Jump to content

Recommended Posts

Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Ale są tacy, co lubią jacht i nie rozumieją tych, co maja motorówki :)

Żaglówka (bo rozumiem, że nie o jacht motorowy chodziło), jest cicha i może wpływać na akweny gdzie motorówki mają zakaz. Preferowanie jednego nie oznacza automatycznie braku zrozumienia dla innych, choć szukając ciszy na jeziorze taka mlaskająca na falach w akompaniamencie  mordowanej sokowirówki motorówka potrafi drażnić.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przedawkował TVP

@RoadRunner, @Jaca68, @mechanik, @blejzu, @skwaro i reszta ekipy. Sorry, ale to chyba Wy w jakiś patologiczny sposób kochacie Subaru, a nie my - posiadacze e-boxera. Przecież ja kilk razy pisałem co m

@Michał W. widzisz, nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii ... tutaj, na forum są Subarowicze związani z marką kilkanaście i więcej lat. Każdy z nich by chciał, aby Subaru pokazało innym "gdzie raki zi

Posted Images

8 minut temu, aflinta napisał:

Żaglówka (bo rozumiem, że nie o jacht motorowy chodziło), jest cicha i może wpływać na akweny gdzie motorówki mają zakaz. Preferowanie jednego nie oznacza automatycznie braku zrozumienia dla innych, choć szukając ciszy na jeziorze taka mlaskająca na falach w akompaniamencie  mordowanej sokowirówki motorówka potrafi drażnić.

Podobnie można podsumować skrzynie biegów w eboxerze:P żegluje cichutko przyjemnie na płaskim i z górki przy 120 km/h z obrotami ok1-2tys do momentu napotkania lekkiego wzniesienia gdzie znienacka obroty lecą ponad 3 tys i zaczyna się wycie. Większa górka tym wycie wzrasta wraz z obrotami , raz miałem 6 tys.:biglol: I człowiek zaczyna kombinować trybami jazdy już przed górka:P

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Grzesiek89 napisał:

Podobnie można podsumować skrzynie biegów w eboxerze:P żegluje cichutko przyjemnie na płaskim i z górki przy 120 km/h z obrotami ok1-2tys do momentu napotkania lekkiego wzniesienia gdzie znienacka obroty lecą ponad 3 tys i zaczyna się wycie. Większa górka tym wycie wzrasta wraz z obrotami , raz miałem 6 tys.:biglol: I człowiek zaczyna kombinować trybami jazdy już przed górka:P

To niestety niedostatki momentu obrotowego silnika przy tak dużym aucie.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jeden z głównych konkurentów Forestera E-Boxer czyli Toyota RAV4 w mocnej wersji Prime 302KM :evil2: w teście od "Driving Sports TV".

 

 

Duża moc, plug-in, pełnowymiarowe koło zapasowe...

Po 12 min. filmu zaczyna się test po bezdrożach a od około 13 min. bezszelestna wspinaczka pod górę. :)

15.20 stromy podjazd po skałach w trybie EV.

Edited by Michał W.
Link to post
Share on other sites
9 minut temu, polak900 napisał:

Ciutkę ma więcej koni emoji2957.png

ach ci Niemcy, fantazja ich ponosi, po co im tyle kuni?

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, krist napisał:

ach ci Niemcy, fantazja ich ponosi, po co im tyle kuni?

Bezpieczniej się jeżdzi w każdej sytuacji 

Link to post
Share on other sites

Wykorzystuje on adaptacyjny tempomat i kamerę oraz dane z nawigacji. Dzięki temu auto samoczynnie zwalnia przed ostrzejszymi zakrętami i dopasowuje się do ograniczeń prędkości na danych odcinkach drogi.
 

Kogos tu niezle pogrzalo...

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Michał W. napisał:

Duża moc, plug-in, pełnowymiarowe koło zapasowe...

Po 12 min. filmu zaczyna się test po bezdrożach a od około 13 min. bezszelestna wspinaczka pod górę. :)

15.20 stromy podjazd po skałach w trybie EV.

No całkiem dzielnie sobie Ravka poczynała po skałkach i to wszystko bez legendarnego SAWD. :biglol:

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, polak900 napisał:

No to teraz do terenwizji

Po co? Polegnie na piachu podobnie jak XT. ;)

@mechanik ma rację, te auta nie są od tego, tylko część właścicieli subaraków zaślepionych marketingiem o legendarnym napędzie tego nie chce zrozumieć. 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Jaca68 napisał:

Po co? Polegnie na piachu podobnie jak XT. ;)

@mechanik ma rację, te auta nie są od tego, tylko część właścicieli subaraków zaślepionych marketingiem o legendarnym napędzie tego nie chce zrozumieć. 

Dobrze, ze pozbyłeś sie tego beznadziejnego Subaraka i kupiłeś używanego Lexusa :) Oni przynajmniej niczego nie udają. 

