ALEX Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Przeczytałem różne opinie forumowiczów na temat maksymalnego cisnienia doładowania i nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na pytanie postawione w tytule wątku. Sam mam niemiłe doświadczenia, kiedy dwukrotnie wypaliłem tłoka (autostrada) przy doładowaniu 1.3 bara. Proszę użytkowników seryjnych GT MY99-00, których silniki wytrzymały > 15k km i dalej jeżdża o udział w ankiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Alex l kazdy samochod jest inny, jedni leja taka benzyne, inni taka, jedni maja motula inni lotosa itd.GT-ek 99/00 ma slaby dol(tloki przede wszystkim), ja bym nie przekraczal 1,1bar.Mozna sprawdzic AFR i ewentualnie skorygowac in minu lub in plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Mam nowy motor (4 kkm) i nie chcę zarżnąc Mam teraz 0.7 i MBC. Na Ułęż wypada coś więcej wycinąć :wink: Carfita 410 koni i tak nie wycisnę przy 2.5 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Carfita 410 koni :shock: to juz ladny wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 EE bylibyście ciszej bo juniory to czytają i wiecie, że możecie narozrabiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Widzę,że 1.1 to prawie standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 A 1.1 to nie jest seria? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 WG mojego magika 0,7 ładują GT 99 w serii, z seryjnym wydechem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Więcej głosów!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Pod głosami dodawajcie nick'i.Nawet na PW. ...różne ludzie mają fantazje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 ja mierzylem AFR przy 1 bar i bylo 12.3 ale przeplywka juz kulala i sonda niedomagala teraz na tej dobrej przeplywce mam 1,05 bara ale jeszcze sonde musze zmienic, jak zmienie to jade pomierzyc AFR i ustawie sobie 2 mapy doladowania jedna na codzien 1.05 i druga 1,15 zobaczymy tylko jaki AFR bedzie wychodzil hogi jezdzi na 1.2 bar i nic sie nie wysrywa u niego a jezdzi na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 WG mojego magika 0,7 ładują GT 99 w serii, z seryjnym wydechem ;-) Seria chyba lekko ponad 0.8 peak? Ja sobie ustawiłem mapkę na trasę 0.7 a na drugiej pokazuje max peak 1.08, stałe trzyma w okolicach 0.95-1. Niech się wypowie w temacie Mati albo Az - ile podaje Evokiller i W4, bo nie widziałem takich informacji na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Niech się wypowie w temacie Mati albo Az - ile podaje Evokiller i W4 Zaznaczyłem wyrażnie w poście....seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 To ja się nie kwalifikuję bo mam 98 A spytałem tak pobocznie, jako o ciekawostkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 To ja się nie kwalifikuję bo mam 98 Dzieki wynikowi tej ankiety stworzymy wspólnie wiarygone info dla innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Niech się wypowie w temacie Mati albo Az - ile podaje Evokiller i W4, bo nie widziałem takich informacji na forum. 1.5 bar przy 3500rpm Seria o ile mi wiadomo ładuje 0.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 moja seria (ale jest to MY95) ladowala max 0,85bar, teraz mam MBC i ustawione na max 0,95bar i wszystko ok (podczas montazu mialem 1,15bar i tez bylo ok),a nie swiadom złego jezdzilem nawet na Pb95 i nic sie nie dzialo - tylko na autostradzie przez dluzszy czas nie sprawdzalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Nie ma czegos takiego jak maksymalne, bezpieczne cisnienie doladowania. Przeciez dziury w tlokach wypalaja sie nawet w autach wolnossacych. To samo cisnienie bezpieczne w lecie, nie bedzie juz bezpieczne w zimie. Nalezy raczej sprawdzic mape turbiny i z niej wyliczyc jakie cisnienie ta turbina jest w stanie dostarczyc przy interesujacym nas przeplywie powietrza. Przykladowo turbo z WRX'a moze bezpiecznie ladowac 1.35 do 1.45 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Carfita 410 koni :shock: to juz ladny wynik :shock: :shock: :shock: czy ja o czyś nie wiem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 dałem głos powyżej 1.3 a co :razz: niech se silnik rozwali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 nie mam takiego Auta, ale dla aut które mają swoje na liczniku nie przekraczałbym 0.9bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 dałem głos powyżej 1.3 a co niech se silnik rozwali napisałem wcześniej: "Pod głosami dodawajcie nick'i.Nawet na PW. ...różne ludzie mają fantazje " ....Carfit! Głównie o Tobie myslałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 ale dla aut które mają swoje na liczniku nie przekraczałbym 0.9bara Pisałem wcześniej,że silnik ma ~ 4 tyś. przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 No to tak w skrócie. Seryjny GT 99-00 ma ciśnienie doładowania 0.98bara. Jeśli chodzi o płynięcie tłoków w GT99-00 to zależy od kilku czynników, między innymi od przepływki, ciśnienia doładowania, paliwa na jakim się jeździ. Ja odkąd zaczełem jeździć na Vpower Racing wszystko działa idealnie. Ja w GT mam ciśnienie na poziomie 1.15 do 1.2bara na 4-5 biegu, na 3 biegu mam 1 bar (Bez żadnych MBC). Mi popłynoł 1 tłok, ale to dzięki swojej bezmyślności i przepływce która mi się zepsuła przed upalaniem. Jeżdze już prawie 2 lata, na przeglądzie (co 2-3 miesiące) sprawdzam czy nie ma błędu na kompie, czy działa przepływka i inne parametry i wszystko jak narazie jest ok. Jeśli chodzi o program to ja nie wiem co mam u siebie, bo nic w polsce nie było robione, możliwe że ktoś zrobił program w szwajcarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 w GT mam ciśnienie na poziomie 1.15 do 1.2bara dokladnie ja tez oscyluje w granicach 1.1-1.2 ale tak na prawde kazdy silnik jest inny i ma inne warunki pracy i ciezko jednoznacznie okresli bo jeden wytrzyma 1.3 a inny poplynie na 1.1 i tak na przwde to parametry pracy powinny wyznaczyc te granice a nie krecenie kurkiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi