turdziGT Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 nie ma powerflex nie robi korpusow lacznikow do przodu przynajmniej do GT i WRX wiec do forka chyba tak samo robi tylko poliuretanowe wkady i maja blad opisu w katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 maja blad opisu w katalogu Ktory polega na czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Moze zle zrozumialem i to jakies inne sa? Olleo ale Ty uparty jestes Jest tak jak pisze turdzi mozna to kupic na sztuki, zadzwon do Janusza tez Ci sprzeda rozkompletowane :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Tja, ale Janusz, jak go pytalem ile by wyszly Powerflexy, to baknal, ze tak samo, jak oryginaly (300EUR). Tez mu sie pomylilo? Aha dostalem odpowiedz co do tych: http://www.4cars.pl/szukaj.php?coo=numer&numer=j67001 To jakas ponoc japonska firma Yamato. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Olleo, same gumki powerflexa są zbliżone ceną do oryginalnych łączników, z drugiej strony wytrzymują sporo dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 To w takim razie najlepszym wyborem bylyby: Wygladaja tandetnie, ale ponoc sa niezniszczalne :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Carfit ten rozrzad, co cene podales, to cena brutto i pasuje do mojego Forka? tak, a dla pewności podaj rocznik i silnik Carfit jak tam ten rozrzad? Sprawdziles, czy pasuje do mojego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Ktory polega na czym? Azrael, na tym ze jak zamowisz lacznik to i tak przyjda wkladki-a lacznikow na przod po prostu nie robia.Przerabialem to w JC i w koncu kupilem na przod Whitelina u marcina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 chce do nowego forestera zalozyc stabilizatory. czy musze rowniez laczniki (regulowane 2 tys)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Zdecydowanie jeśli zmieniasz stabilizatory to warto zmienić i łączniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Tak na marginesie to my też z tego co wiem przygotowujemy się do rozkompletowywania zestwów powerflexa. Jednak na łączniki polecałbym to co olleo pokazał na fotce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 jesli nie bede chcial regulowac rowniez powinienem? w czym te regulowane sa lepsze od standartu? (poza regulacja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Brzeg Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 ostatnio w wiedniu w serwisie subaru wymienili mi tylne łożysko i przy okazji stwiedzili że tylne łączniki stabilizatora padły i za sztuke płaciłem 50euro +20% podatku Uważam że kombinowanie z jakimis taniszymi zammiennikami może się nie opłacać bo nigdy nie masz pewności jak długo wytrzymają Te pare stówek za łączniki to nic w porównaniu do ceny tylnych amortyzatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 A to wlasnie ciekawe, bo wyglada na to, ze poprzedni wlasciciel u mnie wstawil niesamopoziomujace, czyli zwykle za 400zl/szt amorki do tylu. Takie zielone. Ciekaw jestem, czy cos musial przerabiac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 samochod jest nowy. stabilizatory zakladam tak czy tak, ale w serwisie radzono mi aby laczniki zostaly oryginalne, a ja sie zastanawiam czy te regulowane nie powinny byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 gdzie w Wawie można zrobić łączniki na powerflexach??chodzi o przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 jesli nie bede chcial regulowac rowniez powinienem? w czym te regulowane sa lepsze od standartu? (poza regulacja) Arek, po wymianie stabilizatora na sztywnijszy na laczniki dzialaja znacznie wieksze sily i po prostu plastikowe orginaly ci popekaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ja tylne łączniki wymieniałem u Zbyszka na Bajecznej. Ma patent na regenerację, daje długą gwarancję- ceny pasztetowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ja tylne łączniki wymieniałem u Zbyszka na Bajecznej. Ma patent na regenerację, daje długą gwarancję- ceny pasztetowe. to znaczy - jakie :?: (jeśli to nie tajemnica :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 piter, o ile pamiętam to chyba 150 zł za tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ja tylne łączniki wymieniałem u Zbyszka na Bajecznej. Ma patent na regenerację, daje długą gwarancję- ceny pasztetowe. u zbyszka leza moje laczniki z gumami powerflexa - sa tanio do oddania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Dokładnie tak: tył komplet z wymianą 150zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 adamusmax, do tyłu tak?? Jeśli podejdą do mojego to biorę hogi, jeździsz na takich z Bajecznej??Jak się sprawują?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 adamusmax, do tyłu tak?? Jeśli podejdą do mojego to biorę podjedz do zbyszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (...) Jeśli podejdą do mojego to biorę ... a jak nie pasują do Legacy - to ja wezmę :wink: PS. mogę prosić o kontakt do Zbyszka, na PW :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi