Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, haczyk napisał:

Mnie najbardziej interesowałyby, dlaczego miałbym kupić Forestera e-boxer zamiast Outbacka. Cenowo wyglądają podobnie. Co przemawia za Fe?

Nie wiem, ja zdecydowanie wybrałem OBK. Przyspiesza podobnie, ale dźwięk silnika przy tym inny, siedzi się względnie wysoko, na autostradzie nie ma wiru w baku, wykonanie nieco staranniejsze niż w nowym Forku (który sam w sobie jest bardzo starannie wykończonym autem). Pewnie nowy OBK pójdzie w górę i różnica nie będzie tak niewielka, aby wywoływać tego typu pytania. 

 

P.S. Na korzyść Forka - wielkie okno dachowe, subtelne wypłaszczenie sylwetki w kierunku kombi, bardziej sprężyste zawieszenie. 

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej zależy od miejsca użytkowania auta. Jak głównie miasto to E-Boxer ale jak zdarzają się często wypady to poszedłbym w OBK. Wnętrze Forka to przepaść pomiędzy jego poprzednikiem oczywiście na plus do tego dzięki nowej płycie bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam poprzednią generację Forestera i mimo, że wcześniej miałem Outbacka, który był moim wymarzonym Subaru to jestem z niego bardzo zadowolony ale istotny wpływ na mój wybór miała sporo niższa cena i wyraźnie krótsze trasy jakie obecnie jeżdżę. :)

 

Dla mnie Forester E-Boxer jest bardzo ciekawym autem ale cena na poziomie Outbacka, mały zasięg (pojemność baku) oraz brak koła zapasowego trochę go dyskwalifikuje (głównie cena, do reszty bym się jakoś przyzwyczaił). ;)

 

 

 

 

 

Na wyraźną prośbę forumowicza @Lisek nie zamieszczę pod tym co napisałem, żadnego zdjęcia mojej Plejady. :hi:

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Michał W. napisał:

Na wyraźną prośbę forumowicza @Lisek nie zamieszczę pod tym co napisałem, żadnego zdjęcia mojej Plejady. 

Nie przesadzaj to Twój wątek. Fajnie jak wrzucisz fotki. 

Jak coś to możesz je wrzucić na moją prośbę ;):D

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się tak po cichu się przysłuchuje. Bardzo chce mieć Subaru, od dawna, ale jak przychodzi do zakupu to i tak wybieram coś innego moje doświadczenia jednak przybliżają mnie do marki Subaru.

Wybór jaki jest wszyscy widzimy. Po wielu analizach OBK to mój typ. Cenowo obawiam się, ze bardziej Forester e-boxer.

Chłonę wszystkie wasze spostrzeżenia o e-boxerze, szczególnie interesuje mnie jazda autostradowa, widzę po forumowiczach, ze może nie być różowo.

Aktualnie jeżdżę Passatem, ale mam już dość wariowania lewym pasem, mam nadzieje, ze przy dozwolonych prędkościach będzie ok w Foresterze.

Gratuluje zakupu e-boxera właścicielom. Kto wie, może i ja się zdecyduje.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, KermitFrog napisał:

Ja się tak po cichu się przysłuchuje. Bardzo chce mieć Subaru, od dawna, ale jak przychodzi do zakupu to i tak wybieram coś innego emoji3526.png moje doświadczenia jednak przybliżają mnie do marki Subaru.

Wybór jaki jest wszyscy widzimy. Po wielu analizach OBK to mój typ. Cenowo obawiam się, ze bardziej Forester e-boxer.

Chłonę wszystkie wasze spostrzeżenia o e-boxerze, szczególnie interesuje mnie jazda autostradowa, widzę po forumowiczach, ze może nie być różowo.

Aktualnie jeżdżę Passatem, ale mam już dość wariowania lewym pasem, mam nadzieje, ze przy dozwolonych prędkościach będzie ok w Foresterze.

