Jump to content
PRIMAR

Co zamiast XV???

Recommended Posts

Nie sądzę. Ewidentny błąd w opisie sprzedawcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest w konfiguratorze na liście wyposażenia... standardowego (dla 240 i 272KM). Adaptacyjne = obniżone 

 

E7C4E6C2-C716-4D7A-B963-01C27AB266D7.jpeg

Edited by Zyzol

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Zyzol napisał:

Wydaje mi się, że jednak moda na suvy zdecydowanie przewyższa modę na kombi ;), a wybór wśród suvów jest zdecydowanie większy

To jest oczywista oczywistość ;), że SUVy są teraz najmodniejszym segmentem aut. Jednak jest nie mała grupa odbiorców liczących na praktyczne walory SUVów lecz wzbraniających się przed tym co najmodniejsze i do nich kierowany jest coraz popularniejszy segment podniesionych kombi.

Tak przynajmniej ja to widzę bo sam nie jestem fanem mody a SUVem jeżdżę z potrzeby i oszczędności (jak sam stwierdziłeś podniesione kombi są "ultra - premium").

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, aflinta napisał:

Płacisz ekstra za podniesione kombi by potem dopłacić do zawieszenia jak w zwykłym passacie. Kasę trzeba umieć robić :)

Szach mat! Mistrzowie marketingu :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.01.2020 o 19:45, Tsunetomo napisał:

Szach mat! Mistrzowie marketingu :) 

to tak prawie jak kupujesz porsche i dopłacasz żeby napis z tyłu usunąć :)

Edited by Meteor
  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dochodzę do wniosku, ze podniesione kombi może mieć sens w mim przypadku. Idąc na kompromis oddam trochę prześwitu z którego jak się okazuje nie korzystam w zamian za bagażnik którego momentami brakuje. W obu wypadkach napęd na wszystkie koła pozostanie. Przy okazji tej wymiany w gratisie otrzymuje wygłuszenie i lepsze osiągi ( mam na myśli np golf Alltrack).

Inna alternatywa nadal kosztem prześwitu może być nowy Levorg. Podobnie napęd zostaje, teoretycznie ma być 1.8 turbo wiec mocy nie zabraknie i będzie większy kufer. Ciekawe jak będzie wyglądać cena i wygłuszenie. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2020 o 14:52, aflinta napisał:

300kg mniej, moment z samego dołu, to musi całkiem żwawo reagować :)

Patrząc tylko na katalog nie chciałem o nim nawet rozmawiać. Przy jeździe testowej upierałem się ze dali 1.5 zamiast 1.0:) zbiera się niezłe poza dźwiękiem 3 cylindrów ale o niebo lepiej niż 3 cylindry Forda. 
Jeździłem tez Q2 z silnikiem 1.0 i 1.5 

nie ma sensu dopłacać do większego silnika. 1.5 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, MaMis napisał:

Inna alternatywa nadal kosztem prześwitu może być nowy Levorg. Podobnie napęd 

Tylko czy przeniesienie napędu jest takie samo dla Levorga i XV ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Blixten napisał:

Tylko czy przeniesienie napędu jest takie samo dla Levorga i XV ?

Tak.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, yarthecat napisał:

Inne ma tylko STI

I jeszcze auta ze skrzynią ręczną inne niż STI. Starszych konstrukcji AT z VTD nie wspominam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Meteor napisał:

to tak prawie jak kupujesz porsche i dopłacasz żeby napis z tyłu usunąć :)

To akurat w gratisie jest ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, MaMis napisał:

Patrząc tylko na katalog nie chciałem o nim nawet rozmawiać. Przy jeździe testowej upierałem się ze dali 1.5 zamiast 1.0:) zbiera się niezłe poza dźwiękiem 3 cylindrów ale o niebo lepiej niż 3 cylindry Forda. 
Jeździłem tez Q2 z silnikiem 1.0 i 1.5 

nie ma sensu dopłacać do większego silnika. 1.5 

 

1.0 TSI im się naprawdę udał. To jest prosta konstrukcja, bez przekombinowanych rozwiązań. Nawet te 3 cylindry, z uwagi na małą masę, nie przeszkadzają mocno, ponieważ nie są w stanie trząść budą za bardzo :)

Tylko trzeba do dźwięku przywyknąć...

No i myślę, że obecnie, przez WLTP, nie ma możliwości kupienia jakiegokolwiek samochodu z 1.0 TSI i 4x4 niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, aflinta napisał:

Tak.  

Skoro Levorg ma ten sam napęd co XV, to problemy tego pierwszego w śniegu opisywane przez forumowiczów wynikają z ...... niskiego prześwitu ? 
:scenic:

Share this post


Link to post
Share on other sites

13cm vs 22cm to spora różnica :)

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Blixten napisał:

Skoro Levorg ma ten sam napęd co XV, to problemy tego pierwszego w śniegu opisywane przez forumowiczów wynikają z ...... niskiego prześwitu ? 
:scenic:

Nie ma też xmode pomocnego w takich sytuacjach.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, aflinta napisał:

13cm vs 22cm to spora różnica :)

 

Nawet nie "spora", a po prostu drastyczna. Można mieć hiper-napęd i co z tego, jak auto zawiesi się na brzuchu

Ale teraz, co nam z tego prześwitu, odkąd śnieg staje się zjawiskiem historycznym... Zostaje plus w postaci łatwiejszego wsiadania i mniejszej boleści przy starciach z krawężnikami ;) 

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Skodziarz napisał:

ale o niebo lepiej niż 3 cylindry Forda. 

Lepiej niż ecoboost Forda,  czy o jakimś innym silniku myślałeś?  Ecoboost 1.0 chodzi super i to pos każdym względem. 

Edited by FanSub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tym razem będzie co NIE zamiast XV - na pewno nie Ford Puma.

Jakie to malutkie! Niby 420 cm długości, tyle co... ekhm.... Skoda Kamiq czy, jedyne i niepowtarzalne, Yeti ;) 

W praktyce, widać, że to Fiesta z siedzeniami wyżej - wszystko w środku jest po prostu rozciągnięte, by było wyższe, co powoduje, że prezentuje się jakoś tak smutno.

Ilość miejsce w drugim rzędzie siedzeń jest skandalicznie mała, podobnie jak podłokietnik - tak małego nie widziałem nawet w posiadających go samochodach klasy A.

Bagażnik z kolei jest bardzo pionowy - niepraktycznie głęboki.

Cena? Jak XV/Kamiq/itp.

 

Duże rozczarowanie, panie Ford :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki oto film. ;)

Czy proponowane w tym wątku auta poradzą sobie w takich warunkach?

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minut temu, Michał W. napisał:

Czy proponowane w tym wątku auta poradzą sobie w takich warunkach?

Nie wiadomo, bo musiałyby się mocno postarać, aby w ogóle na takie warunki trafić :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minut temu, Michał W. napisał:

Czy proponowane w tym wątku auta poradzą sobie w takich warunkach?

poprzednie Suzuki sx4 4x4 na zimówkach radziło sobie w identycznych a może nawet gorszych warunkach zimowych  całkiem niezle więc pewnie wszystkie wymienione tu auta z awd/4x4 na oponach zimowych sobie w takich  warunkach bez problemu poradzą. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Karas napisał:

więc pewnie wszystkie wymienione tu auta z awd/4x4 na oponach zimowych sobie w takich  warunkach bez problemu poradzą. 

Pod warunkiem, że nie przegrzeją napędów w połowie drogi. 

 

A co do SX4 to faktycznie jest niezły, mam w rodzinie i czasem jeżdżę choć nie w takich warunkach.

Edited by Michał W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Michał W. napisał:

Pod warunkiem, że nie przegrzeją napędów w połowie drogi.

 

Teraz to się napędy mogą u nas przegrzewać, ale od wysokiej temperatury powietrza ;)

Zimy w odwrocie, więc AWD staje się powoli zbędnym dodatkiem tj. warto mieć, ale da się przeżyć bez. A już na pewno jakiś Haldex obleci

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Karas napisał:

Suzuki sx4 4x4 na zimówkach radziło sobie w identycznych a może nawet gorszych warunkach zimowych  całkiem niezle

Ten w starej budzie czy w nowej? Bajdełej trudno uwierzyć, że 5 cm różnicy w prześwicie nie robi różnicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...