Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, radiolog napisał:


Nie ma pod info na kierownicy i nie ma info pod kierownicą, niestety

Sprawdź moze jeszcze w instrukcji obsługi. Niemożliwe żeby nie było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Tsunetomo napisał:

Sprawdź moze jeszcze w instrukcji obsługi. Niemożliwe żeby nie było. 


W instrukcji jest tylko ręczne, jeżeli już ,to być może ASO może to włączyć przez obd, bo szaraczek użytkownik może  tylko ręcznie.

 

W takim razie pytanie do Dyrekcji, czy jest opcja włączenia automatycznego ryglowania drzwi w e-boxerze

 

Przy okazji w instrukcji napisali, ze tryb I nie wykorzystuje pełnej mocy auta, a reakcja pedału gazu jest opóźniona i to tryb głównie do miasta i na warunki zmniejszonej przyczepności oraz głównie dla celów oszczędzania paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, radiolog napisał:


W instrukcji jest tylko ręczne, jeżeli już ,to być może ASO może to włączyć przez obd, bo szaraczek użytkownik może  tylko ręcznie.

 

W takim razie pytanie do Dyrekcji, czy jest opcja włączenia automatycznego ryglowania drzwi w e-boxerze

 

Przy okazji w instrukcji napisali, ze tryb I nie wykorzystuje pełnej mocy auta, a reakcja pedału gazu jest opóźniona i to tryb głównie do miasta i na warunki zmniejszonej przyczepności oraz głównie dla celów oszczędzania paliwa.

Dziwne. Ryglowanie drzwi to raczej standard. 
No ale przynamniej wiadomo czemu w trybie I tak kręci obroty przy większych prędkościach. 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Tsunetomo napisał:

Dziwne. Ryglowanie drzwi to raczej standard. 

Mnie aż tak bardzo nie dziwi, jak przesiadłem się z Outbacka na Forestera to zauważyłem więcej takich niespodziewanych oszczędności kosztem Forka.

 

 

Taki dość długi filmik trafiłem na YouTube, obejrzałem fragmenty i raczej dla mocno zainteresowanych modelem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie mimo wszystko dziwi... opcja nie jest jakaś kluczowa przy wyborze auta, ale nie przyszłoby mi do głowy pomyśleć, ze może tego nie być. 
Z drogiej strony Japończycy potrafią mieć swoje „widzimisie”. Chociażby uparty brak czujników parkowania, które jak dla mnie są użyteczniejsze od kamery. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pertyn nie powiedział nic nowego - polecam oglądać na prędkości 1.5x. I podpisze się pod tym co powiedział: „pewnie ze wolałbym turbo”. Ale może w tym szaleństwie jest metoda. Jeśli wejdzie Levorg z turbo (o 2.4 chyba możemy pomarzyć) to to bedzie calkiem zgrabny komplet. Dla mnie Levorg, dla żony e-boxer i wszyscy zadowoleni. Na wakacje jeździłbym i tak forkiem. Może nawet @Lisek byłby zadowolony :D 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Dziwne. Ryglowanie drzwi to raczej standard. 

 

Ale nie w Subaru. Z tego co pamiętam, żadna generacja forka nie miała tego udogodnienia.

 

Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

A mnie mimo wszystko dziwi... opcja nie jest jakaś kluczowa przy wyborze auta, ale nie przyszłoby mi do głowy pomyśleć, ze może tego nie być. 
Z drogiej strony Japończycy potrafią mieć swoje „widzimisie”. Chociażby uparty brak czujników parkowania,

 

Albo brak pamięci elektrycznie regulowanego fotela - nie mówiąc już o pamięci lusterek.

W nowym forku dalej trzeba przestawiać lusterka ręcznie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie aż tak bardzo nie dziwi, jak przesiadłem się z Outbacka na Forestera to zauważyłem więcej takich niespodziewanych oszczędności kosztem Forka.
 
 
Taki dość długi filmik trafiłem na YouTube, obejrzałem fragmenty i raczej dla mocno zainteresowanych modelem.
 

Mógłbyś podać więcej szczegółów, takie drobiazgi mogą wpłynąć na decyzje przy zakupie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Pertyn nie powiedział nic nowego - polecam oglądać na prędkości 1.5x...

