Jump to content

Prośba do szanownych posiadaczy GT MY99 218KM.


dominikon
 Share

Recommended Posts

założyłem nowy wątek, bo tych dot. samej regulacji zaworów jest sporo ale mnie chodzi o coś innego.

chciałem prosić kogoś z Was kto ma GT-ka MY99 tego 218 KM o zdjęcie naklejki (najlepiej w dość dużym rozmiarze) która znajduje się pod maską - tej z podanymi m. in. luzem zaworowym czy szczeliną dla świec zapłonowych. ja tej naklejki nie mam, a zależy mi żeby ją zobaczyć i mieć pewność przed dokonaniem regulacji. po prostu chcę sobie taką wydrukować i mieć w schowku choćby - tak na wszelki wypadek, a w sieci nigdzie nie udało mi się znaleźć takiej fotografii. mam dostęp do naklejki w Legacy MY01 ale tam jest silnik 2,0 N/A 125 KM. z góry dziękuję za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo Ci dziękuję - ogromnie mi pomogłeś. Rozumiem , że masz wersję silnika o którą mi chodzi czyli tą 218 KM a nie 211 KM? Dopytuję, bo widzę, że to identyczna naklejka jak we wspomnianym przeze mnie Legacy 2.0 125 KM.

Edited by dominikon
Link to comment
Share on other sites

160 kw = 218 koników

Wersja GT z roku 1999. 

Chyba mówimy o tym samym c:

Nie ma za co. Oby pomogło, ja też muszę popatrzeć na sprawę zaworów, sprawa w osobnym temacie. 

Przyczepności!

Link to comment
Share on other sites

znalazłem w sieci jeszcze coś takiego i dlatego tak drążę temat. niemniej faktycznie Ty masz ten sam silnik co ja więc raz jeszcze bardzo Ci dziękuję za pomoc. salute!

WP_20190202_003.jpg

image;s=1000x700.jpg

ostatnie zdjęcie dotyczy hydraulicznej a co za tym idzie samoczynnej regulacji luzu zaworowego, a ta chyba była właśnie we wcześniejszych wersjach

Link to comment
Share on other sites

A jest jest! Jak już dojrzysz u Siebie pod machą tę naklejkę to wrzuć foto dla potwierdzenia bo w opisie widzę, że model ten sam co mam ja i @ech

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, dominikon napisał:

A jest jest! Jak już dojrzysz u Siebie pod machą tę naklejkę to wrzuć foto dla potwierdzenia bo w opisie widzę, że model ten sam co mam ja i @ech

 

Pod maską na masce? I ja jutro spojrzę bo też nie widziałem do tej pory :D

Link to comment
Share on other sites

tak, naklejka jest naklejona na wewnętrznej stronie maski. w mojej poprzedniej Imprezie N/A była umiejscowiona z prawej strony - tak jakby bezpośrednio nad prawym kielichem przedniego amortyzatora. przypuszczam, że w GT-ku miejsce gdzie się znajduje naklejka z tymi informacjami jest umiejscowione identycznie. wrzuć foto @hvdy jakbyś miał możliwość. dzięki.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, dominikon napisał:

tak, naklejka jest naklejona na wewnętrznej stronie maski. w mojej poprzedniej Imprezie N/A była umiejscowiona z prawej strony - tak jakby bezpośrednio nad prawym kielichem przedniego amortyzatora. przypuszczam, że w GT-ku miejsce gdzie się znajduje naklejka z tymi informacjami jest umiejscowione identycznie. wrzuć foto @hvdy jakbyś miał możliwość. dzięki.

Faktycznie jest :D

9BF7CEC3-92CB-4C2B-A368-7211022CDB2E.jpeg

Link to comment
Share on other sites

wielkie dzięki @hvdy 

Twoja naklejka potwierdza dla mnie już wszystko - mogę się brać za robotę! wielkie dzięki raz jeszcze wszystkim Wam za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

To kontynuuje wątek problemami pierwszego świata  B)

Dziś zobaczyłem, że z końcówki linki gazu spadła gumowa osłonka, która notabene jest w idealnym stanie i nie wydaje mi się, żeby ta końcówka sparciała, tylko się zsunęła.  Możliwe to? Wymienić całość czy naciągnąć na to co się zsunęło i założyć opaskę  jakąś? :facepalm:

61CEA4DC-AD2B-4708-8574-ECE048E6E65A.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Schwefel napisał:

Jak się da naciągnąć to ok, a jak nie to ja bym zabezpieczył pancerz przed działaniem soli i innych syfów chociażby taśmą izolacyjną.

 

40 minut temu, kowal napisał:

To jest standard , miałem tak samo w Gt i teraz mam w Blobie
Okręciłem to taśmą izolacyjną

 

Dzięki Panowie, możliwość prostego rozwiązania cieszy mnie najbardziej :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Panowie lub też Panie, 

Na jakich jeździcie tarczach, klockach i płynie hamulcowym?

Zbieram powoli informacje, bo nazwijmy to doprowadzam do stanu i ładu i składu, więc pytam na zaś.

Seria, coś więcej, inaczej? Co macie i co polecacie. Co to przeznaczenia to nie jednokierunkowe nastawienie, po prostu chcę wysłuchać Waszych opinii imprezowe mordeczky.

Link to comment
Share on other sites

Tarcze gładkie Brembo + klocki Ferrodo DS Performance

Z tyłu komplet Ferrodo

Do tego przewody w stalowym oplocie HEL

 

Moim zdaniem klocki nie warte ceny ~600zł za komplet na przód. Piszczą jak są zimne/mokre/przy cofaniu, ale nie zaliczam tego do wad. Tarcze ok, nie gną się, nie przegrzewają. Ogólnie to cały ten układ z drogimi klockami i przewodami w oplocie działa gorzej niż zupełnie seryjny układ z Avensisa T27 na tarczach ATE i klockach Boscha za 1/3 ceny tych Ferrodo. Tam mam tarcze 295mm tu 293mm, więc oba układy są porównywalne, za to masy są zupełnie nieporównywalne, bo Avensis ma 250kg więcej do zatrzymania.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cześć Panowie, jak tam roboczogodziny nad GF'ami? 

 

Schwefel, mam nadzieję, że z klima u Ciebie się rusza, ciągle pamietam o Tobie szukając części, niestety święty gral to jest.

 

Mam prośbę, czy może ktoś zrobić w GF / GC Turbo 99-00 zdjęcie podpięcia evap pod maską? Nie jestem do końca pewien, czy dobrze mam podłączone wszystkie przewody. Mam karnisterek 3 portowy. 

Edited by mits
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...