Karas Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 2 godziny temu, Lisek napisał: Ja zapytam od drugiej strony tzn po co Ci ten cholerny alarm? Jest ISR i AC i wg mnie wystarczy.Chca ukrasc to i tak ukradna. to raczej chodzi o to że Ubezpieczyciel wymaga min 2 zabezpieczeń. 1 immo , 2 albo ISR ( predator combo) które nie każdy chce miec zresztą nie wiem jak to teraz wygląda jak wszedł e-call albo alarm. Mechanicznych blokad aso Subaru nie chcą montować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 to raczej chodzi o to że Ubezpieczyciel wymaga min 2 zabezpieczeń. 1 immo , 2 albo ISR ( predator combo) które nie każdy chce miec zresztą nie wiem jak to teraz wygląda jak wszedł e-call albo alarm. Mechanicznych blokad aso Subaru nie chcą montować No właśnie w ankiecie przed ubezpieczeniem mam zniżkę za isr, a nie ma go w e-boxerze, e- call nie jest zabezpieczeniem anty kradzieżowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Chłopaki ale JAKIE LĄDOWANIE AKUMULATORA? skoro już kilkukrotnie ktoś go próbował ładować i nic to jasne jest, ze został rozładowany na amen i nadaje się tylko do śmieci. Parodia jest to ze nikt tego nie powiedział użytkownikowi. Krótka piłka: „proszę Pana schrzaniona jest instalacja alarmu i doprowadziło to do trwałego uszkodzenia akumulatora. Możemy Panu odpiąć to dziadostwo i proponujemy kupić u nas nowy akumulator i proszę podjechać do serwisu w którym Panu to montowali z reklamacja”. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 8 minut temu, radiolog napisał: No właśnie w ankiecie przed ubezpieczeniem mam zniżkę za isr, a nie ma go w e-boxerze, e- call nie jest zabezpieczeniem anty kradzieżowym ja bym to szybko próbował wyjaśnić. Bo jeżeli isr jest twoim zabezpieczeniem antykradzieżowym ( przez ubezpieczalnie nazywany predatorem combo) a nie masz go w aucie to twoje AC jest nieważne i w razie W zostaniesz z ręką w nocniku. Chyba że masz ISR a o tym nie wiesz ( kiedyś SIP dawało na rok za free) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 59 minut temu, Karas napisał: ja bym to szybko próbował wyjaśnić. Bo jeżeli isr jest twoim zabezpieczeniem antykradzieżowym ( przez ubezpieczalnie nazywany predatorem combo) a nie masz go w aucie to twoje AC jest nieważne i w razie W zostaniesz z ręką w nocniku. Chyba że masz ISR a o tym nie wiesz ( kiedyś SIP dawało na rok za free) W E-boxerach nie ma ISR - takie info dostałem w salonie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 (edytowane) Ale jakie to ma znaczenie , czy jest ISR czy nie, jak ktoś chce założyć alarm to czemu ma go nie założyć? Bo salon nie umie, popsuje auto? Albo po prostu może obsługa ASO stwierdzi ze po co poświęcać godziny na zamontowanie alarmu tak żeby działał jak w instrukcji , jak można wsadzić byle jak, byle tylko był ,w 10 minut. A szkoda gadać.... i potem sa opinie i podejrzenia z góry wysuwane przez klientów ze ASO, mechanik coś zepsuje. Możliwe ze jak by przyłożyli się w ASO i założyli ten alarm zgodnie z instrukcja , lub kupił auto w innym salonie gdzie by wszystko zrobili dobrze to dzis dawidz Był by zadowolony i nie miał by tych problemów. Edytowane 27 Lipca 2020 przez Grzesiek89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 3 godziny temu, GREGG napisał: No i przy okazji narobili "reklamy" Subaru, bo akurat trafił się klient "internetowy"... Od tamtejszego serwisu należy trzymać się z daleka, naprawić co popsuli i będzie wszystko OK. Bo niezależnie od tej historii, Subaru to nadal mało awaryjne auta Co znaczy klient internetowy? Subaru to Subaru, niech pilnują jakości usług. W ogóle abstrakcja jest dla mnie to, że doposazylem