Jump to content
chojny

E-Boxer

Recommended Posts

9 minut temu, Karas napisał:

dużo dużo droższą. 

Być może, ceny poznamy za kilka miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak naprawdę wygodnie z trzema fotelikami i napędem na cztery koła oraz z wyższym prześwitem będzie w VW Multivan Panamericana ale to już cena idzie bardzo wyraźnie w górę. W bonusie zostanie jeszcze jedno lub dwa wolne miejsca dla gości, zależnie od wersji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, aflinta napisał:

Ktoś tu na forum wspominał, że nawet w Audi Q8 jest problem by zmieścić trzy foteliki z tyłu - a auto to jest ogromne. 

Można jeszcze podjechać/zadzwonić do fotelik.info i może tam mają pomysł na trzy foteliki w nowym Foresterze?

 

A bo trochę nam się to pokiełbasiło wszyscy teraz (ze mną na przedzie) chcą mieć suvy, wyobrażamy sobie że to przeolbrzymie rodzinne auta. Niestety ani do Q8, ani X5, ani Forestera, czy dziesiątek innych suvów 3 fotelików nie zmiescisz. I tutaj strach pomyśleć ale niestety mamy takie prawo które pozwala na przewożenie 3 dziecka bez fotelika, jeśli fotelik tego trzeciego dziecka się już nie zmieści - kompletnie tego nie rozumiem. I o zgrozo są tacy (tu juz nie ja) co myślą mam suva więc trzecie dziecko moze bez fotelika jeździć. Suvy mniejsze czy większe czy też nie daj boże może crossovery (jak zwał tak zwał) nie są autami projektowane pod rodzinne wojaże, to nie ten segment aut, nie taki ich cel. Typowe dla rodziny, i pod to projektowane, jak pisałem kilka postów wczesniej,  to MPVy, jak Galaxy, Sharan, czy Grand Picasso. W C4 Grand picasso z doswiadczenia wiem że 3 foteliki z tyłu wchodzą na luzie. Podkreślam że tutaj też nie tylko mowa o 3 fotelikach na kanapie,  ale i pojemnościach auta w ogóle i rozwiązaniach pod wygodne długie podróże z rodziną stworzone. Sam kupiłem Forestera po tym C4 grand picasso i jestem żywym przykładem jak można klnąc pod nosem pakując z wielkim problemem do nowego suva w bagażnik rowerek i wózek, które przecież do picasso mieściły się bez zająknięcia. Nie wspominając już o tym że na kanapie w cytrynie wygodnie jeździły 3 osoby w tym dwie nieletnie w fotelikach i jedna osoba dorosła. W foresterze, jak chyba widać na fotkach, przy 2 fotelikach dorosła osoba miałaby problem żeby w ogóle wsadzić tyłek między te foteliki o komforcie jazdy nie mówiąc wcale...

 

Oczywiście wszystkich suvów nie widziałem i nie sprawdzałem możliwości dla 3 fotelików.

 

fotelik.info z kolei bardzo polecam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jeden fajny SUV (choć stylistyka, to rzecz gustu, mnie się podoba), mocny diesel, 8 biegowy automat, 3 niezależne fotele w II rzędzie. Tylko brak napędu 4x4, a przynajmniej wtedy, jak się do niego przymierzałem, zanim kupiłem OBK. Citroen C5 aircross. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, TOMA52 napisał:

Jest jeden fajny SUV (choć stylistyka, to rzecz gustu, mnie się podoba), mocny diesel, 8 biegowy automat, 3 niezależne fotele w II rzędzie. Tylko brak napędu 4x4, a przynajmniej wtedy, jak się do niego przymierzałem, zanim kupiłem OBK. Citroen C5 aircross. 

Tak, to właśnie wczoraj widziałem, całkiem przyjemny i z zewnątrz i wewnątrz, no i ma niezależne 3 siedzenia z tyłu więc 3 foteliki powinny się mieścić, ale nie testowałem tego. Cytryną jeździłem przez 6 lat, wygoda super, ale zawieszenie głośne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
22 minuty temu, TOMA52 napisał:

Tylko brak napędu 4x4, a przynajmniej wtedy, jak się do niego przymierzałem, zanim kupiłem OBK. Citroen C5 aircross. 

Wiem, że obecnie prawie każde auto jest wrzucane do wielkiego worka z napisem SUV ale dla mnie ten typ pojazdu musi mieć sensowny prześwit i napęd na cztery koła. 

Edited by Michał W.
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Michał W. napisał:

Wiem, że obecnie prawie każde auto jest wrzucane do wielkiego worka z napisem SUV ale dla mnie ten typ pojazdu musi mieć sensowny prześwit i napęd na cztery koła. 

C5 Aircross to faktycznie ciekawa opcja na rodzinny wóz. Nie rozumiem jednak do końca polityki grupy PSG - bo wsadzili tam fajną hybrydę, ale bez 4x4, które jest dostępne w Peugeot, Opel i DS. 

Czyżby wyszło im, że za małe byłoby zainteresowanie czy Citroen jest tak nisko plasowany w gamie marki? No cena raczej o tym nie świadczy. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z użytkowników e-boxera dostał już zaproszenie do Miedzianej Góry? Ja tak i jadę 3 czerwca, może jeszcze ktoś ?

