Skocz do zawartości

Co zamiast XV???


PRIMAR

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Michał W. napisał:

Propozycja Mercedesa, która może stanowić alternatywę dla XV.

 

Odkąd w tym roku ceny Subaru trochę odjechały w kosmos, a taki XV e-boxer kosztuje na poziomie 150k to auta nawet premium faktycznie zaczęły być alternatywą pod względem cenowym. Cennikowo są ciągle droższe ale po wyrwaniu tych mniej lub bardziej mitycznych rabatów, których w Subaru nie uświadczysz w ogóle, pewnie różnica nie będzie tak wielka jak kiedyś.

 

Na dzisiaj bardzo dobrą alternatywą cenową jest nowy Mitsu ASX, porządny dwulitrowy silnik z cvt i AWD, cena średniej wersji która spokojnie do szczęścia wystarczy na poziomie 100k czyli dużo mniej niż XV 1,6...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, GREGG napisał:

ale po wyrwaniu tych mniej lub bardziej mitycznych rabatów,

Sąsiad już zamówił GLE i dostał 14% rabatu. Przed pandemią robiłem podejście do GLC i dostałem 13%, ale Żona domek w międzyczasie wymyśliła :biglol: i zmiana auta przełożona o rok. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Karas napisał:

Subaru obecnie w EU imo za bardzo  nie ma czym handlowac. hybrydy drogie ,osiągami nie powalające

 

No właśnie, żeby to jeszcze były prawdziwe hybrydy, z jakąś tam mocą i możliwością ujechania chociaż kilkunastu km na elektryku, to można by rozważyć, a tak to zostaje czekać na upgrade albo przejść do konkurencji. Mi się na szczęście nie spieszy   

 

A 1,6 w obecnych cenach to już żadna rewelacja

Edytowane przez GREGG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, GREGG napisał:

 

No właśnie, żeby to jeszcze były prawdziwe hybrydy, z jakąś tam mocą i możliwością ujechania chociaż kilkunastu km na elektryku, to można by rozważyć, a tak to zostaje czekać na upgrade albo przejść do konkurencji. Mi się na szczęście nie spieszy   

 

A 1,6 w obecnych cenach to już żadna rewelacja

Taka prawda.

Ci co kupili XV 2.0 w 2018 i 1.6 do 2019 roku zrobili świetny interes a obecnie to już zostały auta dla najwierniejszych fanów marki, no może poza Outbackiem, który cały czas jest fajny i nadal do wyrwania w bardzo dobrych cenach. :wub:

Sam się czaiłam od 2017 roku na XV 2.0, oglądałem w sieci foty i filmy z USA a w 2018 miałem trochę zamieszania w domu i nie przyszło mi do głowy, że nowy model wypadnie z oferty. :facepalm: Jak wróciłem do tematu w grudniu to było już po zawodach ale na szczęście nie kombinowałem z 1.6 ani z konkurencją tylko chwyciłem Forestera, o którym wcześniej wcale nie myślałem i też nie mam powodu do narzekań. Tym bardziej, że wyceniony był bardzo korzystnie w styczniu 2019, podobnie jak XV 1.6 obecnie.

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Michał W. napisał:

Sam się czaiłam od 2017 roku na XV 2.0, oglądałem w sieci foty i filmy z USA a w 2018 miałem trochę zamieszania w domu i nie przyszło mi do głowy, że nowy model wypadnie z oferty

 

Ja się zdecydowałem zamówić swojego na początku 2018 z uwagi na to, że były to jeszcze wersje bez GPF a można było przewidywać, że w drugim półroczu już go dołożą. No i ceny były rozsądne. Też bym nie podejrzewał wtedy, że potem to już nic nie będzie... Szkoda było OBK się pozbywać ale miał swoje lata i przebieg a teraz przynajmniej mam dużo czasu na myślenie o czymś kolejnym. Może jakiegoś sensownego upgrade e-boxera doczekamy. Ty ze swoim forkiem też dobrze trafiłeś ;)

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, GREGG napisał:

Może jakiegoś sensownego upgrade e-boxera doczekamy

to jest to co Subaru powinno zrobić czym prędzej. Niestety ta marka bardzo długo dojrzewa do pewnych rozwiązań na czym imo dużo traci. Np na rynku US w końcu zdecydowali się na wprowadzenie mocniejszego XV gdzie użytkownicy prosili o to od 2012r czyli od wprowadzenia tego modelu do sprzedaży. Pewnie i tutaj trzeba będzie poczekać z 8 lat :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Karas napisał:

Niestety ta marka bardzo długo dojrzewa do pewnych rozwiązań na czym imo dużo traci. Np na rynku US w końcu zdecydowali się na wprowadzenie mocniejszego XV gdzie użytkownicy prosili o to od 2012r czyli od wprowadzenia tego modelu do sprzedaży. Pewnie i tutaj trzeba będzie poczekać z 8 lat :mrgreen:

Tak dużo stracili, że udział w rynku US w tym okresie podwoili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, aflinta napisał:
2 godziny temu, Karas napisał:

Niestety ta marka bardzo długo dojrzewa do pewnych rozwiązań na czym imo dużo traci. Np na rynku US w końcu zdecydowali się na wprowadzenie mocniejszego XV gdzie użytkownicy prosili o to od 2012r czyli od wprowadzenia tego modelu do sprzedaży. Pewnie i tutaj trzeba będzie poczekać z 8 lat :mrgreen:

Tak dużo stracili, że udział w rynku US w tym okresie podwoili.

a mogliby co najmniej potroić...B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, aflinta napisał:

wygląda na to, że nie zamierzają za bardzo przekraczać 1 mln aut rocznie i dobrze im w takiej niszy. Inaczej zwiększali by moce produkcyjne, a tego nie robią. 

no dobra w takim razie po co wprowadzili do oferty mocniejsze XV , obk xt czy ascenta ? B)

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Karas napisał:

to jest to co Subaru powinno zrobić czym prędzej. Niestety ta marka bardzo długo dojrzewa do pewnych rozwiązań na czym imo dużo traci. Np na rynku US w końcu zdecydowali się na wprowadzenie mocniejszego XV gdzie użytkownicy prosili o to od 2012r czyli od wprowadzenia tego modelu do sprzedaży. Pewnie i tutaj trzeba będzie poczekać z 8 lat :mrgreen:

Pewnie jakies powody byly. Zapewne finansowe. Albo produkcyjno-logistyczne.  Glosu Klienta trzeba słuchać, ale nie bezkrytycznie. I co z tego, ze garstka krzykaczy takich jak ja pożąda w ofercie mocniejszych silników? Nie ma ich, nie bedzie, a marka radzi sobie ponoć ze sprzedażą w PL i EU całkiem dobrze. A w USA to jak czytam podwaja sprzedaż. Zawsze lepiej produkować na 99% czy nawet 100% zbytu, niż mieć 50% zapasu i inwestować miliony w reklamę, zeby nadwyżkę sprzedać. Często w dużo niższych cenach. Subaru jak widać ciagle radzi sobie finansowo dobrze. I oby wiodło im sie jak najlepiej, tak dobrze, zeby dali nam nowe STI :) Z silnikiem turbo, mechaniczne i fajne w jeździe jak BRZ (na swój RWD sposób).

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pojawił się idealny kandydat na następcę XV, pozbawiony praktycznie wszystkich jego wad: Cupra Formentor.

 

Samochód o prawie identycznych wymiarach i sylwetce. Wreszcie dynamiczny tak, że nikt nie powinien narzekać. Napęd 4x4. I nawet bagażnik słuszniejszych rozmiarów.

Trochę wysoka cena (190 kPLN), ale porównując do e-Boxera już tak bardzo nie razi.

 

Można wątek zamknąć :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Skodziarz napisał:

Pojawił się idealny kandydat na następcę XV, pozbawiony praktycznie wszystkich jego wad: Cupra Formentor.

 

Samochód o prawie identycznych wymiarach i sylwetce. Wreszcie dynamiczny tak, że nikt nie powinien narzekać. Napęd 4x4. I nawet bagażnik słuszniejszych rozmiarów.

Trochę wysoka cena (190 kPLN), ale porównując do e-Boxera już tak bardzo nie razi.

 

Można wątek zamknąć :rolleyes:

:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...