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Tsunetomo napisał:

Dobrze, ze pozbyłeś sie tego beznadziejnego Subaraka i kupiłeś używanego Lexusa :) Oni przynajmniej niczego nie udają. 

No widzisz podobnie jak ty, sprzedałeś beznadziejnego OBK i kupiłeś chińskie Volvo które nie udaje że jest Szwedzkie :)

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Jaca68 napisał:

No widzisz podobnie jak ty, sprzedałeś beznadziejnego OBK i kupiłeś chińskie Volvo które nie udaje że jest Szwedzkie :)

No przecież napisałem, ze Lexus nic nie udaje? Ja lubię marki, ktore udają. Subaru ze niby dobre napędy, Volvo ze niby ze Szwecji, Mercedes ze niby luksusowy...

  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mysle ze wszystko rozbija się o racjonalne podejście do tematu i dopowiedzenie sobie na pytanie: do czego potrzebuje samochód. Subaru niczego nie udaje. Zwisy, kąty i przyspieszenie jest jak byk w folderze. Nikt tam ściemy nie wali. Wy natomiast mam wrażenie ze oczekujecie... No właśnie, czego oczekujecie? Ja szukałem samochodu, który bezpiecznie dowiezie mnie w różne ciekawe miejsca. Jadąc z rodzina na pewno nie pakowałbym się w taki teren jak przedstawiła terenwizja. W piasek? Toz to morderstwo. Forek przewiezie mnie przez błoto, dziury, koleiny i zawiezie w ciekawe miejsce z zachodem słońca. Jeśli miałbym go katować w terenie to nawet Wranglera bym nie kupił bo byłoby mi szkoda. Raczej jakaś uzyska ewentualnie Jimny. Albo quad. Jeśli chce łykać kilometry autostrad to mam do tego inne auto. Odpowiedzcie sobie na pytanie: do czego potrzebuje ten samochód i potem wybierzcie konkretna marke i model. Gdyby Subaru było tak cudowne do wszystkiego to inni producenci poszliby z torbami...


Na filmie górka, na która wjeżdżałem jak była tez cala obłocona. Wyświetlacz pokazuje nachylenie 19-20 stopni. Dupy nie urywa, ale mysle ze to mi wystarczy na wyjazd do Chorwacji, Czarnogóry czy Albani na wakacje.

Edited by Czarne_Koronkowe
  • Like 1
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites
27 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Mysle ze wszystko rozbija się o racjonalne podejście do tematu i dopowiedzenie sobie na pytanie: do czego potrzebuje samochód. Subaru niczego nie udaje. Zwisy, kąty i przyspieszenie jest jak byk w folderze. Nikt tam ściemy nie wali. Wy natomiast mam wrażenie ze oczekujecie... No właśnie, czego oczekujecie? Ja szukałem samochodu, który bezpiecznie dowiezie mnie w różne ciekawe miejsca. Jadąc z rodzina na pewno nie pakowałbym się w taki teren jak przedstawiła terenwizja. W piasek? Toz to morderstwo. Forek przewiezie mnie przez błoto, dziury, koleiny i zawiezie w ciekawe miejsce z zachodem słońca. Jeśli miałbym go katować w terenie to nawet Wranglera bym nie kupił bo byłoby mi szkoda. Raczej jakaś uzyska ewentualnie Jimny. Albo quad. Jeśli chce łykać kilometry autostrad to mam do tego inne auto. Odpowiedzcie sobie na pytanie: do czego potrzebuje ten samochód i potem wybierzcie konkretna marke i model. Gdyby Subaru było tak cudowne do wszystkiego to inni producenci poszliby z torbami...


Na filmie górka, na która wjeżdżałem jak była tez cala obłocona. Wyświetlacz pokazuje nachylenie 19-20 stopni. Dupy nie urywa, ale mysle ze to mi wystarczy na wyjazd do Chorwacji, Czarnogóry czy Albani na wakacje.

 

Dobrze gadasz. Do tego jest najbezpieczniejszy w swojej klasie mi tam tyle wystarcza...to kiedy na Cro? u mnie w tym roku nie wypali ale za rok na miesiac chcemy tam pojechac.

