Tsunetomo Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 11 minut temu, radiolog napisał: Nie ma pod info na kierownicy i nie ma info pod kierownicą, niestety Sprawdź moze jeszcze w instrukcji obsługi. Niemożliwe żeby nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 14 minut temu, Tsunetomo napisał: Sprawdź moze jeszcze w instrukcji obsługi. Niemożliwe żeby nie było. W instrukcji jest tylko ręczne, jeżeli już ,to być może ASO może to włączyć przez obd, bo szaraczek użytkownik może tylko ręcznie. W takim razie pytanie do Dyrekcji, czy jest opcja włączenia automatycznego ryglowania drzwi w e-boxerze Przy okazji w instrukcji napisali, ze tryb I nie wykorzystuje pełnej mocy auta, a reakcja pedału gazu jest opóźniona i to tryb głównie do miasta i na warunki zmniejszonej przyczepności oraz głównie dla celów oszczędzania paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) 7 minut temu, radiolog napisał: W instrukcji jest tylko ręczne, jeżeli już ,to być może ASO może to włączyć przez obd, bo szaraczek użytkownik może tylko ręcznie. W takim razie pytanie do Dyrekcji, czy jest opcja włączenia automatycznego ryglowania drzwi w e-boxerze Przy okazji w instrukcji napisali, ze tryb I nie wykorzystuje pełnej mocy auta, a reakcja pedału gazu jest opóźniona i to tryb głównie do miasta i na warunki zmniejszonej przyczepności oraz głównie dla celów oszczędzania paliwa. Dziwne. Ryglowanie drzwi to raczej standard. No ale przynamniej wiadomo czemu w trybie I tak kręci obroty przy większych prędkościach. Edytowane 24 Maja 2020 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 22 minuty temu, Tsunetomo napisał: Dziwne. Ryglowanie drzwi to raczej standard. Mnie aż tak bardzo nie dziwi, jak przesiadłem się z Outbacka na Forestera to zauważyłem więcej takich niespodziewanych oszczędności kosztem Forka. Taki dość długi filmik trafiłem na YouTube, obejrzałem fragmenty i raczej dla mocno zainteresowanych modelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 A mnie mimo wszystko dziwi... opcja nie jest jakaś kluczowa przy wyborze auta, ale nie przyszłoby mi do głowy pomyśleć, ze może tego nie być. Z drogiej strony Japończycy potrafią mieć swoje „widzimisie”. Chociażby uparty brak czujników parkowania, które jak dla mnie są użyteczniejsze od kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Pertyn nie powiedział nic nowego - polecam oglądać na prędkości 1.5x. I podpisze się pod tym co powiedział: „pewnie ze wolałbym turbo”. Ale może w tym szaleństwie jest metoda. Jeśli wejdzie Levorg z turbo (o 2.4 chyba możemy pomarzyć) to to bedzie calkiem zgrabny komplet. Dla mnie Levorg, dla żony e-boxer i wszyscy zadowoleni. Na wakacje jeździłbym i tak forkiem. Może nawet @Lisek byłby zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 19 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Może nawet @Lisek byłby zadowolony zadowolony lisek? oksymoron tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 1 godzinę temu, Tsunetomo napisał: Dziwne. Ryglowanie drzwi to raczej standard. Ale nie w Subaru. Z tego co pamiętam, żadna generacja forka nie miała tego udogodnienia. Godzinę temu, Tsunetomo napisał: A mnie mimo wszystko dziwi... opcja nie jest jakaś kluczowa przy wyborze auta, ale nie przyszłoby mi do głowy pomyśleć, ze może tego nie być. Z drogiej strony Japończycy potrafią mieć swoje „widzimisie”. Chociażby uparty brak czujników parkowania, Albo brak pamięci elektrycznie regulowanego fotela - nie mówiąc już o pamięci lusterek. W nowym forku dalej trzeba przestawiać lusterka ręcznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KermitFrog Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Mnie aż tak bardzo nie dziwi, jak przesiadłem się z Outbacka na Forestera to zauważyłem więcej takich niespodziewanych oszczędności kosztem Forka. Taki dość długi filmik trafiłem na YouTube, obejrzałem fragmenty i raczej dla mocno zainteresowanych modelem. Mógłbyś podać więcej szczegółów, takie drobiazgi mogą wpłynąć na decyzje przy zakupie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 42 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał: Pertyn nie powiedział nic nowego - polecam oglądać