 

wszystkie jego, które mnie interesują, oglądam w lekkim przyśpieszeniu- mówi jak nauczyciel mega starej daty tudzież ksiądz- męczy to strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie jego, które mnie interesują, oglądam w lekkim przyśpieszeniu- mówi jak nauczyciel mega starej daty tudzież ksiądz- męczy to strasznie.

Kanał nazywa się Pertyn Ględzi, wiec wszystko jest jasne. Osobiście, choć to profanacja, tez oglądam z przyspieszeniem x2 nawet uwielbiam jego testy, ale ostatnio mam tak mało czasu

Wracając do tematu, myśle ze p. Maciej mógł trochę więcej powiedzieć o działaniu skrzyni biegów i trybach jazdy w odniesieniu do odczuwalnej dynamiki i zużycia paliwa, tak z perspektywy właściciela Subaru.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, KermitFrog napisał:


Mógłbyś podać więcej szczegółów, takie drobiazgi mogą wpłynąć na decyzje przy zakupie emoji4.png

Mogę ale nie dotyczące obecnych generacji Forester i Outback a poprzednich bo takie miałem/mam i wiem coś o nich. ;)

Precyzując zamieniłem Outbacka (4 generacja) MY12 na Forestera SJ MY19.

Starszy Outback miał przykładowo na plus do Forka:

- regulację lędźwiową w fotelu kierowcy

- regulowane pochylenie tylnej kanapy

- podwójny (dwa zawiasy) środkowy podłokietnik z przodu

- haczyk na sznurku by unieść i zaczepić dodatkową podłogę w bagażniku (ciekawe ile na tym Subaru oszczędza? :D

Takie mi przychodzą do głowy ale pewnie jest tego więcej a w obecnych generacjach są to być może inne drobiazgi (choćby jak ta opcja automatycznego ryglowania drzwi), które nie powinny aż tak dziwić bo jednak Forester jest niżej pozycjonowany w Subaru.

 

edit

zapomniałem dodać, że Outback i Forester w swoich czasach były w środkowej wersji wyposażenia.

4CEFD0BC-5A2B-4902-9E8B-74C3F552706B.jpeg

Edytowane przez Michał W.
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, spawalniczy napisał:

 

Ale nie w Subaru. Z tego co pamiętam, żadna generacja forka nie miała tego udogodnienia.

 

 

Albo brak pamięci elektrycznie regulowanego fotela - nie mówiąc już o pamięci lusterek.

W nowym forku dalej trzeba przestawiać lusterka ręcznie?

 

Nie trzeba przestawiać foteli. Jeśli doda się kierowce, to po wejściu rozpoznaje twarz i ustawia pod dane kierowce. Ustawia parametry takie jak fotel, lusterka, klimatyzacje, radio. Dodatkowo kluczyki też można przypisać do kierowcy, wtedy te parametry są przypisane do preferowanych ustawień kierowców. Do tego masz jeszcze dwa przyciski na drzwiach które ustawienie foteli wybrać. Można też ustawić odsuwanie fotela kierowcy po otworzeniu drzwi.

 

Mi również brakuje tej funkcji automatycznego ryglowania drzwi powyżej jakiejś prędkości.

 

A propos funkcji w tym aucie to kilka moich uwag:

Blokowanie drzwi - otwierania drzwi od wewnątrz z pozycji za kierownicą nie zblokujesz.  Owszem możesz wcisnąć kłódeczkę na drzwiach kierowcy przez co wszystkie drzwi zostaną zaryglowane ale tylko  od zewnątrz ich już nie otworzysz. Nadal każdy z pasażerów (nawet dziecko na tylnej kanapie) może samo sobie odblokować swoje drzwi i je otworzyć. Możliwość otwierania tylnych drzwi od wewnątrz możliwa jest tylko poprzez mechaniczne przesunięcie pstryczka drzwiach,  tylko wtedy siedzący z tyłu pasażer nie może od wewnątrz otworzyć drzwi. 

Blokowanie szyby - z pozycji kierowcy można  zblokować otwieranie szyb dla pasażerów - tutaj nie ma problemu i dziecko siedzące z tyłu tego nie odblokuje.

Szyberdach - nie można automatycznie odsłonić rolety która od wewnątrz go zakrywa. Owszem roleta odkrywa się automatycznie podczas otwierania szyberdachu. Nie mniej jednak jeśli chcesz mieć zamknięty szyberdach to roletke musisz odsunąć/zasunąć ręcznie.