samochód przed zakupem i teraz nikt nie chce się tego ruszyć w innym ASO niż w Katowicach, to na co komu taka gwarancja. A alarm brałem dlatego, że często zostawiam samochód na kilka dni po wsiach czy lasach, miał być utrudnieniem, żebym nie musiał kombinować po kilku dniach wędrówki, jaka się okaże, że samochodu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 5 godzin temu, dawidz napisał: Do Dyrekcji też pisałem kilka dni temu, zero reakcji. Nie zawsze jest dostępna - jest tego wyjaśnienie: 38 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: W E-boxerach nie ma ISR - takie info dostałem w salonie Nie ma ISR bo jego podstawowa funkcjonalność dubluje się z eCall. 4 minuty temu, dawidz napisał: Co znaczy klient internetowy? Nie odbieraj tego negatywnie, to po prostu osoba udzielająca się społecznościowo potrafiąca tym samym zachęcić lub zrazić stosowną ilość potencjalnych klientów (często większą niż osoba nie dzieląca się swoimi wrażeniami w internecie). Ogólnie współczuję tak fatalnego doświadczenia z autem i zupełnie rozumiem chęć jak najszybszego rozstania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Już nie o samo ASO w Katowicach chodzi, chociaż zamontowanie centralki alarmu z naklejonym pinem, w skrzynce z bezpiecznikami jest mistrzostwem świata, plus skutek montażu, w postaci skopanego aku. Inny serwis, który informuje o naprawieniu usterki i odłącza odcięcie zapłonu nie informując o tym klienta -brawo. Na koniec serwis, który naprawia samochód, którym klient nie zdążył odjechać z parkingu zanim znowu się zepsuł? W obu serwisach opisałem ,kiedy występuje problem - nikt tego nie przetestował, wystarczyło posłuchać klienta i otworzyć drzwi na 30min przed oddaniem samochodu. Jednym słowem żenada. To tak jakbyśmy soft wysyłali klientowi bez żadnego testu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 41 minut temu, dawidz napisał: Co znaczy klient internetowy? Chodziło mi o to, że jesteś na forum i opisałeś tutaj swoje problemy z autem więc wskutek tego aso narobiło "reklamy" marce. Jakby trafił się ktoś nie-internetowy, historyjka nie ujrzałaby światła dziennego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Ale które ASO? Byłem w trzech i fakt, Katowice skopały coś w samochodzie ale usługi w pozostałych 2 też pozostawiają wiele do życzenia. Co to ma w ogóle znaczyć, że akcesoria montowali ASO w Katowicach i tylko oni mogą to naprawiać? To po co Subaru oferuje no. Czujniki parkowania jako akcesorium skoro nie daje na to gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 Co to ma w ogóle znaczyć, że akcesoria montowali ASO w Katowicach i tylko oni mogą to naprawiać? To po co Subaru oferuje no. Czujniki parkowania jako akcesorium skoro nie daje na to gwarancji? Filozofia podobna jak wszędzie , jak jeden doktor Ci spieprzy coś przy zabiegu, to nikt inny tego nie chce poprawiać.Na upartego zadzwoniłbym do prawnika co by trochę zmiękczył aso. Pismo z nadrukiem kancelaria prawna czasem potrafi czynić cuda.Kurcze jadę za 2 tygodnie na Mazury , nie omieszkam zabrać ze sobą prostownika, a nóż widelec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 10 godzin temu, dawidz napisał: Ale które ASO? Byłem w trzech i fakt, Katowice skopały coś w samochodzie ale usługi w pozostałych 2 też pozostawiają wiele do życzenia. Z Twojego przypadku wynika, że wszystkie dołożyły swoją cegiełkę. Pierwsze coś namotało a inne nie chciały / nie umiały poprawić czy po prostu wymienić aku. Faktem jest, że nikt nie lubi po kimś takich rzeczy poprawiać, niż robić od początku - większe ryzyko i jeszcze potencjalny problem z płatnością, bo jak akcesoria