eddie_gt4 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 (edytowane) 13 minut temu, Tsunetomo napisał: No po tym silniku i dopisku XT spodziewałbym się czegoś poniżej 7 sek. W sumie nowy OBK bardzo mi się podoba, 2,4 i tak nie będzie, a jak za dwa lata będzie dostępny i będę zmieniał wóz to dotrę do etapu, ze 2,5 mi wystarczy. Subiektywnie, obiektywnie czy jak tam lekki remap i bedzie ponizej 7 s do setki... CVT bardzo zamula start z miejsca, ale w trasie to bajka za kilka lat, jak juz pojawia sie auta zza Wielkiej wody, to bedzie bardzo fajna opcja na auto rodzinne - po najwiekszej utracie wartosci, juz pogwarancyjne (tak czy siak bez gwarancji bo z US/Kanady ), wiec spokojnie robisz remap i inne upgrejdy... a jak ktos potrzebuje jeszcze wieksze auto, to mozna pomyslec o Ascencie Edytowane 31 Grudnia 2019 przez eddie_gt4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) 5 godzin temu, Dyrekcja napisał: Aktualnie są jeszcze w Polsce 4 Forestery poprzedniej generacji, więc nie planujemy żadnych dodatkowych akcji dla tego modelu. Takie informacje dostaliśmy dziś od @Dyrekcja w wątku E-Boxer. A to oznacza, że zeszłoroczna wyprzedaż na Forester 2.0 SJ była ostatnią szansą na zakup tego modelu w oficjalnej dystrybucji po wyraźnie obniżonej cenie. Gratulacje dla tych szczęściarzy, którym się udało kupić naprawdę niezłe Subaru w bardzo atrakcyjnej cenie. Na podstawie własnych doświadczeń z 10 miesięcy użytkowania Forestera i prawię 20 tyś km przebiegu uważam te 120 tyś złotych za najlepiej wydane pieniądze no nowy samochód w moim życiu. (oczywiście mam na myśli stosunek ceny do "jakości") Edytowane 3 Stycznia 2020 przez Michał W. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Michał W. napisał: Takie informacje dostaliśmy dziś od @Dyrekcja w wątku E-Boxer. Jak wejdziesz na stronę subaru.pl to poprzedniej generacji już nie ma - zniknęła z oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drizzt Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Zdaje się, że jest w zakładce "dostępne". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Ale to już końcówka tego co w kraju. Następnych nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) 15 minut temu, aflinta napisał: Jak wejdziesz na stronę subaru.pl to poprzedniej generacji już nie ma - zniknęła z oferty. Niedawno w okolicy świąt sprawdzałem bo byłem ciekaw czy jest już wyprzedaż i SJ był jeszcze w standardowej ofercie. Tak mi się w zeszłym roku wydawało, że wyprzedaż jest wyjątkowo atrakcyjna cenowo ale spodziewałem się, że tegoroczna pula bez obniżek się nie sprzeda z uwagi na nowy model a tu niespodzianka. Edytowane 3 Stycznia 2020 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Outback na piasku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 (edytowane) Tytuł najbezpieczniejszego auta w swojej klasie według Euro NCAP za rok 2019 otrzymuje Forester E-Boxer. https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/best-in-class-cars/2019/ Myślę, że takie wyniki w testach bezpieczeństwa nowego Forka są mocnym argumentem przy wyborze Subaru. Przynajmniej dla tatusiów i mam chcących wozić swoje pociechy. Edytowane 9 Stycznia 2020 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 (edytowane) A tak się to przedstawia w procentach.. Edytowane 9 Stycznia 2020 przez Michał W. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 W sumie ciekawie zestawiają kategorie. Large off-road - Tesla X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) 7 godzin temu, Zyzol napisał: Ciekawe co powie na to Kolega @mechanik, nie jeden raz wspominał, że Forester nie nadaje się do off road z czym większość nas się zgadza a tu stworzona do jazdy po bezdrożach Tesla wygrywa w jego ulubionej kategorii. Edytowane 10 Stycznia 2020 przez Michał W. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meteor Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 8.01.2020 o 10:36, Michał W. napisał: Outback na piasku. Też miałem straszną ochotę tak po piasku pojeździć i to zarówno dla tzw. fanu jak i żeby zobaczyć ile autko da radę. Jest takie miejsce między Warszawą a Legionowem (Józefów k. Legionowa) z takimi bardzo podobnymi łachami piachu, nawet scenografia by była podobna ale... trochę się bałem sam bo jakbym ugrzązł to na wosnę by mnie może odnaleźli. Tak w kilka samochodów juz by było raźniej (link do miejsca i polecam włączyć widok jak z satelity - https://goo.gl/maps/SchgnYLJ13BLyYHY6 ) Da się wjechać z drogi, własnie z tej krzyżówki - sprawdzałem! Może by się ktos kiedyś wybrał? Tylko to oczywiście ze względu na prześwit raczej teren na CrossCountry niz na Legacy... Edytowane 14 Stycznia 2020 przez Meteor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Historia Subaru w skrócie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 W ostatnią sobotę brałem udział w szkoleniu SJS na torze w Miedzianej Górze pod Kielcami i mimo przysłowiowej pogody dla tego regionu było naprawdę nieźle. Do pełni szczęścia zabrakło śniegu i lodu na który liczyłem wybierając zimowy termin ale instruktorzy byli bardzo pozytywni i profesjonalni, pozdrowienia zwłaszcza dla Pana Marka z SJS oraz dla @Dyrekcja za pomoc w odbyciu szkolenia dwa tygodnie po terminie. W szkoleniu wzięły udział dwie grupy, po sześć i pięć aut. Było sześć Foresterów wolnossących z czego jeden E-Boxer i pięć XV prawdopodobnie wszystkie 1.6 i o dziwo żadnego Outbacka co mnie zdziwiło bo na poprzednim moim szkoleniu w 2013 roku były same Outbacki. Szkolenie jak najbardziej na plus, powinno być standardowym elementem nauczania na kursie na prawo jazdy ale nie jest i tym bardziej dzięki dla Subaru Polska za tak mądrą inicjatywę. Pozdrowienia dla wszystkich uczestników, którzy sądząc po numerach rejestracyjnych przyjechali do Kielc z wielu regionów Polski, wśród nich był znany mi z forum @Paweł J.. Dla mnie najlepsze elementy szkolenia to manewry na płytach poślizgowych i test łosia, które nie wiedzieć czemu sprawiały mi wielką radość. 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 35 minut temu, Michał W. napisał: Dla mnie najlepsze elementy szkolenia to manewry na płytach poślizgowych i test łosia, które nie wiedzieć czemu sprawiały mi wielką radość. Witam. Potwierdzam na płytach poślizgowych było ciekawie tak przy prędkościach powyższej 65 km/h, a test łosia przy prędkościach 65-75 było zwieńczeniem tej frajdy. Szczególnie pozdrawiam nasze żony na siedzeniu pasażera (moja miała już dość ). Mój forek na zdjęciu nr 2 drugi za autem prowadzącym imprezą STI. Miło było poznać kolegę @Michał W. z którym korespondowałem tu na forum Pozdrawiam wszystkich uczestników 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 A ja polecam szkolenie 1 na 1. Kosztuje więcej, ale jest też dużo więcej nauki i dużo więcej jazdy. Na II stopniu zrobiłem około 180km. Uważam, że to były jedne z lepiej wydanych pieniędzy na "przyjemności". 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Godzinę temu, przemekka napisał: Na II stopniu zrobiłem około 180km. My ok. 40 km. Godzinę temu, przemekka napisał: A ja polecam szkolenie 1 na 1. Dzięki za sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) 11 godzin temu, przemekka napisał: A ja polecam szkolenie 1 na 1. Kosztuje więcej, ale jest też dużo więcej nauki i dużo więcej jazdy. Na II stopniu zrobiłem około 180km. Uważam, że to były jedne z lepiej wydanych pieniędzy na "przyjemności". W 2013 roku po szoleniu pierwszego stopnia byłem już zdecydowany na drugi ale jakoś się nie złożyło i zapomniałem o sprawie. Teraz bezpośrednio po szkoleniu znów pojawiła się taka chęć ale czasu mało i nie wiadomo kiedy się to uda. Edytowane 19 Lutego 2020 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Jako ciekawostkę chciałem dodać, że po zakończeniu szkolenia wyjechałem z toru za Subaru XV 1.6 i postanowiłem jakiś czas za nim jechać by przyjrzeć się jego dynamice na drodze w okolicach setki. Okazało się, że kierowca tej "piętnastki" od razu rozpędził się do 120 km/h i napotkawszy wolniejszego kierowcę przed sobą szybko osiągnął okolicę 140 m/h i popędził dalej. Nie jest chyba tak źle skoro w normalnym ruchu na drodze krajowej można sprawnie wyprzedzić auto jadące wyraźnie powyżej setki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 14 minut temu, Michał W. napisał: Okazało się, że kierowca tej "piętnastki" od razu rozpędził się do 120 km/h i napotkawszy wolniejszego kierowcę przed sobą szybko osiągnął okolicę 140 m/h i popędził dalej. Nie jest chyba tak źle skoro w normalnym ruchu na drodze krajowej można sprawnie wyprzedzić auto jadące wyraźnie powyżej setki. to co znaczy szybko Chyba że subiektywnie szybko to co innego Dobrze że nie jechałes za wyprzedzającym FXT albo STI bo mógłbyś ich nawet nie zauważyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 2 godziny temu, Michał W. napisał: W 2013 roku po szoleniu pierwszego stopnia byłem już zdecydowany na drugi ale jakoś się nie złożyło i zapomniałem o sprawie. Teraz bezpośrednio po szkoleniu znów pojawiła się taka chęć ale czasu mało i nie wiadomo kiedy się to uda. Drugi stopień zwykły i drugi stopień 1/1 to dwie różne rzeczy Niemniej coby nie wybrać, cały dzień na torze potrafi człowieka wymęczyć. 59 minut temu, Karas napisał: Dobrze że nie jechałes za wyprzedzającym FXT albo STI bo mógłbyś ich nawet nie zauważyć Mocny silnik nie zawsze oznacza, że kierownik korzysta z możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 2 godziny temu, Karas napisał: to co znaczy szybko Chyba że subiektywnie szybko to co innego Oczywiście, że subiektywnie szybko. Najzwyczajniej w świecie byłem zaskoczony tym jak XV 1.6 (wiadomo jak określany na forum) bez problemów wyprzedził inne auto przy prędkości około 120 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 2 godziny temu, aflinta napisał: Drugi stopień zwykły i drugi stopień 1/1 to dwie różne rzeczy Niemniej coby nie wybrać, cały dzień na torze potrafi człowieka wymęczyć. Tego nie wiedziałem. Myślałem, że drugi stopień jest z automatu 1 na 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 5 godzin temu, Michał W. napisał: napotkawszy wolniejszego kierowcę przed sobą szybko osiągnął okolicę 140 m/h i popędził dalej. Nie jest chyba tak źle skoro w normalnym ruchu na drodze krajowej można sprawnie wyprzedzić auto jadące wyraźnie powyżej setki. Musiał dusić pedał w podłogę. Nieprzyjemnie jedzie się autem, gdzie zwykle poruszanie się po drodze oznacza korzystanie z 80-100% możliwości jednostki napędowej. Zwykły Yaris poleci około 160 km/h, czyli subiektywnie już bardzo szybko jednak to już max a silnik błaga o litość. Jakby nie zaklinano rzeczywistości smuteczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się