Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, Grzesiek89 napisał:

Ciekawy jestem czy nie rozładowali w serwisie  jak zakładali hak ? Pewnie lampki wszystkie były włączone, kilka godzin roboty...

Z tego co pamiętam, to moje XV samo wyłącza oświetlenie po 20 minutach nawet jak drzwi są otwarte, to samo było w OBK więc nowy Forester raczej też powinien mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Jaca68 napisał:

Jeszcze lepsze pytanie dlaczego auta wczoraj przez cały dzień nie zrobili, bo wymiana aku to 15 minut zajmuje.

Tylko trzeba mieć odpowiedni akumulator pod ręką. Z tego co szukałem to do mojego OBK (akumulator EFB, lewy plus, rozmir japoński D23) w Polsce jest dostępny tylko Banner, w katalogach widnieją też Yuasa i Centra/Exide, ale w rzeczywistości ciężkie do zdobycia w hurtowaniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, aflinta napisał:

Z tego co pamiętam, to moje XV samo wyłącza oświetlenie po 20 minutach nawet jak drzwi są otwarte, to samo było w OBK więc nowy Forester raczej też powinien mieć.

To jak to jest ze w serwisie dawidz dostał informacje ze akumulator padł bo drzwi były otwarte przez 2 h? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, subleo napisał:

 

CPR.

 No to nie jest to ISR, który dzwonił gdzie indziej, tak więc funkcjonalność ISR to tylko automatyczne dzwonienie, a wiadomo jest jak działa 112 w Polsce, może za zachodnią granicą to ma znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Grzesiek89 napisał:

To jak to jest ze w serwisie dawidz dostał informacje ze akumulator padł bo drzwi były otwarte przez 2 h? 

Ciekawe jaki ma wpływ na pobór prądu pozostawienie kluczyka w samochodzie, np. nocleg w samochodzie?

Znajomy zostawił klucz na dwa dni w MB i tez rano nie odpalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, radiolog napisał:

 No to nie jest to ISR, który dzwonił gdzie indziej, tak więc funkcjonalność ISR to tylko automatyczne dzwonienie, a wiadomo jest jak działa 112 w Polsce, może za zachodnią granicą to ma znaczenie.

 

Nie bardzo rozumiem co sugerujesz. Że ISR działał lepiej niż eCall. Przecież zasada działania jest identyczna:

1) Zdarzenie

2) Próba nawiązania połączenia z pojazdem

3) Decyzja

- Anulowanie zgłoszenia w przypadku nawiązania połączenia i otrzymania informacji, że interwencja nie jest potrzebna

- W przeciwnym przypadku tj. braku połączenia albo potwierdzenia wypadku z poszkodowanymi, podjęcie akcji ratowniczej

 

Wszystkie zgłoszenia z eCall są traktowane jako tzw. zasadne wg prawa. Sądzisz, że pracownik CPR będzie narażał się na odpowiedzialność karną za zignorowanie zgłoszenia? Naprawdę?

 

Może warto się zastanowić nad tym co się pisze, bo tu chodzi o system mający ratować zdrowie i życie ludzi. Więc poddawanie w wątpliwość jego działania, bez żadnych dowodów, jest nie w porządku, delikatnie rzecz ujmując.

 

 

Edytowane przez subleo
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, subleo napisał:

 

Nie bardzo rozumiem co sugerujesz. Że ISR działał lepiej niż eCall. Przecież zasada działania jest identyczna:

1) Zdarzenie

2) Próba nawiązania połączenia z pojazdem

3) Decyzja

- Anulowanie zgłoszenia w przypadku nawiązania połączenia i otrzymania informacji, że interwencja nie jest potrzebna

- W przeciwnym przypadku tj. braku połączenia albo potwierdzenia wypadku z poszkodowanymi, podjęcie akcji ratowniczej

 

Wszystkie zgłoszenia z eCall są traktowane jako tzw. zasadne wg prawa. Sądzisz, że pracownik CPR będzie narażał się na odpowiedzialność karną za zignorowanie zgłoszenia? Naprawdę?

 

Może warto się zastanowić nad tym co się pisze, bo tu chodzi o system mający ratować zdrowie i życie ludzi. Więc poddawanie w wątpliwość jego działania, bez żadnych dowodów, jest nie w porządku, delikatnie rzecz ujmując.

 

 

 

Nie napisałem, że lepiej,czy gorzej

Pisaleś o takiej samej funkcjonalności , a jednak  ISR miał dodatkowo monitoring i był obsługiwany przez zewnętrzną firmę, z rocznym abonamentem.

Nie pisałem o ignorowaniu zgłoszenia, a występującym często złym przekierowaniu np na policje zamiast CPR.

Na sam koniec pisałem o sposobie powiadamiania  Subaru Assistance przyciskiem na ISR,  bo e-callem tego nie zrobisz, czyli ta funkcjonalność nie jest obsługiwana.

 

Czyli odbiję piłeczkę i napiszę:

Może warto się zastanowić nad tym co się pisze  , ale jak się czyta.

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, dawidz napisał:

Nic nie grało, główny ekran się wygasił.

