dominikon Posted February 2, 2019 Share Posted February 2, 2019 założyłem nowy wątek, bo tych dot. samej regulacji zaworów jest sporo ale mnie chodzi o coś innego. chciałem prosić kogoś z Was kto ma GT-ka MY99 tego 218 KM o zdjęcie naklejki (najlepiej w dość dużym rozmiarze) która znajduje się pod maską - tej z podanymi m. in. luzem zaworowym czy szczeliną dla świec zapłonowych. ja tej naklejki nie mam, a zależy mi żeby ją zobaczyć i mieć pewność przed dokonaniem regulacji. po prostu chcę sobie taką wydrukować i mieć w schowku choćby - tak na wszelki wypadek, a w sieci nigdzie nie udało mi się znaleźć takiej fotografii. mam dostęp do naklejki w Legacy MY01 ale tam jest silnik 2,0 N/A 125 KM. z góry dziękuję za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ech Posted February 2, 2019 Share Posted February 2, 2019 (edited) Aż idę zobaczyć do swojego! Proszę uprzejmie! Edited February 2, 2019 by ech Sprawdzenie tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikon Posted February 2, 2019 Author Share Posted February 2, 2019 (edited) Bardzo Ci dziękuję - ogromnie mi pomogłeś. Rozumiem , że masz wersję silnika o którą mi chodzi czyli tą 218 KM a nie 211 KM? Dopytuję, bo widzę, że to identyczna naklejka jak we wspomnianym przeze mnie Legacy 2.0 125 KM. Edited February 2, 2019 by dominikon Link to comment Share on other sites More sharing options...
ech Posted February 2, 2019 Share Posted February 2, 2019 160 kw = 218 koników Wersja GT z roku 1999. Chyba mówimy o tym samym c: Nie ma za co. Oby pomogło, ja też muszę popatrzeć na sprawę zaworów, sprawa w osobnym temacie. Przyczepności! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikon Posted February 2, 2019 Author Share Posted February 2, 2019 znalazłem w sieci jeszcze coś takiego i dlatego tak drążę temat. niemniej faktycznie Ty masz ten sam silnik co ja więc raz jeszcze bardzo Ci dziękuję za pomoc. salute! ostatnie zdjęcie dotyczy hydraulicznej a co za tym idzie samoczynnej regulacji luzu zaworowego, a ta chyba była właśnie we wcześniejszych wersjach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwefel Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 Aż muszę zajrzeć pod maskę u siebie Nawet nie wiedziałem, że jest takie info Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikon Posted February 4, 2019 Author Share Posted February 4, 2019 A jest jest! Jak już dojrzysz u Siebie pod machą tę naklejkę to wrzuć foto dla potwierdzenia bo w opisie widzę, że model ten sam co mam ja i @ech Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvdy Posted February 4, 2019 Share Posted February 4, 2019 8 godzin temu, dominikon napisał: A jest jest! Jak już dojrzysz u Siebie pod machą tę naklejkę to wrzuć foto dla potwierdzenia bo w opisie widzę, że model ten sam co mam ja i @ech Pod maską na masce? I ja jutro spojrzę bo też nie widziałem do tej pory Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikon Posted February 5, 2019 Author Share Posted February 5, 2019 tak, naklejka jest naklejona na wewnętrznej stronie maski. w mojej poprzedniej Imprezie N/A była umiejscowiona z prawej strony - tak jakby bezpośrednio nad prawym kielichem przedniego amortyzatora. przypuszczam, że w GT-ku miejsce gdzie się znajduje naklejka z tymi informacjami jest umiejscowione identycznie. wrzuć foto @hvdy jakbyś miał możliwość. dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvdy Posted February 5, 2019 Share Posted February 5, 2019 2 godziny temu, dominikon napisał: tak, naklejka jest naklejona na wewnętrznej stronie maski. w mojej poprzedniej Imprezie N/A była umiejscowiona z prawej strony - tak jakby bezpośrednio nad prawym kielichem przedniego amortyzatora. przypuszczam, że w GT-ku miejsce gdzie się znajduje naklejka z tymi informacjami jest umiejscowione identycznie. wrzuć foto @hvdy jakbyś miał możliwość. dzięki. Faktycznie jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikon Posted February 5, 2019 Author Share Posted February 5, 2019 wielkie dzięki @hvdy Twoja naklejka potwierdza dla mnie już wszystko - mogę się brać za robotę! wielkie dzięki raz jeszcze wszystkim Wam za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwefel Posted February 7, 2019 Share Posted February 7, 2019 W dniu 4.02.2019 o 14:35, dominikon napisał: A jest jest! Jak już dojrzysz u Siebie pod machą tę naklejkę to wrzuć foto dla potwierdzenia bo w opisie widzę, że model ten sam co mam ja i @ech Znalazła się Link to comment Share on other sites More sharing options...
mits Posted February 12, 2019 Share Posted February 12, 2019 Cześć, z racji, że mało znajduję stricte dla gt99 tematów, może ten topic będziemy dalej ciągnać w temacie '99? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwefel Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Dobry pomysł Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvdy Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 To kontynuuje wątek problemami pierwszego świata Dziś zobaczyłem, że z końcówki linki gazu spadła gumowa osłonka, która notabene jest w idealnym stanie i nie wydaje mi się, żeby ta końcówka sparciała, tylko się zsunęła. Możliwe to? Wymienić całość czy naciągnąć na to co się zsunęło i założyć opaskę jakąś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwefel Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Jak się da naciągnąć to ok, a jak nie to ja bym zabezpieczył pancerz przed działaniem soli i innych syfów chociażby taśmą izolacyjną. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 To jest standard , miałem tak samo w Gt i teraz mam w Blobie Okręciłem to taśmą izolacyjną 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvdy Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Godzinę temu, Schwefel napisał: Jak się da naciągnąć to ok, a jak nie to ja bym zabezpieczył pancerz przed działaniem soli i innych syfów chociażby taśmą izolacyjną. 40 minut temu, kowal napisał: To jest standard , miałem tak samo w Gt i teraz mam w Blobie Okręciłem to taśmą izolacyjną Dzięki Panowie, możliwość prostego rozwiązania cieszy mnie najbardziej Link to comment Share on other sites More sharing options...
mits Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 U mnie tak samo, taśma izolacyjna rozwiązała problem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwefel Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 U mnie jest jeszcze całe.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvdy Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Wychodzi na to, że do czasu Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnterAir Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Polecam okrecenie taśma samowulkanizujaca typu scotch 70 - dodatkowo zabezpieczy przed uszkodzeniami mechanicznymi i w tym miejscu nie pęknie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ech Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Panowie lub też Panie, Na jakich jeździcie tarczach, klockach i płynie hamulcowym? Zbieram powoli informacje, bo nazwijmy to doprowadzam do stanu i ładu i składu, więc pytam na zaś. Seria, coś więcej, inaczej? Co macie i co polecacie. Co to przeznaczenia to nie jednokierunkowe nastawienie, po prostu chcę wysłuchać Waszych opinii imprezowe mordeczky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwefel Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Tarcze gładkie Brembo + klocki Ferrodo DS Performance Z tyłu komplet Ferrodo Do tego przewody w stalowym oplocie HEL Moim zdaniem klocki nie warte ceny ~600zł za komplet na przód. Piszczą jak są zimne/mokre/przy cofaniu, ale nie zaliczam tego do wad. Tarcze ok, nie gną się, nie przegrzewają. Ogólnie to cały ten układ z drogimi klockami i przewodami w oplocie działa gorzej niż zupełnie seryjny układ z Avensisa T27 na tarczach ATE i klockach Boscha za 1/3 ceny tych Ferrodo. Tam mam tarcze 295mm tu 293mm, więc oba układy są porównywalne, za to masy są zupełnie nieporównywalne, bo Avensis ma 250kg więcej do zatrzymania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mits Posted April 24, 2019 Share Posted April 24, 2019 (edited) Cześć Panowie, jak tam roboczogodziny nad GF'ami? Schwefel, mam nadzieję, że z klima u Ciebie się rusza, ciągle pamietam o Tobie szukając części, niestety święty gral to jest. Mam prośbę, czy może ktoś zrobić w GF / GC Turbo 99-00 zdjęcie podpięcia evap pod maską? Nie jestem do końca pewien, czy dobrze mam podłączone wszystkie przewody. Mam karnisterek 3 portowy. Edited April 24, 2019 by mits Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now