skuterJet Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 U mnie przy 1.45 bara przez 15 min. w granicach 240 km/h nic się nie działo. Oczywiście aż tak szybko nie jeżdżę codziennie ale kiedyś autko trzeba było sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 U mnie przy 1.45 bara przez 15 min. w granicach 240 km/h nic się nie działo. Oczywiście aż tak szybko nie jeżdżę codziennie ale kiedyś autko trzeba było sprawdzić. No to muszę przyznać że nieźle dopompowałeś :shock: Ja powtarzam b. wiarygodne opinie które słyszałem - najbardziej szkodzi utrzymywanie wysokiego ciśnienia (ponad 1.1) przez dłuższy czas w trasie. Empirycznie nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 U mnie przy 1.45 bara przez 15 min. w granicach 240 km/h nic się nie działo. Oczywiście aż tak szybko nie jeżdżę codziennie ale kiedyś autko trzeba było sprawdzić. No to muszę przyznać że nieźle dopompowałeś :shock: Ja powtarzam b. wiarygodne opinie które słyszałem - najbardziej szkodzi utrzymywanie wysokiego ciśnienia (ponad 1.1) przez dłuższy czas w trasie. Empirycznie nie sprawdzałem. dlatego w trasie jezdze 130-140 na podcisnieniu - spalanie ok 9,5-10 l/100km i brak stresu o plynace tloki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 ja nie sprawdzalem jakie bylo cisnienie ale jechalem legacy kilkanascie kilmetrow z predkoscia 230-270 i nic sie nie stalo - jezdzi do dzis aby ankieta miala sens nalezalo by zaznaczyc z jakiej turbiny ma byc to max bezpieczne cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 dlatego w trasie jezdze 130-140 na podcisnieniu - spalanie ok 9,5-10 l/100km i brak stresu o plynace tloki no prosze a ze mnie sie smieja 270 i nic sie nie stalo Adam., to antyk ma tak dlugie przelozenie :shock: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Z ta szkodliwoscia szybkiej jazdy po autostradzie dla Subaru turbo to jakas bujda. In 1989, from January 2 through 21, the Legacy set a new 100,000-kilometer world speed record at the Arizona Test Center located on the outskirts of Phoenix, Arizona. The 100,000-kilometer distance was covered in 447 hours, 44 minutes, and 9.887 seconds, with an average speed of 223.345 km/h; the result was certified by the Fédération Internationale de L'Automobile (FIA). Panowie, to jest ponad 18 dni nonstop (tylko postoje na servis i tankowanie) ze srednia predkoscia 223km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 czy zwiekszanie cisnienia doladowania jest podstawowym parametrem podnoszacym moc silnika i polepszajac osiagi samochodu? Pytam z ciekawosci bo z tego co tu czytam okazuje sie ze mam prawie seryjne doladowanie wiec w zwiazku z tym zastanawiam sie jak smigaja samochody tych, ktorzy fukaja 1,1-1,3 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 chojny, jest to najlatwiejszy sposob na 1,3 bara gt jest bardzo szybkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 chojny, jest to najlatwiejszy sposob na 1,3 bara gt jest bardzo szybkie Ale tylko raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 czy zwiekszanie cisnienia doladowania jest podstawowym parametrem podnoszacym moc silnika i polepszajac osiagi samochodu? Nie, moc silnika zwieksza sie przez zwiekszenie przeplywu powietrza i ustawienie zaplonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 chojny, jest to najlatwiejszy sposob na 1,3 bara gt jest bardzo szybkie a dokladniej? dokonywaliscie pomiarow? testow np z STi albo innymi autami ? Ale tylko raz no to jest argument przeciw :wink: Nie, moc silnika zwieksza sie przez zwiekszenie przeplywu powietrza i ustawienie zaplonu. zdziwilo mnie ze o innych parametrach nikt nie pisze, tylko cisnienie i cisnienie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Nie, moc