klev Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 (edited) Siema Jakie ja mam w końcu wtryski bo tu na forum dowiedziałem się że mam szare "side feed" 380cc - więc kupiłem żółte "side feed" 440cc, ale właśnie dostałem taką informacje ze sklepu w których pytałem o uszczelki (oring) do tych wtrysków. "Nie wiem kto Panu poleciał taka modyfikację ALE Pana samochód to Forek s turbo polift, wyposażony jest już we wtryskiwacze z górnym zasilaniem top feed o wydajności 420ccm. Wystarcza to do okolic 270 km. Wtryski ze zdjęć są dla Pana bezużyteczne i niepasujące do auta. Tak już zupełnie na marginesie, nawet Forek turbo przedlift używał fabrycznie żółtych 440ccm. 380 ccm stosowane był tylko w starych GT." kurna jak to z tym jest ?? Forester s-turbo z 2001 r (130KW/177KM) Manual - VIN: FJ1SF5LD31G090564 Czyżbym kupił żółte wtryski bez sensu ?? fotka tego co kupiłem Edited January 29, 2019 by klev Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartosz-B Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 podnosisz maskę i masz problem rozwiązany Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 ja nie mechanik, nawet nie wiem jak sprawdzić...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartosz-B Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 (edited) Jednak top. Ktos umie potwierdzic z vinu ich pojemnosc? 440? Edited January 29, 2019 by klev Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirasek Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Z tego co wiem jest dokładnie tak jak we wiadomości ze sklepu, a te żółtki są z przedlifta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartosz-B Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 (edited) 1 godzinę temu, klev napisał: Jednak top. Ktos umie potwierdzic z vinu ich pojemnosc? 440? Po kolorze to teoretycznie 440 Teraz już wiesz, że te żółte możesz przekazać dalej. Jak jesteś w mega "dupie" to mogę poszukać swoich starych brązowych wtrysków z H6 i ci sprezentować Edited January 29, 2019 by Bartosz-B Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 Dzieki wielkie, milo z Twojej strony, ale skoro te sa 420 czy 440 to mi wystarcza w zupelnosci na planowane 240-250KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Żeton Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 (edited) to zółte były też 440 cc ? myslalem ze tylko 550 Edited January 29, 2019 by Żeton Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.elich Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 To są 380tki - takie siedzą w Forku XT. W WRX siedzą też niebieskie, ale o innym odcieniu, zdaje się 420 czy 440. Kup 550ki i będziesz miał z zapasem. 550 z STI są drogie - zarówno różowe z 2.0 STI jak i niebieskie z 2,5 STI. Ale dokładnie takie same niebieskie ciemne jak z 2.5 STI masz w Forku 2.5 XT - i takie u żywki są już tańsze. Ja właśnie takie kupiłem do swojego i mam nadzieję, że spasują bez problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted January 30, 2019 Author Share Posted January 30, 2019 380cc wychodziły tylko w starych GT i były tylko szare - nie było innych 380tek..... więc te są 420cc (zobacz nawet google z tymi samymi numerami na wtrysku co widać na mojej fotce po powiększeniu, pisze że to 420cc). https://www.google.com/search?q=wtryskiwacze+niebieskie+subaru&client=firefox-b&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=B0ptxpBRH9vkBM%3A%2C6YJ94BYF7ftunM%2C_&usg=AI4_-kRLvTGckcV-EU2taWj9y_zQkoQGyw&sa=X&ved=2ahUKEwj6iLvv9JTgAhWMp4sKHWYWBmMQ9QEwAnoECAYQCA#imgrc=_ Zostawiam je jakie są, jak Piotr stwierdzi że są za słabe wtedy będę wymieniał. Nawet na logikę skoro przedlifty miały żółte 440cc to bez sensu w aucie silniejszym o 7KM wstawiać 380cc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Żółte wtryski sidefeed są w przedliftach S-Turbo i w przedliftach 2.5XT. Tylko w S-Turbo mają 440cc a w 2.5XT 550cc. Polifty S-Turbo i przedlifty SG mają topfeed 420cc, takie same jak w WRXach 2.0. Granatowe topfeed są z WRXów MY06+ i mają 565cc jak w STI. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted January 30, 2019 Author Share Posted January 30, 2019 bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź - to wszystko wyjaśnia Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.elich Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Ok, czyli ja też mam 420cc. U mnie przy mocy 250KM 420cc pętlą pod obciążeniem, stąd idę w niebieskie z 565cc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted January 30, 2019 Author Share Posted January 30, 2019 może masz już "wymęczone" te wtryski..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.elich Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Przy przebiegu 80 kkm? Wątpię... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yaroz Posted August 24, 2020 Share Posted August 24, 2020 A podpowie ktoś jakie wtryski były w Forku SG 2.0 125KM? Jakieś oznaczenia? Wyskakuje mi misfire na 4 cylindrze, auto podczas jazdy szarpie, przerywa, zarówno na LPG jak i pb. Na wolnych obrotach od czasu do czasu tak jakby parskał z układu wydechowego gdzieś w okolicy katalizatora. Świece nowe, dziś wymieniam przewody zobaczę czy będzie poprawa, cewkę sprawdzałem na oporność pomiędzy bolcami na które nakłada się przewody i wychodzi nieco 15kohm, na wtyczce pomiędzy pinami nic mi nie odczytywało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yaroz Posted August 24, 2020 Share Posted August 24, 2020 Za Misfire na 4 cylindrze odpowiedzialny był uwalony przewód zapłonowy na tym cylindrze. Miernik pokazywał brak odporności. Na nowych nic nie szarpie, nic nie parska. Co ciekawe katalog na stronie NGK błędnie dobrał mi przewody RC-FX67, słabo nachodziły na bolce przy cewce i kapturki były za krótkie i o za dużej średnicy, co ciekawe do mojego ej201 pasują RC-EF1206 które są do ej204. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted August 24, 2020 Share Posted August 24, 2020 7 minut temu, yaroz napisał: Co ciekawe katalog na stronie NGK błędnie dobrał mi przewody RC-FX67, słabo nachodziły na bolce przy cewce i kapturki były za krótkie i o za dużej średnicy, co ciekawe do mojego ej201 pasują RC-EF1206 które są do ej204. masz cewkę SAE a kupiłeś przewody DIN to się nie dziw, że nie pasują... było wałkowane X razy na forum Wymień to jak najszybciej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yaroz Posted August 24, 2020 Share Posted August 24, 2020 Co wymienić? RC-fx67 już zwróciłem, a tak jak napisałem takie błędne przewody (rc-fx67) dobrał mi katalog na stronie NGK, które ponoć pasują do mojego, ale do mojego pasują RC-EF1206, które wg. katalogu na stronie NGK są do ej204 i stąd ta pomyłka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 15 godzin temu, yaroz napisał: Co wymienić? RC-fx67 już zwróciłem, a tak jak napisałem takie błędne przewody (rc-fx67) spoko, zasugerowałem się zdj i nie zarejestrowałem czasu przeszłego w tekście Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now