Gratuluje zakupu e-boxera właścicielom. Kto wie, może i ja się zdecyduje.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Do 120 km/h to fajne auto, jedzie się bardzo przyjemnie ,ale powyżej 120 km/h to już czuć ze to nie jest samochód do takich prędkości (gabaryt, opór powietrza , fizyki nie oszukasz). 

  • Super! 2
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Michał W. napisał:

Na wyraźną prośbę forumowicza @Lisek nie zamieszczę pod tym co napisałem, żadnego zdjęcia mojej Plejady. :hi:

 

Nie słuchaj wiecznych malkontentów tylko wrzucaj swoje foty, fajnie ci to wychodzi i przyjemniej się forum przegląda ;)

  • Super! 1
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, mechanik napisał:

Nie przesadzaj to Twój wątek. Fajnie jak wrzucisz fotki. 

Jak coś to możesz je wrzucić na moją prośbę ;):D

To akurat nie mój wątek ale @Lisek chciał chyba bym nie wrzucał zdjęć gdziekolwiek się wypowiadam, poza wątkiem "Moje Subaru" i tym podobnym.

Dzięki. :)

 

Teraz, GREGG napisał:

Nie słuchaj wiecznych malkontentów tylko wrzucaj swoje foty, fajnie ci to wychodzi i przyjemniej się forum przegląda ;)

Dzięki :)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Grzesiek89 napisał:

Do 120 km/h to fajne auto, jedzie się bardzo przyjemnie ,ale powyżej 120 km/h to już czuć ze to nie jest samochód do takich prędkości (gabaryt, opór powietrza , fizyki nie oszukasz). 

Ja bym powiedział, że przy 140 km/h (licznikowych) jest znośnie, zwłaszcza gdy przez kilka minut wcześniej polecisz 160 km/h a następnie zwolnisz do przepisowych. :D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Michał W. napisał:

Ja bym powiedział, że przy 140 km/h (licznikowych) jest znośnie, zwłaszcza gdy przez kilka minut wcześniej polecisz 160 km/h a następnie zwolnisz do przepisowych. :D

Właśnie wszystko zależy jaka  wcześniej się jechało prędkością :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140 licznikowe,czyli 137 gpsowe idzie bez zastrzeżeń, spokojnie można tak jechać cały czas, nie wiem co Wam przeszkadza, jak ktoś bardzo wrażliwy na  wyższe obroty to zawsze może włączyć tryb ręczny.

W SBD zawsze goniłem 2,5-3,5 tys. to nie wiem czemu to miałoby mi przeszkadzać w e-boxerze.

Jedyny feler to zachowanie cvt przy 3 tys obrotów , nie może się zdecydować czy zostać na niższym czy włączyć wyższy bieg. Można to ominąć  minimalnie odpuszczając gaz i potem znowu idzie gładko , może będzie update oprogramowania skrzyni i się zmieni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140 licznikowe,czyli 137 gpsowe idzie bez zastrzeżeń, spokojnie można tak jechać cały czas, nie wiem co Wam przeszkadza, jak ktoś bardzo wrażliwy na  wyższe obroty to zawsze może włączyć tryb ręczny.
W SBD zawsze goniłem 2,5-3,5 tys. to nie wiem czemu to miałoby mi przeszkadzać w e-boxerze.
Jedyny feler to zachowanie cvt przy 3 tys obrotów , nie może się zdecydować czy zostać na niższym czy włączyć wyższy bieg. Można to ominąć  minimalnie odpuszczając gaz i potem znowu idzie gładko , może będzie update oprogramowania skrzyni i się zmieni. 

O, i właśnie o to mi chodzi.
Ja wiem, ze to już nie będzie fxt, ale tak zdroworozsądkowo.
Przy prędkości 140 km/h jedziesz spokojnie i wysiadasz wypoczęty.
Po trasie z tempomatem na 200 km/h człowiek nie nadaje się już do niczego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, KermitFrog napisał:

Przy prędkości 140 km/h jedziesz spokojnie i wysiadasz wypoczęty.
Po trasie z tempomatem na 200 km/h człowiek nie nadaje się już do niczego.

