klev Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 (edytowane) Siema Jakie ja mam w końcu wtryski bo tu na forum dowiedziałem się że mam szare "side feed" 380cc - więc kupiłem żółte "side feed" 440cc, ale właśnie dostałem taką informacje ze sklepu w których pytałem o uszczelki (oring) do tych wtrysków. "Nie wiem kto Panu poleciał taka modyfikację ALE Pana samochód to Forek s turbo polift, wyposażony jest już we wtryskiwacze z górnym zasilaniem top feed o wydajności 420ccm. Wystarcza to do okolic 270 km. Wtryski ze zdjęć są dla Pana bezużyteczne i niepasujące do auta. Tak już zupełnie na marginesie, nawet Forek turbo przedlift używał fabrycznie żółtych 440ccm. 380 ccm stosowane był tylko w starych GT." kurna jak to z tym jest ?? Forester s-turbo z 2001 r (130KW/177KM) Manual - VIN: FJ1SF5LD31G090564 Czyżbym kupił żółte wtryski bez sensu ?? fotka tego co kupiłem Edytowane 29 Stycznia 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 podnosisz maskę i masz problem rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 ja nie mechanik, nawet nie wiem jak sprawdzić...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 (edytowane) Jednak top. Ktos umie potwierdzic z vinu ich pojemnosc? 440? Edytowane 29 Stycznia 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Z tego co wiem jest dokładnie tak jak we wiadomości ze sklepu, a te żółtki są z przedlifta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, klev napisał: Jednak top. Ktos umie potwierdzic z vinu ich pojemnosc? 440? Po kolorze to teoretycznie 440 Teraz już wiesz, że te żółte możesz przekazać dalej. Jak jesteś w mega "dupie" to mogę poszukać swoich starych brązowych wtrysków z H6 i ci sprezentować Edytowane 29 Stycznia 2019 przez Bartosz-B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Dzieki wielkie, milo z Twojej strony, ale skoro te sa 420 czy 440 to mi wystarcza w zupelnosci na planowane 240-250KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żeton Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 (edytowane) to zółte były też 440 cc ? myslalem ze tylko 550 Edytowane 29 Stycznia 2019 przez Żeton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 To są 380tki - takie siedzą w Forku XT. W WRX siedzą też niebieskie, ale o innym odcieniu, zdaje się 420 czy 440. Kup 550ki i będziesz miał z zapasem. 550 z STI są drogie - zarówno różowe z 2.0 STI jak i niebieskie z 2,5 STI. Ale dokładnie takie same niebieskie ciemne jak z 2.5 STI masz w Forku 2.5 XT - i takie u żywki są już tańsze. Ja właśnie takie kupiłem do swojego i mam nadzieję, że spasują bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 30 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 380cc wychodziły tylko w starych GT i były tylko szare - nie było innych 380tek..... więc te są 420cc (zobacz nawet google z tymi samymi numerami na wtrysku co widać na mojej fotce po powiększeniu, pisze że to 420cc). https://www.google.com/search?q=wtryskiwacze+niebieskie+subaru&client=firefox-b&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=B0ptxpBRH9vkBM%3A%2C6YJ94BYF7ftunM%2C_&usg=AI4_-kRLvTGckcV-EU2taWj9y_zQkoQGyw&sa=X&ved=2ahUKEwj6iLvv9JTgAhWMp4sKHWYWBmMQ9QEwAnoECAYQCA#imgrc=_ Zostawiam je jakie są, jak Piotr stwierdzi że są za słabe wtedy będę wymieniał. Nawet na logikę skoro przedlifty miały żółte 440cc to bez sensu w aucie silniejszym o 7KM wstawiać 380cc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Żółte wtryski sidefeed są w przedliftach S-Turbo i w przedliftach 2.5XT. Tylko w S-Turbo mają 440cc a w 2.5XT 550cc. Polifty S-Turbo i przedlifty SG mają topfeed 420cc, takie same jak w WRXach 2.0. Granatowe topfeed są z WRXów MY06+ i mają 565cc jak w STI. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 30 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź - to wszystko wyjaśnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Ok, czyli ja też mam 420cc. U mnie przy mocy 250KM 420cc pętlą pod obciążeniem, stąd idę w niebieskie z 565cc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 30 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 może masz już "wymęczone" te wtryski..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Przy przebiegu 80 kkm? Wątpię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 A podpowie ktoś jakie wtryski były w Forku SG 2.0 125KM? Jakieś oznaczenia? Wyskakuje mi misfire na 4 cylindrze, auto podczas jazdy szarpie, przerywa, zarówno na LPG jak i pb. Na wolnych obrotach od czasu do czasu tak jakby parskał z układu wydechowego gdzieś w okolicy katalizatora. Świece nowe, dziś wymieniam przewody zobaczę czy będzie poprawa, cewkę sprawdzałem na oporność pomiędzy bolcami na które nakłada się przewody i wychodzi nieco 15kohm, na wtyczce pomiędzy pinami nic mi nie odczytywało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Za Misfire na 4 cylindrze odpowiedzialny był uwalony przewód zapłonowy na tym cylindrze. Miernik pokazywał brak odporności. Na nowych nic nie szarpie, nic nie parska. Co ciekawe katalog na stronie NGK błędnie dobrał mi przewody RC-FX67, słabo nachodziły na bolce przy cewce i kapturki były za krótkie i o za dużej średnicy, co ciekawe do mojego ej201 pasują RC-EF1206 które są do ej204. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 7 minut temu, yaroz napisał: Co ciekawe katalog na stronie NGK błędnie dobrał mi przewody RC-FX67, słabo nachodziły na bolce przy cewce i kapturki były za krótkie i o za dużej średnicy, co ciekawe do mojego ej201 pasują RC-EF1206 które są do ej204. masz cewkę SAE a kupiłeś przewody DIN to się nie dziw, że nie pasują... było wałkowane X razy na forum Wymień to jak najszybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Co wymienić? RC-fx67 już zwróciłem, a tak jak napisałem takie błędne przewody (rc-fx67) dobrał mi katalog na stronie NGK, które ponoć pasują do mojego, ale do mojego pasują RC-EF1206, które wg. katalogu na stronie NGK są do ej204 i stąd ta pomyłka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 15 godzin temu, yaroz napisał: Co wymienić? RC-fx67 już zwróciłem, a tak jak napisałem takie błędne przewody (rc-fx67) spoko, zasugerowałem się zdj i nie zarejestrowałem czasu przeszłego w tekście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się