Jump to content
herrkam

SPRT kierowcy

Recommended Posts

SPRT

1. Leszek Kuzaj

2. Patrik Flodin

3.Kajto

4. Siemanko

5. Dominik Butvilas

6. Michał Bębenek

6. Miko Marczyk

7. Marcin Słobodzian

SSRT

8. Andrzej Koper

SHRT

9. Marek Kluszczyński

10. Michał Pryczek

 

Kogoś pominąłem jeżeli chodzi o oficjalny zespół Subaru w Polsce?

 

Oczywiście są kierowcy, którzy jeździli Subaru poza zespołem, pomóżcie

1.Sebastian Frycz

2.Daniel Chwist

3.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruta Szymon


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marcin Turski

Share this post


Link to post
Share on other sites

poza zespołem to jeszcze oczywiście Krzysztof Hołowczyc. Tomasz Kuchar też startował w RSMP Imprezą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuchar 

Czopik Impreza WRC

BTW fajny materiał 

 

 

 

Eh łezka sie w oku kręci 

 

Edited by turdziGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarosław Szeja 
Maciek Lubiak
Daniel Chwist (wnuczek Sobiesława Zasady) ;)
Marcin Bełtowski
Bartłomiej Baniowski (Lotos Subaru Rally Team) 
Michał Kościuszko
starsze czasy to:
Dariusz Poletyło
Paweł Przybylski

Edited by zawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Legacy RS zaliczył pare występów Fredric Donner w '93 a ponizej Palonka w '96 i '97 roku.

 

Wojtek Zaborowski chyba pare startów Impreza zaliczyl  jako podopieczny Holowczyc  Menagmant zanim przesiadl sie do EVO 4

35 minut temu, zawa napisał:

Jarosław Szeja 
Maciek Lubiak
Daniel Chwist (wnuczek Sobiesława Zasady) ;)
starsze czasy to:
Dariusz Poletyło

Bartłomiej Baniowski
Paweł Przybylski

Przybylski faktycznie któraś Barborka Impreza 555 :) 

Edited by turdziGT

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, turdziGT napisał:

Kuchar 

Czopik Impreza WRC

BTW fajny materiał 

 

 

 

Eh łezka sie w oku kręci 

 

Mniej więcej w tym okresie jak Kuzi zaczął Subaru jeździć zakochałem się w plejadach - raz że wujek zaczął pracować dla Kuziego a dwa w każdym Colinie jakoś Subaru najlepiej się prowadziło i pozwalało lać resztę stawki.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leszek jeździł Subaru juz dużo wcześniej niż ten wyżej wspomniany test.To było przygotowanie do ME z Prodtive z którego niestety nic nie wyszło.

O ile dobrze pamiętam on chyba kupił po tej aferze to S9 którym miał jechać ME i okazał się to wielki paść.Przegral tytuł RSMP na rzecz Czopika w starszym aucie.A może coś pokręcilem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuzaj w niedoinwestowanym  WuRCu przegrał z Czopikiem w N grupowym Lancerze ( z większą zwężką, dlatego klasyfikowany jako A grupa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czopik jechał 3 ostatnie rajdy tego sezonu Impreza WRC w barwach Sapa RT ale prawda zaczął Lancerem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, turdziGT napisał:

Czopik jechał 3 ostatnie rajdy tego sezonu Impreza WRC w barwach Sapa RT ale prawda zaczął Lancerem.

Na odwrót. Czopik zaczął sezon Imprezą WRC z Węgier (Tagai Racing Technology) ale miał problemy z tym, że Węgrzy nie do końca ogarniali ten samochód. Na Elmocie na przykład cieknący dyfer Czopika musiał ratować pożyczony od Kuzaja inżynier z Prodrive. Po Kormoranie Czopik mądrze przeliczył srebrniki w kasie i doszedł do wniosku, że nie ma co ładować pieniędzy w wątpliwej jakości WRC, skoro za ułamek ceny można wziąć świeże auto od Dytki. I w ten sposób dokończył sezon A-grupowym Evo 7, które z A grupy miało tylko większą zwężkę, tak jak pisze @Slawskip.

 

W ogóle ten sezon i to co się działo z tymi dwiema Imprezami WRC to czeski film. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz rację to ja pomieszalem. Pamiętam tylko że Leszek miał niezłą k.... na prodrive bo auto było nie do opanowania a nikt nie potrafił rozwiązać problemu. Po czasie się okazało że była to wina wadliwego czujnika przy dyfsze za parę złotych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leszek byl mega szczesliwy ze kupil to S8, jednak wypadajac na Rajdzie Polski praktycznie skasował to całe auto, chyba tylko klapa bagaznika sie nadawała do przelozenia. Pozniej braklo kasy na doinwestowanie tego auta i doprowadzenie do bezawaryjnego stanu. Film byl... nie czeski ale slowacki ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...