Abt Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 alex - nie mozesz miec wiecej niz 0,95... bo ja tyle mam :wink: . badz dobry kolega i daj jakiekolwiek szanse :razz: zreszta ciekawe ile teraz mniej wiecej mam mocy. na wczesniejszym wydechu (mialem kata za turbo) ladowalo 0,9-0,92 i ponoc cos kolo 212ps (pare ulecialo przez 7 lat, albo AE802 tyle daje :neutral: ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 pare ulecialo przez 7 lat, albo AE802 tyle daje Abt, to chyba najwyzszy czas aby cos z tym zrobic :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Abt, to chyba najwyzszy czas aby cos z tym zrobic :wink: Żywiczka i jechane :wink: dobra koniec OT Pisałem wcześniej,że silnik ma ~ 4 tyś. przebiegu Owszem pisałeś, więc do takich silników sądze że spokojnie do 1.2 bar :shock: (oczywiście mowa o serii) PS. powienieś jeszcze dodać w ankiecie zależność przebiegu od rocznika :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 w GT mam ciśnienie na poziomie 1.15 do 1.2bara dokladnie ja tez oscyluje w granicach 1.1-1.2 ale tak na prawde kazdy silnik jest inny i ma inne warunki pracy i ciezko jednoznacznie okresli bo jeden wytrzyma 1.3 a inny poplynie na 1.1 i tak na przwde to parametry pracy powinny wyznaczyc te granice a nie krecenie kurkiem :wink: turdzi a mowiles ze masz serie :?: a dmuchasz 1,1 - 1,2 bar :arrow: przed nastepnym sciaganiem rusze kurkiem bo na 0,9-0,95 to szans nie mam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 turdzi a mowiles ze masz serie a dmuchasz 1,1 - 1,2 bar bo mam 1.1-1.2 bedzie 3 kwietnia po wizycie w Mapteku i wtedy faktycznie bedziesz musial pokrecic kurkiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 No to tak w skrócie. Seryjny GT 99-00 ma ciśnienie doładowania 0.98bara. Jeśli chodzi o płynięcie tłoków w GT99-00 to zależy od kilku czynników, między innymi od przepływki, ciśnienia doładowania, paliwa na jakim się jeździ. Ja odkąd zaczełem jeździć na Vpower Racing wszystko działa idealnie. Ja w GT mam ciśnienie na poziomie 1.15 do 1.2bara na 4-5 biegu, na 3 biegu mam 1 bar (Bez żadnych MBC). Mi popłynoł 1 tłok, ale to dzięki swojej bezmyślności i przepływce która mi się zepsuła przed upalaniem. Jeżdze już prawie 2 lata, na przeglądzie (co 2-3 miesiące) sprawdzam czy nie ma błędu na kompie, czy działa przepływka i inne parametry i wszystko jak narazie jest ok. Jeśli chodzi o program to ja nie wiem co mam u siebie, bo nic w polsce nie było robione, możliwe że ktoś zrobił program w szwajcarii. Ja mam podobnie. Auto 98 ze Szwajcarii. Ciśnienie w na 4 i 5 biegu stałe na 1,2 bara w peaku 1,25. Na trzecim biegu 1-1,1 bara. Stroiliśmy LPG, mierzyliśmy AFR, moc i moment w Tomaracing. Nic nie popłynęło ale na trasie nie cisnę go z dołu jak diesla na 4 i 5 biegu. Utrzymuję ciśnienie na 1,1 bara przy wyprzedzaniu itp. Gaz tylko shell, benzyna v-power 99+. Zrobiłem tak 11.000 km i wszystko ok. Upalam na benzynce. LPG służy mi w większości do sprawnego przemieszczania się po mieście :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 wskazowka nie przekrasza 1,0 a na nizszych biegach max 0,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 wskazowka nie przekrasza 1,0 a na nizszych biegach max 0,9 do 0,9 mi spada na 3 powyzej 6.2k rpm do tego czasu 1 bar na 3 Adam. u siebie w Legasie T jezdzi na 1.3 na seryjnych gratach tylko ma oszukany MAP i nic nie plynie a jego Legas nie ma lekkiego zycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 1,3 mam w peak'u a tak to 1,1-1,2 mniej wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 wskazowka nie przekrasza 1,0 a na nizszych biegach max 0,9 do 0,9 mi spada na 3 powyzej 6.2k rpm do tego czasu 1 bar na 3 Adam. u siebie w Legasie T jezdzi na 1.3 na seryjnych gratach tylko ma oszukany MAP i nic nie plynie a jego Legas nie ma lekkiego zycia tylko Legacy byl homologowany pod A grupe tak samo jak stare GTki, jak wezmiesz seryjny tlok z Legacy i seryjny z GT 99/00 to sie przerazisz jaka jest roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 ogladalem te tloki, faktycznie jest spora roznica ale jestem zdania ze seryjne od gt 1,1 stalego cisnienia spokojnie wytrzymaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 wskazowka nie przekrasza 1,0 a na nizszych biegach max 0,9 do 0,9 mi spada na 3 powyzej 6.2k rpm do tego czasu 1 bar na 3 Adam. u siebie w Legasie T jezdzi na 1.3 na seryjnych gratach tylko ma oszukany MAP i nic nie plynie a jego Legas nie ma lekkiego zycia tylko Legacy byl homologowany pod A grupe tak samo jak stare GTki, jak wezmiesz seryjny tlok z Legacy i seryjny z GT 99/00 to sie przerazisz jaka jest roznica co znaczy stare gieteki :?: czy stary gietek to jest <98 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Stary gietek to Pierdząca Ruda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Stary gietek to Pierdząca Ruda chyba raczej chodzi o te do 96 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 co znaczy stare gieteki czy stary gietek to jest <98 1994-1996 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 ogladalem te tloki, faktycznie jest spora roznica ale jestem zdania ze seryjne od gt 1,1 stalego cisnienia spokojnie wytrzymaja. I więcej wytrzymają. Tylko musi być odpowiednie AFR i nie zrobić się za ciepło, bo jak nie to są jak z czekolady.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 ogladalem te tloki, faktycznie jest spora roznica ale jestem zdania ze seryjne od gt 1,1 stalego cisnienia spokojnie wytrzymaja. I więcej wytrzymają. Tylko musi być odpowiednie AFR i nie zrobić się za ciepło, bo jak nie to są jak z czekolady.... jesli jest odpowiedni AFR to nie powinno sie zrobic za cieplo. ustawienie 1,1 za pomoca boost controlera bez ruszania zaplonu i paliwa nie powoduje zwiekszenia AFR w takim stopniu zeby trzeba bylo sie bac o tloki - sprawdzone na kilku gt i wrx a takze i legacy ale jak juz ustalilsmy one sa pancerne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Adam., EGT zależy też od oporów w wydechu, efektywności IC i tak dalej - AFR może być bez zmian a EGT może sobie iść w górę. Ale jak jest konkretnie w tym wypadku nie iwem, wiem że znane są wypadki ze GT zrobiło dziurę w tłoku przy niewiele ponad 1.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 wiem, ze afr moze byc bez zmian a egt moze byc za wysokie dlatego napisalem nie powinno zrobic sie za cieplo a nie, nie zrobi sie za cieplo. moze te gt mialy nie sprawny uklad paliwowy ? albo ktos na odcince je palowal ? znam przypadek forestera (chyba tez 1,1) w ktorym zrobila sie dziura w tloku ale jak kolega krecil sie w zime na parkingu na odcinajacej jedynce/dwojce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 moze te gt mialy nie sprawny uklad paliwowy ? albo ktos na odcince je palowal ? Wszystko raczej wybuchy na autostradzie. Najpopularniejsza metoda wybuchania tych silników 200+ przez dłuższy czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 w taki sposob to i serie mozna zalatwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Najpopularniejsza metoda wybuchania tych silników 200+ przez dłuższy czas. jest na to jakas rada np FMIC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 turdziGT, raczej dobrze zrobiona elektronika. tam zwykle to polega na przycięciu się boost solenoidu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 turdziGT, raczej dobrze zrobiona elektronika. tam zwykle to polega na przycięciu się boost solenoidu. a jaki jest powod tego przyciecia :?: temperatura :?: czy co :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Słyszałem podobne opinie, większość niemiłych przypadków to utrzymywanie wysokiej prędkości na autostradzie przez długi czas (vide: przypadek autora wątku). Ja pod kątem jednostajnej jazdy na trasie zrobiłem sobie nawet emerycką mapę 0.7 bar żeby niczego nie rozwalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi