Jump to content

Recommended Posts

Godzinę temu, polak900 napisał:

takie subaru powinny być kupuje odrazu , a nie e-boxer

Eee tam proste auto dla red necków, którzy nie potrafią ogarnąć wyrafinowanej złożoności i finezji ruchów wymaganej od prawej stopy. :OO:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przedawkował TVP

@Michał W. widzisz, nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii ... tutaj, na forum są Subarowicze związani z marką kilkanaście i więcej lat. Każdy z nich by chciał, aby Subaru pokazało innym "gdzie raki zi

@RoadRunner, @Jaca68, @mechanik, @blejzu, @skwaro i reszta ekipy. Sorry, ale to chyba Wy w jakiś patologiczny sposób kochacie Subaru, a nie my - posiadacze e-boxera. Przecież ja kilk razy pisałem co m

Posted Images

1 godzinę temu, polak900 napisał:

takie subaru powinny być kupuje odrazu , a nie e-boxer

 

No ładny ten outback , fajnie sobie rodzi w terenie, ale ten tablet w środku to masakra:facepalm:, chyba trzeba się będzie przyzwyczaić do telewizorów wewnątrz samochodów, takie czasy idą.

Ciekawe czy wejdzie on to sprzedaży w Europie i z jakim silnikiem.

Link to post
Share on other sites

Wejść pewnie wejdzie w przyszłym roku ale wersja XT pewnie będzie tylko do ściągnięcia na własną rękę.

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Grzesiek89 napisał:

 

Ciekawe czy wejdzie on to sprzedaży w Europie i z jakim silnikiem.

Ktoś pisał na forum, ze w Rosji spodziewają się na koniec tego roku z XT włącznie ale sprawy formalne podobno na tyle skomplikowane i niekorzystne finansowo że jeśli już to trzeba brać rozbitki i topielce z Ameryki Północnej. :(

Link to post
Share on other sites
58 minut temu, Michał W. napisał:
Godzinę temu, Grzesiek89 napisał:

 

Ktoś pisał na forum, ze w Rosji spodziewają się na koniec tego roku z XT włącznie ale sprawy formalne podobno na tyle skomplikowane i niekorzystne finansowo że jeśli już to trzeba brać rozbitki i topielce z Ameryki Północnej.

Na Forum ktoś miał WRX z Kaliningradu.

Z USA auto nie musi być złomem. Są i auta tylko używane na aukcjach.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mechanik napisał:

Na Forum ktoś miał WRX z Kaliningradu.

 

 

outbacka tez, demo z salonu

 

tapatalked

Link to post
Share on other sites

Forester E-Boxer i testy przyspieszenia z australijskiej ziemi od PDriveTV.

 

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Michał W. napisał:

Forester E-Boxer i testy przyspieszenia z australijskiej ziemi od PDriveTV.

 

 Petarda! 

Link to post
Share on other sites
  • Dyrekcja SIP
15 godzin temu, Michał W. napisał:

Forester E-Boxer i testy przyspieszenia z australijskiej ziemi od PDriveTV.

Ciekawe, że wyniki znacznie gorsze, niż w testach wersji EU.

Albo kwestia oprogramowania skrzyni, albo ... testera :)

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Michał W. napisał:

Forester E-Boxer i testy przyspieszenia z australijskiej ziemi od PDriveTV.

Ta dynamika to masakra. Porównywalnie do Patrola. Jakie znaczenie ma to super duper zawieszenie i global platform? (pytanie retoryczne). 

Link to post
Share on other sites
56 minut temu, Dyrekcja napisał:

Ciekawe, że wyniki znacznie gorsze, niż w testach wersji EU.

Albo kwestia oprogramowania skrzyni, albo ... testera :)

 

może za mocno gaz wciskał, powinien na 66,67% ?

 

Przepraszam nie powinienem, ja już nawet żadnego subaru nie mam, do salonu zachodzę towarzysko przywitać się ze sprzedawcami (jest tam też serwis mojego obecnego auta) ale po prostu widok odjeżdzającego w takim tempie forestera to jest sam smutek.

 

mój pierwszy Forester, z 2000 roku miał 10,7 sekundy do setki, a to była najsłabsza wersja, i kiedy to było....

Edited by krist
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
Forester E-Boxer i testy przyspieszenia z australijskiej ziemi od PDriveTV.

 

Sorry, ja p...... co za wół , a takie fajne auto by było

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, polak900 napisał:

Sorry, ja p...... co za wół , a takie fajne auto by było

W przyspieszeniu wół, a rozmiarowo krowa. 

Zniszczyli to auto. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
9 minut temu, mechanik napisał:

W przyspieszeniu wół, a rozmiarowo krowa. 

Zniszczyli to auto. 