na prędkości 1.5x... wszystkie jego, które mnie interesują, oglądam w lekkim przyśpieszeniu- mówi jak nauczyciel mega starej daty tudzież ksiądz- męczy to strasznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KermitFrog Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 wszystkie jego, które mnie interesują, oglądam w lekkim przyśpieszeniu- mówi jak nauczyciel mega starej daty tudzież ksiądz- męczy to strasznie. Kanał nazywa się Pertyn Ględzi, wiec wszystko jest jasne. Osobiście, choć to profanacja, tez oglądam z przyspieszeniem x2 nawet uwielbiam jego testy, ale ostatnio mam tak mało czasu Wracając do tematu, myśle ze p. Maciej mógł trochę więcej powiedzieć o działaniu skrzyni biegów i trybach jazdy w odniesieniu do odczuwalnej dynamiki i zużycia paliwa, tak z perspektywy właściciela Subaru. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) 55 minut temu, KermitFrog napisał: Mógłbyś podać więcej szczegółów, takie drobiazgi mogą wpłynąć na decyzje przy zakupie Mogę ale nie dotyczące obecnych generacji Forester i Outback a poprzednich bo takie miałem/mam i wiem coś o nich. Precyzując zamieniłem Outbacka (4 generacja) MY12 na Forestera SJ MY19. Starszy Outback miał przykładowo na plus do Forka: - regulację lędźwiową w fotelu kierowcy - regulowane pochylenie tylnej kanapy - podwójny (dwa zawiasy) środkowy podłokietnik z przodu - haczyk na sznurku by unieść i zaczepić dodatkową podłogę w bagażniku (ciekawe ile na tym Subaru oszczędza? ) Takie mi przychodzą do głowy ale pewnie jest tego więcej a w obecnych generacjach są to być może inne drobiazgi (choćby jak ta opcja automatycznego ryglowania drzwi), które nie powinny aż tak dziwić bo jednak Forester jest niżej pozycjonowany w Subaru. edit zapomniałem dodać, że Outback i Forester w swoich czasach były w środkowej wersji wyposażenia. Edytowane 24 Maja 2020 przez Michał W. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) 45 minut temu, spawalniczy napisał: Ale nie w Subaru. Z tego co pamiętam, żadna generacja forka nie miała tego udogodnienia. Albo brak pamięci elektrycznie regulowanego fotela - nie mówiąc już o pamięci lusterek. W nowym forku dalej trzeba przestawiać lusterka ręcznie? Nie trzeba przestawiać foteli. Jeśli doda się kierowce, to po wejściu rozpoznaje twarz i ustawia pod dane kierowce. Ustawia parametry takie jak fotel, lusterka, klimatyzacje, radio. Dodatkowo kluczyki też można przypisać do kierowcy, wtedy te parametry są przypisane do preferowanych ustawień kierowców. Do tego masz jeszcze dwa przyciski na drzwiach które ustawienie foteli wybrać. Można też ustawić odsuwanie fotela kierowcy po otworzeniu drzwi. Mi również brakuje tej funkcji automatycznego ryglowania drzwi powyżej jakiejś prędkości. A propos funkcji w tym aucie to kilka moich uwag: Blokowanie drzwi - otwierania drzwi od wewnątrz z pozycji za kierownicą nie zblokujesz. Owszem możesz wcisnąć kłódeczkę na drzwiach kierowcy przez co wszystkie drzwi zostaną zaryglowane ale tylko od zewnątrz ich już nie otworzysz. Nadal każdy z pasażerów (nawet dziecko na tylnej kanapie) może samo sobie odblokować swoje drzwi i je otworzyć. Możliwość otwierania tylnych drzwi od wewnątrz możliwa jest tylko poprzez mechaniczne przesunięcie pstryczka drzwiach, tylko wtedy siedzący z tyłu pasażer nie może od wewnątrz otworzyć drzwi. Blokowanie szyby - z pozycji kierowcy można zblokować otwieranie szyb dla pasażerów - tutaj nie ma problemu i dziecko siedzące z tyłu tego nie odblokuje. Szyberdach - nie można automatycznie odsłonić rolety która od wewnątrz go zakrywa. Owszem roleta odkrywa się automatycznie podczas otwierania szyberdachu. Nie mniej jednak jeśli chcesz mieć zamknięty szyberdach to roletke musisz odsunąć/zasunąć ręcznie. O dość skomplikowanej obsłudze telefonu przez BT już pisałem. Za to nawigacja fabryczna świetnie działa Edytowane 24 Maja 2020 przez emdzy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 43 minuty temu, spawalniczy napisał: Albo brak pamięci elektrycznie regulowanego fotela - nie mówiąc już o pamięci lusterek. W nowym forku dalej trzeba przestawiać lusterka ręcznie? Nowy sam Cię rozpozna i ustawi tak jak lubisz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Teraz, Michał