Jump to content

Recommended Posts

Nie. Hamowanie i przodem i tyłem ( przy czym większosć siły hamowania naturalnie przodem ).
Z innej beczki - ponieważ w sobotę bylem na wyjeździe "uterenowionym" E-Boxerem ocena samochodu ( w porównaniu do XT ) dokonana w odpowiednim wątku :
 

Przepraszam, ale wyrzuca mi komunikat, ze plik nie istnieje. Czy ktoś tez ma taki problem?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przedawkował TVP

@Michał W. widzisz, nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii ... tutaj, na forum są Subarowicze związani z marką kilkanaście i więcej lat. Każdy z nich by chciał, aby Subaru pokazało innym "gdzie raki zi

@RoadRunner, @Jaca68, @mechanik, @blejzu, @skwaro i reszta ekipy. Sorry, ale to chyba Wy w jakiś patologiczny sposób kochacie Subaru, a nie my - posiadacze e-boxera. Przecież ja kilk razy pisałem co m

Posted Images

Posted (edited)
3 godziny temu, Kukson napisał:

A ja dzisiaj miałem trasę gdzie prowadzi droga ekspresowa i postanowiłem przegonić pająki z wydechu w XT bo ostatnio stał i wyzerowałem licznik aby sprawdzić jak ze spalaniem przy prędkościach 100-120km/h. Mam nadzieje, że za jakiś czas uda się dosiąść E-Boxera aby z ciekawości porównać ile wyjdzie w nim taka sama trasa.

 

xt.jpg

Tak sobie myślę, ze takie spalanie to raczej 100 niz 120 km/h, e98, po rozgrzaniu i stala prędkość. XT musi swoje wziąć, nie ma cudów. Często swoim robię trasę Warszawa-3citi. Nie pamietam takiego wyniku. Moze dlatego ze ciut szybciej jadę. 

Ale tu piszemy o e-boxer

Edited by MKK
Link to post
Share on other sites

Poprawa parametrów auta pozwala przy 120 tyle osiągnąć na tempomacie ;)

 

Pertyn Ględzi o Forester E-Boxer vol 2

 

Link to post
Share on other sites

Pan Pertyn nie nauczył się,że CVT i but w podłogę to najgorsze rozwiązanie.

Bez buta w podłogę, w trybie S zauważyłby jak silnik elektryczny w dolnym zakresie obrotów daje to ,co brakuje niedoładowanemu silnikowi w dolnym zakresie.

 

Z tym deszczem  to trochę popłynął hehe.

 

Dalej twierdzę, ze w zespole hybrydowym najpłynniejsze przyspieszanie jest w zakresie 2,5 tys. obrotów, zresztą włączcie sobie  adaptacyjny tempomat, ustawiony w trybie normalnym, w większości przypadków przy przyśpieszaniu utrymuje właśnie zakres 2,5 tys.

Jeżeli naciśniemy niezdecydowanie gaz w okolicy 3 tys. jest efekt jakby była "turbo dziura" (oczywiście mogę to tylko porównać do turbodziury sbd), uklad nie może się zdecydować czy zostać na wirtulanym biegu czy włączyć wyższy wirtualny bieg, ale to winna oprogramowania skrzyni.

 

Za to w korku super sprawa,że resume tempomatu to wystarczy nacisnąć jedynie gaz po pełnym zatrzymaniu i aktywowaniu się avh, nie trzeba nic dodatkowo aktywować.

 

Myślałem,że się przyzwyczaję, ale jednak nie, tryb utrzymywania jazdy na pasie powoduje niebezpieczną zmianę wrażliwości układu kierowniczego, ta delikatna kontra sprawia,że układ jest "ciastowaty", a za chwilę normalny, parę razy miałem wrażenie,że to mnie wyrzuca z pasa, bo po puszczeniu kontry odruchowo kierownicę skręca się bardziej, bo mózg ma dane o oporze sprzed chwili. Na autostradę i przysypianie idealne, w pozostałych przypadkach niebezpieczne.

Szkoda,że jednak tego nie można wyłączyć na stałe, bo zawsze aktywuje się po włączeniu zapłonu.

 

Brakuje mi też automatycznego ryglowania się drzwi po osiagnięciu np 20 km/h, chyba,że  przegapiłem tą funkcję w ustawieniach

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, radiolog napisał:

Pan Pertyn nie nauczył się,że CVT i but w podłogę to najgorsze rozwiązanie.

