133699 Posted February 6, 2019 Share Posted February 6, 2019 Jak w temacie. Obcykał już ktoś temat taniego hamulca dwu tłoczkowego na tylną oś? chodzi mi o zwrotnicę GT/WRX ale w tej kwestii wymiary są chyba wszędzie te same. uprzedzam, proszę nie dyskutować na temat adapterów i różnych rozwiązań nie-oryginalnych przy hamulcach - jest masa projektów które dowodzą, że jest to bezpieczne, zwłaszcza na tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykatore Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 Proponuje następujące rozwiązanie: -Kupujesz dwu - tłoczka od jakiegoś merca, opla vectry, omegi 2.0 (cylinderki 35 lub 40mm ). Koszt jednego zacisku to około 15-50 zł -rozkręcasz zacisk na polówki (rozpolawiasz) dorabiasz stalowy, lub nierdzewny (aluminum jak już tylko z twardą formułą , czy dobrej klasy dur) dystans taki, by po skręceniu zacisku, wchodziła wymagana grubość tarczy - montujesz na adapter lub inny sposób Kiedyś to opiszę w moim wątku, już kupiłem brembo dwu-tłok od jakieś emela, po 5 dyszek sztuka. Powiem Wam jak widzę, jak ludzie płacą po 2 tysiące za WRXsowy komplet 4 i 2 tłoczków. Trochę mi ich żal = 4 wypłaty 500+ w błoto : ))) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 24 minuty temu, Sykatore napisał: Proponuje następujące rozwiązanie: -Kupujesz dwu - tłoczka od jakiegoś merca, opla vectry, omegi 2.0 (cylinderki 35 lub 40mm ). Koszt jednego zacisku to około 15-50 zł -rozkręcasz zacisk na polówki (rozpolawiasz) dorabiasz stalowy, lub nierdzewny (aluminum jak już tylko z twardą formułą , czy dobrej klasy dur) dystans taki, by po skręceniu zacisku, wchodziła wymagana grubość tarczy - montujesz na adapter lub inny sposób Kiedyś to opiszę w moim wątku, już kupiłem brembo dwu-tłok od jakieś emela, po 5 dyszek sztuka. Powiem Wam jak widzę, jak ludzie płacą po 2 tysiące za WRXsowy komplet 4 i 2 tłoczków. Trochę mi ich żal = 4 wypłaty 500+ w błoto : ))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted February 9, 2019 Author Share Posted February 9, 2019 2 godziny temu, Sykatore napisał: Proponuje następujące rozwiązanie: -Kupujesz dwu - tłoczka od jakiegoś merca, opla vectry, omegi 2.0 (cylinderki 35 lub 40mm ). Koszt jednego zacisku to około 15-50 zł -rozkręcasz zacisk na polówki (rozpolawiasz) dorabiasz stalowy, lub nierdzewny (aluminum jak już tylko z twardą formułą , czy dobrej klasy dur) dystans taki, by po skręceniu zacisku, wchodziła wymagana grubość tarczy - montujesz na adapter lub inny sposób Kiedyś to opiszę w moim wątku, już kupiłem brembo dwu-tłok od jakieś emela, po 5 dyszek sztuka. Powiem Wam jak widzę, jak ludzie płacą po 2 tysiące za WRXsowy komplet 4 i 2 tłoczków. Trochę mi ich żal = 4 wypłaty 500+ w błoto : ))) Myślałem dokładnie o tym samym, ale z wygodnictwa postanowiłem jeszcze spytać bo anuż, może ktoś już przerobił temat ale jak nie to sam się pobawię również. Też mnie to zaczyna śmieszyć szczególnie, że jest kilka przetartych szlaków na taniego 4 tłoka z przodu. A subarowe 4 tłoki wcale nie są takie idealne... 2 godziny temu, carfit napisał: A prosiłem. To wcale nie jest tak, że ludzie swapują przod z vagów czy innych niemców i to jeździ, większość aut do driftu ma swap na kawałku grubszego aluminium i jak dotąd nikt nie narzekał. W sporcie też widuję to coraz częściej. A mowa jest o tyle który ma znacznie mniejsze przeciążenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 A prosiłem. To wcale nie jest tak, że ludzie swapują przod z vagów czy innych niemców i to jeździ, większość aut do driftu ma swap na kawałku grubszego aluminium i jak dotąd nikt nie narzekał. W sporcie też widuję to coraz częściej. A mowa jest o tyle który ma znacznie mniejsze przeciążenia. Swap to jest założenie np. Zacisków brembo z STI do Wrx , a to co kolega wyżej zaproponował , to dla mnie zwykle druciarstwo . Ale co kto lubi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fyrkes Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Opcja bez druciarstwa: zaciski + tarcze hamulcowe (większy rozmiar) + szczęki hamulcowe + tarcze kotwiczne.Kupiłem adaptery pod mniejsze tarcze i powiem szczerze nie zdecydowałem się na ich założenie.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now