dcd84 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Tylna wycieraczka stanęła więc rozebrałem mechanizm żeby go oczyścić, ale za nic nie mogę wydostać trzpienia, na którym mocuje się ramię wycieraczki. Czy tam jest jakieś zabezpieczenie czy trzeba to po prostu wybić z korpusu mechanizmu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 14 minut temu, dcd84 napisał: Czy tam jest jakieś zabezpieczenie czy trzeba to po prostu wybić z korpusu mechanizmu? Masz zapewne zapieczony trzpień. Ja miałem ten sam problem. Pomógł specjalny ściągacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Ściągacz to do ramienia wycieraczki, które już zdemontowałem. Mi chodzi o sam trzpień w korpusie mechanizmu. Wygląda to tak jakby nie było żadnego Segera. Spróbuję wybić. Edytowane 25 Stycznia 2019 przez dcd84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Dużo czasu, cierpliwości :). Mi nie udało się odkręcić całego mechanizmu z szyby, zapiekła się tak wielka nakrętka. Wyjmowałem więc trzpień "na szybie" - było emocjonująco. Lewo, prawo - i tak kilkaset razy, trochę młotkiem. W sumie po 2 dniach wyszedł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remuch Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Nasmaruj czymś penetrujacym i wybij, albo nakręć nakrętek i kluczem spróbuj przekręcić trzpień 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Wd40, kawałek deski i młotek poradziły sobie z japońską technologią Po nasmarowaniu chodzi jak nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Najpierw radziłbym papier ścierny i szlif trzpienia przy samym korpusie potem dopiero smarowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Potarłem trzpienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 4 minuty temu, dcd84 napisał: Potarłem trzpienia Finał z happy endem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Satysfakcja gwarantowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 1 godzinę temu, kriskristoffers napisał: Najpierw radziłbym papier ścierny i szlif trzpienia przy samym korpusie potem dopiero smarowanie Już mnie boli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się