Jump to content

Subaru Legacy IV 3.0 - cały siłnik oblany olejem ze skrzyni


Mushroomadness
 Share

Recommended Posts

Cześć,

 

poczułem dzisiaj zapach oleju, po szybkim rzucie okiem pod auto okazało się ze na katalizatorze jest olej. Po oględzinach pod maską zobaczyłem ze na silniku jest bardzo dużo czerwonego oleju wręcz małe kałuże a cały silnik jest pokryty olejem.

 

2 tygodnie temu olej w skrzyni był wymieniany u mechanika zajumjącego się Subaru. Od tego czasu autem przejechałem ok 200 km z czego 98% po mieście z miejskimi predkośćiami.

Dzsiaij jechałem chwilę obwodnicą z predkością około 160 km/h przez 15 km.

 

Olej wygląda bardzo świeżo. Na bagnecie cały czas jest ponad stan. 

 

Jakieś pomysły?

 

Link to comment
Share on other sites

A czy aby nie wyrzuciło nadmiaru, jeśli takowy był, właśnie przez bagnet oleju w skrzyni? Może faktycznie nadstan, ciśnienie, bum.

Spuść olej który został i będziesz mial pewność. Zalej ponownie i ma być cacy

Link to comment
Share on other sites

Bagnet był włożony prawidłowo. Pod puszką dolotu widziałem 2 przewody, które były całe wilgotne. Wychodzą od strony skrzyni wchodzą zpod grodzi i kończą się bez żadnego zaślepienia pod puszką dolotu. Czy to może być odpowietrzenie?

Link to comment
Share on other sites

U góry skrzyni są przewody odpowietrzające, które nie są zaślepione tak jak zaznaczałeś.

Nie jestem ekspertem od tego rodzaju skrzyni ale sądzę, że jak przelany był stan oleju (co jest wielce prawdopodobne źle odczytując wskazania poziomu oleju w skrzyni na co jest procedura) może on zostać wyrzucony właśnie tymi przewodami.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...