Link to post
Share on other sites
Mysle ze wszystko rozbija się o racjonalne podejście do tematu i dopowiedzenie sobie na pytanie: do czego potrzebuje samochód. Subaru niczego nie udaje. Zwisy, kąty i przyspieszenie jest jak byk w folderze. Nikt tam ściemy nie wali. Wy natomiast mam wrażenie ze oczekujecie... No właśnie, czego oczekujecie? Ja szukałem samochodu, który bezpiecznie dowiezie mnie w różne ciekawe miejsca. Jadąc z rodzina na pewno nie pakowałbym się w taki teren jak przedstawiła terenwizja. W piasek? Toz to morderstwo. Forek przewiezie mnie przez błoto, dziury, koleiny i zawiezie w ciekawe miejsce z zachodem słońca. Jeśli miałbym go katować w terenie to nawet Wranglera bym nie kupił bo byłoby mi szkoda. Raczej jakaś uzyska ewentualnie Jimny. Albo quad. Jeśli chce łykać kilometry autostrad to mam do tego inne auto. Odpowiedzcie sobie na pytanie: do czego potrzebuje ten samochód i potem wybierzcie konkretna marke i model. Gdyby Subaru było tak cudowne do wszystkiego to inni producenci poszliby z torbami...

Na filmie górka, na która wjeżdżałem jak była tez cala obłocona. Wyświetlacz pokazuje nachylenie 19-20 stopni. Dupy nie urywa, ale mysle ze to mi wystarczy na wyjazd do Chorwacji, Czarnogóry czy Albani na wakacje.


Aż nadto bym powiedział
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Jaca68 napisał:

Po co? Polegnie na piachu podobnie jak XT. ;)

@mechanik ma rację, te auta nie są od tego, tylko część właścicieli subaraków zaślepionych marketingiem o legendarnym napędzie tego nie chce zrozumieć. 

 

Cóż,  może mnie zaślepiło, ale dziesięć Subariad i mnóstwo przepięknych wrażeń mi między innymi ten napęd dostarczył. :)

Łącznie z piaskami Sahary,  z rodziną na pokładzie. Ważne, żeby widzieć gdzie są limity, ale już jest na głowie @Miłosz Rzeźnik -a. ;)

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
5 godzin temu, Tsunetomo napisał:

No przecież napisałem, ze Lexus nic nie udaje? Ja lubię marki, ktore udają. Subaru ze niby dobre napędy, Volvo ze niby ze Szwecji, Mercedes ze niby luksusowy...

 

Trochę nawiązując do równoległego wątku, jak powiedział @Czarne_Koronkowe musimy sobie uzmysłowić do czego potrzebujemy auta. Nawiązywałem już do włoskich radiowozów, które na potrzeby patroli autostradowych mają ścigacze z niskim zawieszenie, zaś na bezdroża bliskie naszym duszom Forki:) również te IV generacji, i to w wersjach które nie jadą...

 

Alfa-Romeo-Giulia-Carabinieri-640x342.jpg

nail-khusnutdinov-spwc-003-011-subaru-forester-second-page-3x.jpg

Edited by Kristofor
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ojej,  RAV poradziła sobie z jednym kołem z trakcją ! To co ? Wracamy do środka ciężkości (bo symetryczny eboxer już chyba nie jest) czy udowadniamy dalej, że poza napędem Subaru świat nie istnieje ? ;)

 

Edited by RoadRunner
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Na filmie górka, na która wjeżdżałem jak była tez cala obłocona. Wyświetlacz pokazuje nachylenie 19-20 stopni. Dupy nie urywa, ale mysle ze to mi wystarczy na wyjazd do Chorwacji, Czarnogóry czy Albani na wakacje.

Po taką górkę to nie tylko hybrydowy Lex podjedzie ale nawet służbowa Fabia da radę. ;)

A tak poważniej,  w dzisiejszych czasach, przy modzie na auta elektryczne i hybrydowe,  IMO jedynym słusznym kierunkiem rozwoju napędu 4x4 będzie umieszczenie silników elektrycznych na tylnej osi. Ostatni test RAV4 Prime pokazuje że może to nieźle działać, a zyski przy konstrukcji aut przy rezygnacji z wału napędowego są znaczne - weźmy chociaż wielkość zbiornika paliwa czy mityczne koło zapasowe. Stawiam dolary przeciwko orzechom że Subaru w niedalekiej przyszłości złamie kolejny mit i wyprodukuje auto 4x4 bez wału napędzającego tylną oś. Wtedy dopiero na TF rozlegnie się lament. :OO:

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Jaca68 napisał:

Wtedy dopiero na TF rozlegnie się lament. 

Zmieni się tylko retoryka. Wtedy to ten nowy napęd stanie się "naj", choćby subiektywnie. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Zmieni się tylko retoryka. Wtedy to ten nowy napęd stanie się "naj", choćby subiektywnie. 
Będzie jeszcze lepiej skręcał, lepiej sprawował się w terenie, dawał więcej przyjemności z jazdy i w kwesti przyspieszenia też będzie progres, przybędzie kolejne sekundy do setki :) A jego właściciele będą udowadniać jaki jest dynamiczny od 0 do 10km/h :)
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Na szczescie znajdzie sie grupka wybitnych specjalistow ktora sprowadzi TF na ziemie i wyjasni dlaczego tylko oni maja racje ;)

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...