Bez względu do czego przywykłeś wcześniej to Outback osiąga sporo wyżej od Forestera Twój próg komfortu akustycznego.

Do tego dochodzi jeszcze pozycja za kierownicą, komfort foteli itd. 

Na dalekie trasy autostradowe zdecydowanie bym brał Outbacka. 

W innych warunkach wybór już nie jest taki prosty bo oba są bardzo dobre. 

Edytowane przez Michał W.
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał W. napisał:

To akurat nie mój wątek ale @Lisek chciał chyba bym nie wrzucał zdjęć gdziekolwiek się wypowiadam, poza wątkiem "Moje Subaru" i tym podobnym.

Dzięki. :)

 

Dzięki :)

 

Sam jesteś malkontent:) Wg mnie to zaśmiecanie tematu zdjęciami nie mającymi związku z E-boxer. Po co mam 150-ty raz oglądać białego Forestera SJ rzut w lesie,garażu,przez szyberdach, od podwozia,od tylu od przodu a może w tle ze sprzedanym OBK? Dla mnie bez sensu.Od tego jest wątek Moje Subaru i chyba tyle w temacie.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

A ja tu się zastanawiam jak w dobie mniejszych zysków przemycić żonie fakturę do opłacenia na Momo Revenge 17" i Pirellki AT'ki.... :ph34r: Macie jakieś sprawdzone sposoby?

Sam zapłać i po kłopocie:D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez względu do czego przywykłeś wcześniej to Outback osiąga sporo wyżej od Forestera Twój próg komfortu akustycznego.
Do tego dochodzi jeszcze pozycja za kierownicą, komfort foteli itd. 
Na dalekie trasy autostradowe zdecydowanie bym brał Outbacka. 
W innych warunkach wybór już nie jest taki prosty bo oba są bardzo dobre. 

Tak właśnie podejrzewam.
Z kolei po mieście OBK chyba mniej poręczny będzie.
Dodatkowo martwi brak regulacji podparcia lędźwiowego w Foresterze.
Pytanie jak użytkownicy oceniają te fotele.
Ja mam jeszcze czas na zastanowienie.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, KermitFrog napisał:


Tak właśnie podejrzewam.
Z kolei po mieście OBK chyba mniej poręczny będzie.
Dodatkowo martwi brak regulacji podparcia lędźwiowego w Foresterze.
Pytanie jak użytkownicy oceniają te fotele.
Ja mam jeszcze czas na zastanowienie.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Fotele w OBK są wygodne, podparcie lędźwiowe jest wyczuwalnie pomocne.

Skóra jakości takiej sobie ale da się żyć. Idealnie sprawdziłaby się wentylacja gdyż ta ceratopodobna skóra dość szybko się nagrzewa.O funkcji masażu nie ma co marzyć w Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, KermitFrog napisał:


Tak właśnie podejrzewam.
Z kolei po mieście OBK chyba mniej poręczny będzie.
Dodatkowo martwi brak regulacji podparcia lędźwiowego w Foresterze.
Pytanie jak użytkownicy oceniają te fotele.
Ja mam jeszcze czas na zastanowienie.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Jak nie potrzeba prześwitu dużego to Na autostradę bym kupił imprezę w wersji e boxer , niski, małe opory powietrza, silnik ten sam co w Forku , żwawszy będzie w imprezie:), 

Co do fotela to na początku nie umiałem dobrze ustawić sobie pozycji chyba , bo plecy mnie bolały przy niecałych 100 km przejechanych i pierwsza myśl ze co za beznadziejne fotele bez regulacji odcinka lędźwiowego . Natomiast  po licznych próbach ustawienia pozycji fotela , teraz jest niby spoko nie bolą   już plecy po przejechaniu 100km. Nie wiem jak będzie na trasie długiej rzędu 1000km, pożyjemy zobaczymy;)

 

Mi w Forku brakuje 2 rzeczy: regulacji odcinka lędźwiowego i koła zapasowego. Poza tym ma wszystko co mi potrzeba:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Lisek napisał:

Fotele w OBK są wygodne, podparcie lędźwiowe jest wyczuwalnie pomocne.

Skóra jakości takiej sobie ale da się żyć. Idealnie sprawdziłaby się wentylacja gdyż ta ceratopodobna skóra dość szybko się nagrzewa.O funkcji masażu nie ma co marzyć w Subaru.

Dlatego ja wybrałem wersje bez skóry:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Lisek napisał:

Po co mam 150-ty raz oglądać białego Forestera SJ

Spoko. :)

Gdyby mnie ktoś tak katował fotkami jakiegoś Renault, Skody czy Dacii to też bym się wkurzał. ;)

Na Subaru mam większą tolerancję ale rozumiem, że nie każdy ma tak samo jak ja więc trochę się opanuję. :hi:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

A ja tu się zastanawiam jak w dobie mniejszych zysków przemycić żonie fakturę do opłacenia na Momo Revenge 17" i Pirellki AT'ki.... :ph34r: Macie jakieś sprawdzone sposoby?

Ja bym szedł tą drogą:

 

Żono (kochana, droga etc.) ten SIP kompletnie zwariował !!! Właśnie przeczytałem na THE Forum, że aby nie utracić gwarancji na e-boxer, chcąc jeździć w terenie,  musimy  mieć dedykowane felgi i opony, których listę opublikowali na forum.

Najtaniej wychodzi Momo Revenge 17" i Pirellki AT'ki...

 

Powinno się udać ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, kokos napisał:

Ja bym szedł tą drogą:

 

Żono (kochana, droga etc.) ten SIP kompletnie zwariował !!! Właśnie przeczytałem na THE Forum, że aby nie utracić gwarancji na e-boxer, chcąc jeździć w terenie,  musimy  mieć dedykowane felgi i opony, których listę opublikowali na forum.

Najtaniej wychodzi Momo Revenge 17" i Pirellki AT'ki...

 

Powinno się udać ;)

To mi pachnie jakimś niezłym stażem małżeńskim :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie potrzeba prześwitu dużego to Na autostradę bym kupił imprezę w wersji e boxer , niski, małe opory powietrza, silnik ten sam co w Forku , żwawszy będzie w imprezie:), 
Co do fotela to na początku nie umiałem dobrze ustawić sobie pozycji chyba , bo plecy mnie bolały przy niecałych 100 km przejechanych i pierwsza myśl ze co za beznadziejne fotele bez regulacji odcinka lędźwiowego . Natomiast  po licznych próbach ustawienia pozycji fotela , teraz jest niby spoko nie bolą   już plecy po przejechaniu 100km. Nie wiem jak będzie na trasie długiej rzędu 1000km, pożyjemy zobaczymy;)
 
Mi w Forku brakuje 2 rzeczy: regulacji odcinka lędźwiowego i koła zapasowego. Poza tym ma wszystko co mi potrzeba

Nie wykluczam Imprezy, ale trochę mała raczej będzie na moje potrzeby.
Z tymi fotelami w OBK, nie wiem czemu daje im kredyt zaufania patrząc na same zdjęcia. Natomiast te z Forka, no nie wiem. Trzeba przejechać się w długa trasę żeby mieć pewność.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym szedł tą drogą:
 
Żono (kochana, droga etc.) ten SIP kompletnie zwariował !!! Właśnie przeczytałem na THE Forum, że aby nie utracić gwarancji na e-boxer, chcąc jeździć w terenie,  musimy  mieć dedykowane felgi i opony, których listę opublikowali na forum.
Najtaniej wychodzi Momo Revenge 17" i Pirellki AT'ki...
 
Powinno się udać 

Dyplomata, dobre!!
Moja żona by tego nie kupiła jednak


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...