Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, Michał W. napisał:

w mieście też bym do 10 dobił

 

spalanie - temat rzeka  ;)

ja po 9tys mam srednia ponizej 8 (!) ale nie pamietam zebym przez ostatnie pol roku pocisnal wiecej niz 110kmh

 

4 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

jako jeden z pierwszych ludzi na forum mialem okazje pojezdzic nowym Forkiem

 

pamietam twoje wpisy

sam jezdzilem demowka w bialym kolorze jeszcze na niemieckich numerach a potem w nl mialem demo na kilka dni

szczesliwie kupilem sj w koncowce produkcji i szczerze mowiac nie wiem, czy zdecydowalbym sie na eboxera

mam podobne odczucia do twoich na temat 'hybrydy'

 

tapatalked

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Przepraszam - 0,2 kg? To jaki ta waga ma zakres pomiarowy? Ty raczej mówisz o rozdzielczości, a nie dokładności. Ostatnio wzorcowałem wagi lotnicze (do 6 ton) i dokładność wynosiła +/- 2 kg. Dobra sorry to moje zboczenie zawodowe :D to i tak nie wnosi nic do tematu tego, że forek waży ~100 kg więcej niż powinien ;-)


to przez baterię, i silniczek

2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

 

wiadomo przeciez, ze problem jest w kierowcy eboxera - pewnie nie ukonczyl kursow na pilota promu kosmicznego, wiec niepoprawnie wciska pedal gazu :krecka_dostal::biglol:


Po paru tygodniach doszło do mnie ,ze wystarczy przełączyć w tryb S, tryb I jest dla łamaczy barier spalania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lisek napisał:

Strach pomyslec co by sie dzialo jakby tam byl tryb #S znany z XT i STI :)

Nie do końca w temacie... ale na ostatnich podjeżdżawkach na torze w Łodzi, kolega w trybie S osiągał czasy o około sekundę lepsze niż w S#. Na ilości okrążeń raczej wykluczających przypadek. Moze dlatego nie dali S# do boxera ;)

A poważnie - kupowanie forka e-Boxer i wmawianie sobie ze to szybkie auto to jaka wmawianie, ze STI jest komfortowym i ekonomicznym do codziennej jazdy Daily a BRZ spokojnie mieści 4 dorosłych z bagażem na trasy po 500 km. Pewnie, ze sie da, tylko po co? 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radiolog napisał:


to przez baterię, i silniczek


Po paru tygodniach doszło do mnie ,ze wystarczy przełączyć w tryb S, tryb I jest dla łamaczy barier spalania

S w mieście jest nie dla mnie. Trzyma obroty ok 2500 i słychać silnik w środku. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

S w mieście jest nie dla mnie. Trzyma obroty ok 2500 i słychać silnik w środku. 

Przy 2500 słychać silnik w środku? To co się dzieje przy 4500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

ciekaw jestem, ile przykladowo w podobnych warunkach pali OBK 3.6

OBK MY18 3.6 

Trasa ok.800 km,połowa drogi krajowe prawie zgodnie z przepisami;)pokazał na komp.7.8-8.2 l/100

Autostrada A1,prędkość 145km/h,tempomat - 9.8 l/100 po przyjeździe do domu.

Fakt, że był przed akcją serwisową przeprogramowania czujnika poziomu paliwa,ale różnicy nie widzę.

Także dramatu nie ma:D

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Tsunetomo napisał:

Przy 2500 słychać silnik w środku? To co się dzieje przy 4500?

Jest różnica czy masz 2500 obrotów przy 65 km/h gdzie słyszysz wyłącznie silnik, a 4500 obrotów przy prędkości 160 km/h gdzie słyszysz tez huk powietrza. Pokaz mi auto gdzie przy 2500 obrotów nie słychać silnika w srodku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Jest różnica czy masz 2500 obrotów przy 65 km/h gdzie słyszysz wyłącznie silnik, a 4500 obrotów przy prędkości 160 km/h gdzie słyszysz tez huk powietrza. Pokaz mi auto gdzie przy 2500 obrotów nie słychać silnika w srodku

Mercedes S klasa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

A poważnie - kupowanie forka e-Boxer i wmawianie sobie ze to szybkie auto to jaka wmawianie, ze STI jest komfortowym i ekonomicznym do codziennej jazdy Daily a BRZ spokojnie mieści 4 dorosłych z bagażem na trasy po 500 km. Pewnie, ze sie da, tylko po co? 


powaga i Ty? Wolne żarty 

co to znaczy szybkie , rozpędza się bez zadyszki i jedzie nawet te 140, bez problemu, a od kiedy to forester jest wyścigówką?

