłaszcza przy przyspieszaniu i na postoju, ale często także podczas spokojnej jazdy. Ładowanie załącza się kiedy np. włączymy mocniejsze odbiorniki lub podczas hamowania silnikiem. Obserwuję to na ładowarce telefonu w zapalniczce, która ma prosty woltomierz. U mnie, mimo przeprowadzonej próby reanimacji (ładowanie kontrolowane w garażu przez 5 dni, z pomiarem gęstości elektrolitu), akumulator jest na wykończeniu. Napięcie spoczynkowe zamiast 12.6 jest około 12.2V. Niestety układ BMS nadal radośnie oszczędza CO2 odłączając ładowanie. Niestety tester w ASO na przeglądach twierdzi, że aku jest sprawny w 85%. Edytowane 29 Lipca 2020 przez TOMA52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 31 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 Czy koledzy, właściciele E-boxerów mogą udzielić informacji w temacie występowania tzw. "szmatki" w tych modelach. Ciekaw jestem czy "era hybrydowa" w Subaru wyeliminowała ten element wyposażenia wnętrza . Jeżeli już ktoś udzielił takiej informacji, z góry przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 31 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 Teraz, kokos napisał: Czy koledzy, właściciele E-boxerów mogą udzielić informacji w temacie występowania tzw. "szmatki" w tych modelach. Ciekaw jestem czy "era hybrydowa" w Subaru wyeliminowała ten element wyposażenia wnętrza . Jeżeli już ktoś udzielił takiej informacji, z góry przepraszam Jest i nie ma. Coś jest bo być musi, ale jest to zdecydowanie lepszej jakości niż "szmatka". Z tego co pamiętam to jest to taka "eko" skóra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 31 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 (edytowane) 53 minutes ago, Czarne_Koronkowe said: Jest i nie ma. Coś jest bo być musi, ale jest to zdecydowanie lepszej jakości niż "szmatka". Z tego co pamiętam to jest to taka "eko" skóra. Świat się kończy! Nie ma szmatki i nie ma oldskulowych przycisków podgrzewania foteli. Pal licho ofertę silnikową, dopiero brak powyższych powoduje, że to naprawdę już nie to samo Subaru Edytowane 31 Lipca 2020 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 31 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 Ja wczoraj sprawdziłem napięcie w akumulatorze tak z ciekawości i przy wyłączonym silnik było 12.65V a przy rozruchu 10.65V a tez mam alarm zamontowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 31 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 6 godzin temu, peteres napisał: Świat się kończy! Nie ma szmatki i nie ma oldskulowych przycisków podgrzewania foteli. Pal licho ofertę silnikową, dopiero brak powyższych powoduje, że to naprawdę już nie to samo Subaru W XV E-boxer zostały. Tak samo w Forkach oferowanych w Kaliningradzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Kristofor napisał: W XV E-boxer zostały. Tak samo w Forkach oferowanych w Kaliningradzie. Potwierdzam Tak samo jak i obecnosc eko-szmatki Edytowane 31 Lipca 2020 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Piękne Takie same jak w STI. E-boxer to jednak prawdziwe Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 29 minut temu, kokos napisał: Piękne Takie same jak w STI. E-boxer to jednak prawdziwe Subaru Na fotach benz. Forek z rynku rosyjskiego, w e-Boxerze wlaczniki sa inne (nowoczesniejsze ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Ja wczoraj sprawdziłem napięcie w akumulatorze tak z ciekawości i przy wyłączonym silnik było 12.65V a przy rozruchu 10.65V a tez mam alarm zamontowany. Znaczy alarmy to zło . Nie pierwsza osoba mi mówi ze najlepszym zabezpieczeniem jest dobra polisa, bo takie alarmiki to pewnie tylko zatrzymają amatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 14 minut temu, radiolog napisał: Znaczy alarmy to zło . Nie pierwsza osoba mi mówi ze najlepszym zabezpieczeniem jest dobra polisa, bo takie alarmiki to pewnie tylko zatrzymają amatora Nie przesadzajmy, wystarczy że są profesjonalnie zamontowane. Kiedyś na ciasnej uliczce koło wrocławskiego Rynku potrącił moje auto zawracający długi bus, pewnie jego kierowca by tego nie zauważył gdyby nie mój alarm. Ja na pewno bym się nie zorientował bo byłem w sklepie i miałbym kłopot bo szkoda była na kilka tysięcy złotych więc czasem się przydaje, niekoniecznie na złodzieja. Ale obecnie nie mam takiego bajeru w żadnym z moich aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 53 minuty temu, kokos napisał: Piękne Takie same jak w STI. E-boxer to jednak prawdziwe Subaru Prawdziwe Subaru ma przycisk BRIGHT. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 2 godziny temu, radiolog napisał: Znaczy alarmy to zło . Nie pierwsza osoba mi mówi ze najlepszym zabezpieczeniem jest dobra polisa, bo takie alarmiki to pewnie tylko zatrzymają amatora Ubezpieczyciele zawsze wymagali dwóch zabezpieczeń, wcześniej wystarczał immobilizer + ISR, skoro ISR nie ma bo jest e-call, to trzeba dać alarm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 44 minuty temu, GREGG napisał: Ubezpieczyciele zawsze wymagali dwóch zabezpieczeń, wcześniej wystarczał immobilizer + ISR, skoro ISR nie ma bo jest e-call, to trzeba dać alarm? jakiekolwiek 2 zabezpieczenie alarm chyba najprościej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 3 hours ago, Karas said: jakiekolwiek 2 zabezpieczenie alarm chyba najprościej. To zależy od OWU danego TU. Np. w Generali drugie zabezpieczenie dopiero od wartości pojazdu powyżej 300k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Ja nie musiałem brać alarmu , ale zawsze to jakaś dodatkowa przeszkoda dla złodzieja , wiec wziąłem. Narazie nie mam z nim problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 (edytowane) Właśnie dostałem na weekend hybrydowe RAV4 (niestety ośke). Po 60km stwierdzam tak: buda od SK i zespol napędowy od Ravki i mamy auto cud. Naprawdę gdyby nawet był dostępny FXT to chyba wziąłbym hybrydę. Bujam się dynamicznie (bez wyprzedzania na pale) na przedmieściach (Dlugoleka-Oława-Dlugoleka). Spalanie 5 litrow Dynamika w sam raz do takiego auta. Ale poziom wykończenia SK i poziom wyżej. Edytowane 1 Sierpnia 2020 przez Czarne_Koronkowe 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 W dniu 29.07.2020 o 08:07, dawidz napisał: Sorry ale nie potrafię z poziomu telefonu usunąć tych pustych cytowań Trzeba przełączyć edytor na źródło dokumentu (lewy górny róg) i usunąć tekst pomiędzy i włącznie ze znacznikami <blockquote></blockquote> Rozpakowywałem I sprzątałem po wakacjach auto - stało otwarte że dwie godziny, z czego lampki wewnątrz zgasły same po około 20 minutach. Coś musi być skopane w instalacji elektrycznej @dawidz u Ciebie, że tak prąd wciąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Z tego co wyczytałem, głębokie rozładowanie akumulatora skraca jego żywotność. Zobaczymy czy w mmcars będą tak mili i wymienia mi akumulator, który z ich winy rozładowałem do 0 trzykrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 7 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Po 60km stwierdzam tak: buda od SK i zespol napędowy od Ravki i mamy auto cud. Poczekaj na nowego NX - będzie miał napęd od RAVki i wykończenie Lexa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 8 godzin temu, Jaca68 napisał: Poczekaj na nowego NX - będzie miał napęd od RAVki i wykończenie Lexa. Rok temu jeździłem NX 300 i wykonczenie mnie załamało. To chyba był F sport. Niektóre przyciski i elementy rodem z aurisa. Oby to poprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 W dniu 1.08.2020 o 08:15, eddie_gt4 napisał: Na fotach benz. Forek z rynku rosyjskiego, w e-Boxerze wlaczniki sa inne (nowoczesniejsze ) Musieli coś wymienić. Pamiętam początkową ofertę i były przyciski w wersji "heritage", dokładnie takie jak w Sajudnionych Sztatach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 9 godzin temu, Jaca68 napisał: Poczekaj na nowego NX - będzie miał napęd od RAVki i wykończenie Lexa. Jak się ukaże nowy NX to wtedy będzie miał napęd od "starej" RAVki bo nowa ma być lada moment - tj. "Prime". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 3 minuty temu, RoadRunner napisał: Jak się ukaże nowy NX to wtedy będzie miał napęd od "starej" RAVki bo nowa ma być lada moment - tj. "Prime". Nie każdy na możliwość podpięcia się do gniazdka. Ten obecny silnik z Ravki w Forku to byłoby palce lizać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 6 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Nie każdy na możliwość podpięcia się do gniazdka. Ten obecny silnik z Ravki w Forku to byłoby palce lizać. Trafna uwaga. Z tego co czytam o nowej Ravce to te bardzo dobre osiągi są niby tylko w trybie EV. Nie znalazłem potwierdzenia, zaprzeczenia tej informacji, ale pytanie ciągle jest czy faktycznie coś tracimy z osiągów nie podpinając jej do gniazdka. Sprawa oszczędności jest oczywista, ale być może hybryda nie doładuje na tyle baterii aby "uwolnić" te osiągi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się