Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 6.06.2020 o 12:07, Tsunetomo napisał:

Dziś Subaru celuje w inna grupę docelową. E-boxer mnie nie przekonuje, ale ktos już wklejała, ze można w CZ kupić OBK 2,4DIT za jakies 245k. Ma sens. 

No i... podobno pod koniec 2021 nowe STI :) Z baterii tylko akumulator i bateryjki w pilocie. Czekamy.

A tymczasem fajnie, ze marka jest, radzi sobie na nowych Klientach i nie znika jak Infinity.

Już są firmy które wynajmują auta rejestrowane w Czechach z uwagi na VAT. Teraz pewnie rozszerzą działalność i będzie wynajem "na pojemność". Takiego 2.4 nie ma co do Polski sprowadzać, bo akcyza dobije, ale na czeskim wynajmie można kilka lat pojeździć. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie, co stoi na przeszkodzie żeby w ofercie SIP pojawiło się coś powyżej pojemności 2.0 jeśli taki OBK jest w ciągłej sprzedaży ? Faktycznie jest taka różnica w emisji między 2.5, a 2.4T ?

Edytowane przez McSudi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, mechanik napisał:

SIP sprzedaje OBK, Mazda 6 2,5 tez cen nie mają dramatycznych. Zawsze brakowało mi w PL Forestera z silnikem 2,5.

Obecnie Forester 2.5 pewnie miałby spore wzięcie ale wcześniej gdy był XT w ofercie a cena większego wolnossącego z 18% akcyzą mogła by skoczyć w okolice wersji turbo to nie wiem czy by się sprzedał.

Co byście woleli XT czy 2.5? :upside-down-face_1f643-small:

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Michał W. napisał:

Obecnie Forester 2.5 pewnie miałby spore wzięcie ale wcześniej gdy był XT w ofercie a cena większego wolnossącego z 18% akcyzą mogła by skoczyć w okolice wersji turbo to nie wiem czy by się sprzedał.

Co byście woleli XT czy 2.5? :upside-down-face_1f643-small:

2,5 XT :)

  • Haha 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

17 minut temu, McSudi napisał:

Faktycznie jest taka różnica w emisji między 2.5, a 2.4T

 

Jest, sprawdziłem na szybko, że jakąś połowę CO2 więcej emituje. Patrząc na parametry, nic dziwnego

OBK to w Europie flagowy model z niewielką ilością sprzedaży w porównaniu do reszty, więc pewnie można sobie pozwolić na pozostawienie 2,5 bo inaczej w ogóle by wypadł ze sprzedaży. A akcyza od pojemności to tylko nasza "specjalność" 

Nie ma najmniejszych szans na wprowadzenie u nas większych i mocniejszych silników spalinowych w innych modelach, nie wiem skąd te marzenia...Jedyna realna opcja to porządnie wzmocniony e-boxer, który zacznie lepiej jechać a dzięki bateriom da się w nim wykręcić odpowiednie emisje w testach

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2020 o 12:27, Czarne_Koronkowe napisał:

Nie pamiętam ile kosztowało. Na pewno pod silnikiem i pod dyfrem. Mam plan jak będę na zmianie opon zrobić kilka fotek jak to wygląda i założyć wątek w Nasze Subaru.

 

Po 2 latach metalowa to jedna wielka rdza, ale pod dyrem chyba nie ma wyboru i jest tylko stal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, radiolog napisał:

 

Po 2 latach metalowa to jedna wielka rdza, ale pod dyrem chyba nie ma wyboru i jest tylko stal.

Osłona dyferencjału ogranicza prześwit, a ochrona jest umowna, ponieważ atakujemy przeszkody przodem i to przedni dyferencjał wymaga chronienia. Przedni dyferencjał w Subaru jest w skrzyni biegów.

Jeśli wogóle chodzi o bezpieczeństwo dyferencjałów to jedynym słusznym rozwiązaniem jest silna pokrywa która nie obniża prześwitu, a chroni mechanizm. Bo to pokrywa ma być wytrzymała aby chroniła wnętrze i była odporna na uderzenia. Wymiana pokryw tylnego dyferencjału to już bajer raczej ponieważ tyłem nikt z rozpędu nie atakuje przeszkód, a nawet jak cofa to już auto tam było.

 

  • Super! 2
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mechanik napisał:

Osłona dyferencjału ogranicza prześwit, a ochrona jest umowna, ponieważ atakujemy przeszkody przodem i to przedni dyferencjał wymaga chronienia. Przedni dyferencjał w Subaru jest w skrzyni biegów.

Jeśli wogóle chodzi o bezpieczeństwo dyferencjałów to jedynym słusznym rozwiązaniem jest silna pokrywa która nie obniża prześwitu, a chroni mechanizm. Bo to pokrywa ma być wytrzymała aby chroniła wnętrze i była odporna na uderzenia. Wymiana pokryw tylnego dyferencjału to już bajer raczej ponieważ tyłem nikt z rozpędu nie atakuje przeszkód, a nawet jak cofa to już auto tam było.

 

Dokładnie. Ja w Lanosie po założeniu płyty 5mm odkryłem nowy praktyczny aspekt: przy wymianie kół nie trzeba było szukać punktów podparcia. "Żaba" mnie więcej na środek, myk, myk i cały przód w górze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

Fajnie siadla felga!

Tylko te diekielki ciut na wyrost ;):P

 

Mozemy sie zamienic na srebrne w razie czego :D

Cicho tam. Mowili ze to +3 kuce na kolo

poza tym STI to zawsze było oznaczenie najmocniejszego Forestera na rynku :D 

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, mechanik napisał:

Kurcze, ale urusł ten Forester, na pierwszy rzut oka myślałem, że wrzuciłeś fotkę Outbacka (...)

 

Mimo wszystko, OBK jest sporo dluzszy, nawet obecna gen., o nowej nie wspominajac...

 

 

20200527_172649.jpg

20200527_172748.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, OBK CVT napisał:

 

 

bojowo wyglada   :ok:   mocno wzrosl halas?

 

tapatalked

Moje pierwsze odczucie przy 80 - kurka ale głośno. Przy 140 szum jest ze wszystkiego. Tragedii nie ma, ale tak - wyraźnie je słychać. Natomiast na Coopersch w FXT jeździłem ostatnio chyba 2 lata temu wiec nie mam porównania czy głośniej czy ciszej. 
slychac je wyraźnie, ale tragedii nie ma

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...