Skocz do zawartości

Co zamiast XV???


PRIMAR

Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, blejzu napisał:

Bardziej mnie dziwi, że przy  wyższych prędkościach tak reaguje. Poprzedni rocznik 80km/h ogarnął bez problemu chyba. 

Powinien przejeżdżać przy 140... w końcu jest 2x droższy niż XV to powinien być dwa razy lepszy, nie? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Tsunetomo napisał:

To była krytyka? Myślałem, że niedoinformowanie ;) 

Jeżeli rocznik wcześniejszy tego samego modelu przejeżdża test lepiej to chyba coś jest nie halo.  Szczególnie, że auto ma naped na 4 łapy i sporo kucy pod maską wiec skłania do szybszej jazdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, blejzu napisał:

Jeżeli rocznik wcześniejszy tego samego modelu przejeżdża test lepiej to chyba coś jest nie halo.  Szczególnie, że auto ma naped na 4 łapy i sporo kucy pod maską wiec skłania do szybszej jazdy. 

No jak widać wszystko marnieje... Audi co roku gorsze, Subaru co roku wolniejsze... cała nadzieja w Skodzie, w której wszyscy wcześniej czy później skończymy :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MaMis napisał:

sprawdziłem przy użyciu tej samej aplikacji poziom hałasu w XV przy 100/120/140 km/h na A1 przy wyłączonej klimie itp.

Wyszło odpowiednio 77/78/79.

XV to bardzo głośne auto. Jeździłem nim i stwierdzam, że Wrangler JL jest cichszy. Nie wiem dlaczego tak jest. Forester jest dużo lepiej wyciszony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Tsunetomo napisał:

No jak widać wszystko marnieje... Audi co roku gorsze, Subaru co roku wolniejsze... cała nadzieja w Skodzie, w której wszyscy wcześniej czy później skończymy :)

VW niebawem zrobi ze Skody tanią markę i pozostaną nam już tylko auta koreańskie. ;)

Jest jeszcze nadzieja w Toyocie, której prezes pan Toyoda nakazał zrobić marką rasową z pięknymi autami.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Michał W. napisał:

Jest jeszcze nadzieja w Toyocie, której prezes pan Toyoda nakazał zrobić marką rasową z pięknymi autami.  

To lepiej nie oglądaj testów łosia z Toyotami :p 

Ale już się nie odzywam bo zaraz ktoś powie, że jestem ajjatollahem Łosia albo mudzahedinem renifera  ;D ale ciekawie z jaka prędkościa na SJS sie przejeżdża...

Edytowane przez blejzu
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lepiej nie oglądaj testów łosia z Toyotami :P 
Ale już się nie odzywam bo zaraz ktoś powie, że jestem ajjatollahem Łosia albo mudzahedinem renifera  ;D ale ciekawie z jaka prędkościa na SJS sie przejeżdża...

Jak pamiętam to zaczynaliśmy od 50 a kończyłem na 70 km/h chyba



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, blejzu napisał:

Rozumiem, że krytyka niemieckiej myśli technicznej jest niedozwolona? ;)

Jak najbardziej dozwolona, ale stwierdzenie „nie przechodzi testu łosia” bardziej kojarzy się z paskiem w jedynie słusznej TV ;) 

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wojtek1 napisał:

Póki co to szału nie ma...

 

Auta są coraz cięższe, więc jest oczywiste że praw fizyki nikt nie oszuka. Asystent parkowania, asystent pasa, asystent kurcze licho wie czego.. a kilogramów przybywa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, blejzu napisał:

ale ciekawie z jaka prędkościa na SJS sie przejeżdża...

Na SJS ludzie mają problem z ćwiczeniem przy prędkościach ok 50km/h. Pierwszą próbę też totalnie zawaliłem i wyjechałem w wirtualne pole, a rozpędzałem się do 60. Uważam, że wykonanie takiego manewru przy 75 czy 80 wymaga już pewnych umiejętności, których i tak 98% kierowców nie posiada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, mechanik napisał:

XV to bardzo głośne auto. Jeździłem nim i stwierdzam, że Wrangler JL jest cichszy. Nie wiem dlaczego tak jest. Forester jest dużo lepiej wyciszony. 

Od pewnego czasu Wrangler chodzi mi po głowie wiec pocieszałem się, ze nie będzie w nim głośniej niż w XV:) czy koledzy którzy wykonali wyciszenie mogą dokonać podobnego pomiaru? 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, MaMis napisał:

Od pewnego czasu Wrangler chodzi mi po głowie wiec pocieszałem się, ze nie będzie w nim głośniej niż w XV:) czy koledzy którzy wykonali wyciszenie mogą dokonać podobnego pomiaru? 

Ja nie wyciszalem Wranglera, nie ma do prawdy potrzeby. Nagłośnienie Alpine z subwooferem też robi robotę.

 

Poza tym kupujemy drugiego Wranglera - krótkiego jako miejskie autko dla żony, która nie chce nic innego.. 

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

10 minut temu, mechanik napisał:

Poza tym kupujemy drugiego Wranglera - krótkiego jako miejskie autko dla żony, która nie chce nic innego.. 

Krótki Wrangler z późnych lat osiemdziesiątych to marzenie z dzieciństwa. :)

Do offroad krótki chyba lepszy, nie tylko do miasta.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...