W. napisał: Nowy sam Cię rozpozna i ustawi tak jak lubisz. Nie jeśli masz maseczkę w okularach przeciwsłonecznych tez średnio to dziala 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 3 minuty temu, Michał W. napisał: Starszy Outback miał przykładowo na plus do Forka: - regulację lędźwiową w fotelu kierowcy - regulowane pochylenie tylnej kanapy - podwójny (dwa zawiasy) środkowy podłokietnik z przodu - haczyk na sznurku by unieść i zaczepić dodatkową podłogę w bagażniku (ciekawe ile na tym Subaru oszczędza? ) - regulację lędźwiową w fotelu kierowcy - nowy nie ma - regulowane pochylenie tylnej kanapy - nowy ma, plus podłokietnik z cupholderem - podwójny (dwa zawiasy) środkowy podłokietnik z przodu - w nowym nie ma, ale podłokietnik zamontowany na stałe jest jak dla mnie dość wygodny. - haczyk na sznurku by unieść i zaczepić dodatkową podłogę w bagażniku (ciekawe ile na tym Subaru oszczędza? ) - nie ma, ma schowek pod podłogą, i ze 4 uchwyty na siatki z zakupami, plus składania kanapy z pozycji z bagażnika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 5 godzin temu, radiolog napisał: Przeglądnąłem wszystko, nie ma W OBK znajduje się w menu na ekranie głównym. Ustawienia -> Pojazd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 3 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał: Nie jeśli masz maseczkę w okularach przeciwsłonecznych tez średnio to dziala Podobnie jak w iPhonie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 3 minuty temu, Grzesiek89 napisał: Podobnie jak w iPhonie Słabe to Subaru, nie rozpoznaje twarzy w maseczce i okularach przeciwsłonecznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Michał W. napisał: Mogę ale nie dotyczące obecnych generacji Forester i Outback a poprzednich bo takie miałem/mam i wiem coś o nich. Precyzując zamieniłem Outbacka (4 generacja) MY12 na Forestera SJ MY19. Starszy Outback miał przykładowo na plus do Forka: - regulację lędźwiową w fotelu kierowcy - regulowane pochylenie tylnej kanapy - podwójny (dwa zawiasy) środkowy podłokietnik z przodu - haczyk na sznurku by unieść i zaczepić dodatkową podłogę w bagażniku (ciekawe ile na tym Subaru oszczędza? ) Takie mi przychodzą do głowy ale pewnie jest tego więcej a w obecnych generacjach są to być może inne drobiazgi (choćby jak ta opcja automatycznego ryglowania drzwi), które nie powinny aż tak dziwić bo jednak Forester jest niżej pozycjonowany w Subaru. edit zapomniałem dodać, że Outback i Forester w swoich czasach były w środkowej wersji wyposażenia. Jeśli mogę spytać po co ciągle wklejasz zdjęcia swojego auta/aut? Czemu to ma służyć i kogo ma to zainteresować? Od tego jest dział moje Subaru. Edytowane 24 Maja 2020 przez Lisek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 1 godzinę temu, McSudi napisał: W OBK znajduje się w menu na ekranie głównym. Ustawienia -> Pojazd W forku nie ma tej pozycji i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 27 minut temu, radiolog napisał: W forku nie ma tej pozycji i już W SJ też nie ma tej funkcji, specjalnie poszedłem sprawdzić i znalazłem za to zmiany koloru dolnego wyświetlacza. Ustawiłem ostatecznie popielaty (zdj. nr 2), szkoda tylko że nie mogę tak samo zmienić kolorów górnego wyświetlacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 1 godzinę temu, radiolog napisał: W forku nie ma tej pozycji i już No to klops... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Tak ciekawości do czego to automatyczne ryglowanie jest potrzebne? Czy w razie ewentualnego wypadku zamki same się odblokują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) 18 minut temu, aflinta napisał: Tak ciekawości do czego to automatyczne ryglowanie jest potrzebne? Czy w razie ewentualnego wypadku zamki same się odblokują? Mi kiedyś na światłach wsiadła babka do samochodu. Mysle ze gdybym nie narobił rabanu to by mi coś zwinęła - zachowywała się BARDZO podejrzanie. Bardzo żałuje ze w Subaru nie ma tej opcji w standardzie. Zakładam ze jeśli ręcznie blokuje drzwi to automatycznie same sie nie odblokują Edytowane 24 Maja 2020 przez Czarne_Koronkowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się