dominikon Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 założyłem nowy wątek, bo tych dot. samej regulacji zaworów jest sporo ale mnie chodzi o coś innego. chciałem prosić kogoś z Was kto ma GT-ka MY99 tego 218 KM o zdjęcie naklejki (najlepiej w dość dużym rozmiarze) która znajduje się pod maską - tej z podanymi m. in. luzem zaworowym czy szczeliną dla świec zapłonowych. ja tej naklejki nie mam, a zależy mi żeby ją zobaczyć i mieć pewność przed dokonaniem regulacji. po prostu chcę sobie taką wydrukować i mieć w schowku choćby - tak na wszelki wypadek, a w sieci nigdzie nie udało mi się znaleźć takiej fotografii. mam dostęp do naklejki w Legacy MY01 ale tam jest silnik 2,0 N/A 125 KM. z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Aż idę zobaczyć do swojego! Proszę uprzejmie! Edytowane 2 Lutego 2019 przez ech Sprawdzenie tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Bardzo Ci dziękuję - ogromnie mi pomogłeś. Rozumiem , że masz wersję silnika o którą mi chodzi czyli tą 218 KM a nie 211 KM? Dopytuję, bo widzę, że to identyczna naklejka jak we wspomnianym przeze mnie Legacy 2.0 125 KM. Edytowane 2 Lutego 2019 przez dominikon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 160 kw = 218 koników Wersja GT z roku 1999. Chyba mówimy o tym samym c: Nie ma za co. Oby pomogło, ja też muszę popatrzeć na sprawę zaworów, sprawa w osobnym temacie. Przyczepności! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 znalazłem w sieci jeszcze coś takiego i dlatego tak drążę temat. niemniej faktycznie Ty masz ten sam silnik co ja więc raz jeszcze bardzo Ci dziękuję za pomoc. salute! ostatnie zdjęcie dotyczy hydraulicznej a co za tym idzie samoczynnej regulacji luzu zaworowego, a ta chyba była właśnie we wcześniejszych wersjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Aż muszę zajrzeć pod maskę u siebie Nawet nie wiedziałem, że jest takie info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 A jest jest! Jak już dojrzysz u Siebie pod machą tę naklejkę to wrzuć foto dla potwierdzenia bo w opisie widzę, że model ten sam co mam ja i @ech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hvdy Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 8 godzin temu, dominikon napisał: A jest jest! Jak już dojrzysz u Siebie pod machą tę naklejkę to wrzuć foto dla potwierdzenia bo w opisie widzę, że model ten sam co mam ja i @ech Pod maską na masce? I ja jutro spojrzę bo też nie widziałem do tej pory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 tak, naklejka jest naklejona na wewnętrznej stronie maski. w mojej poprzedniej Imprezie N/A była umiejscowiona z prawej strony - tak jakby bezpośrednio nad prawym kielichem przedniego amortyzatora. przypuszczam, że w GT-ku miejsce gdzie się znajduje naklejka z tymi informacjami jest umiejscowione identycznie. wrzuć foto @hvdy jakbyś miał możliwość. dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hvdy Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 2 godziny temu, dominikon napisał: tak, naklejka jest naklejona na wewnętrznej stronie maski. w mojej poprzedniej Imprezie N/A była umiejscowiona z prawej strony - tak jakby bezpośrednio nad prawym kielichem przedniego amortyzatora. przypuszczam, że w GT-ku miejsce gdzie się znajduje naklejka z tymi informacjami jest umiejscowione identycznie. wrzuć foto @hvdy jakbyś miał możliwość. dzięki. Faktycznie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 wielkie dzięki @hvdy Twoja naklejka potwierdza dla mnie już wszystko - mogę się brać za robotę! wielkie dzięki raz jeszcze wszystkim Wam za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 W dniu 4.02.2019 o 14:35, dominikon napisał: A jest jest! Jak już dojrzysz u Siebie pod machą tę naklejkę to wrzuć foto dla potwierdzenia bo w opisie widzę, że model ten sam co mam ja i @ech Znalazła się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mits Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Cześć, z racji, że mało znajduję stricte dla gt99 tematów, może ten topic będziemy dalej ciągnać w temacie '99? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hvdy Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 To kontynuuje wątek problemami pierwszego świata Dziś zobaczyłem, że z końcówki linki gazu spadła gumowa osłonka, która notabene jest w idealnym stanie i nie wydaje mi się, żeby ta końcówka sparciała, tylko się zsunęła. Możliwe to? Wymienić całość czy naciągnąć na to co się zsunęło i założyć opaskę jakąś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Jak się da naciągnąć to ok, a jak nie to ja bym zabezpieczył pancerz przed działaniem soli i innych syfów chociażby taśmą izolacyjną. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 To jest standard , miałem tak samo w Gt i teraz mam w Blobie Okręciłem to taśmą izolacyjną 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hvdy Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Godzinę temu, Schwefel napisał: Jak się da naciągnąć to ok, a jak nie to ja bym zabezpieczył pancerz przed działaniem soli i innych syfów chociażby taśmą izolacyjną. 40 minut temu, kowal napisał: To jest standard , miałem tak samo w Gt i teraz mam w Blobie Okręciłem to taśmą izolacyjną Dzięki Panowie, możliwość prostego rozwiązania cieszy mnie najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mits Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 U mnie tak samo, taśma izolacyjna rozwiązała problem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 U mnie jest jeszcze całe.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hvdy Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Wychodzi na to, że do czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnterAir Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Polecam okrecenie taśma samowulkanizujaca typu scotch 70 - dodatkowo zabezpieczy przed uszkodzeniami mechanicznymi i w tym miejscu nie pęknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Panowie lub też Panie, Na jakich jeździcie tarczach, klockach i płynie hamulcowym? Zbieram powoli informacje, bo nazwijmy to doprowadzam do stanu i ładu i składu, więc pytam na zaś. Seria, coś więcej, inaczej? Co macie i co polecacie. Co to przeznaczenia to nie jednokierunkowe nastawienie, po prostu chcę wysłuchać Waszych opinii imprezowe mordeczky. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Tarcze gładkie Brembo + klocki Ferrodo DS Performance Z tyłu komplet Ferrodo Do tego przewody w stalowym oplocie HEL Moim zdaniem klocki nie warte ceny ~600zł za komplet na przód. Piszczą jak są zimne/mokre/przy cofaniu, ale nie zaliczam tego do wad. Tarcze ok, nie gną się, nie przegrzewają. Ogólnie to cały ten układ z drogimi klockami i przewodami w oplocie działa gorzej niż zupełnie seryjny układ z Avensisa T27 na tarczach ATE i klockach Boscha za 1/3 ceny tych Ferrodo. Tam mam tarcze 295mm tu 293mm, więc oba układy są porównywalne, za to masy są zupełnie nieporównywalne, bo Avensis ma 250kg więcej do zatrzymania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mits Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) Cześć Panowie, jak tam roboczogodziny nad GF'ami? Schwefel, mam nadzieję, że z klima u Ciebie się rusza, ciągle pamietam o Tobie szukając części, niestety święty gral to jest. Mam prośbę, czy może ktoś zrobić w GF / GC Turbo 99-00 zdjęcie podpięcia evap pod maską? Nie jestem do końca pewien, czy dobrze mam podłączone wszystkie przewody. Mam karnisterek 3 portowy. Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez mits Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się