 

że tak sparafrazuję, jedeń lubi dymać gazelę ,a inny krowę, chcesz udowodnić, że on z tego nie czerpie przyjemności?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Dyrekcja napisał:

Ciekawe, że wyniki znacznie gorsze, niż w testach wersji EU.

Albo kwestia oprogramowania skrzyni, albo ... testera :)

Moim zdaniem całkowicie skopane jest oprogramowanie skrzyni. Również w Polsce. Czy byłaby opcja, żeby po przejściu wszystkich procesów homologacyjnych wgrywać przy pierwszym przeglądzie normalny soft? Dzisiaj znowu zrobiłem trasę Wrocław - Łódź - Wrocław i odczucia wciąż mam te same:

- nie ma najmniejszego uzasadnienia, aby skrzynia w trybie automatycznym (D) trzymała takie wysokie obroty. Nie przesadzę, jeśli powiem, że w obie strony około 20x przerzucałem na manuala (M) i za każdym razem na wyświetlaczu pojawiał się komunikat graficzny o tym, że jadę na zbyt niskim biegu i powinienem wrzucić wyższy. Po zrobieniu tego auto radziło sobie normalnie, a po ponownym wbiciu trybu automatycznego (D) za każdym razem skrzynia zrzucała o 1-2 biegi i kończy się to średnio przyjemną jazdą w przy obrotach rzędu 3500-3800. Gdzie tu sens i logika? Naprawdę ułożenie drogi nie ma tu większego znaczenia, ponieważ sytuacja gdy w trybie M system wskazywał potrzebę wrzucenia wyższego biegu miała również miejsce przy delikatnych podjazdach pod górę.

- oprogramowanie całkowicie zabija wszystkie plusy skrzyni CVT w jakiś dziwny sposób emulując sobie biegi zamiast trzymać stale wysokich obrotów, aby uzyskać efektywne przyspieszanie; skutek jest taki, że przyspieszanie jest całkowicie skopane i jeśli tylko nie masz buta w podłodze to często wbicie wyższego biegu jest przynajmniej o 1000 obrotów za szybko.

- 130 km/h to optymalna prędkość dla e-boxera

- jazda w normalnych warunkach (bez ścigania się) jest bardzo w porządku

- jest duży, wygodny, obszerny i przyjemnie się prowadzi

- kto ukradł mi 18 litrów baku?

- gdzie jest moje koło zapasowe?

 

Edited by Czarne_Koronkowe
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, aflinta napisał:

W Australii podziewałem się raczej 2,5i niż e-boxera.... 

ten był w zeszłym roku

 

Link to post
Share on other sites

Dziwnie ta skrzynia pracuje. Zauważcie, że na "1" wirtualnym biegu ciągnie ... aż do 105 km/h. A obroty mają jakieś takie chwile zawahania (w 2.5i CVT obroty rosły, może nie liniowo, ale zdecydowanie gładko). Może rzeczywiście powinni popracować nad oprogramowaniem.

 

Od 4:10:

 

 

 

 

Edited by subleo
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, krist napisał:

może za mocno gaz wciskał, powinien na 66,67% ?

Trzeba im wysłać odpowiednie opracowania naukowe:

tom II „Muskanie pedału gazu do trzech miejsc po przecinku”
tom III „Obsługa CVT - przygotowanie do doktoratu”

Edited by Zyzol
Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Zyzol napisał:

ten był w zeszłym roku

 

Faktycznie, zapomniałem o nim :) Na stronie subaru.com.au też 2,5i trzeba chwilę poszukać, bo podstawową paletę otwiera Forester (Hybrid).

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Moim zdaniem całkowicie skopane jest oprogramowanie skrzyni. Również w Polsce. Czy byłaby opcja, żeby po przejściu wszystkich procesów homologacyjnych wgrywać przy pierwszym przeglądzie normalny soft? Dzisiaj znowu zrobiłem trasę Wrocław - Łódź - Wrocław i odczucia wciąż mam te same:

- nie ma najmniejszego uzasadnienia, aby skrzynia w trybie automatycznym (D) trzymała takie wysokie obroty. Nie przesadzę, jeśli powiem, że w obie strony około 20x przerzucałem na manuala (M) i za każdym razem na wyświetlaczu pojawiał się komunikat graficzny o tym, że jadę na zbyt niskim biegu i powinienem wrzucić wyższy. Po zrobieniu tego auto radziło sobie normalnie, a po ponownym wbiciu trybu automatycznego (D) za każdym razem skrzynia zrzucała o 1-2 biegi i kończy się to średnio przyjemną jazdą w przy obrotach rzędu 3500-3800. Gdzie tu sens i logika? Naprawdę ułożenie drogi nie ma tu większego znaczenia, ponieważ sytuacja gdy w trybie M system wskazywał potrzebę wrzucenia wyższego biegu miała również miejsce przy delikatnych podjazdach pod górę.

