dr.elich Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Mam problem z zestawem naprawczym do dwutłoczka - pasuje tylko gumka zewnętrzna, ta w środku ma inną średnicę. Nie pasował zarówno zestaw OEM jak i Autofren. Zacisk prawdopodobnie może pochodzić z hawka. Ktoś poratuje informacją jaki zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Został mi oem zestaw naprawczy na tył 26697fa000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 WRX EU 01-07 używają takiego samego zestawu naprawczego 26697FA000, innych nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Mechanik mowi, że te "wewnętrzne" gumki mają nie taką średnicę. Nie wiem więc co to za dwutłoczki mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Też miałem dokładnie ten sam problem z tylnym dwutłokiem, autofren dobrany pod wrx również nie pasował, OEM nie próbowałem. Ciekawe co z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 OEM zakupiono ponieważ czytałem, że autofren łapie syf. Ale żadna z opcji nie pasuje. Mechanicy rozważą użycie starych gumek bo nic innego nie pozostaje. Średnio mi się to uśmiecha po zaciski przeszły proszkowe malowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 (edytowane) U mnie autofren od dwóch lat na przednim czterotłoku daje radę, co miło mnie zaskoczyło gdyż opinie są skrajne: że niby ciekną od razu po wyjeździe z warsztatu. Na tyle też mam jeszcze oryginały, na szczęście warsztat regenerujący dwutłoka sprawdził to na samym początku. Nie wiem, mają logo Subaru ...czterotłoki np: występowały w różnych markach i bywały między nimi różnice. Czy z dwutłokiem było podobnie czy to tylko Subaru coś zmieniło? Albo były różnice w przeznaczeniu na rynek japoński, amerykański, europę? Edytowane 29 Stycznia 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Numer zestawu naprawczego na tył do dwutłoczka z WRX to 26697FA000 i był niezmienny na przestrzeni lat, numer tłoczka był również niezmienny na przestrzeni lat i począwszy od type R 98 rok poprzez WRX 01-07 jest to 26635FE010. Jeśli OEM zestaw nie pasuję, znaczy to mniej więcej tyle że ktoś tam już przed Tobą był i dobierał coś na wymiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 30 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Mechanicy już cos zaradzili. Jeszcze tylko naklejeczki i będzie lux. Żałuję jednak, że nie poszedłem w zwrotnice z WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się