Kristofor Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 W dniu 6.06.2020 o 12:07, Tsunetomo napisał: Dziś Subaru celuje w inna grupę docelową. E-boxer mnie nie przekonuje, ale ktos już wklejała, ze można w CZ kupić OBK 2,4DIT za jakies 245k. Ma sens. No i... podobno pod koniec 2021 nowe STI Z baterii tylko akumulator i bateryjki w pilocie. Czekamy. A tymczasem fajnie, ze marka jest, radzi sobie na nowych Klientach i nie znika jak Infinity. Już są firmy które wynajmują auta rejestrowane w Czechach z uwagi na VAT. Teraz pewnie rozszerzą działalność i będzie wynajem "na pojemność". Takiego 2.4 nie ma co do Polski sprowadzać, bo akcyza dobije, ale na czeskim wynajmie można kilka lat pojeździć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 5 minut temu, Kristofor napisał: Takiego 2.4 nie ma co do Polski sprowadzać, bo akcyza dobije, SIP sprzedaje OBK, Mazda 6 2,5 tez cen nie mają dramatycznych. Zawsze brakowało mi w PL Forestera z silnikem 2,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 (edytowane) A no właśnie, co stoi na przeszkodzie żeby w ofercie SIP pojawiło się coś powyżej pojemności 2.0 jeśli taki OBK jest w ciągłej sprzedaży ? Faktycznie jest taka różnica w emisji między 2.5, a 2.4T ? Edytowane 8 Czerwca 2020 przez McSudi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 (edytowane) 32 minuty temu, mechanik napisał: SIP sprzedaje OBK, Mazda 6 2,5 tez cen nie mają dramatycznych. Zawsze brakowało mi w PL Forestera z silnikem 2,5. Obecnie Forester 2.5 pewnie miałby spore wzięcie ale wcześniej gdy był XT w ofercie a cena większego wolnossącego z 18% akcyzą mogła by skoczyć w okolice wersji turbo to nie wiem czy by się sprzedał. Co byście woleli XT czy 2.5? Edytowane 8 Czerwca 2020 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 11 minut temu, Michał W. napisał: Obecnie Forester 2.5 pewnie miałby spore wzięcie ale wcześniej gdy był XT w ofercie a cena większego wolnossącego z 18% akcyzą mogła by skoczyć w okolice wersji turbo to nie wiem czy by się sprzedał. Co byście woleli XT czy 2.5? 2,5 XT 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 17 minut temu, McSudi napisał: Faktycznie jest taka różnica w emisji między 2.5, a 2.4T Jest, sprawdziłem na szybko, że jakąś połowę CO2 więcej emituje. Patrząc na parametry, nic dziwnego OBK to w Europie flagowy model z niewielką ilością sprzedaży w porównaniu do reszty, więc pewnie można sobie pozwolić na pozostawienie 2,5 bo inaczej w ogóle by wypadł ze sprzedaży. A akcyza od pojemności to tylko nasza "specjalność" Nie ma najmniejszych szans na wprowadzenie u nas większych i mocniejszych silników spalinowych w innych modelach, nie wiem skąd te marzenia...Jedyna realna opcja to porządnie wzmocniony e-boxer, który zacznie lepiej jechać a dzięki bateriom da się w nim wykręcić odpowiednie emisje w testach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 I dziękuję za wyjaśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 W dniu 3.06.2020 o 12:27, Czarne_Koronkowe napisał: Nie pamiętam ile kosztowało. Na pewno pod silnikiem i pod dyfrem. Mam plan jak będę na zmianie opon zrobić kilka fotek jak to wygląda i założyć wątek w Nasze Subaru. Po 2 latach metalowa to jedna wielka rdza, ale pod dyrem chyba nie ma wyboru i jest tylko stal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 32 minuty temu, radiolog napisał: Po 2 latach metalowa to jedna wielka rdza, ale pod dyrem chyba nie ma wyboru i jest tylko stal. To co ,jakie rekomendujesz założyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 34 minuty temu, radiolog napisał: Po 2 latach metalowa to jedna wielka rdza, ale pod dyrem chyba nie ma wyboru i jest tylko stal. Osłona dyferencjału ogranicza prześwit, a ochrona jest umowna, ponieważ atakujemy przeszkody przodem i to przedni dyferencjał wymaga chronienia. Przedni dyferencjał w Subaru jest w skrzyni biegów. Jeśli wogóle chodzi o bezpieczeństwo dyferencjałów to jedynym słusznym rozwiązaniem jest silna pokrywa która nie obniża prześwitu, a chroni mechanizm. Bo to pokrywa ma być wytrzymała aby chroniła wnętrze i była odporna na uderzenia. Wymiana pokryw tylnego dyferencjału to już bajer raczej ponieważ tyłem nikt z rozpędu nie atakuje przeszkód, a nawet jak cofa to już auto tam było. 