Bez buta w podłogę, w trybie S zauważyłby jak silnik elektryczny w dolnym zakresie obrotów daje to ,co brakuje niedoładowanemu silnikowi w dolnym zakresie.

Pan Pertyn o ile wiem od jakiegoś czasu jeździ XV. Chyba, ze już zmienił. 

Jak widać faktycznie obsluga przepustnicy tego e-boxera wymaga wyższych umiejętności, niemal jak piloci myśliwców bojowych :)

 

Link to post
Share on other sites
28 minut temu, radiolog napisał:

Brakuje mi też automatycznego ryglowania się drzwi po osiagnięciu np 20 km/h, chyba,że  przegapiłem tą funkcję w ustawieniach

Jeśli w OBK MY18 jest taka funkcja to w nowym Foresterze zapewne też. Musisz pogrzebać w ustawieniach 

Link to post
Share on other sites

 

33 minuty temu, polak900 napisał:

Perfum wie co mówi

Perfum :D

Pertyn? 

;)

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 godziny temu, radiolog napisał:

Za to w korku super sprawa,że resume tempomatu to wystarczy nacisnąć jedynie gaz po pełnym zatrzymaniu i aktywowaniu się avh, nie trzeba nic dodatkowo aktywować.

Wg mnie to absolutnie zła sprawa.Cały świat używa funkcji stop&go nie twierdząc że to samo zło. Dyrekcja tłumaczyła że nie może być tak że samochód sam rusza bo na 10000% nie patrzy wtedy na drogę i może dojść do wypadku.Wg mnie absurd. Wynika z tego ze inne marki bardziej ufają swoim kierowcom niż Subaru:)Wiedząc ze samochód sam podjeżdża i hamuje trzeba patrzeć na drogę i tyle w temacie.

Funkcja powiadomienia że samochód przed nami odjechał w mojej subiektywnej ocenie jest absolutnie nieprzydatna do czegokolwiek.

AVH tez musi byc aktywowane za kazdym odpaleniem.Podobno to system glownie w teren dlatego tak musi byc.Kazdy ma swoja interpretacje:) Pewnie dlatego jest dostepny w „terenowej” Imprezie e-boxer.
W innych markach jak BMW,Kia wcisniesz raz pamieta to caly czas nawet po zgaszeniu.

Edited by Lisek
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

 

Jak widać faktycznie obsluga przepustnicy tego e-boxera wymaga wyższych umiejętności, niemal jak piloci myśliwców bojowych :)

 

Trzeba cegłę pod pedał włożyć żeby nie wciskać do podłogi albo jak na gokartach śruba do regulacji :upside-down-face_1f643-small:

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Lisek napisał:

Wg mnie to absolutnie zła sprawa.Cały świat używa funkcji stop&go nie twierdząc że to samo zło. Dyrekcja tłumaczyła że nie może być tak że samochód sam rusza bo na 10000% nie patrzy wtedy na drogę i może dojść do wypadku.Wg mnie absurd. Wynika z tego ze inne marki bardziej ufają swoim kierowcom niż Subaru:)Wiedząc ze samochód sam podjeżdża i hamuje trzeba patrzeć na drogę i tyle w temacie.

Funkcja powiadomienia że samochód przed nami odjechał w mojej subiektywnej ocenie jest absolutnie nieprzydatna do czegokolwiek.

AVH tez musi byc aktywowane za kazdym odpaleniem.Podobno to system glownie w teren dlatego tak musi byc.Kazdy ma swoja interpretacje:) Pewnie dlatego jest dostepny w „terenowej” Imprezie e-boxer.
W innych markach jak BMW,Kia wcisniesz raz pamieta to caly czas nawet po zgaszeniu.

 

1. źle zrozumiałeś, subaru samo nie ruszy, jeżeli doszło do pełnego zatrzymania w trybie adaptacyjnego tempomatu i uruchomił się tryb avh powiązany z tempomatem ( to nie jest ręczny tryb AVH, który aktywujemy z przycisku i , który dezaktywuje się po każdorazowym wyłączeniu zapłonu), ale nie masz tej funkcji w xt my18, to rozumiem,że nie rozumiesz.

2. Żeby ruszyć, trzeba świadomie nacisnąć pedał gazu, wtedy jak chwilowo zapatrzysz się np laskę lub faceta po prawej lub lewej ( nie znam Twoich upodobań), to sygnał,że ktoś przed Toba ruszył będzie przydatna. Nie uwierzę, że nikt nigdy na Ciebie nie zatrąbił z tyłu, że stoisz jak inni już pojechali. Mnie kilka razy się przydarzyło.

3. Akurat ,ze tryb AVH nie włącza się automatycznie jest cool, bo nie zawsze to jest potrzebne, a jak światła się przedłużają to można włączyć na zatrzymanym już aucie i zadziała.

 

Godzinę temu, Kukson napisał:

Trzeba cegłę pod pedał włożyć żeby nie wciskać do podłogi albo jak na gokartach śruba do regulacji :upside-down-face_1f643-small:

 

Ja myślę,że jazda samochodem i naciskanie pedałów , to jak naciskanie spustu, trzeba to robić finezyjnie, inaczej trafia się obok tarczy.

Ale  z podpisów właścicieli jazda XT to wyłącznie naciskanie 0-1

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
7 minut temu, radiolog napisał:

 

1. źle zrozumiałeś, subaru samo nie ruszy, jeżeli doszło do pełnego zatrzymania w trybie adaptacyjnego tempomatu i uruchomił się tryb avh powiązany z tempomatem ( to nie jest ręczny tryb AVH, który aktywujemy z przycisku i , który dezaktywuje się po każdorazowym wyłączeniu zapłonu), ale nie masz tej funkcji w xt my18, to rozumiem,że nie rozumiesz.

2. Żeby ruszyć, trzeba świadomie nacisnąć pedał gazu, wtedy jak chwilowo zapatrzysz się np laskę lub faceta po prawej lub lewej ( nie znam Twoich upodobań), to sygnał,że ktoś przed Toba ruszył będzie przydatna. Nie uwierzę, że nikt nigdy na Ciebie nie zatrąbił z tyłu, że stoisz jak inni już pojechali. Mnie kilka razy się przydarzyło.

3. Akurat ,ze tryb AVH nie włącza się automatycznie jest cool, bo nie zawsze to jest potrzebne, a jak światła się przedłużają to można włączyć na zatrzymanym już aucie i zadziała.

 

 

Ja myślę,że jazda samochodem i naciskanie pedałów , to jak naciskanie spustu, trzeba to robić finezyjnie, inaczej trafia się obok tarczy.

Ale  z podpisów właścicieli jazda XT to wyłącznie naciskanie 0-1

1.Dobrze zrozumialem gdyz mam OBK ES i wiem jak dziala AVH. XT mam jako drugie auto.

2.To jest droga Subaru ktorej nie pochwalam do konca.Owszem zatrabil ale w 99% przypadkow przyda sie zeby auta samo ruszalo i zwalnialo niz zebym nie popedzilo komunikatem.

3.Mam XT bez AVH i musze trzymac noge i jest to „meczace” wiedzac ze mozna inaczej.Moje upodobanie jest takie ze chce zeby to dzialo zawsze bo nie chce myslec o tym wlaczajac ten przycisk za kazdym odpaleniem. Czemu Subaru zmusza mnie zebym sie tym zajmowal i o tym myslal kiedy inne marki zwalniaja kierowce z tego obowiazku?

Edited by Lisek
Link to post
Share on other sites
39 minut temu, Lisek napisał:

1.Dobrze zrozumialem gdyz mam OBK ES i wiem jak dziala AVH. XT mam jako drugie auto.

2.To jest droga Subaru ktorej nie pochwalam do konca.Owszem zatrabil ale w 99% przypadkow przyda sie zeby auta samo ruszalo i zwalnialo niz zebym nie popedzilo komunikatem.

3.Mam XT bez AVH i musze trzymac noge i jest to „meczace” wiedzac ze mozna inaczej.Moje upodobanie jest takie ze chce zeby to dzialo zawsze bo nie chce myslec o tym wlaczajac ten przycisk za kazdym odpaleniem. Czemu Subaru zmusza mnie zebym sie tym zajmowal i o tym myslal kiedy inne marki zwalniaja kierowce z tego obowiazku?

 

Tym co odpowiada zostają przy marce, a Ci niezadowoleni przesiadają się na inną markę, nie ma przymusu.

Nie rozumiem dlaczego jak piszę, że mi się podoba, znajdzie się 5 osób, które na siłe chcą mi udowodnić ,że jestem w błędzie

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nasza marka moglaby wprowadzic kilka ulepszej znanych z innych autach tylko jej sie nie chce bo UE to dla nich promil produkcji ktory i tak sie sprzeda wiec kto by sobie glowe zawracal?

To jest forum pasjonatow marki ktora zdobywala wiele rajdowych mistrzostw swiata a potem z powodzeniem przenosila swoje sprawdzone rozwiazania na auta cywilne dajac swoim uzytkownikom wiele radosci z jazdy.

Gbybys byl na tym forum od jego poczatku tj od 2003 roku (jak ja np) i mial okazje przejechac sie wieloma wspanialymi samochodami  ktore powodwaly usmiech i szybsze bicie serca u ich uzytkownikow to moze patrzylbys na sprawe nieco inaczej niz jako zagorzaly fan e-boxera?:)

Wiedzialbys ze dzis malo kogo (poza wyjatkami) ekscytuje obserwowanie przelaczanie sie silniczka elektrycznego ze spaliwonowym ktore to generuje przyspieszenie  subiektywnie lepsze niz w XT czy STI a przy okazji spalnie przy 2/3 wcisniecia pedalu gazu  jest 0,004 litra mniejsze:)

Rozumiem ze to patrzenie w przeszlosc a teraz mamy inne czasy,pelna zgoda.

Majac jednak wiecej pkt odniesienia z samochodami Subaru z niz Ty z z poprzednim OBK SBD nalezy patrzec na sprawe E-boxera nieco inaczej:)

Kupujac w grudniu 2019 OBK zamiast STI wiedzialem co biore pod wzgledem osiagow i za wlasne pieniadze sie na to zgodzilem.

Jezdzac tym autem mam jednak pewien niedosyt pod wzgledem osiagow gdyz wiem ze marka ma potencjal na duzo wiecej.Majac w domu XT jako drugie auto moge nim jezdzic kiedy mam ochote mocniej depnac dlatego toleruje OBK jako auto na przeczekanie(  jak rowniez codzienne toczenie sie w korkach z dziecmi do szkoly) co sie wydarzy w motoryzacji i naszej marce w tym pseudo ekologiczno-elektrycznym tredzie .

Jezeli przyszle modele beda tak samo subiektywnie dynamiczne i jednoczesnie drozsze to ja raczej po ponad 15 latach spedzonych z marka rozejrze sie za czyms innym dla higieny motoryzcyjnej i pewnie lepszych osiagow w relacji do ceny:)

Ciesze sie ze jestes zadowolny ze swojego auta,serio i zycze Ci milej eksploatacji tylko zrozum prosze ze dla mnie jak napisane wyzej:)

 

 

Edited by Lisek
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Lisek napisał:

Nasza marka moglaby wprowadzic kilka ulepszej znanych z innych autach tylko jej sie nie chce bo UE to dla nich promil produkcji ktory i tak sie sprzeda wiec kto by sobie glowe zawracal?

To jest forum pasjonatow marki ktora zdobywala wiele rajdowych mistrzostw swiata a potem z powodzeniem przenosila swoje sprawdzone rozwiazania na auta cywilne dajac swoim uzytkownikom wiele radosci z jazdy.

Gbybys byl na tym forum od jego poczatku tj od 2003 roku (jak ja np) i mial okazje przejechac sie wieloma wspanialymi samochodami  ktore powodwaly usmiech i szybsze bicie serca u ich uzytkownikow to moze patrzylbys na sprawe nieco inaczej niz jako zagorzaly fan e-boxera?:)

Wiedzialbys ze dzis malo kogo (poza wyjatkami) ekscytuje obserwowanie przelaczanie sie silniczka elektrycznego ze spaliwonowym ktore to generuje przyspieszenie  subiektywnie lepsze niz w XT czy STI a przy okazji spalnie przy 2/3 wcisniecia pedalu gazu  jest 0,004 litra mniejsze:)

Rozumiem ze to patrzenie w przeszlosc a teraz mamy inne czasy,pelna zgoda.

Majac jednak wiecej pkt odniesienia z samochodami Subaru z niz Ty z z poprzednim OBK SBD nalezy patrzec na sprawe E-boxera nieco inaczej:)

Kupujac w grudniu 2019 OBK zamiast STI wiedzialem co biore pod wzgledem osiagow i za wlasne pieniadze sie na to zgodzilem.

Jezdzac tym autem mam jednak pewien niedosyt pod wzgledem osiagow gdyz wiem ze marka ma potencjal na duzo wiecej.Majac w domu XT jako drugie auto moge nim jezdzic kiedy mam ochote mocniej depnac dlatego toleruje OBK jako auto na przeczekanie(  jak rowniez codzienne toczenie sie w korkach z dziecmi do szkoly) co sie wydarzy w motoryzacji i naszej marce w tym pseudo ekologiczno-elektrycznym tredzie .

Jezeli przyszle modele beda tak samo subiektywnie dynamiczne i jednoczesnie drozsze to ja raczej po ponad 15 latach spedzonych z marka rozejrze sie za czyms innym dla higieny motoryzcyjnej i pewnie lepszych osiagow w relacji do ceny:)

Ciesze sie ze jestes zadowolny ze swojego auta,serio i zycze Ci milej eksploatacji tylko zrozum prosze ze dla mnie jak napisane wyzej:)

 

 

 

Ja rozumiem, tylko nie rozumiem,czemu akurat tutaj wylewasz swoje niezadowolenie, skoro to temat o e-boxerze.

Nie piszę w innych tematach o excytacji e-boxerem.

Ci mało którzy, mogą przecież omijać ten temat łukiem, też nie czytam wszystkich wątków.

Ci ,których interesuje, przeczytają i sobie sami wyrobią zdanie czy kupować, czy nie  i tyle.

Przez covid świat też zwariował i robi rzeczy miejscami absurdalne.

EU śrubuje normy i ta polityka w końcu dotknie i wielkie koncerny, nie wspomnę o pocovidowej pauperyzacji i  przez to zmniejszenia sprzadaży, nie wiem czy teraz wielkie koncerny będzie tak łatwo stać,żeby płacić wysokie kary za zrobienie dobrze kilku klientom.

 

Można też sprowadzać mocne silniki z USA czy Kanady, ale myslę, że akcyza, podatki i cło sprawi ,że to będzie mało opłacalane, no ale może dla fanów nie będzie się liczyć cena z kosmosu.

Link to post
Share on other sites
28 minut temu, radiolog napisał:

 

Ja rozumiem, tylko nie rozumiem,czemu akurat tutaj wylewasz swoje niezadowolenie, skoro to temat o e-boxerze.

Nie piszę w innych tematach o excytacji e-boxerem.

Ci mało którzy, mogą przecież omijać ten temat łukiem, też nie czytam wszystkich wątków.

Ci ,których interesuje, przeczytają i sobie sami wyrobią zdanie czy kupować, czy nie  i tyle.

Przez covid świat też zwariował i robi rzeczy miejscami absurdalne.

EU śrubuje normy i ta polityka w końcu dotknie i wielkie koncerny, nie wspomnę o pocovidowej pauperyzacji i  przez to zmniejszenia sprzadaży, nie wiem czy teraz wielkie koncerny będzie tak łatwo stać,żeby płacić wysokie kary za zrobienie dobrze kilku klientom.

 

Można też sprowadzać mocne silniki z USA czy Kanady, ale myslę, że akcyza, podatki i cło sprawi ,że to będzie mało opłacalane, no ale może dla fanów nie będzie się liczyć cena z kosmosu.

Temat e-boxer to dzis juz watek o ekonomii,covid-19,meteorologi,nastrojach spolecznych,normach UE co2,spalaniu Forestera XT i co komu przyjdzie na mysl wiec wytrescilem sie tu:)

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Lisek napisał:

Temat e-boxer to dzis juz watek o ekonomii,covid-19,meteorologi,nastrojach spolecznych,normach UE co2,spalaniu Forestera XT i co komu przyjdzie na mysl wiec wytrescilem sie tu:)

 

Ciekawe czyja to wina......

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 godziny temu, radiolog napisał:

Nie rozumiem dlaczego jak piszę, że mi się podoba, znajdzie się 5 osób, które na siłe chcą mi udowodnić ,że jestem w błędzie

 

pocieszające , że te same 5  :D jeden nawet odpalił XT i jechał 100 km/godz , żeby udowodnić , że Pana spalanie jest większe niż jego spalanie  :facepalm:... Może Kazik by to lepiej ujął...bo to jest  BÓL..:D

Edited by Andrzej Koper
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie wiem jak Pana BÓL ale mój malutki ból to oferta Subaru ;).... (wyłącznie silnikowa)

Edited by kokos
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Andrzej Koper napisał:

 

pocieszające , że te same 5  :D jeden nawet odpalił XT i jechał 100 km/godz , żeby udowodnić , że Pana spalanie jest większe niż jego spalanie  :facepalm:... Może Kazik by to lepiej ujął...bo to jest  BÓL..:D

Gdzie ja pisałem, że jest większe? polecam jeszcze raz posta przeczytać, a później pisać. Rozumiem, że Pan musi zachwalać E-Boxera żeby sprzedać i zarobić ale przekręcać czyjeś posty jest śmieszne.

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
  • Dyrekcja SIP
W dniu 21.05.2020 o 22:12, KermitFrog napisał:

Przepraszam, ale wyrzuca mi komunikat, ze plik nie istnieje. Czy ktoś tez ma taki problem?

Link wstawiałem na IOS, ale sprawdziłem też na Windows i działa .

To jest link do wypowiedzi w wątku „sobota na Jurze” w dziale „nasze podróże”.

 

Pozdrowienia

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Chciałem coś napisać tutaj, ale teraz nie wiem czy mogę, bo nie spotkało mnie to niebotyczne szczęście posiadania Forestera e-boxera, a widzę, że koledzy posiadacze pragną chyba stworzyć tutaj kółko wzajemnej adoracji. Wykorzystam to, że nie wprowadzono jeszcze oficjalnej cenzury dla wypowiedzi niekoniecznie pochwalnych. 

Z wątku wiem, że Forester e-boxer jest przyzwoitym autem, który daję sporo przyjemności z jazdy właścicielowi. Więcej przyjemności odnajdzie w nim były właściciel boxer diesel, dużo mniej pewnie były właściciel np Forestera XT. Chociaż dowiedziałem się, że różnica w dynamice 0-100 km/h  to " raptem 3 sekundy". Auto jadące 100 km/h w ciągu sekundy pokonuje prawie 28 m. 3 sekundy to ponad 80 metrów różnicy w odległości między autami. Forester E-boxer posiada mnóstwo zalet, wystarczy wymienić  sprawny układ awd, przestronności, komfort jazdy, niestety hybrydowy układ napędowy + kontrowersyjna skrzynia CVT do nich nie należy. Jest to na pewno krok do przodu ale z mojej perspektywy - niestety niewystarczający a raczej połowiczny. Redukuje zużycie paliwa ale nie wpływa znacząco na poprawę dynamiki. Są przykłady, że można to zrobić lepiej: 

(wystarczy oglądać od początku do około 2 minuty)

 

 

przednionapędowa hybryda rozprawia się z 2.0 turbo awd - to tyle w temacie dynamiki hybryd. Jeżeli Subaru zaproponuje mi hybrydę, której dynamika będzie chociaż zbliżona do tej oferowanej przez obecne silniki turbo to zacznę ją poważnie traktować. Na razie musimy ograniczać się do tematów zastępczych czyli np.opracowania technik jazdy E-boxer pozwalających utrzymywać prędkość 140 km/h przy obrotach poniżej 3700. Przy okazji mogę porównać Forester e-boxer do WRX-a (2006).  Przy 140 km/h też ma 3700 obrotów. Nie chcę odbierać właścicielom E-boxera przyjemności z posiadania naprawdę dobrego auta i wszystkim gratuluję zakupu. Z tego co czytam większość z was racjonalnie podchodzi do auta dostrzegając zalety i wady. 

Edited by plejadek
uzupełnienie informacji
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 23.05.2020 o 09:38, McSudi napisał:

Jeśli w OBK MY18 jest taka funkcja to w nowym Foresterze zapewne też. Musisz pogrzebać w ustawieniach 

 

Przeglądnąłem wszystko, nie ma

Link to post
Share on other sites

To sie ustawia nie w stacji multimedialnej a w tych ustawieniach samochodu ktore sa miedzy zegarami ktore obsluguje sie przyciskami w kierownicy.

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Lisek napisał:

To sie ustawia nie w stacji multimedialnej a w tych ustawieniach samochodu ktore sa miedzy zegarami ktore obsluguje sie przyciskami w kierownicy.


Nie ma pod info na kierownicy i nie ma info pod kierownicą, niestety

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...