 

41 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

S w mieście jest nie dla mnie. Trzyma obroty ok 2500 i słychać silnik w środku. 


miało być poza miastem, dobrze ,że słychać , w końcu to nie Tesla, słychać normalnie

 

36 minut temu, Tsunetomo napisał:

Przy 2500 słychać silnik w środku? To co się dzieje przy 4500?

 

Przybiega zgraja murzynów i leje po mordzie, już nie będziesz taki przystojny...

 

 

7 minut temu, Tsunetomo napisał:

Mercedes S klasa?

 

i co ta klasa ma poza tym ,że kosztuje w ciul chajsu?

  • Do kitu 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, radiolog napisał:


powaga i Ty? Wolne żarty 

co to znaczy szybkie , rozpędza się bez zadyszki i jedzie nawet te 140, bez problemu, a od kiedy to forester jest wyścigówką?

 

 

Byl w budzie SG w 2006 roku z silnikiem 2,5 XT 230 KM. 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Lisek napisał:

Byl w budzie SG w 2006 roku z silnikiem 2,5 XT 230 KM. 

 No to był i minęło 14 lat, czyżbyś twierdził ,że należy ciągle wchodzić do tej samej rzeki? Myślisz ze dalej tłumy kupowałyby SG ?

Wystarczy mała ankietka

Edytowane przez radiolog
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem SG 2006 2,0 158KM przez 200 tys km,super auto,milo wspominam gdyz uratowalo mi zycie w koszmarnych podwojnym dachowaniu:) 

STI MY 16 mialem jako daily przez 50 tys km i samochod jak kazdy inny mial 4 drzwi,bagaznik klime a ze troche twardszy i szybszy who cares:) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radiolog napisał:


powaga i Ty? Wolne żarty 

co to znaczy szybkie , rozpędza się bez zadyszki i jedzie nawet te 140, bez problemu, a od kiedy to forester jest wyścigówką?

 


miało być poza miastem, dobrze ,że słychać , w końcu to nie Tesla, słychać normalnie

 

 

Przybiega zgraja murzynów i leje po mordzie, już nie będziesz taki przystojny...

 

 

 

i co ta klasa ma poza tym ,że kosztuje w ciul chajsu?

Przepraszam, ze Cię uraziłem i się uniosłeś. Przepraszam także moich znajomych i czarnoskórych obywateli, którym przy okazji dostało się rasistowskim tekstem za moją niepotrzebną wypowiedz. 
Dobranoc :)

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 2/26/2020 at 10:49 AM, aflinta said:

Lepsze strony E-Boxera jeżeli chodzi o mniejsze spalanie może uwidocznić głównie cykl jazdy miejskiej. W trasie to tylko zbędny balast. Trzeba wziąć też pod uwagę, że nowy Forester chyba też nieco urósł. 

Czesc pytanie czy ktos sie orientuje i jest wiecej miejsca na kanapie w porownaniu do SJ, bede jezdzil z 3 fotelikami z tylu. Czy w dalszym ciagu nie mozna dezaktywowac poduszki pasazera z przodu?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Przepraszam, ze Cię uraziłem i się uniosłeś. Przepraszam także moich znajomych i czarnoskórych obywateli, którym przy okazji dostało się rasistowskim tekstem za moją niepotrzebną wypowiedz. 
Dobranoc :)

 

 


Najlepiej odwrócić kota ogonem i wyjść na quasi męczennika. Jest pare osób ,które w tym temacie to uwielbia. Natomiast murzyn to nie jest określenie rasistowskie, rozumiem ze czarnuch, ale i to słowo nie zawsze jest rasistowskie - patrz pewna polska grupa motocyklowa. 
Fakt mogłem napisać , ze dresiarze , bo chodziło jedynie o czepialstwo Pana Tsunetomo do wszystkiego co tylko pozytywnie odnosi się do e-boxera, bo jedynie s klasa daje przyjemność, może części i tak, ale zabieranie tej przyjemności użytkownikom e-boxera tylko z czystej złośliwości jest niefajne.