- oprogramowanie całkowicie zabija wszystkie plusy skrzyni CVT w jakiś dziwny sposób emulując sobie biegi zamiast trzymać stale wysokich obrotów, aby uzyskać efektywne przyspieszanie; skutek jest taki, że przyspieszanie jest całkowicie skopane i jeśli tylko nie masz buta w podłodze to często wbicie wyższego biegu jest przynajmniej o 1000 obrotów za szybko.

- 130 km/h to optymalna prędkość dla e-boxera

- jazda w normalnych warunkach (bez ścigania się) jest bardzo w porządku

- jest duży, wygodny, obszerny i przyjemnie się prowadzi

- kto ukradł mi 18 litrów baku?

- gdzie jest moje koło zapasowe?

 

Zgadza się , ja zacząłem przed każda górka zmieniać tryb jazdy z I na S jadąc ekspresowkami, ale chyba tak to nie powinno wyglądać żeby  kombinować jak pomoc skrzyni. Może Dyrekcja wypowie się na temat działania skrzyni i czy są jakieś plany na aktualizacje oprogramowania podczas wizyt serwisowych?Albo jak Dyrekcja używa  tej skrzyni przy prędkościach autostradowych.

Ja włożyłem  koło zapasowe do bagażnika i przymocowalem pasem ściągającym do jednego z haczyków, ale zabiera duża ilość miejsca w bagażniku.....:toobad: a wystarczyło zrobić mocowanie pod autem , patrzyłem spokojnie by się zmieściło :P

Ile razy tankowałeś na tej trasie?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Grzesiek89 napisał:

Zgadza się , ja zacząłem przed każda górka zmieniać tryb jazdy z I na S jadąc ekspresowkami, ale chyba tak to nie powinno wyglądać żeby  kombinować jak pomoc skrzyni. Może Dyrekcja wypowie się na temat działania skrzyni i czy są jakieś plany na aktualizacje oprogramowania podczas wizyt serwisowych?Albo jak Dyrekcja używa  tej skrzyni przy prędkościach autostradowych.

Ja włożyłem  koło zapasowe do bagażnika i przymocowalem pasem ściągającym do jednego z haczyków, ale zabiera duża ilość miejsca w bagażniku.....:toobad: a wystarczyło zrobić mocowanie pod autem , patrzyłem spokojnie by się zmieściło :P

Ile razy tankowałeś na tej trasie?

Raz. Jakbym jechał 120 to pewnie udałoby się na jednym baku.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Raz. Jakbym jechał 120 to pewnie udałoby się na jednym baku.

Ach te emocje związane z e-boxer :) Wciskanie gazu na 66%, zeby jakoś przyspieszał, kombinowanie trybami jazdy, zeby nie wył, kalkulacja średniej prędkości przelotowej i siły wiatru, zeby dało sie na baku przejechać trasę 500km... no normalnie skomplikowane jak żegluga jachtem. 

Ale są tacy, co lubią jacht i nie rozumieją tych, co maja motorówki :)

Subaru to faktycznie pewien rodzaj kultu i bezkrytyczna miłości. 

I piszę to bez złośliwości, z podziwem i zrozumieniem, sam ofiarą tego kultu będąc, choć wyznawcą starej szkoły.

  • Like 2
  • Haha 3
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Tsunetomo napisał:

Ach te emocje związane z e-boxer :) Wciskanie gazu na 66%, zeby jakoś przyspieszał, kombinowanie trybami jazdy, zeby nie wył, kalkulacja średniej prędkości przelotowej i siły wiatru, zeby dało sie na baku przejechać trasę 500km... no normalnie skomplikowane jak żegluga jachtem. 

Ale są tacy, co lubią jacht i nie rozumieją tych, co maja motorówki :)

Subaru to faktycznie pewien rodzaj kultu i bezkrytyczna miłości. 

I piszę to bez złośliwości, z podziwem i zrozumieniem, sam ofiarą tego kultu będąc, choć wyznawcą starej szkoły.

Chyba po prostu każdy z nas liczy na tego nowego estiaja, udany romans z Toyota, albo ze Greta odwoła co mówiła i jednak będziemy mieli fun factory ;)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, radiolog napisał:

 

że tak sparafrazuję, jedeń lubi dymać gazelę ,a inny krowę, chcesz udowodnić, że on z tego nie czerpie przyjemności?

Nikt nie neguje ogólnego dobrego odbioru auta i przyjemności z jazdy która zawsze Subaru dawało i ten model też daje.

Obiektywnie jednak co do osiągów to ten samochód jest słaby i względnie paliwożerny jak i mój OBK 2,5 NA.

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...