Skocz do zawartości

jakie ja mam wtryski benzynowe ??


klev

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

 

Jakie ja mam w końcu wtryski bo tu na forum dowiedziałem się że mam szare "side feed" 380cc - więc kupiłem żółte "side feed" 440cc, ale właśnie dostałem taką informacje ze sklepu w których pytałem o uszczelki (oring) do tych wtrysków.

 

"Nie wiem  kto Panu poleciał taka modyfikację ALE

Pana  samochód to Forek s turbo polift, wyposażony jest  już we wtryskiwacze z górnym zasilaniem top feed o wydajności 420ccm. Wystarcza to do okolic 270 km.

Wtryski ze zdjęć  są  dla Pana bezużyteczne i niepasujące do auta.

Tak już zupełnie na marginesie,  nawet Forek turbo  przedlift używał fabrycznie żółtych 440ccm.  380 ccm  stosowane był tylko w starych GT."

 

kurna jak to z tym jest ??

 

Forester s-turbo z 2001 r (130KW/177KM) Manual - VIN: FJ1SF5LD31G090564

 

Czyżbym kupił żółte wtryski bez sensu ??

 

fotka tego co kupiłem

20190125_072735.thumb.jpg.f64822a3c617e33c239b5c333c3132ff.jpg

 

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, klev napisał:

Jednak top. Ktos umie potwierdzic z vinu ich pojemnosc? 440?

 

Po kolorze to teoretycznie 440
Teraz  już wiesz, że te żółte możesz przekazać dalej.

Jak jesteś w mega "dupie" to mogę poszukać swoich starych brązowych wtrysków z H6 i ci sprezentować

 

Edytowane przez Bartosz-B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są 380tki - takie siedzą w Forku XT. W WRX siedzą też niebieskie, ale o innym odcieniu, zdaje się 420 czy 440.

Kup 550ki i będziesz miał z zapasem. 550 z STI są drogie - zarówno różowe z 2.0 STI jak i niebieskie z 2,5 STI. Ale dokładnie takie same niebieskie ciemne jak z 2.5 STI masz w Forku 2.5 XT - i takie u żywki są już tańsze. Ja właśnie takie kupiłem do swojego i mam nadzieję, że spasują bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

380cc wychodziły tylko w starych GT i były tylko szare - nie było innych 380tek..... więc te są 420cc (zobacz nawet google z tymi samymi numerami na wtrysku co widać na mojej fotce po powiększeniu, pisze że to 420cc). https://www.google.com/search?q=wtryskiwacze+niebieskie+subaru&client=firefox-b&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=B0ptxpBRH9vkBM%3A%2C6YJ94BYF7ftunM%2C_&usg=AI4_-kRLvTGckcV-EU2taWj9y_zQkoQGyw&sa=X&ved=2ahUKEwj6iLvv9JTgAhWMp4sKHWYWBmMQ9QEwAnoECAYQCA#imgrc=_

Zostawiam je jakie są, jak Piotr stwierdzi że są za słabe wtedy będę wymieniał.

Nawet na logikę skoro przedlifty miały żółte 440cc to bez sensu w aucie silniejszym o 7KM wstawiać 380cc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żółte wtryski sidefeed są w przedliftach S-Turbo i w przedliftach 2.5XT. Tylko w S-Turbo mają 440cc a w 2.5XT 550cc. Polifty S-Turbo i przedlifty SG mają topfeed 420cc, takie same jak w WRXach 2.0. Granatowe topfeed są z WRXów MY06+ i mają 565cc jak w STI.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A podpowie ktoś jakie wtryski były w Forku SG 2.0 125KM? Jakieś oznaczenia? Wyskakuje mi misfire na 4 cylindrze, auto podczas jazdy szarpie, przerywa, zarówno na LPG jak i pb. Na wolnych obrotach od czasu do czasu tak jakby parskał z układu wydechowego gdzieś w okolicy katalizatora.

Świece nowe, dziś wymieniam przewody zobaczę czy będzie poprawa, cewkę sprawdzałem na oporność pomiędzy bolcami na które nakłada się przewody i wychodzi nieco 15kohm, na wtyczce pomiędzy pinami nic mi nie odczytywało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Misfire na 4 cylindrze odpowiedzialny był uwalony przewód zapłonowy na tym cylindrze. Miernik pokazywał brak odporności. Na nowych nic nie szarpie, nic nie parska. Co ciekawe katalog na stronie NGK błędnie dobrał mi przewody RC-FX67, słabo nachodziły na bolce przy cewce i kapturki były za krótkie i o za dużej średnicy, co ciekawe do mojego ej201 pasują RC-EF1206 które są do ej204.

 

 

IMG_20200824_164931.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, yaroz napisał:

Co ciekawe katalog na stronie NGK błędnie dobrał mi przewody RC-FX67, słabo nachodziły na bolce przy cewce i kapturki były za krótkie i o za dużej średnicy, co ciekawe do mojego ej201 pasują RC-EF1206 które są do ej204.

masz cewkę SAE a kupiłeś przewody DIN to się nie dziw, że nie pasują...

było wałkowane X razy na forum

 

Wymień to jak najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...