Edytowane przez radiolog
  • Zmieszany 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Sergi napisał:

Czesc pytanie czy ktos sie orientuje i jest wiecej miejsca na kanapie w porownaniu do SJ, bede jezdzil z 3 fotelikami z tylu. Czy w dalszym ciagu nie mozna dezaktywowac poduszki pasazera z przodu?

Pozdrawiam


Znaczy jak tam nie ma obciążenia pasażerem , a fotelik z bobasem chyba jest za lekki do aktywacji czujnika , to poduszka jest wyłączona, ale można to chyba zmienić w ustawieniach ,bo jest taki punkt jak automatyczne wykrywanie pasażera .

W nowym jest na pewno więcej miejsca z tylu, a odnośnie fotelików to w wersji europejskiej są chyba tylko 2 mocowania isofix, już Grzesiek89 o to pytał w innym temacie chyba

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, radiolog napisał:


Najlepiej odwrócić kota ogonem i wyjść na quasi męczennika. Jest pare osób ,które w tym temacie to uwielbia. Natomiast murzyn to nie jest określenie rasistowskie, rozumiem ze czarnuch, ale i to słowo nie zawsze jest rasistowskie - patrz pewna polska grupa motocyklowa. 
Fakt mogłem napisać , ze dresiarze , bo chodziło jedynie o czepialstwo Pana Tsunetomo do wszystkiego co tylko pozytywnie odnosi się do e-boxera, bo jedynie s klasa daje przyjemność, może części i tak, ale zabieranie tej przyjemności użytkownikom e-boxera tylko z czystej złośliwości jest niefajne.

„Odwracanie kota ogonem”? Nie lepiej po prostu przyznać się, że poniosło, Panie Radiologu?

Posiadanie odmiennego zdania to chyba nie powód do agresji słownej? A może...? 

Dobrego dnia Ci życzę i węcej dystansu do opinii innych. Czasem warto też posłuchać, można się czegoś dowiedzieć / nauczyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

 

Dobrego dnia Ci życzę i węcej dystansu do opinii innych. Czasem warto też posłuchać, można się czegoś dowiedzieć / nauczyć.

 


Rozumiem, ze dowiedzieć praktycznie ze strony użytkowników , taka była konkluzja pare postów wyżej , po czym po wyrażeniu takowej przeze mnie jako użytkownika , zaczyna się od nowa teoretyzowanie , że lipa i grozi co najmniej uszkodzeniem słuchu a może zdrowia psychicznego, tudzież wyższej matematyki do obliczania kątów nacisku gazu.

Ci zadowoleni często milczą, bo może boją się natychmiastowej krytyki przez „lobby” nieakceptujących obecnej wymuszonej polityki subaru, która widocznie inna być nie może. 

  • Zmieszany 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radiolog napisał:


Znaczy jak tam nie ma obciążenia pasażerem , a fotelik z bobasem chyba jest za lekki do aktywacji czujnika , to poduszka jest wyłączona, ale można to chyba zmienić w ustawieniach ,bo jest taki punkt jak automatyczne wykrywanie pasażera .

W nowym jest na pewno więcej miejsca z tylu, a odnośnie fotelików to w wersji europejskiej są chyba tylko 2 mocowania isofix, już Grzesiek89 o to pytał w innym temacie chyba

 

W nowym forku nei zmieścisz 3 fotelików na kanapie, niestety w wersji na pl są 2 mocowania isofix i to dwa na skrajnych siedzeniach, nie ma nawet 5 dodatkowego isofixa co jest normą w USA/Kanada. Pod 3 foteliki polecem auta typu MPV,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radiolog napisał:

Ci zadowoleni często milczą, bo może boją się natychmiastowej krytyki przez „lobby” nieakceptujących obecnej wymuszonej polityki subaru, która widocznie inna być nie może. 

 

Wszyscy zadowoleni, tylko milczą, zastraszeni przez groźne lobby na forum :biglol: 

Ochłoń trochę, bo sam wprowadzasz tu najwięcej agresji swoimi wypowiedziami i głupimi tekstami 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...