Skocz do zawartości

Wyprzedaż Forestera 2018 w specyfikacji MY19 - ciekawe dodatki


Michał W.

Rekomendowane odpowiedzi

Swoją droga w grupie osób które maja Wranglery spotykam mega duzo ludzi które maja bądź miały Frestera. Oczywiście wszyscy bardzo pozytywnie o nich mówią. Nie ma wątpliwości że jako SUV to dzielne auto z super napędem. Ostatnio spotkałem parę która sprzedała właśnie XT, kupili Wranglera. Muszę powiedzieć, że Jeep i Subaru skupiają bardzo fajnych ludzi. Z tym, że właściciele Wranglerów jeszcze bardziej się integrują. Oczywiście pozdrawianie w trasie to obowiazek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Lisek napisał:

W tym aucie czuje sie ze to dobrze wydane pieniadze za ktore otrzymuje sie dobre osiagi i wlasciwosci jezdne. W OBK staram sie sobie tlumaczyc ze nie mam lepszego silnika (np 2,5 DI 180 KM z USA) bo mam dobre wyposazenie w super cenie a gdybym chcial wiecej to cena poszla by grubo ponad 200 tys PLN jak u konkurencji.

Niezawodnosc silnika FB25 ma swoje plusy ale nie planuje jezdzic tym autem do poznej starosci wiec turbodoladowana jednostka nie stanowilaby zadnego problemu w eksplotacji gdyz dbanie mam ze tak powiem we krwi:)

Ja wymieniłem FXT MY 13 więc różnica w wyglądzie i wygodzie to prawie przepaść. Odnośnie osiągów - brakuje mi oczywiście tego przyspieszenia rodem z myśliwca (i to takiego z lat 60-tcych, głośnego, bez elektroniki lecz fantastycznego w każdym calu), jednak potrzeby wymusiły kompromis. Na trasie OBK idzie jak zły, co mi się również podoba, to brak wyraźnej utraty mocy przy dużym obciążeniu plus box dachowy. Te 175 KM ma traktorowe, nie wydmuchane z silniczka 1.2 Turbo, a i osiągi nieco lepsze niż na papierze. Co dla mnie ważne - auto lepiej nadaje się na trasy niż FXT, jednak długo toczyłem wewnętrzne boje, czy kupić lekko chodzone FXT czy OBK, i tak naprawdę czekałem na uśmiech losu czyli co fajnego szybciej pojawi się na rynku. Ponieważ był to OBK, rozsądek zwyciężył. Roma locuta, causa finita...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
2 godziny temu, Michał W. napisał:

Pan Pertyn opowiada o Outbacku MY19 na kanale "Pertyn Ględzi".

 

Dla mnie osobiście jest to ideał auta rodzinnego w budżecie poniżej 200 tyś. :)

Przy aktualnym kursie EUR zaczyna ten budżet lekko przekraczać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Lisek napisał:

Przy aktualnym kursie EUR zaczyna ten budżet lekko przekraczać:)

O ile dobrze rozumiem zapis w cenniku ze strony Subaru to nadal obowiązuje przelicznik po kursie z początku marca, czyli 1 euro = 4.2732 złotego. 

43900 * 4.2732 = 187593.48

CFF8FFEB-AB17-4A19-B5AB-FD1F2E0C1331.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Lisek napisał:

Przypominam ze w Subaru obowiązuje kurs celny czyli na kwieceń będzie kurs z trzeciej środy marca czyli z jutra czyli będzie oscylował w okolicach min 4,55.

 

W drodze wyjątku sprzedam Panu po kursie 4.27 :)  i proszę się nie spieszyć....

Edytowane przez Andrzej Koper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Andrzej Koper napisał:

 

W drodze wyjątku sprzedam Panu po kursie 4.27 :)  i proszę się nie spieszyć....

Proszę tego nie traktować jak złośliwość, ale wszyscy wiemy jak to globalne szaleństwo wpłynie (wpłynęło) na popyt na samochody. Faktycznie nie ma co się spieszyć teraz. Może i w Subaru za parę miesięcy nie tylko kurs będzie można "negocjować", ale i rabat. Wypada wszystkim życzyć, żebyśmy jakoś przetrwali recesję, która nas czeka. I zdrowia w tych trudnych czasach. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Może i w Subaru za parę miesięcy nie tylko kurs będzie można "negocjować", ale i rabat.

 

mogą być inne priorytety niż kupno auta , ale stałych dochodów i niskich cen , życzę każdemu fanowi marki....:)  Czymś trzeba jeździć....

 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Andrzej Koper napisał:

 

mogą być inne priorytety niż kupno auta , ale stałych dochodów i niskich cen , życzę każdemu fanowi marki....:)  Czymś trzeba jeździć....

 

Dokładnie tak! A każdemu przedsiębiorcy, szczególnie w branżach dotkniętych tą sytuacją wytrwałości i możliwe szybkiego powrotu koniunktury. 
A Waszą politykę sztywnych cen zawsze szanowałem. Nie lubię negocjacji „na wydrę” albo pójdę do innego salonu. To tez buduje pewien prestiż marki. 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Michał jak tam zderzak, robiłeś coś? Jak masz cały pakiet OCiAC z ochroną zniżek to możesz pokusić się o jego wymianę (jedna czy dwie są gratis) najlepiej tak przed końcem okresu i wtedy można pogadać z serwisem o nowym z wersji xt. Jedyny minus to brak auta na ok. 5 dni.  

Edytowane przez Paweł J.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Paweł J. napisał:

Michał jak tam zderzak, robiłeś coś? Jak masz cały pakiet OCiAC z ochroną zniżek to możesz pokusić się o jego wymianę (jedna czy dwie są gratis) najlepiej tak przed końcem okresu i wtedy można pogadać z serwisem o nowym z wersji xt. Jedyny minus to brak auta na ok. 5 dni.  

Hejka. 

Nie nic nie robiłem ze zderzakiem, jeżdżę obdartusem a właściwie to żona bo ja z dzieckiem w lesie siedzę. ;)

Nawet nie wiem czy mam taką opcję w polisie, wziąłem standardową z Warty jaką w Subaru proponują bo cena mi pasowała. Interesowałem się trochę zakładami lakierniczymi ale tu w Kaliszu to mają kiepską opinię (lakier perłowy podobno wymaga dobrego specjalisty) lub ceny z kosmosu (drożej niż we Wrocławiu a nie mam czasu jechać i na kilka dni zostawiać - a chciałem to zrobić z własnej kieszeni).

C8C92CF7-D359-4CF1-81B6-E551B00DF9EF.jpeg

2FD0368F-8F9D-4F75-B104-B0573F730FE9.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Białe na zielonym. ;)

Prawie 28 tyś. na liczniku i trzeba się powoli szykować na trzeci przegląd a karta klubu Subaru jeszcze nie wyrobiona. Czas i kilometry lecą coraz szybciej. :superhero:

 

558067CC-6830-42E6-BD92-7D287103F73E.jpeg

8B90F498-D023-437F-837E-8FA6A2BFCBEE.jpeg

08C0F421-A6F5-4D27-9D32-55B2354DE4A9.jpeg

Edytowane przez Michał W.
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszym magazynie „motor” jest test porównujący Outbacka 2.5i (piątej generacji) z VW Passat Alltrack 2.0 TDI.

W większości kategorii wygrywa VW, nawet po uwzględnieniu wyposażenia i kosztów auta ale trzeba zaznaczyć, że cena za Subaru podana w magazynie to 193 tyś. (a na portalach ogłoszeniowych można znaleźć MY20 za 175 tyś.) oraz fakt zestawienia najnowszej generacji Passata ze schodzącą generacją Outbacka.

 

ED5BB4E3-5264-43B4-9E7F-A6F121F3EFD7.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Michał W. napisał:

 (...) fakt zestawienia najnowszej generacji Passata ze schodzącą generacją Outbacka.

 

bo ja wiem - zarowno OBK, jak i Alltrack to schodzaca generacja, oba auta sa po FL

 

rozbawilo mnie to zdanie: (...) Dla wyjasnienia - VW ma tez wersje benzynowa, ktora kosztuje tyle, co Subaru, ale dzieki 272 KM mocy deklasuje je na drodze (...) :mrgreen:

 

czyli co, pan redaktor zlitowal sie nad Subaru i celowo do testu wzial Alltracka na rope? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

bo ja wiem - zarowno OBK, jak i Alltrack to schodzaca generacja, oba auta sa po FL

 

rozbawilo mnie to zdanie: (...) Dla wyjasnienia - VW ma tez wersje benzynowa, ktora kosztuje tyle, co Subaru, ale dzieki 272 KM mocy deklasuje je na drodze (...) :mrgreen:

 

czyli co, pan redaktor zlitowal sie nad Subaru i celowo do testu wzial Alltracka na rope? :biglol:

Brak obecnie w Subaru silników adekwatnych do masy aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś zmieni nazwę tego tematu bo dziwne te dodatki do Forestera :) albo wstawiajcie takie informacje jak test OBK z VW do odpowiedniego tematu na forum bo niezły burdelo bum bum tutaj ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Kukson napisał:

Niech ktoś zmieni nazwę tego tematu bo dziwne te dodatki do Forestera :) albo wstawiajcie takie informacje jak test OBK z VW do odpowiedniego tematu na forum bo niezły burdelo bum bum tutaj ;) 

Autor wątku decyduje.

Mnie na przykład nie przeszkadza odniesienia treści do tytułu.

W wątku tłoku nie potrzeba moim zdaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kukson napisał:

Niech ktoś zmieni nazwę tego tematu bo dziwne te dodatki do Forestera :) albo wstawiajcie takie informacje jak test OBK z VW do odpowiedniego tematu na forum bo niezły burdelo bum bum tutaj ;) 

Masz sporo racji ale nie za bardzo miałem pomysł gdzie to wrzucić bo jest wątek o Outbacku MY20 ale z tego co się zorientowałem to był on stworzony z myślą o szóstej generacji modelu niedostępnej w Europie. Ten wątek założyłem o Foresterze i jego wyposażeniu ale jako, że miałem wcześniej Outbacka i ogólnie interesuję się wszystkimi modelami Subaru to wrzucałem tu wszystko o marce by nie tworzyć co chwilę nowego wątku ale co mi tam ;), założę nowy wątek wzorem (takiego o STI oraz XV) „ Co zamiast Outbacka?”

Dzieki @mechanik za słowa poparcia ale od dawien dawna brakowało mi takiego tematu j.w ale nie chciałem tak bezczelnie kopiować tytułu wątku i jakoś się opierałem ale skoro jest taka potrzeba to już się biorę do roboty. :)

 

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...