Michał Kraków Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Dzięki za info Kambol, pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bendeer Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Ja też miałem taki dylemat 2.5 czy 3.6 jednakże znalazłem złoty środek Rodziców namówiłem na kupno 2.5 Ja będę szukać 3.6 dla siebie za około rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Kraków Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Ha, nie było mnie 2 tygodnie w kraju i mi uciekł 3.6. Ma ktoś może do oddania 3.6 w dobre ręce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zis Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Dopiero jak mi GREGG sprzeda XV 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Kraków Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 (edytowane) Świetnie, a do końca kwietnia damy radę? . GREGG nie bądź taki, daj się nacieszyć innym. Wszak jak widzisz twoja decyzja może nakręcić niezłą serie transakcji między nami forumowiczami. Edytowane 21 Marca 2019 przez Michał Kraków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 W dniu 21.03.2019 o 17:32, Michał Kraków napisał: GREGG nie bądź taki, daj się nacieszyć innym. Wszak jak widzisz twoja decyzja może nakręcić niezłą serie transakcji między nami forumowiczami. Tak a ja w międzyczasie chyba wskoczę na rower, bo subaru do kupienia nie ma i perspektyw na coś ciekawego też nie za bardzo widzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Kraków Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Święta prawda, ani sztuki nie znalazłem godnej uwagi. Jak tak dalej pójdzie to zacznę chyba znowu zerkać w stronę 2,5 Chyba że kupię padniętego diesla i zrobię swap na 3,6 . Próbował ktoś coś takiego przekombinować. Kiedyś widziałem na terenwizji wypowiedź gościa który do patrola wsadził silnik 3,0 z bmw, wraz ze skrzynią. Całość swap zlecony z częściami wyszedł 20000zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Święta prawda, ani sztuki nie znalazłem godnej uwagi. Jak tak dalej pójdzie to zacznę chyba znowu zerkać w stronę 2,5 Chyba że kupię padniętego diesla i zrobię swap na 3,6 . Próbował ktoś coś takiego przekombinować. Kiedyś widziałem na terenwizji wypowiedź gościa który do patrola wsadził silnik 3,0 z bmw, wraz ze skrzynią. Całość swap zlecony z częściami wyszedł 20000zł. Jak masz kompletny samochód do swapa to jest to wykonalne.Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Tylko czy opłacalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Kraków Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, BazaN napisał: Tylko czy opłacalne? Pewnie nie, chyba że by się sinik i skrzynię z US udało ściągnąć w dobrych pieniądzach, a OBK z padniętym dieslem kupić u nas do 20K. I jeszcze mechanik co tego nie sp...... by się przydał. Ja puki co dalej zaciekle szukam 3,6 choć nadzieje z dnia na dzień się rozwiewają. NIE PODDAWAJMY SIĘ Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez Michał Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Kraków Opublikowano 17 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 W dniu 5.04.2019 o 22:07, Michał Kraków napisał: Panowie i Panie, jakby ktoś się zastanawiał to TAK, dalej poszukuję samochody dla siebie https://forum.subaru.pl/topic/104916-kupię-outback-iv-36-h6/ Pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Witam, mam obk 3.6, kupilem go w Kanadzie, potem przyplyną ze mną jako mienie przesiedleńcze. Przez 2.5 roku zrobilem nim ponad 50kkm. Od roku mam LPG, i srednie spalanie jest na poziomie 13l lpg i 11l pb,przynajmniej u mnie. Jak wsiada żona to magicznym sposoben komputer pokazuje 9.5l/100km. Wczesniej mialem obk 2.5l i do normalnej jazdy jest spoko, ale jak potrzeba czasem dodatkowych KM to 3.6 sprawdza sie znakomicie. Nawet czasami zastanawiam sie nad sprzedażą, ale poprostu jest mi go szkoda. Od momentu kupna wymienialem tylko oleje, i klocki i tylne łożysko z piastą. Poza tym sie nic nie dzieje. Nie moge powiedzieć zlego slowa o 3.6r. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Kraków Opublikowano 18 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Ja też złego słowa nie słyszałem jeszcze o 3,6. Dlatego takiego właśnie poszukuję, a moc mi się przyda. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 OBK 3.6 trzyma cenę zarówno w CH, jaki Pln. Ameryce. Można znaleźć 8-letni samochód z przebiegiem <100.000km ale za 45-50.000zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Kraków Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 8 godzin temu, Fala napisał: OBK 3.6 trzyma cenę zarówno w CH, jaki Pln. Ameryce. Można znaleźć 8-letni samochód z przebiegiem <100.000km ale za 45-50.000zł... Nie widziałem takiego egzemplarza jeszcze w takich pieniądzach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 3 godziny temu, Michał Kraków napisał: Nie widziałem takiego egzemplarza jeszcze w takich pieniądzach 07.2010, 96.000km, nic więcej póki co nie wiem - ani nie mam zdjęć. W razie występowania narastających palpitacji - zapraszam --> mail falasuisse@gmail.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
von Grosheck Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Mam i jeżdżę 3.6 wersja EU. Wersja z audio McIntosh. Jeżeli decydowałbyś się na 3.6 pamiętaj że auta z US nie mają systemu SI drive i czasami nie mają nawiewu na tylne siedzenia zamonowanego w tunelu środkowym. Spalanie nie zabija a frajda jest z 260hp pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Kraków Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 A jak jest z samochodami z Kanady, na pewno mniej problemów z przeróbkami bo żółte kierunkowskazy i liczniki kalibrowane w km/h są na plus. A co do modelu, są jakieś różnice poza brakiem si drive (o braku nawiewów na tylne siedzenia w tunelu środkowym nie wiedziałem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
von Grosheck Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Z tego co mi wiadomo auta z Kanady powinny mieć specjalizację EU -przynajmniej tak jest w OBK V gen. Nie wypowiem się o skalowaniu audio. Auta kanadyjskie mają wyskalowane liczniki w km i milach ale km/h są główną skalą-czyli odwrotnie niż w autach z US. Co do IS drive - nie jestem pewny... ale też może go nie być. Co do nawiewu to zauważyłem to jak szukałem auta dla siebie. Na początku nie zwracałem na to uwagi ale później gdzieś to wypłynęło i po wczytaniu się w forum krajowe i kilka zagranicznych zacząłem szukać auta z rynku UE. Co ciekawe-dla informacji, subaru na rynek krajów zatoki perskiej robi auta w specyfikacji EU wraz z SI drive włącznie i do dziś jest dostępna wersja z silnikiem 3.6 w cenie około 135tys zł - tyle kosztuje auto prosto z salonu z rocznika 2019-byłem widziałem, dotykałem w salonie w Abu Dhabi.... piękny jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Mój nie ma Si-Drive, temp oczywiście w °C, i km/h+ mph. Co do nawiewu na tylne siedzenia to... nie wiem, nie zwróciłem uwagi:/ Z tego co zauważyłem to wersje us/ca sa czesto biedniejsze, mój ma duze radio z dotykowym ekranem i kamere cofania ale bardzo czesto widzialem duzo slabsze wersje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 14 godzin temu, von Grosheck napisał: Z tego co mi wiadomo auta z Kanady powinny mieć specjalizację EU -przynajmniej tak jest w OBK V gen. Nie do końca chyba,nie widziałem SI Drive ale faktycznie jednostki metryczne są tak jak w EU spec. Nawiewy na tył są w zaleznosci od wersji i jest to co mi się podoba,europejskie relingi w wersji Premier.Wybór aut na tamtejszym rynku jest spory,dużo aut w komisach dealerskich, ceny dość wysokie ale samochody młode. Myślę nad zakupem już pół roku i nie mogę się zdecydować, a że będzie drogo to wiem,MY17-18 po podliczeniu wszystkich kosztów circa 200k pln. Kupa forsy. Z drugiej strony naprawa rozbitka to nie moja bajka. Nie mniej jednak gdyby H6 był u nas dostępny kosztował by nie mniej niż w 2012 roku czyli ok 220k pln w zależności od kursu euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 16 godzin temu, von Grosheck napisał: 135tys zł - tyle kosztuje auto prosto z salonu z rocznika 2019-byłem widziałem, dotykałem w salonie w Abu Dhabi.... piękny jest Tym to dobrze.... 1 godzinę temu, olo11 napisał: Nie mniej jednak gdyby H6 był u nas dostępny kosztował by nie mniej niż w 2012 roku czyli ok 220k pln w zależności od kursu euro. W obecnych realiach kosztowałby u nas zdecydowanie więcej. No ale te realia powodują, że go nie ma w ogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 10 minut temu, GREGG napisał: W obecnych realiach kosztowałby u nas zdecydowanie więcej MY20 raczej napewno niczym oszałamiajacym jezeli chodzi o silniki w EU nie zaskoczy, więc chyba czas spiąć poślady i podjąć męską decyzję i zakończyć te rozważania, kupować nie kupować,poczekać jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaKul Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Podłączam się do tematu, stojąc przed podobnym dylematem: mam na oku dwa Outbacki IV we Włoszech, rocznik 2010, pewne egzemplarze od znajomego, oba z podobnym przebiegiem ok. 150 tys. km, po pierwszym właścicielu. 3.6 wychodzi około 1500 euro drożej. 2.5 ma gaz fabryczny. Serce mówi "brać H6", ale robię autem ponad 30 tys. km rocznie, dlatego chciałbym jeździć na LPG. A opinie na temat gazowania H6 są na forum różne... Z kolei w 2.5 z lekką rezerwą podchodzę do skrzyni CVT, głównie chodzi mi o jej trwałość. Co radzicie? Edytowane 5 Grudnia 2019 przez KubaKul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 9 minut temu, KubaKul napisał: Co radzicie? H6 Jak auta z Włoch, to pewnie oleju w skrzyniach nikt nie tykał, więc ryzyko awarii przy 150.000 przebiegu jakieś tam jest. A stary dobry automat z H6 miał dobrą opinie co do niezawodności. Chyba że przeliczysz koszty oszczędności na paliwie i mimo ryzyka z CVT się opłaci 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się