Jump to content

jakie ja mam wtryski benzynowe ??


klev
 Share

Recommended Posts

Siema

 

Jakie ja mam w końcu wtryski bo tu na forum dowiedziałem się że mam szare "side feed" 380cc - więc kupiłem żółte "side feed" 440cc, ale właśnie dostałem taką informacje ze sklepu w których pytałem o uszczelki (oring) do tych wtrysków.

 

"Nie wiem  kto Panu poleciał taka modyfikację ALE

Pana  samochód to Forek s turbo polift, wyposażony jest  już we wtryskiwacze z górnym zasilaniem top feed o wydajności 420ccm. Wystarcza to do okolic 270 km.

Wtryski ze zdjęć  są  dla Pana bezużyteczne i niepasujące do auta.

Tak już zupełnie na marginesie,  nawet Forek turbo  przedlift używał fabrycznie żółtych 440ccm.  380 ccm  stosowane był tylko w starych GT."

 

kurna jak to z tym jest ??

 

Forester s-turbo z 2001 r (130KW/177KM) Manual - VIN: FJ1SF5LD31G090564

 

Czyżbym kupił żółte wtryski bez sensu ??

 

fotka tego co kupiłem

20190125_072735.thumb.jpg.f64822a3c617e33c239b5c333c3132ff.jpg

 

Edited by klev
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, klev napisał:

Jednak top. Ktos umie potwierdzic z vinu ich pojemnosc? 440?

 

Po kolorze to teoretycznie 440
Teraz  już wiesz, że te żółte możesz przekazać dalej.

Jak jesteś w mega "dupie" to mogę poszukać swoich starych brązowych wtrysków z H6 i ci sprezentować

 

Edited by Bartosz-B
Link to comment
Share on other sites

To są 380tki - takie siedzą w Forku XT. W WRX siedzą też niebieskie, ale o innym odcieniu, zdaje się 420 czy 440.

Kup 550ki i będziesz miał z zapasem. 550 z STI są drogie - zarówno różowe z 2.0 STI jak i niebieskie z 2,5 STI. Ale dokładnie takie same niebieskie ciemne jak z 2.5 STI masz w Forku 2.5 XT - i takie u żywki są już tańsze. Ja właśnie takie kupiłem do swojego i mam nadzieję, że spasują bez problemu.

Link to comment
Share on other sites

380cc wychodziły tylko w starych GT i były tylko szare - nie było innych 380tek..... więc te są 420cc (zobacz nawet google z tymi samymi numerami na wtrysku co widać na mojej fotce po powiększeniu, pisze że to 420cc). https://www.google.com/search?q=wtryskiwacze+niebieskie+subaru&client=firefox-b&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=B0ptxpBRH9vkBM%3A%2C6YJ94BYF7ftunM%2C_&usg=AI4_-kRLvTGckcV-EU2taWj9y_zQkoQGyw&sa=X&ved=2ahUKEwj6iLvv9JTgAhWMp4sKHWYWBmMQ9QEwAnoECAYQCA#imgrc=_

Zostawiam je jakie są, jak Piotr stwierdzi że są za słabe wtedy będę wymieniał.

Nawet na logikę skoro przedlifty miały żółte 440cc to bez sensu w aucie silniejszym o 7KM wstawiać 380cc.

 

Link to comment
Share on other sites

Żółte wtryski sidefeed są w przedliftach S-Turbo i w przedliftach 2.5XT. Tylko w S-Turbo mają 440cc a w 2.5XT 550cc. Polifty S-Turbo i przedlifty SG mają topfeed 420cc, takie same jak w WRXach 2.0. Granatowe topfeed są z WRXów MY06+ i mają 565cc jak w STI.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

A podpowie ktoś jakie wtryski były w Forku SG 2.0 125KM? Jakieś oznaczenia? Wyskakuje mi misfire na 4 cylindrze, auto podczas jazdy szarpie, przerywa, zarówno na LPG jak i pb. Na wolnych obrotach od czasu do czasu tak jakby parskał z układu wydechowego gdzieś w okolicy katalizatora.

Świece nowe, dziś wymieniam przewody zobaczę czy będzie poprawa, cewkę sprawdzałem na oporność pomiędzy bolcami na które nakłada się przewody i wychodzi nieco 15kohm, na wtyczce pomiędzy pinami nic mi nie odczytywało.

Link to comment
Share on other sites

Za Misfire na 4 cylindrze odpowiedzialny był uwalony przewód zapłonowy na tym cylindrze. Miernik pokazywał brak odporności. Na nowych nic nie szarpie, nic nie parska. Co ciekawe katalog na stronie NGK błędnie dobrał mi przewody RC-FX67, słabo nachodziły na bolce przy cewce i kapturki były za krótkie i o za dużej średnicy, co ciekawe do mojego ej201 pasują RC-EF1206 które są do ej204.

 

 

IMG_20200824_164931.jpg

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, yaroz napisał:

Co ciekawe katalog na stronie NGK błędnie dobrał mi przewody RC-FX67, słabo nachodziły na bolce przy cewce i kapturki były za krótkie i o za dużej średnicy, co ciekawe do mojego ej201 pasują RC-EF1206 które są do ej204.

masz cewkę SAE a kupiłeś przewody DIN to się nie dziw, że nie pasują...

było wałkowane X razy na forum

 

Wymień to jak najszybciej.

Link to comment
Share on other sites

Co wymienić? RC-fx67 już zwróciłem, a tak jak napisałem takie błędne przewody (rc-fx67) dobrał mi katalog na stronie NGK, które ponoć pasują do mojego, ale do mojego pasują RC-EF1206, które wg. katalogu na stronie NGK są do ej204 i stąd ta pomyłka.

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, yaroz napisał:

Co wymienić? RC-fx67 już zwróciłem, a tak jak napisałem takie błędne przewody (rc-fx67)

spoko, zasugerowałem się zdj i nie zarejestrowałem czasu przeszłego w tekście :ok:

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...