Jump to content

OB MY 2020 - wersja EU


Recommended Posts

4 hours ago, Czarne_Koronkowe said:

Skąd Ty masz takie info? W E-boxerze jest taki właśnie x-mode jak na tym filmie.

Z jakiegoś powodu w Outbacku X-Mode 2 Deep Snow/Sand jest oferowany tylko w wersji Onyx XT.

 

Quote

 

Dual-Function X-MODE meant for adventure seekers

Subaru made changes to the new 2020 Outback for improved off-road ability by adding Dual-Function X-MODE, and it’s available on the Onyx Edition XT. The new dual-function X-MODE has settings for snow, dirt, and mud and is the latest addition to the sixth-generation Outback.

(https://www.torquenews.com/1084/2-new-subaru-outback-features-meant-only-adventure-seekers)

 

A z kolei wersja Onyx XT z tego co wiem jest przeznaczona tylko na rynek amerykański, bo w Europie i Azji nie spełnia norm ekologicznych. A przynajmniej takie informacje widziałem gdzieś tutaj na forum i z wielką przyjemnością zostanę wyprowadzony z błędu jeżeli w nim jestem :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Maiłem 2 lata outback 3.6. teraz mam 2.5 MY18. 2.5 spokojnie wystarcza, CVT działa rewelacyjnie i wyciąga z silnika maksimum możliwości. MY20 2.5 jest podobno wyraźnie szybszy niż poprzedni 2.5 wiec m

Będzie jak to w nowoczesnym Subaru czyli dobre prowadzenia i wyposażenie ale więcej mocy Wam nie damy bo zrobicie sobie krzywdę:)

Jeździłem OBK XT MY20 w wersji Limited (?) w zeszłym roku przez prawie tydzień w USA - auto z wypożyczalni. Moim zdaniem dynamika bardzo zbliżona do Forestera XT. Może niewiele lepsza. Spalanie ś

Posted Images

46 minut temu, WacławMasło napisał:

Z jakiegoś powodu w Outbacku X-Mode 2 Deep Snow/Sand jest oferowany tylko w wersji Onyx XT.

 

(https://www.torquenews.com/1084/2-new-subaru-outback-features-meant-only-adventure-seekers)

 

A z kolei wersja Onyx XT z tego co wiem jest przeznaczona tylko na rynek amerykański, bo w Europie i Azji nie spełnia norm ekologicznych. A przynajmniej takie informacje widziałem gdzieś tutaj na forum i z wielką przyjemnością zostanę wyprowadzony z błędu jeżeli w nim jestem :)

Podstawowy błąd to przenoszenie wyposażenia i konfiguracji wersji US na rynek EU - to zupełnie dwie różne bajki. Do czasu aż nie pojawi się nowa wersja OBK u nas, nic nie wiemy na 100%. 

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
  • Dyrekcja SIP

Nic nie mogę jeszcze konkretnego powiedzieć, gdyż - ze zrozumiałych względów - testy, meetingi etc. zostały odwołane.

zakładam jednak, że niwy system X- mode będzie taki, jak w nowym Foresterze.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Dyrekcja napisał:

Nic nie mogę jeszcze konkretnego powiedzieć, gdyż - ze zrozumiałych względów - testy, meetingi etc. zostały odwołane.

zakładam jednak, że niwy system X- mode będzie taki, jak w nowym Foresterze.

A od kiedy można najwcześniej spodziewać się nowego OBK w EU? MY21.5 czyli produkcja styczeń 2021?

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, FilipBB napisał:

A od kiedy można najwcześniej spodziewać się nowego OBK w EU? MY21.5 czyli produkcja styczeń 2021?

@Dyrekcja nabrała wody w usta ;)przypadek?

Na pewno coś już wiadomo, może właśnie w tym roku... :)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
49 minut temu, mechanik napisał:

@Dyrekcja nabrała wody w usta ;)przypadek?

Na pewno coś już wiadomo, może właśnie w tym roku... :)

Zerknij na godzinę ostatniej wizyty na forum i porównaj z godziną zadania pytania.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, WacławMasło napisał:

Super wieści! Już się bałem, że rynek europejski zostanie totalnie olany. Czekamy więc!

Już dawno temu w dużej mierze został olany:)

Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Lisek napisał:

Już dawno temu w dużej mierze został olany:)

To dosyć kosztowny wariant tego olewania. Może jednak coś szykują, skoro ciągle utrzymywana jest obecność w EU. Czasem lepiej chwilę przetrwać niż wchodzić na rynek od nowa.

Link to post
Share on other sites

Zaczynam wariować bo napaliłam się na nowego Outbacka i w międzyczasie przeglądałem inne samochody . Między innymi : nowa Kuga (środek dla mnie tragiczny ) , Rav4 (środek podobnie) . W ogóle jestem rozczarowany nawet innymi markami . Mam od nowości 7 rok samochód francuski i niczym nie odstaje od jakości dzisiejszych głównie Japończyków . Celowo nie wymieniłem Subaru bo... no właśnie w środku zaskakuje jak dla mnie niezłą jakością na dzisiaj i nawet bieżący Outback jak dla mnie jest super . Kiedy będzie nowy Levorg ?

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, aflinta napisał:

To dosyć kosztowny wariant tego olewania. Może jednak coś szykują, skoro ciągle utrzymywana jest obecność w EU. Czasem lepiej chwilę przetrwać niż wchodzić na rynek od nowa.

Czytam większość Twoich wypowiedzi i widzę ze często starasz się tłumaczyć forumowiczom że decyzje FHI są racjonalne i logiczne. Podziwiam bez złośliwości mówiąc. Ja ich nie rozumiem.

Jakoś w to nie wierze że nagle dostaniemy szeroką ofertę mogącą zaspokoić szerszą gamę użytkowników jak to miało miejsce kiedyś.

Wiadomo że czasy mamy inne i jest trudniej ale bez przesady.

Od grudnia mam OBK z jedynym słusznym silnikiem 2,5. Auto fajne ale kupiłem je przez przywiązanie do marki (5-te Subaru) i dobra cenę ok 170 kilka tyś. Dziś wchodząc do salonu widzę ze to samo auto cenę 195 tyś i ktoś tu chyba na głowę upadł :)

Cena poszła do góry ze względu na kurs EUR i normy CO2 , niby dla wszystkich jasne ale tłumów w salonach bym się nie spodziewał.

Nie wyobrażam sobie zapłacić to samo auto 20 tyś PLN więcej z :

- ewidentnie za słabym silnikiem .Fakt że oszczędnym ale w laboratoryjnych warunkach bez wiatru, deszczu,nie za bardzo pod górkę przy tempomacie na 140 km/h.

- bezczelnie zabranym dobrym systemem audio HK (jakieś durne tłumaczenie o względach podatkowych itp)

- braku gniazda 220v w tylnej konsoli czy nawet 12 V w bagażniku.Jakież było moje zdziwienie gdy pakowałem się ostatnio na wakacje z lodówka turystyczną gdy przekonałem się ze nie ma go w bagażniku.Mam w XT więc założyłem ze w top of the top Subaru jest na 100%. Skończyło się zakupem przetwornicy w MM i pociągniętym kablu przez pól auta. Przy 4 USB gniazdo 12v w podłokietniku jest potrzebne jak dziura w moście.

- braku składających się lusterek po zamknięciu auta

- braku połączenia pamięci lusterka z pamięcią fotela. Wiem wiem ze jest w Foresterze nowy cudowny system skanujący twarz ale funkcja o której piszę jest od x lat w innych tańszych autach i chyba japońskie know how mogło to ogarnąć.

Można by dodać iż miło by zobaczyć (nawet w opcji)

- wentylowane fotele z masażem ( Superb ,Mondeo,Mazda 6,Passat mają od dawna)

- fotochromatyczne lusterka boczne ,

- rolety (nawet ręczne) w tylnych drzwiach dla dzieci. Wracałem kilka dni temu z Włoch 1500 km, 7 letnia córka której waliło po oczach słonce przy 34 c zapytała czemu tu(tylne drzwi) nie ma rolet bo w innych autach widziała. Odpowiedzi nie miałem.

