Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Szanowna Dyrekcjo,

- wiadomo kiedy będzie w Polsce OB MY 2020 w sprzedaży?

- czy wersja 2400 turbo (tak jak Legacy pokazany na Auto Show w Chicago) będzie dostępna w PL?

 

Jezeli za wcześnie na odpowiedz na oba pytania to prośba chociaż na pierwsze :-)

Edytowane przez chateque

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.02.2019 o 05:41, chateque napisał:

wiadomo kiedy będzie w Polsce OB MY 2020 w sprzedaży?

Nie, jeszcze nie wiadomo. Wiadomo tylko, że będzie w Europie znacznie później, niż w USA ( samochody będą się też różniły - ten dla Ameryki Północnej jest produkowany w USA, ten dla Europy w Japonii ).

 

W dniu 10.02.2019 o 05:41, chateque napisał:

czy wersja 2400 turbo (tak jak Legacy pokazany na Auto Show w Chicago) będzie dostępna w PL?

Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie.

 

Pozdrowienia

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 11.02.2019 o 14:19, Dyrekcja napisał:

Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie.

Szkoda. Myślałem o sprzedaży w II połowie roku swojego OBK 3,6 MY 2012 i zakupie nowego OBK 2.4L Turbo XT  MY 2020. Ale takiej szansy ,jak widzę, nie będę mieć . To jest moje trzecie z rzędu (od 2005) Subaru. Naprawdę szkoda, ze być może ostatnie. To nie jest pretensja pod adresem Dyrekcji, tylko smutna konkluzja. Chętnie bym kupił nowe Subaru, ale niech ma mocny silnik.

Pozdrawiam

jasionowski

Edytowane przez Urabus
Literówka przy OBK 2,4, turbo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.02.2019 o 14:19, Dyrekcja napisał:

Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie.

 

Pozdrowienia

 

Kurcze :-( Myślałem, że właśnie zmiana silnika z 3.6 na 2.4T oznacza mniejszą emisję i pojawi się w Europie (szczególnie, że Forester MY2019 nie jest już w wersji XT tym samym flotowo więcej miejsca na OB XT).

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 12.02.2019 o 01:51, Jasionowski napisał:

 OBK 2.4L Turbo XT  MY 2020

 

Podprogowy przekaz :mrgreen:

Edytowane przez Urabus
Korekta cytatu
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, muka napisał:

Podprogowy przekaz :mrgreen:

 

Poprawiłem, autor postu też wielokrotnie próbował, ale te próby szły w złym kierunku ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że tym razem poprawią roletę w bagażniku, na taka którą można będzie też trochę wyżej zapiąć niż standartowo. I zrobią pionową siatkę odgradzającą część pasażerską od ładunkowej w przypadku załadunku bagaży bez rolety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteśmy przy bagażniku - to jeszcze wskazany szybszy napęd klapy i koniecznie żeby po jej otwarciu mógł bez obrażeń głowy zmieścić się pod nią co najmniej średniej wysokości Europejczyk a nie tylko średniej wysokości Japończyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@spawalniczy a do jakiej wysokości otwiera się klapa w obecnym OTB? W starym, jeszcze bez elektrycznego otwierania, było w porządku nawet dla wysokiej osoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 176 cm wzrostu - zdarzało mi się uderzyć w głowę podchodząc do otwartej klapy bez zachowania odpowiedniej czujności (np mając kaptur na głowie, który ograniczał pole widzenia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, MarcinW napisał:

I zrobią pionową siatkę odgradzającą część pasażerską od ładunkowej w przypadku załadunku bagaży bez rolety.

 

jestem za :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 19.02.2019 o 12:19, spawalniczy napisał:

Mam 176 cm wzrostu - zdarzało mi się uderzyć w głowę podchodząc do otwartej klapy bez zachowania odpowiedniej czujności (np mając kaptur na głowie, który ograniczał pole widzenia).

Ja mam 180 m i klapa jest powyzej mojej glowy. Moze trzeba wyregulowac wysokosc podnoszenia klapy - jest taka mozliwosc.

Ja to bym jeszcze chcial, zeby poprawil przelacznik swiatel. Wiele razy mi sie zdazylo, ze przy wlaczaniu kierunkowskazow, albo przy mignieciu dlugimi swiatlami, przestawialy mi sie swiatla np. z pozycji Auto na postojowe.....

Edytowane przez Gregorius
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.02.2019 o 08:14, Gregorius napisał:

Ja to bym jeszcze chcial, zeby poprawil przelacznik swiatel. Wiele razy mi sie zdazylo, ze przy wlaczaniu kierunkowskazow, albo przy mignieciu dlugimi swiatlami, przestawialy mi sie swiatla np. z pozycji Auto na postojowe

 

A wydawało mi się, że tylko mnie dotyczy ta przypadłość ;) Teraz zwracam na to uwagę, ale 10 lat temu to była norma.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...