 

Kurcze nie wiem jak to jest ale w trybie S mimo, ze się nie starałem , wszyscy zostawali na światłach dzisiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może u Ciebie jest prototyp - silnik z XT + elektryk?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Gazik napisał:

Może u Ciebie jest prototyp - silnik z XT + elektryk?
emoji6.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 Lekki jestem

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Michał W. napisał:

Wiem, że obecnie prawie każde auto jest wrzucane do wielkiego worka z napisem SUV ale dla mnie ten typ pojazdu musi mieć sensowny prześwit

Tu akurat C5 Aircross ma sensowny - 23 cm (eBoxer ma 22). Tylko ten napęd ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, TOMA52 napisał:

Tu akurat C5 Aircross ma sensowny - 23 cm (eBoxer ma 22). Tylko ten napęd ...

Pisałem ogólnie nie tylko o C5, że oczekuję od SUV spełnienia tych dwóch warunków (prześwit i napęd) a nie odpowiedniego kształtu budy i plastików od dołu jak to coraz częściej bywa. Tym bardziej szkoda, że Cytryna ma taki sensowny prześwit i brak AWD, choćby w opcji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, radiolog napisał:

 

Kurcze nie wiem jak to jest ale w trybie S mimo, ze się nie starałem , wszyscy zostawali na światłach dzisiaj.

Premiera filmu "Szybcy i wściekli 9" przełożona o rok. Wszystko ...

  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdjęcie bardziej wygląda na zlot posiadaczy TDI ;)

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, aflinta napisał:

Zdjęcie bardziej wygląda na zlot posiadaczy TDI ;)

Albo efekt upalania Focusa RS ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Tsunetomo napisał:

Albo efekt upalania Focusa RS ;)

 

A to nie zgrzyt skrzyni CTR?

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

A to nie zgrzyt skrzyni CTR?

UPG z 2,5 STI może...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Tsunetomo napisał:

UPG z 2,5 STI może...?

Za czarne.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega wczoraj zrobił dokładnie to samo na parkingu zakładowym, jak próbował odpalić wankla. Tylko miał trochę inną minę. 

P.S. niewykluczone, że będzie mazda rx 8 na sprzedaż. :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdziłem tryb S - przy mojej jeździe na autostradzie chyba nie ma sensu. przy 110-130 km w tym trybie obroty nie spadły poniżej 3000, po przełączeniu w tryb I  obroty z miejsca spadają około 1000 w dół trzymając się w okolicach 2000. Na szczęście przycisk dostęny pod kciukiem i można często zmieniać (chyba można :))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, emdzy napisał:

sprawdziłem tryb S - przy mojej jeździe na autostradzie chyba nie ma sensu. przy 110-130 km w tym trybie obroty nie spadły poniżej 3000, po przełączeniu w tryb I  obroty z miejsca spadają około 1000 w dół trzymając się w okolicach 2000. Na szczęście przycisk dostęny pod kciukiem i można często zmieniać (chyba można :))

 


Wszystko zależy od autostrady, jak jest płaska i nie trzeba szybciej wyprzedzić to tryb I jest pewnie lepszy, bo ma przy małym obciążeniu małe obroty.

Sytuacja się zmienia gdy teren jest górzysty, bo w trybie S wahania obrotów są mniejsze, co mi z tego ,ze w trybie I z górki ma 2 tys, a zaraz jak idzie pod górkę to skacze do 5 tys.
Jazda w trybie S bardziej przypomina klasyczną skrzynię, w trybie I bardziej skuter

 

Dzisiaj po 130 km  górkami i Zakopianką wyszło średnie 7,7 L/100 km, tryb S daje około 0,3 L więcej .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, radiolog napisał:

Wszystko zależy od autostrady, jak jest płaska i nie trzeba szybciej wyprzedzić to tryb I jest pewnie lepszy, bo ma przy małym obciążeniu małe obroty.

Sytuacja się zmienia gdy teren jest górzysty, bo w trybie S wahania obrotów są mniejsze, co mi z tego ,ze w trybie I z górki ma 2 tys, a zaraz jak idzie pod górkę to skacze do 5 tys.
Jazda w trybie S bardziej przypomina klasyczną skrzynię, w trybie I bardziej skuter

SUBARU dokąd zmierzasz !! :krecka_dostal:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/13/2020 at 9:48 AM, Perun said:

Pytanie czy chodzi o mocowania pod isofix czy po prostu o to by było wystarczająco dużo przestrzeni na zmieszczenia trzeciego fotelika - zwłaszcza na szerokość. Foteliki mocowane na pasy bezpieczeństwa, zwłaszcza te montowane tyłem, także są bardzo bezpieczne.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

Chodzi mi czy sie zmieszcza tz dwa foteliki isofixy + jeden na pasy w sierodku - chodzi mi glownie o szeroksc kanapy w tylnym rzedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, kokos napisał:

SUBARU dokąd zmierzasz !! :krecka_dostal:

No dobra a w 2.0 NA nie było podobnie? Czemu Wy e-boxera porównujecie do FXT a nie NA?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

No dobra a w 2.0 NA nie było podobnie? Czemu Wy e-boxera porównujecie do FXT a nie NA?

Może chodzi o cenę, jaka to frajda porównywać do auta o kilkadziesiąt tysięcy tańszego? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...