Po nocy odpalił, przeparkowalem go do cienia i zacząłem pakowanie,.po 1h-1.5h już nie odpalił drugi raz.

 

Moze byłeś w stresie i zapomniałeś całkiem wyłączyć przycisk start i auto było w trybie ACC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Grzesiek89 napisał:

To jak to jest ze w serwisie dawidz dostał informacje ze akumulator padł bo drzwi były otwarte przez 2 h? 

Nawet jakby oświetlenie wnętrza brało 30W, to po dwóch godzinach z akumulatora zejdzie 5Ah. Jeżeli 5Ah jest problemem dla akumulatora to faktycznie trzeba zadać sobie pytanie czy jest sprawny lub czy działa jego ładowanie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A któreś z tych assistance obejmuje rozładowanie aku? Żeby jeszcze szczęśliwy właściciel rachunku za lawetę nie dostał. 
Mi się rozładował Aku, nie odpaliłem w garażu. Wezwalem, przyjechali, podłączyli, odpalili, pojechałem do ASO, wymienili Aku. Nic nie płaciłem.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np to wygląda że z 6 czynności w e-boxerze działają tylko trzy pierwsze. :biglol:
W sumie, to znacznie uproscilem. Aku padł tak, że Ctek go nawet nie ruszył. Próbowałem ładować 3x w sumie 3 dni. Podejrzenie padło na ISR. Samochód stał kilka dni, bo nie miałem czasu tego załatwić. Zadzwoniłem po assistance z AC. Gość podjechał, podpiął że swojego samochodu i spróbowaliśmy odpalić. Poszło za pierwszym razem. W ASO najpierw dostałem odp, że to moja wina, ale po konsultacji z dystrybutorem dostali pozwolenie na wymianę na ich koszt w ramach gwarancji. Jakby mi padł w lesie z rowerami, dzieckiem, i fura bagażu, to bym się chyba pociął.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wreszcie jechalem tym e-boxerem z CVT i napisze tyle że jest to Ku.. a Mega Zaje.. sty przemieszczac do miasta i po okolicy!!! jezdzi tak łagodnie ze mozna pisac na laptopie, pic kawe czy robić inne (niezawsze dozwolone czynności). Konkurencje ma jedna - hybrydowe SUV-y lexusa ale one maja gorsze zawieszenie i naped (tylnia oś tylko elektryczny silnik) Oczywiscie o frajdzie z upalania jaka dawały GT/WRX/STI nie ma mowy! nawet nie ma mowy o klasycznym upalaniu niezniszczalnego klasycznego wolnossaka,  ale jako samo w sobie takie XV CVT hybrid jest mega wynalazkiem, a osiągi pozwalaja na przepisowe całkowice bezstresowe i bez punktowo-mandatowe przemieszczanie, gdy ktoś oczekuje czegoś wiecej musi wybrać inny starszy uzywany mode Subaru bądż inna marke. Z życzeń to moze chciałbym żeby mogło troche dużej jezdzic na prądzie ale napewno nie kosztem wielkiej cieżkiej baterii. Po jeździe testowej kazałem koledze od razu kupić to auto.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, GRAF napisał:

Dobra, wreszcie jechalem tym e-boxerem z CVT i napisze tyle że jest to Ku.. a Mega Zaje.. sty przemieszczac do miasta i po okolicy!!! jezdzi tak łagodnie ze mozna pisac na laptopie, pic kawe czy robić inne (niezawsze dozwolone czynności). Konkurencje ma jedna - hybrydowe SUV-y lexusa ale one maja gorsze zawieszenie i naped (tylnia oś tylko elektryczny silnik) Oczywiscie o frajdzie z upalania jaka dawały GT/WRX/STI nie ma mowy! nawet nie ma mowy o klasycznym upalaniu niezniszczalnego klasycznego wolnossaka,  ale jako samo w sobie takie XV CVT hybrid jest mega wynalazkiem, a osiągi pozwalaja na przepisowe całkowice bezstresowe i bez punktowo-mandatowe przemieszczanie, gdy ktoś oczekuje czegoś wiecej musi wybrać inny starszy uzywany mode Subaru bądż inna marke. Z życzeń to moze chciałbym żeby mogło troche dużej jezdzic na prądzie ale napewno nie kosztem wielkiej cieżkiej baterii. Po jeździe testowej kazałem koledze od razu kupić to auto.


Uważaj, bo po takim peanie zaraz okrzykną Cię co najmniej rzecznikiem SIP, jak nie ich TW.

Tez uważam , ze to super auto.

Ostatnio jeżdżę dynamicznie i nie przekraczam 3.5-4 tys. obrotów i jakoś to nie ja zostaję w tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, radiolog napisał:


Uważaj, bo po takim peanie zaraz okrzykną Cię co najmniej rzecznikiem SIP, jak nie ich TW.

Tez uważam , ze to super auto.

Ostatnio jeżdżę dynamicznie i nie przekraczam 3.5-4 tys. obrotów i jakoś to nie ja zostaję w tyle.

Wiemy wiemy, jesteś najszybszy w mieście :)

Uważaj, żeby Ci prawa jazdy nie zatrzymali ;)

  • Haha 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, radiolog napisał:

Uważaj, bo po takim peanie zaraz okrzykną Cię co najmniej rzecznikiem SIP, jak nie ich TW.

Dokładnie to miałem napisać. 

 

42 minuty temu, radiolog napisał:

Tez uważam , ze to super auto

Depcze Ci po piętach. 

 

44 minuty temu, radiolog napisał:

Ostatnio jeżdżę dynamicznie i nie przekraczam 3.5-4 tys. obrotów i jakoś to nie ja zostaję w tyle.

Subiektywnie

Gaz na 66 % :D

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, GRAF napisał:

Dobra, wreszcie jechalem tym e-boxerem z CVT i napisze tyle że jest to Ku.. a Mega Zaje.. sty przemieszczac do miasta i po okolicy!!! jezdzi tak łagodnie ze mozna pisac na laptopie, pic kawe czy robić inne (niezawsze dozwolone czynności). Konkurencje ma jedna - hybrydowe SUV-y lexusa ale one maja gorsze zawieszenie i naped (tylnia oś tylko elektryczny silnik) Oczywiscie o frajdzie z upalania jaka dawały GT/WRX/STI nie ma mowy! nawet nie ma mowy o klasycznym upalaniu niezniszczalnego klasycznego wolnossaka,  ale jako samo w sobie takie XV CVT hybrid jest mega wynalazkiem, a osiągi pozwalaja na przepisowe całkowice bezstresowe i bez punktowo-mandatowe przemieszczanie, gdy ktoś oczekuje czegoś wiecej musi wybrać inny starszy uzywany mode Subaru bądż inna marke. Z życzeń to moze chciałbym żeby mogło troche dużej jezdzic na prądzie ale napewno nie kosztem wielkiej cieżkiej baterii. Po jeździe testowej kazałem koledze od razu kupić to auto.

 

Czyli taki ideał, żeby fanów starej, dobrej szkoły Subaru skutecznie z marki wyleczyć  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Tommo napisał:

 

Czyli taki ideał, żeby fanów starej, dobrej szkoły Subaru skutecznie z marki wyleczyć  :)

Fan „starej szkoły Subaru” nie ma co szukać w salonach marki dziś. Na szczęście można bawić się używkami. Za to marka pozyskuje nowych, zadowolonych Klientów o innych potrzebach. I bardzo dobrze! Mam nadzieję, że doczekamy się nowego STI, ktory podobno ma być wciąż dosyć „analogowym” (jak na dzisiejsze czasy) autem. I wtedy bedzie cos i dla kolegi @radiolog i kolegi kolegi @GRAF i dla takich „narzekaczy, ze obecne Subaru nie jedzie” jak np. ja.

Wtedy założymy sobie wątek „Forester e-boxer szybszy od STI”. I będziemy mogli toczyć zażarte dyskusje, wykopując coraz głębszy rów podziałów, a na koniec podzielmy sobie TF na dwa osobne fora. Przypomina Wam to cos? ;)

Miłego dnia każdemu - bez względu na to, jakie (i czy w ogóle) ma Subaru. Radości z auta, dystansu i poczucia humoru. :)

 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Tommo napisał:

 

Czyli taki ideał, żeby fanów starej, dobrej szkoły Subaru skutecznie z marki wyleczyć  :)

 

Świat idzie do przodu ,a starcy do lamusa 

Kurcze już czuję,że polowa się poobraża i zaraz same down voty zanotuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, radiolog napisał:

 

Świat idzie do przodu ,a starcy do lamusa 

Kurcze już czuję,że polowa się poobraża i zaraz same down voty zanotuję.

 

Luzzik, już miałem krzyżyk postawić ale motocykl cię uratował ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, RoadRunner napisał:

Chyba chciałeś napisać „do lexusa” :)

Albo do Mercedesa ;)

12 minut temu, radiolog napisał:

 

Świat idzie do przodu ,a starcy do lamusa 

Kurcze już czuję,że polowa się poobraża i zaraz same down voty zanotuję.

Musiałbyś sie jeszcze mocniej postarać by grupę „wyznawców starej szkoły” obrazić. Jesteśmy jak Jedi, Moc jest z Nami ;)

Niech moc bedzie i z Tobą. Nawet, jeśli jest to elektryczna moc najszybszego w mieście e-boxera!

Wpadnij kiedyś zobaczyc co te auta z lamusa potrafią. I nawet jak prowadzą je starcy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Tsunetomo napisał:

Albo do Mercedesa ;)

Musiałbyś sie jeszcze mocniej postarać by grupę „wyznawców starej szkoły” obrazić. Jesteśmy jak Jedi, Moc jest z Nami ;)

Niech moc bedzie i z Tobą. Nawet, jeśli jest to elektryczna moc najszybszego w mieście e-boxera!

Wpadnij kiedyś zobaczyc co te auta z lamusa potrafią. I nawet jak prowadzą je starcy. 

 

Nie twierdzę, że nie potrafią, ale ja nie miałem nigdy aż takiej chęci upalania gumy, zwłaszcza foresterem hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...