Jump to content

Co zamiast XV???


Recommended Posts

32 minuty temu, Zyzol napisał:

Mitsubishi całkiem udanie odgrzało tego kotleta

... na starym oleju :biglol:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Obiecałem relację z weekendowej jazdy próbnej do Zakopanego autem Infiniti QX 30, silnik benzynowy, 2 litry. Jazda do Zakopanego w sobotę, spory ruch na trasie, zapoznawanie się po drodze z nowym

Informuję, że w dniu dzisiejszym wyjechałem z salonu nowym Infiniti QX 30. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Oby tak dalej. Zdjęcie dokumentujące ten fakt poniżej. Za parę dni w dziale "Sprzed

Przeglądając archiwalne zdjęcia przypomniałem sobie zabawne zdjęcie mojego XV-a, które zrobiłem przed rokiem. Zero Photoshopa, tylko odbicie w szybie okna.   

Posted Images

45 minut temu, Zyzol napisał:

W kwestii designu, Mitsubishi całkiem udanie odgrzało tego kotleta. Widziałem na żywo na ulicy i dopiero po linii bocznej widać, że to projekt z dekadą na karku :biglol:

 

Jak komuś nie przeszkadza odgrzewany kotlet (i mniejsza kabina oraz kiepsko zestrojone CVT), to ASX jest jakąś tam alternatywą dla XV. W standardzie ma silnik 2,0 150 KM bez żadnych bateryjek no i jest opcja z AWD

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Michał W. napisał:

Do offroad krótki chyba lepszy, nie tylko do miasta.

Co do zasady to prawda. Natomiast bez liftu, szpeju, M/T w rozmiarze +33' to już nie tak bardzo. Ponieważ na offroad, a tym bardziej wyprawy jeździmy rodzinnie, to długi Wrangler będzie naszym autem uniwersalnym w teren. Krótki ze względu na niską masę i gabaryty będzie naszym miejskim autkiem. Ale znając moją żonę to nieraz błoto zobaczy, choć nie extrem. 

Edited by mechanik
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, mechanik napisał:

Co do zasady to prawda. Natomiast bez liftu, szpeju, M/T w rozmiarze +33' to już nie tak bardzo. Ponieważ na offroad, a tym bardziej wyprawy jeździmy rodzinnie, to długi Wrangler będzie naszym autem uniwersalnym w teren. Krótki ze względu na niską masę i gabaryty będzie naszym miejskim autkiem. Ale znając moją żonę to nieraz błoto zobaczy, choć nie extrem. 

Cholera...zazdroszczę Ci Unlimited...z żoną oglądaliśmy Unlimited Willis 4 z 3,6L V6 i robi wrażenie

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Blixten napisał:


Gdyby tak udało się podnieść go parę cm....

Po co?

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Blixten napisał:

Albo iksfała w kombi :D

Przecież to STI... a wy po 45km/h jeździcie...

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Przecież to STI... a wy po 45km/h jeździcie...

 

Zawsze i wszędzie zgodnie z przepisami :D

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Przecież to STI... a wy po 45km/h jeździcie...

Takim to będzie można 49 poszaleć :yahoo:

Link to post
Share on other sites

znaczy się... że jak będzie mocniejszy i szybszy ... to bardziej będzie trzeszczało niż w moim ? :P

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Zyzol napisał:

Takim to będzie można 49 poszaleć :yahoo:

A może to będzie e-STI? :upside-down-face_1f643-small:

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Po co?

A po to żebym nie musiał zmieniać jak Civic IX gen. po zaledwie trzech latach kiedy doszedłem do wniosku, że nie nadaje się dla żony na gdańskie dziurawe drogi.... 

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Zyzol napisał:

I ze względu na dziurawe drogi chcesz wsiąść do STI? :) 

Podwyższonego o 2" spacer'y ;)

 

Hondą Civic jeździła moja Żona wcześniej przyzwyczajona do Qashqaia. 

Przy nisko zawieszonej Hondzie co chwilę były jakieś uszkodzenia zderzaków, podwozia, felg - problemem stały się za wysokie krawężniki, dziury, raz zapadnięta studzienka, innym razem wystająca studzienka, wszyscy wiemy jak wyglądają polskie drogi. Żona teraz jeździ CX-5 i znowu jest OK, nawet jednej rysy nie ma :) 

... i mówiąc szczerze, po kilku autach z większym prześwitem, przesiadając się do takiego STI sam też pewnie zaliczyłbym kilka uszkodzeń. 

 

Nie twierdzę, że autem z 'niepodwyższonym' prześwitem jeździć się nie da, ale podsumowując wszystkie własne przyzwyczajenia do dobrego, chciałbym auto z prześwitem i mocą. 

 

 

Edited by Blixten
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Blixten napisał:

... chciałbym auto z prześwitem i mocą. 

 

 

Może QX30?  ;)

202 mm, 211 KM, 350 Nm , 0-100  7,3s  :thumbup:

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Przeglądając archiwalne zdjęcia przypomniałem sobie zabawne zdjęcie mojego XV-a, które zrobiłem przed rokiem. Zero Photoshopa, tylko odbicie w szybie okna.  :)

 

Impresja na temat auta.jpg

  • Like 4
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...