Skocz do zawartości

Prośba do szanownych posiadaczy GT MY99 218KM.


dominikon

Rekomendowane odpowiedzi

założyłem nowy wątek, bo tych dot. samej regulacji zaworów jest sporo ale mnie chodzi o coś innego.

chciałem prosić kogoś z Was kto ma GT-ka MY99 tego 218 KM o zdjęcie naklejki (najlepiej w dość dużym rozmiarze) która znajduje się pod maską - tej z podanymi m. in. luzem zaworowym czy szczeliną dla świec zapłonowych. ja tej naklejki nie mam, a zależy mi żeby ją zobaczyć i mieć pewność przed dokonaniem regulacji. po prostu chcę sobie taką wydrukować i mieć w schowku choćby - tak na wszelki wypadek, a w sieci nigdzie nie udało mi się znaleźć takiej fotografii. mam dostęp do naklejki w Legacy MY01 ale tam jest silnik 2,0 N/A 125 KM. z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Ci dziękuję - ogromnie mi pomogłeś. Rozumiem , że masz wersję silnika o którą mi chodzi czyli tą 218 KM a nie 211 KM? Dopytuję, bo widzę, że to identyczna naklejka jak we wspomnianym przeze mnie Legacy 2.0 125 KM.

Edytowane przez dominikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

160 kw = 218 koników

Wersja GT z roku 1999. 

Chyba mówimy o tym samym c:

Nie ma za co. Oby pomogło, ja też muszę popatrzeć na sprawę zaworów, sprawa w osobnym temacie. 

Przyczepności!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem w sieci jeszcze coś takiego i dlatego tak drążę temat. niemniej faktycznie Ty masz ten sam silnik co ja więc raz jeszcze bardzo Ci dziękuję za pomoc. salute!

WP_20190202_003.jpg

image;s=1000x700.jpg

ostatnie zdjęcie dotyczy hydraulicznej a co za tym idzie samoczynnej regulacji luzu zaworowego, a ta chyba była właśnie we wcześniejszych wersjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, dominikon napisał:

A jest jest! Jak już dojrzysz u Siebie pod machą tę naklejkę to wrzuć foto dla potwierdzenia bo w opisie widzę, że model ten sam co mam ja i @ech

 

Pod maską na masce? I ja jutro spojrzę bo też nie widziałem do tej pory :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, naklejka jest naklejona na wewnętrznej stronie maski. w mojej poprzedniej Imprezie N/A była umiejscowiona z prawej strony - tak jakby bezpośrednio nad prawym kielichem przedniego amortyzatora. przypuszczam, że w GT-ku miejsce gdzie się znajduje naklejka z tymi informacjami jest umiejscowione identycznie. wrzuć foto @hvdy jakbyś miał możliwość. dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dominikon napisał:

tak, naklejka jest naklejona na wewnętrznej stronie maski. w mojej poprzedniej Imprezie N/A była umiejscowiona z prawej strony - tak jakby bezpośrednio nad prawym kielichem przedniego amortyzatora. przypuszczam, że w GT-ku miejsce gdzie się znajduje naklejka z tymi informacjami jest umiejscowione identycznie. wrzuć foto @hvdy jakbyś miał możliwość. dzięki.

Faktycznie jest :D

9BF7CEC3-92CB-4C2B-A368-7211022CDB2E.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kontynuuje wątek problemami pierwszego świata  B)

Dziś zobaczyłem, że z końcówki linki gazu spadła gumowa osłonka, która notabene jest w idealnym stanie i nie wydaje mi się, żeby ta końcówka sparciała, tylko się zsunęła.  Możliwe to? Wymienić całość czy naciągnąć na to co się zsunęło i założyć opaskę  jakąś? :facepalm:

61CEA4DC-AD2B-4708-8574-ECE048E6E65A.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Schwefel napisał:

Jak się da naciągnąć to ok, a jak nie to ja bym zabezpieczył pancerz przed działaniem soli i innych syfów chociażby taśmą izolacyjną.

 

40 minut temu, kowal napisał:

To jest standard , miałem tak samo w Gt i teraz mam w Blobie
Okręciłem to taśmą izolacyjną

 

Dzięki Panowie, możliwość prostego rozwiązania cieszy mnie najbardziej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie lub też Panie, 

Na jakich jeździcie tarczach, klockach i płynie hamulcowym?

Zbieram powoli informacje, bo nazwijmy to doprowadzam do stanu i ładu i składu, więc pytam na zaś.

Seria, coś więcej, inaczej? Co macie i co polecacie. Co to przeznaczenia to nie jednokierunkowe nastawienie, po prostu chcę wysłuchać Waszych opinii imprezowe mordeczky.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze gładkie Brembo + klocki Ferrodo DS Performance

Z tyłu komplet Ferrodo

Do tego przewody w stalowym oplocie HEL

 

Moim zdaniem klocki nie warte ceny ~600zł za komplet na przód. Piszczą jak są zimne/mokre/przy cofaniu, ale nie zaliczam tego do wad. Tarcze ok, nie gną się, nie przegrzewają. Ogólnie to cały ten układ z drogimi klockami i przewodami w oplocie działa gorzej niż zupełnie seryjny układ z Avensisa T27 na tarczach ATE i klockach Boscha za 1/3 ceny tych Ferrodo. Tam mam tarcze 295mm tu 293mm, więc oba układy są porównywalne, za to masy są zupełnie nieporównywalne, bo Avensis ma 250kg więcej do zatrzymania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć Panowie, jak tam roboczogodziny nad GF'ami? 

 

Schwefel, mam nadzieję, że z klima u Ciebie się rusza, ciągle pamietam o Tobie szukając części, niestety święty gral to jest.

 

Mam prośbę, czy może ktoś zrobić w GF / GC Turbo 99-00 zdjęcie podpięcia evap pod maską? Nie jestem do końca pewien, czy dobrze mam podłączone wszystkie przewody. Mam karnisterek 3 portowy. 

Edytowane przez mits
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...