montuje dealer to nie wiem jak to z gwarancją fabryczną wygląda, chyba już tego nie obejmuje. Po urlopie jedź do Mikołowa i jest szansa, że tam w końcu definitywnie odkręcą problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 Trudno z tego wątku jakieś konkrety wyłapać więc zapytam....Dwa tygodnie po odbiorze auta było wszystko w porządku , potem Pan wyjechał na wakacje , auto dojechało tylko po jakimś czasie nie mógł Pan odpalić silnika bo bateria siadła ? Czy te inne urządzenia ( 3? ) które Pan montował , to przed samym wyjazdem czy to już było zamontowane przy odbiorze ? Czy te ASO ustaliły co pobierało prąd ? Pytam bo skoro akumulator był OK ( nie wymieniali ) i alarm działał przez pierwsze dwa tygodnie to może to coś innego . Czy po odłączeniu alarmu jest OK z tym akumulatorem tzn auto odpala mimo otwieranych drzwi ? Przez ciekawość pytam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 14 godzin temu, dawidz napisał: Ale które ASO? Byłem w trzech i fakt, Katowice skopały coś w samochodzie ale usługi w pozostałych 2 też pozostawiają wiele do życzenia. Co to ma w ogóle znaczyć, że akcesoria montowali ASO w Katowicach i tylko oni mogą to naprawiać? To po co Subaru oferuje no. Czujniki parkowania jako akcesorium skoro nie daje na to gwarancji? Bardzo Ci współczuję takiego doświadczenia z Subaru i zmarnowanych dni urlopu. Moja rada: nie montuj takich akcesoriów i nie zlecaj takich usług w ASO. Wymieniaj tam olej póki trzeba i tyle... Niestety, takie są realia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 (edytowane) 5 godzin temu, Andrzej Koper napisał: Trudno z tego wątku jakieś konkrety wyłapać więc zapytam....Dwa tygodnie po odbiorze auta było wszystko w porządku , potem Pan wyjechał na wakacje , auto dojechało tylko po jakimś czasie nie mógł Pan odpalić silnika bo bateria siadła ? Czy te inne urządzenia ( 3? ) które Pan montował , to przed samym wyjazdem czy to już było zamontowane przy odbiorze ? Czy te ASO ustaliły co pobierało prąd ? Pytam bo skoro akumulator był OK ( nie wymieniali ) i alarm działał przez pierwsze dwa tygodnie to może to coś innego . Czy po odłączeniu alarmu jest OK z tym akumulatorem tzn auto odpala mimo otwieranych drzwi ? Przez ciekawość pytam ? Samochód miał montowany alarm i czujniki parkowania ( gdybym wiedział, że nie można korzystać z oferowanych akcesoriów to bym sobie darował ale tak to już jest, gdyby człowiek wiedział że się przewrócił to by usiadł). Dwa dni po zakupie oddałem samochód do oklejenia w Car Spa Katowice, po odbiorze, zaobserwowałem, że mam zmieniony język komputera na domyślny angielski, dlatego zadzwoniłem i spytałem, czy mieli jakiś problem z samochodem. Dowiedziałem się, że zaobserwowali spadek napięcia i musieli podładować akumulator. Także wychodzi, że już wtedy pojawił się problem rozładowywania przy otwieraniu drzwi. Później użytkowałem samochód przez 2 tygodnie, robiąc kursy dom-praca i nie było żadnych problemów. Kilka dni przed urlopem montowano mi hak i reszta historii jest już znana. Po odbiorze z ASO w Olsztynie dostałem informację, że nic już nie pobiera prądu, po czym za zgodą ASO przeparkowalem samochód na ich parkingu i rozładowałem akumulator otwartymi drzwiami w jakieś 30min. Nie testowałem otwierania drzwi po odebraniu z ASO w Olsztynie, aktualnie zaparkowałem w Bieszczadach i nie mam już ochoty na kolejne przygody z assistance. Przez tydzień, przepakowania robię na włączonym silniku, później podjadę do ASO w Katowicach i rozładuje do przed serwisem. Edit. Traktowanie klienta przez Subaru /mmcars to jest skandal, wczoraj dzwoniłem do serwisu, poinformowałem ich o tym, że oczekuje doprowadzenia samochodu do stanu fabrycznego oraz że oczekiwałbym zwrotu kosztów jakie poniosłem na zakup akcesoriów, które wożę zdemontowane w schowku i zmarnowały mi urlop. Obiecano mi kontakt w dniu dzisiejszym, jak się można spodziewać , nikt się ze mną nie kontaktował Dzięki za radę odnośnie ograniczenia kontaktu z ASO jedynie do wymiany oleju ale nie po to płacę kilkadziesiąt dodatkowych tysięcy za samochód, żeby nic z tego nie mieć, a raczej mieć kłopoty. Generalnie, jestem w trakcie wysyłania kolejnych maili do najpopularniejszych kanałów youtubowych traktujących o motoryzacji, może ktoś zdecyduje się zmontować materiał o tej całej sytuacji. Gdyby ktoś mnie potraktował poważnie, pewnie bym się nad tym nawet nie zastanawiał ale teraz nie mam zamiaru puścić im tego płazem. Edytowane 28 Lipca 2020 przez dawidz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 TVN turbo tez czasami pomoże , ale generalnie wyglada to na nieudolność elektryka, a nie wadliwe Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 37 minut temu, radiolog napisał: TVN turbo tez czasami pomoże , ale generalnie wyglada to na nieudolność elektryka, a nie wadliwe Subaru Kilka osób miało ten sam problem: https://uk.subaruownersclub.com/forums/topic/25624-hybrid-forester-battery-problems/ Wychodzi, że większość przypadków jest związana z alarmem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 4 godziny temu, dawidz napisał: dostałem informację, że nic już nie pobiera prądu Dzięki za info , co prawda nie ma jeszcze konkretnej informacji co jest/było przyczyną ale zapewne serwis MMcars dokona , przy pomocy wyszkolonego elektryka , oględzin i problem o ile jeszcze jest zniknie. Zaciekawił mnie ten alarm bo w Wa-wie ( u mnie ) jeszcze nie był montowany do E-boxer. Klientom wystarcza immobilizer w kluczyku i ewentualny monitoring przez system SOS ( nie pamiętam ale chyba dodatkowo płatna fumkcja ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 (edytowane) 21 godzin temu, Andrzej Koper napisał: Nie znalazłem na tym brytyjskim forum wiadomości o tym że to wina alarmu, jedynie o tym że nowy e-boxer żłopie za dużo prądu kiedy stoi włączony i potrafi się rozładować w 30 dni. Sorry ale nie potrafię z poziomu telefonu usunąć tych pustych cytowań W dniu 23.07.2020 o 14:28, dawidz napisał: Edytowane 29 Lipca 2020 przez dawidz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 56 minut temu, dawidz napisał: Nie znalazłem na tym brytyjskim forum wiadomości o tym że to wina alarmu Cytat Interesting to hear that a dealer believes it is the alarm / immobiliser that is fitted when imported.) From some rudimentary checks the alarm only seems to draw 4 mA (locked with key so alarm off) so the rest (above unlocked state) must be the immobiliser? Czy któryś serwis powiedział Ci jaki prąd jest pobierany przy wyłączonym silniku z alarmem uzbrojonym/nieuzbrojonym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidz Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Nie, to chyba za dużo roboty dla ASO innego, niż to w którym kupuje się swoje Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Jak tam dalszy rozwój sprawy? Kontaktował się ktoś z SIP/ASO i próbował uratować twarz marki i Twój urlop? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 ciekawi mnie to rozładowanie akumulatora przy otartych drzwiach przez 30 minut ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 2 minuty temu, Andrzej Koper napisał: ciekawi mnie to rozładowanie akumulatora przy otartych drzwiach przez 30 minut ? Właśnie mnie tez to zastanawia, dziwne to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się