Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

A mnie trochę nie. W ramach walki z CO2 mamy w autach system BMS (battery management system), który - kiedy uzna, że akumulator jest naładowany - przerywa w trakcie jazdy ładowanie, zwłaszcza przy przyspieszaniu i na postoju, ale często także podczas spokojnej jazdy. Ładowanie załącza się kiedy np. włączymy mocniejsze odbiorniki lub podczas hamowania silnikiem. Obserwuję to na ładowarce telefonu w zapalniczce, która ma prosty woltomierz. U mnie, mimo przeprowadzonej próby reanimacji (ładowanie kontrolowane w garażu przez 5 dni, z pomiarem gęstości elektrolitu), akumulator jest na wykończeniu. Napięcie spoczynkowe zamiast 12.6 jest około 12.2V. Niestety układ BMS nadal radośnie oszczędza CO2 odłączając ładowanie. Niestety tester w ASO na przeglądach twierdzi, że aku jest sprawny w 85%.

 

 

Edytowane przez TOMA52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy koledzy, właściciele E-boxerów mogą udzielić informacji w temacie występowania tzw. "szmatki" w tych modelach.

Ciekaw jestem czy "era hybrydowa" w Subaru  wyeliminowała ten element wyposażenia wnętrza ;).

Jeżeli już ktoś udzielił takiej informacji, z góry przepraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kokos napisał:

Czy koledzy, właściciele E-boxerów mogą udzielić informacji w temacie występowania tzw. "szmatki" w tych modelach.

Ciekaw jestem czy "era hybrydowa" w Subaru  wyeliminowała ten element wyposażenia wnętrza ;).

Jeżeli już ktoś udzielił takiej informacji, z góry przepraszam

Jest i nie ma. Coś jest bo być musi, ale jest to zdecydowanie lepszej jakości niż "szmatka". Z tego co pamiętam to jest to taka "eko" skóra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minutes ago, Czarne_Koronkowe said:

Jest i nie ma. Coś jest bo być musi, ale jest to zdecydowanie lepszej jakości niż "szmatka". Z tego co pamiętam to jest to taka "eko" skóra.

Świat się kończy! Nie ma szmatki i nie ma oldskulowych przycisków podgrzewania foteli. Pal licho ofertę silnikową, dopiero brak powyższych powoduje, że to naprawdę już nie to samo Subaru:(

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, peteres napisał:

Świat się kończy! Nie ma szmatki i nie ma oldskulowych przycisków podgrzewania foteli. Pal licho ofertę silnikową, dopiero brak powyższych powoduje, że to naprawdę już nie to samo Subaru:(

W XV E-boxer zostały. Tak samo w Forkach oferowanych w Kaliningradzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kristofor napisał:

W XV E-boxer zostały. Tak samo w Forkach oferowanych w Kaliningradzie. 

 

Potwierdzam ;)

Tak samo jak i obecnosc eko-szmatki :biglol:

 

IMG-6d0d2a41d626ef9eea36fae2e6d061e3-V.jpg

 

IMG-e0562f7deb8aba704d4ca20bc598fd81-V.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj sprawdziłem napięcie w akumulatorze tak z ciekawości i przy wyłączonym silnik było 12.65V a przy rozruchu 10.65V a tez mam alarm zamontowany.

Znaczy alarmy to zło .

Nie pierwsza osoba mi mówi ze najlepszym zabezpieczeniem jest dobra polisa, bo takie alarmiki to pewnie tylko zatrzymają amatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, radiolog napisał:

Znaczy alarmy to zło .

Nie pierwsza osoba mi mówi ze najlepszym zabezpieczeniem jest dobra polisa, bo takie alarmiki to pewnie tylko zatrzymają amatora

Nie przesadzajmy, wystarczy że są profesjonalnie zamontowane. 

Kiedyś na ciasnej uliczce koło wrocławskiego Rynku potrącił moje auto zawracający długi bus, pewnie jego kierowca by tego nie zauważył gdyby nie mój alarm. Ja na pewno bym się nie zorientował bo byłem w sklepie i miałbym kłopot bo szkoda była na kilka tysięcy złotych więc czasem się przydaje, niekoniecznie na złodzieja.

Ale obecnie nie mam takiego bajeru w żadnym z moich aut. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radiolog napisał:

Znaczy alarmy to zło .

Nie pierwsza osoba mi mówi ze najlepszym zabezpieczeniem jest dobra polisa, bo takie alarmiki to pewnie tylko zatrzymają amatora

 

Ubezpieczyciele zawsze wymagali dwóch zabezpieczeń, wcześniej wystarczał immobilizer + ISR, skoro ISR nie ma bo jest e-call, to trzeba dać alarm?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem na weekend hybrydowe RAV4 (niestety ośke). Po 60km stwierdzam tak: buda od SK i zespol napędowy od Ravki i mamy auto cud. Naprawdę gdyby nawet był dostępny FXT to chyba wziąłbym hybrydę. Bujam się dynamicznie (bez wyprzedzania na pale) na przedmieściach (Dlugoleka-Oława-Dlugoleka). Spalanie 5 litrow :blink:

Dynamika w sam raz do takiego auta. Ale poziom wykończenia SK i poziom wyżej.

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.07.2020 o 08:07, dawidz napisał:

Sorry ale nie potrafię z poziomu telefonu usunąć tych pustych cytowań

Trzeba przełączyć edytor na źródło dokumentu (lewy górny róg) i usunąć tekst pomiędzy i włącznie ze znacznikami <blockquote></blockquote>

 

Rozpakowywałem I sprzątałem po wakacjach auto - stało otwarte że dwie godziny, z czego lampki wewnątrz zgasły same po około 20 minutach. Coś musi być skopane w instalacji elektrycznej @dawidz u Ciebie, że tak prąd wciąga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Jaca68 napisał:

Poczekaj na nowego NX - będzie miał napęd od RAVki i wykończenie Lexa. ;)

Rok temu jeździłem NX 300 i wykonczenie

mnie załamało. To chyba był F sport. Niektóre przyciski i elementy rodem z aurisa. Oby to poprawili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.08.2020 o 08:15, eddie_gt4 napisał:

 

Na fotach benz. Forek z rynku rosyjskiego, w e-Boxerze wlaczniki sa inne (nowoczesniejsze ;) )

Musieli coś wymienić. Pamiętam początkową ofertę i były przyciski w wersji "heritage", dokładnie takie jak w Sajudnionych Sztatach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, RoadRunner napisał:

Jak się ukaże nowy NX to wtedy będzie miał napęd od "starej" RAVki :)  bo nowa ma być lada moment - tj. "Prime". 

Nie każdy na możliwość podpięcia się do gniazdka. Ten obecny silnik z Ravki w Forku to byłoby palce lizać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Nie każdy na możliwość podpięcia się do gniazdka. Ten obecny silnik z Ravki w Forku to byłoby palce lizać. 

Trafna uwaga. Z tego co czytam o nowej Ravce to te bardzo dobre osiągi są niby tylko w trybie EV. Nie znalazłem potwierdzenia, zaprzeczenia tej informacji, ale pytanie ciągle jest czy faktycznie coś tracimy z osiągów nie podpinając jej do gniazdka. Sprawa oszczędności jest oczywista, ale być może hybryda nie doładuje na tyle baterii aby "uwolnić" te osiągi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...