tremba Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Mnie akurat trafila tylko UPG i lozyska w dupce skrzyni, zatem chyba jestem szczesciarzem. Auta nie oszczedzalem przesadnie, ale i nie zakuwalem bo nie uwazalem tego za konieczne przy moim typie eksploatacji. Ale faktem jest ze jak trzeba dobrze planowac budzet to subaru z wiatrakiem zawsze moze stanowic wyzwanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 5 godzin temu, Mateusz22 napisał: A no, ale 2.0 więc może jeszcze chwilę pokula Chodzą słuchy że i 200kkm wytrzymuje więc zostało mi jeszcze prawie 80kkm zapasu Tak jest , mój ma już ponad 200 i ma się dobrze , mam nadzieje ze jeszcze długo tak będzie 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Wychodzi na to, że najlepszy wyjściem jest nie zakuwać silnika i od razu po zakupie zrobić remont silnika co będzie się wiązało z mniejszym kosztem tzn profilaktyczna wymiana wału i panewek, wiadomo uszczelki, tuleje czy co tam jeszcze i koszty dużo mniejsze niż jak obróci panewke lub popłynie tłok dobrze myślę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 (edytowane) A czemu od razu nie złożyć i wstawić nowy silnik? Wyjdzie trochę drożej, ale skoro się tak boicie to stary będzie można wozić go w bagażniku i w razie awarii podmienić w każdym warsztacie W boxerach i tak nigdy nic nie wiadomo jak długo pożyje, czy w trakcie naprawie warsztat czegoś nie sknoci (o to nietrudno) albo nie zacznie brak oleju, zamulać lub za dużo spalać (jakby i tak tak paliły mało). Kto szuka spokoju to znajdzie go raczej w innych markach i wcale nie muszą być to nudne i wolne pojazdy. Edytowane 29 Stycznia 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 16 minut temu, gorion napisał: skoro się tak boicie to stary będzie można wozić go w bagażniku Jest zawsze opcją wożenia silnika w bagażniku plus wożenia Skody na lawecie za Subaru dla przesadnych pesymistów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 3 minuty temu, filipk93 napisał: wożenia Skody na lawecie za Subaru dla przesadnych pesymistów Doświadczenie z użytkowania boxera zaowocowało nawet tutaj na forum medialnym wątkiem tyle, że nie Skoda a Subaru na lawecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 A co z ciasno spasowaną kucizną tzn same tłoki np mahle ? Słyszałem ,że pobór oleju znikomy i na daily oraz sporadyczne upalanie jest ok ale tylko slyszałem więc chętnie wysłucham jak to w praktyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 2 godziny temu, Krzychu24 napisał: A co z ciasno spasowaną kucizną tzn same tłoki np mahle ? Słyszałem ,że pobór oleju znikomy i na daily oraz sporadyczne upalanie jest ok ale tylko slyszałem więc chętnie wysłucham jak to w praktyce Ja mam te kute mahle i ciasno spasowane i potwierdzam - pobór oleju tak znikomy, że wręcz niezauważalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 2 godziny temu, SOpEL napisał: Ja mam te kute mahle i ciasno spasowane i potwierdzam - pobór oleju tak znikomy, że wręcz niezauważalny. U mnie tak samo. Zrobiłem 7 tys km od remontu i oleju nie ubywa. Jak z upalaniem to nie powiem, bo nie upalam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Czy te kute tłoki mahle przy 90% krótkich tras to nie będzie strzał w kolano ? Chodzi oto że czasami silnik nie dogrzany itd czy to wpływa na żywotność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 (edytowane) Tutaj Pan się ciekawie wypowiada: https://www.youtube.com/watch?v=2zYpEppzktg Edytowane 1 Lutego 2019 przez santiag83 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 4 godziny temu, santiag83 napisał: Tutaj Pan się ciekawie wypowiada: https://www.youtube.com/watch?v=2zYpEppzktg cytuję: "...te wszystkie tłoki w uturbionych silnikach PODOBNO są takie same..." "... jakie kupić doradził mi człowiek, który się zna..." Ten człowiek prawdopodobnie pierwszy raz bierze się do tego remontu i powtarza rzeczy, które gdzieś przeczytał, gdzieś usłyszał .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 5 godzin temu, piotruś napisał: cytuję: "...te wszystkie tłoki w uturbionych silnikach PODOBNO są takie same..." "... jakie kupić doradził mi człowiek, który się zna..." Ten człowiek prawdopodobnie pierwszy raz bierze się do tego remontu i powtarza rzeczy, które gdzieś przeczytał, gdzieś usłyszał .... Tak od carfita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 7 godzin temu, piotruś napisał: cytuję: "...te wszystkie tłoki w uturbionych silnikach PODOBNO są takie same..." "... jakie kupić doradził mi człowiek, który się zna..." Ten człowiek prawdopodobnie pierwszy raz bierze się do tego remontu i powtarza rzeczy, które gdzieś przeczytał, gdzieś usłyszał .... Dokładnie. Pewnie nawet nie stał obok subaru, a wymianę klocków zleca "prawdziwym" mechanikom takim do których Ty jeździsz! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Po przeczytaniu tego wszystkiego odechciewa sie WSZYSTKIEGO. To już moja trzecia impreza i nie wyobrażam sobie żadnego innego samochodu, którym mógłbym jeździć. Tym razem trafiło na lanosa ( po dwóch gc8, i dalej uważam że jest najpiękniejszy i nie mam worka pieniędzy) z racji wieku. Chwilowy koniec z poparciałymi wężykami i takie tam, gdzie robisz jedno i zaraz pęka drugie. Wiem że 2.5T to UPG . Tak mam i muszę wyjąć silnik z nadzieją że to tylko to. Dopiero wymieniłem sprzęgło bo się kończyło a łożysko oporowe przestało istnieć co zaowocowało strasznym świstem i dymem wydobywającym sie spod maski, ale czyż inne auta są tak bez awaryjne? Fakt że stan oleju trochę działa mi na nerwy ale jazda tym samochodem wszystko rekompensuje. Używam go na codzień, jak i poprzednie ( 5000km miesięcznie). Poprzedni gtek jedną trzecią tego przelatywał bokiem jeżdżąc do pracy po śniegu! I działał!! No brał tylko więcej oleju;) Ale skodą czy innym takim nie było by tak fajnie. Więc może ogarnijta się i albo kochasz albo do żyda i kup se A5 ..też po 100tyśiach siadagłowica..pozdro szejset Masz subaru bo masz worek pieniędzy albo coś nie tegez:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Mam Mahle od 14 000 km. Oleju nie bierze, jest w miarę cichy, ma kopa. Nie będę zamieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 A warto iść w strokera w silniku 2.0 przy okazji remontu silnika ? Faktycznie poprawia sporo ten dół ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 2 godziny temu, Krzychu24 napisał: A warto iść w strokera w silniku 2.0 przy okazji remontu silnika ? Faktycznie poprawia sporo ten dół ? sporo to raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się