Zdaje sobie sprawę że wiele rzeczy OBK ma w standardzie za które gdzie indziej trzeba dopłacać ,pełna zgoda.

Jeżdżąc coraz to nowszymi Subaru mam coraz większy niedosyt bo wiem że jestem trochę oszukiwany w tym co dostaję za coraz większą cenę przy słabych osiągach.

Damy Ci cudowny napęd którego w 99% nie wykorzystasz (lub będzie działał podobnie do konkurencji) i płaski silnik za coraz wyższą cenę a to wszystko z ciągłym tłumaczeniem w tle że nie możemy zaoferować nic więcej bo musimy produkować 24/7/365 dla USA bo tam jest klient. Im dłużej to słyszę czytam na forum tym mniej to kupuje i mam do tego pełne prawo.

Jestem bardzo ciekawy do zaoferuję FHI w nowym OBK w EU. Nie sądzę jednak iż nowy model z kolejnym słabawym silnikiem i ciut lepszym wyposażeniem  i zapewne ceną przekraczająca 200 tys PLN byłby w stanie mnie przekonać do sprzedaży dopiero co kupionego obecnego modelu i kupna nowego.

 

 

 

Edited by Lisek
  • Thanks 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Lisek napisał:

Jakoś w to nie wierze że nagle dostaniemy szeroką ofertę mogącą zaspokoić szerszą gamę użytkowników jak to miało miejsce kiedyś.

Nie dostaniemy, te czasy minęły. Koncerny się łączą, ilość opcji spada.

1 godzinę temu, Lisek napisał:

- bezczelnie zabranym dobrym systemem audio HK (jakieś durne tłumaczenie o względach podatkowych itp)

Zrozumiałem to tak, że ta sama konfiguracja nie może występować na jednym rynku (EU) w dwóch różnych cenach (chodzi o ceny przed nałożeniem podatków), dlatego by była tańsza musiała się czymś różnić.

1 godzinę temu, Lisek napisał:

Jeżdżąc coraz to nowszymi Subaru mam coraz większy niedosyt bo wiem że jestem trochę oszukiwany w tym co dostaję za coraz większą cenę przy słabych osiągach.

 Czyżby wyposażenie kupowanego auta nie było zgodne z deklarowaną specyfikacją? Czasem po prostu potrzeba odmiany, jeżeli są inne auta spełniające wymagania to szkoda się frustrować. A może za jakiś (skończony) czas okaże się, że jednak kaizen doprowadzi inżynierów Subaru do miejsca w którym ich wizja sprosta Twoim oczekiwaniom. Sporo rzeczy ma Ascent... ale niestety u nas niedostępny. 

2 godziny temu, Lisek napisał:

Czytam większość Twoich wypowiedzi i widzę ze często starasz się tłumaczyć forumowiczom że decyzje FHI są racjonalne i logiczne. Podziwiam bez złośliwości mówiąc. Ja ich nie rozumiem.

Bo one wcale nie muszą być racjonalne z naszego punktu widzenia, trzeba na to niestety spojrzeć z ich perspektywy. Też ubolewam nad taką a nie inną sytuacją. 

 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
  • Dyrekcja SIP
Posted (edited)
W dniu 16.07.2020 o 21:47, mechanik napisał:

@Dyrekcja nabrała wody w usta ;)przypadek?

Na pewno coś już wiadomo, może właśnie w tym roku... :)

Niestety w tym roku nie można się spodziewać nowego OBK - sorry.

 

 

Pozdrowienie ( dosłownie )

 

Edited by Dyrekcja
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Szanowna Dyrekcjo, zatem jeśli nie w tym roku to czy w przyszłym na początku czy na końcu raczej? A może w 2022?

Da się to określić z dużym prawdopodobieństwem albo może pewnością? Chce kupić OBK ale chce już nowy model i mam już dosyć braku informacji.  

XT nie będzie i to jest jasne ale te 182 HP może da rade...Alternatywnie V60 Cross Contry sobie poradzi...mocy tam nie zabraknie ale gorzej z dopłacaniem za opcje. 

Cos powiecie więcej?

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...