silnika zwieksza sie przez zwiekszenie przeplywu powietrza i ustawienie zaplonu. zdziwilo mnie ze o innych parametrach nikt nie pisze, tylko cisnienie i cisnienie Ja juz w moim pierwszym poscie w tym temacie pisalem ze cisnienie nie ma wplywu na uszkodzenie silnika, tak samo jak nie ma wplywu na moc samochodu. Tylko ze raczej nikt tu tego nie przyjmuje do wiadomosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Nie, moc silnika zwieksza sie przez zwiekszenie przeplywu powietrza i ustawienie zaplonu. zdziwilo mnie ze o innych parametrach nikt nie pisze, tylko cisnienie i cisnienie Ja juz w moim pierwszym poscie w tym temacie pisalem ze cisnienie nie ma wplywu na uszkodzenie silnika, tak samo jak nie ma wplywu na moc samochodu. Tylko ze raczej nikt tu tego nie przyjmuje do wiadomosci. cisneinie doladowania nie ma wpkywu na moc silnika :?: a to co cos nowego :?: bardzo odwazna teoria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 cisneinie doladowania nie ma wpkywu na moc silnika a to co cos nowego bardzo odwazna teoria bo w sumie to tylko wieksza ilosc powietrza wtlaczanego do silnika a to powietrze nalezy dopiero w jakis konkretny sposob zagospodarowac.... chyba :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 cisneinie doladowania nie ma wpkywu na moc silnika a to co cos nowego bardzo odwazna teoria bo w sumie to tylko wieksza ilosc powietrza wtlaczanego do silnika a to powietrze nalezy dopiero w jakis konkretny sposob zagospodarowac.... chyba :roll: wraz ze zwiekszeniem cosnienia komppoda wiecej paliwa wiec powietrze bedzie zagospodarowane u mnie na 09 bar afr jest 13.2 an 1 bar 12.3 dziwny ten moj rudzielec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Wieksze cisnienie nie zawsze rowna sie wiekszej ilosci powietrza. Przykladowo mozemy podgrzac powietrze i przy takiej samej objetosci bedziemy miec wieksze cisnienie niz przy zimnym powietrzu. Moc silnika bierze sie ze spalania mieszanki powietrze/paliwo. Dlatego potrzebujemy wiecej powietrza (czasteczek tlenu) i wiecej paliwa, a nie wieksze cisnienie w cylindrze przed zaplonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Wieksze cisnienie nie zawsze rowna sie wiekszej ilosci powietrza. zalozylem podobne warunki pomiarowe (temperature zewnetrzna oraz wydajnosc intercoolera) dla roznych wartosci doladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Wieksze cisnienie nie zawsze rowna sie wiekszej ilosci powietrza. zalozylem podobne warunki pomiarowe (temperature zewnetrzna oraz wydajnosc intercoolera) dla roznych wartosci doladowania I bardzo dobrze, ale jest jeszcze turbo, ktore ma rozna wartosc sprawnosci dla roznych wartosci doladowania i przeplywu. Np turbo, ktore moze spokojnie pompowac 1.3 bara, bedzie plulo ogniem przy 1.5 bara. Wszystko to mozna wyczytac z mapy kompresora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 a dokladniej? dokonywaliscie pomiarow? testow np z STi albo innymi autami ? tak. legacy vs seria sti eu spec 3:0 dla legacy legacy vs gt z wydechem 2:0 dla legacy chojny, jest to najlatwiejszy sposob na 1,3 bara gt jest bardzo szybkie Ale tylko raz bzdura. vide wrx g.kossakowskiego, ktory do tej pory jezdzi na 1,4 w peaku vide trzy legacy po 1,2-1,3 jezdzace w kjs vide gt naradowskiego, ktore przejechalo 100 tys km na 1,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 . vide wrx g.kossakowskiego, ktory do tej pory jezdzi na 1,4 w peaku z tym sie zgodze moj wrx jezdził na 1.4 w peku na ostatnij setupie i nic sie nie działo z nim strasznego a STI eu spec na 1/4 mili wciagał jak chce..... i nadal jezdzi nastepny własciciel i cieszy sie z niego przejechał juz 15 tys km na tym doladowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi