Skocz do zawartości

Hamulec 2 tłoczkowy na tył- opcje budżetowe?


133699

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Obcykał już ktoś temat taniego hamulca dwu tłoczkowego na tylną oś? chodzi mi o zwrotnicę GT/WRX ale w tej kwestii wymiary są chyba wszędzie te same.

 

uprzedzam, proszę nie dyskutować na temat adapterów i różnych rozwiązań nie-oryginalnych przy hamulcach - jest masa projektów które dowodzą, że jest to bezpieczne, zwłaszcza na tyle. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje następujące rozwiązanie:

-Kupujesz dwu - tłoczka od jakiegoś merca, opla vectry, omegi 2.0 (cylinderki 35 lub 40mm ). Koszt jednego zacisku to około 15-50 zł

-rozkręcasz zacisk na polówki (rozpolawiasz) dorabiasz stalowy, lub nierdzewny (aluminum jak już tylko z twardą formułą , czy dobrej klasy dur) dystans taki, by po skręceniu zacisku, wchodziła wymagana grubość tarczy

- montujesz na adapter lub inny sposób

Kiedyś to opiszę w moim wątku, już kupiłem brembo dwu-tłok od jakieś emela, po 5 dyszek sztuka.

Powiem Wam jak widzę, jak ludzie płacą po 2 tysiące za WRXsowy komplet 4 i 2 tłoczków. Trochę mi ich żal = 4 wypłaty 500+ w błoto :  )))

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Sykatore napisał:

Proponuje następujące rozwiązanie:

-Kupujesz dwu - tłoczka od jakiegoś merca, opla vectry, omegi 2.0 (cylinderki 35 lub 40mm ). Koszt jednego zacisku to około 15-50 zł

-rozkręcasz zacisk na polówki (rozpolawiasz) dorabiasz stalowy, lub nierdzewny (aluminum jak już tylko z twardą formułą , czy dobrej klasy dur) dystans taki, by po skręceniu zacisku, wchodziła wymagana grubość tarczy

- montujesz na adapter lub inny sposób

Kiedyś to opiszę w moim wątku, już kupiłem brembo dwu-tłok od jakieś emela, po 5 dyszek sztuka.

Powiem Wam jak widzę, jak ludzie płacą po 2 tysiące za WRXsowy komplet 4 i 2 tłoczków. Trochę mi ich żal = 4 wypłaty 500+ w błoto :  )))

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Sykatore napisał:

Proponuje następujące rozwiązanie:

-Kupujesz dwu - tłoczka od jakiegoś merca, opla vectry, omegi 2.0 (cylinderki 35 lub 40mm ). Koszt jednego zacisku to około 15-50 zł

-rozkręcasz zacisk na polówki (rozpolawiasz) dorabiasz stalowy, lub nierdzewny (aluminum jak już tylko z twardą formułą , czy dobrej klasy dur) dystans taki, by po skręceniu zacisku, wchodziła wymagana grubość tarczy

- montujesz na adapter lub inny sposób

Kiedyś to opiszę w moim wątku, już kupiłem brembo dwu-tłok od jakieś emela, po 5 dyszek sztuka.

Powiem Wam jak widzę, jak ludzie płacą po 2 tysiące za WRXsowy komplet 4 i 2 tłoczków. Trochę mi ich żal = 4 wypłaty 500+ w błoto :  )))

 

Myślałem dokładnie o tym samym, ale z wygodnictwa postanowiłem jeszcze spytać bo anuż, może ktoś już przerobił temat:biglol: ale jak nie to sam się pobawię również.

Też mnie to zaczyna śmieszyć szczególnie, że jest kilka przetartych szlaków na taniego 4 tłoka z przodu. A subarowe 4 tłoki wcale nie są takie idealne...

 

2 godziny temu, carfit napisał:

:facepalm:

A prosiłem.

To wcale nie jest tak, że ludzie swapują przod z vagów czy innych niemców i to jeździ, większość aut do driftu ma swap na kawałku grubszego aluminium i jak dotąd nikt nie narzekał. W sporcie też widuję to coraz częściej. 

A mowa jest o tyle który ma znacznie mniejsze przeciążenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A prosiłem.
To wcale nie jest tak, że ludzie swapują przod z vagów czy innych niemców i to jeździ, większość aut do driftu ma swap na kawałku grubszego aluminium i jak dotąd nikt nie narzekał. W sporcie też widuję to coraz częściej. 
A mowa jest o tyle który ma znacznie mniejsze przeciążenia. 

Swap to jest założenie np. Zacisków brembo z STI do Wrx , a to co kolega wyżej zaproponował , to dla mnie zwykle druciarstwo . Ale co kto lubi :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja bez druciarstwa: zaciski + tarcze hamulcowe (większy rozmiar) + szczęki hamulcowe + tarcze kotwiczne.
Kupiłem adaptery pod mniejsze tarcze i powiem szczerze nie zdecydowałem się na ich założenie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...