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Godzinę temu, Grzesiek89 napisał: To co ,jakie rekomendujesz założyć ? no alusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 1 godzinę temu, mechanik napisał: raczej ponieważ tyłem nikt z rozpędu nie atakuje przeszkód Ale ze ja nie dam rady? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 4 godziny temu, mechanik napisał: Osłona dyferencjału ogranicza prześwit, a ochrona jest umowna, ponieważ atakujemy przeszkody przodem i to przedni dyferencjał wymaga chronienia. Przedni dyferencjał w Subaru jest w skrzyni biegów. Jeśli wogóle chodzi o bezpieczeństwo dyferencjałów to jedynym słusznym rozwiązaniem jest silna pokrywa która nie obniża prześwitu, a chroni mechanizm. Bo to pokrywa ma być wytrzymała aby chroniła wnętrze i była odporna na uderzenia. Wymiana pokryw tylnego dyferencjału to już bajer raczej ponieważ tyłem nikt z rozpędu nie atakuje przeszkód, a nawet jak cofa to już auto tam było. Dokładnie. Ja w Lanosie po założeniu płyty 5mm odkryłem nowy praktyczny aspekt: przy wymianie kół nie trzeba było szukać punktów podparcia. "Żaba" mnie więcej na środek, myk, myk i cały przód w górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 3 minuty temu, RoadRunner napisał: po założeniu płyty 5mm No i taka powinna być osłona. Dokładnie tak. Nie jakieś tam popirdółki. Ja też mam 5mm stal. Mocowanie do ramy. Wtedy to ma sens. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Dzień dobry. 8 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Fajnie siadla felga! Tylko te diekielki ciut na wyrost Mozemy sie zamienic na srebrne w razie czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 (edytowane) 2 minuty temu, eddie_gt4 napisał: Fajnie siadla felga! Tylko te diekielki ciut na wyrost Mozemy sie zamienic na srebrne w razie czego Cicho tam. Mowili ze to +3 kuce na kolo poza tym STI to zawsze było oznaczenie najmocniejszego Forestera na rynku Edytowane 10 Czerwca 2020 przez Czarne_Koronkowe 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 3 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał: Cicho tam. Mowili ze to +3 kuce na kolo poza tym STI to zawsze było oznaczenie najmocniejszego Forestera na rynku I okazało się ze e bokser obecnie jest najmocniejszym nowym foresterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Pasują te dekle do emeryta jak ulał 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 26 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Dzień dobry. Kurcze, ale urusł ten Forester, na pierwszy rzut oka myślałem, że wrzuciłeś fotkę Outbacka. Oponki fajne, dobrze że rozmiat przypasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 33 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał: Dzień dobry bojowo wyglada mocno wzrosl halas? tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 10 minut temu, mechanik napisał: Kurcze, ale urusł ten Forester, na pierwszy rzut oka myślałem, że wrzuciłeś fotkę Outbacka (...) Mimo wszystko, OBK jest sporo dluzszy, nawet obecna gen., o nowej nie wspominajac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 3 minuty temu, eddie_gt4 napisał: Mimo wszystko, OBK jest sporo dluzszy, nawet obecna gen., o nowej nie wspominajac... Nie liczę tych milimetrów -wielki kloc się zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 10 minut temu, mechanik napisał: Nie liczę tych milimetrów -wielki kloc się zrobił. Bo to kawał wozu. W środku echo niesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 23 minuty temu, OBK CVT napisał: bojowo wyglada mocno wzrosl halas? tapatalked Moje pierwsze odczucie przy 80 - kurka ale głośno. Przy 140 szum jest ze wszystkiego. Tragedii nie ma, ale tak - wyraźnie je słychać. Natomiast na Coopersch w FXT jeździłem ostatnio chyba 2 lata temu wiec nie mam porównania czy głośniej czy ciszej. slychac je wyraźnie, ale tragedii nie ma 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się