O dość skomplikowanej obsłudze telefonu przez BT już pisałem.

 

Za to nawigacja fabryczna świetnie działa :)

Edytowane przez emdzy
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, spawalniczy napisał:

 

Albo brak pamięci elektrycznie regulowanego fotela - nie mówiąc już o pamięci lusterek.

W nowym forku dalej trzeba przestawiać lusterka ręcznie?

Nowy sam Cię rozpozna i ustawi tak jak lubisz. :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Michał W. napisał:

Starszy Outback miał przykładowo na plus do Forka:

- regulację lędźwiową w fotelu kierowcy

- regulowane pochylenie tylnej kanapy

- podwójny (dwa zawiasy) środkowy podłokietnik z przodu

- haczyk na sznurku by unieść i zaczepić dodatkową podłogę w bagażniku (ciekawe ile na tym Subaru oszczędza? :D

- regulację lędźwiową w fotelu kierowcy - nowy nie ma

- regulowane pochylenie tylnej kanapy - nowy ma, plus podłokietnik z cupholderem

- podwójny (dwa zawiasy) środkowy podłokietnik z przodu - w nowym nie ma, ale podłokietnik zamontowany na stałe jest jak dla mnie dość wygodny.

- haczyk na sznurku by unieść i zaczepić dodatkową podłogę w bagażniku (ciekawe ile na tym Subaru oszczędza? :D - nie ma, ma schowek pod podłogą, i ze 4 uchwyty na siatki z zakupami, plus składania kanapy z pozycji z bagażnika.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, radiolog napisał:

 

Przeglądnąłem wszystko, nie ma

W OBK znajduje się w menu na ekranie głównym. Ustawienia -> Pojazd

DC324018-F8C9-4697-B9F4-830B17B37EFE.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Michał W. napisał:

Mogę ale nie dotyczące obecnych generacji Forester i Outback a poprzednich bo takie miałem/mam i wiem coś o nich. ;)

Precyzując zamieniłem Outbacka (4 generacja) MY12 na Forestera SJ MY19.

Starszy Outback miał przykładowo na plus do Forka:

- regulację lędźwiową w fotelu kierowcy

- regulowane pochylenie tylnej kanapy

- podwójny (dwa zawiasy) środkowy podłokietnik z przodu

- haczyk na sznurku by unieść i zaczepić dodatkową podłogę w bagażniku (ciekawe ile na tym Subaru oszczędza? :D

Takie mi przychodzą do głowy ale pewnie jest tego więcej a w obecnych generacjach są to być może inne drobiazgi (choćby jak ta opcja automatycznego ryglowania drzwi), które nie powinny aż tak dziwić bo jednak Forester jest niżej pozycjonowany w Subaru.

 

edit

zapomniałem dodać, że Outback i Forester w swoich czasach były w środkowej wersji wyposażenia.

4CEFD0BC-5A2B-4902-9E8B-74C3F552706B.jpeg

Jeśli mogę spytać po co ciągle wklejasz zdjęcia swojego auta/aut? Czemu to ma służyć i kogo ma to zainteresować? Od tego jest dział moje Subaru.

Edytowane przez Lisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, radiolog napisał:

W forku nie ma tej pozycji i już

W SJ też nie ma tej funkcji, specjalnie poszedłem sprawdzić i znalazłem za to zmiany koloru dolnego wyświetlacza. ;)

Ustawiłem ostatecznie popielaty (zdj. nr 2), szkoda tylko że nie mogę tak samo zmienić kolorów górnego wyświetlacza.

0D60187F-8D7A-425D-B533-AD37F37EFF75.jpeg

25CBBB1D-1775-441F-BB99-F2BBDE0D8C1D.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, aflinta napisał:

Tak  ciekawości do czego to automatyczne ryglowanie jest potrzebne? Czy w razie ewentualnego wypadku zamki same się odblokują?

Mi kiedyś na światłach wsiadła babka do samochodu. Mysle ze gdybym nie narobił rabanu to by mi coś zwinęła - zachowywała się BARDZO podejrzanie. Bardzo żałuje ze w Subaru nie ma tej opcji w standardzie. Zakładam ze jeśli ręcznie blokuje drzwi to automatycznie same sie nie odblokują 

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...