Jump to content
Michał W.

Wyprzedaż Forestera 2018 w specyfikacji MY19 - ciekawe dodatki

Recommended Posts

Od razu pomyslalem, ze zestawili e-Boxera z FXT (taki sam przedni zderzak) i moja reakcja, gdy e-Boxer zaczal odjezdzac byla... :o:huh:

 

Ale potem wszystko wstalo na swoje miejsce :biglol:

 

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Michał W. napisał:

Patrz @Paweł J. jak będą Ciebie E-Boxery przeganiać, oczywiście mnie również i innych posiadaczy wolnossących Foresterów SJ też. ;)


Trzeba będzie w naszych jakieś turbo zamontować :unsure: i będziemy...:yahoo:A tak poważnie ciekaw jestem bezpośredniego spotkania oko w oko z nowym foresterem.  
Planuje w grudniu odwiedzić subaru, myślę, że będzie dostępny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jestem ciekaw na ile takich przyspieszeń starcza bateria. Fajna byłaby próba np. 3xpod rząd. Za trzecim razem stary forek mógłby już nie odstawać. ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, przemekka napisał:

Ja jestem ciekaw na ile takich przyspieszeń starcza bateria. Fajna byłaby próba np. 3xpod rząd. Za trzecim razem stary forek mógłby już nie odstawać. ;)

Na tej naładowanej też nie ma jakiejś spektakularnej różnicy. Masa baterii w dużej mierze kompensuje zysk z elektryka. Trochę błędne koło.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.11.2019 o 18:29, Paweł J. napisał:


Trzeba będzie w naszych jakieś turbo zamontować :unsure:

Turbo nie potrzebne, wystarczy skorzystać z ukrytego potencjału jaki już jest - przełączyć na tryb SPORT :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kącik historyczny.

Ewolucja Subaru w skrócie, lata 1954-2019.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kącik historyczny c.d.

Subaru XT, XT6, Vortex, Alcyone

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze o historii Subaru.

Subaru Leone

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

CIekawy materiał o napędach i ich wpływie na bezpieczeństwo z TERENWIZJI na przykładzie Jeepa Compassa i starszych pojazdów.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyśpieszenie nowego Outbacka XT do 100 km/h.

Przyznaję, jest trochę szybszy od mojego wolnossącego Forestera. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Michał W. napisał:

Przyśpieszenie nowego Outbacka XT do 100 km/h.

Przyznaję, jest trochę szybszy od mojego wolnossącego Forestera. ;)


Cześć Michał, tyle to nasz powinien mieć i wtedy byłyby samochodem prawie idealnym :thumbup:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można narzekać na to i owo ale testy Euro NCAP udowadniają, że Subaru robi bezpieczne auta.

Widziałem wiele testów (też marek premium) aktywnych systemów bezpieczeństwa różnych samochodów i było dużo „latających” pieszych i rowerzystów. W Foresterze granica bezpieczeństwa nieuważnego spacerowicza w testowych warunkach wynosi 55 km/h, 60 to już zbyt wiele ale i tak robi to na mnie wrażenie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.12.2019 o 17:01, Michał W. napisał:

Przyśpieszenie nowego Outbacka XT do 100 km/h.

Przyznaję, jest trochę szybszy od mojego wolnossącego Forestera. ;)

 

Dziwne, czyli  gorzej od poprzedniego Forestera XT ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździłem w Denver Outbackiem XT przez trzy dni. Osiągi bardzo zbliżone do FXT. Spalanie 20 mil z galona  przy umiarkowanie spokojnej jeździe. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne szczególnie jeśli chodzi o materiały. Miałem do dyspozycji chyba wersję limited.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe jest to, że system awaryjnego hamowania reagujący na pieszego przecinającego jezdnie i widocznego z daleka nie daje rady uniknąć kontaktu z przechodniem przy prędkości 60 km/h w nowym Foresterze a w XV zapobiega potrąceniu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samo pomyślałem. Masa a co za tym idzie dłuższa droga hamowania. Był gzieś niedawno na forum film z nowym Foresterem na którym badano drogę hamowania i z tego co pamiętam było coś koło 40 m.

 

W ostatnim AŚ było porównanie kompaktów. Zobaczcie jak kosmicznie skuteczne hamulce ma Ceed.

 

4B949E4D-F91E-42BA-A569-966D57F1AECA.jpeg

Edited by spawalniczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outback 2020 USA + XMode + śnieg. ;)

Od około 6 min. jest to nowy materiał zimowy, wcześniejsze próby już były prezentowane.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Michał W. napisał:

Od około 6 min. jest to nowy materiał zimowy, wcześniejsze próby już były prezentowane.

 w takim śniegu to sobie każdy samochód z napędem na 1  oś na najgorszych zimowych oponach poradzi dlatego imo trochę żałosny ten test ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, Karas napisał:

 w takim śniegu to sobie każdy samochód z napędem na 1  oś na najgorszych zimowych oponach poradzi dlatego imo trochę żałosny ten test ...

Udostępniłem film bo jest to jedna z pierwszych prezentacji nowego Outbacka w zimowych warunkach i mimo nie dużej ilości śniegu to wcale nie jest takie oczywiste, że ośki sobie poradzą. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.12.2019 o 17:01, Michał W. napisał:

Przyśpieszenie nowego Outbacka XT do 100 km/h.

Przyznaję, jest trochę szybszy od mojego wolnossącego Forestera. ;)

 

No powiem, ze bez szału... moje Volvo z dwulitrowym silnikiem na gnojówkę lepiej się zbiera. Dziwne jak na takie parametry silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo udany ten OBK 2020. Powrót do formy bym powiedział po czwartej generacji.

Jeszcze żeby wrócili do szyb bez ramek (które już są w KIA) i napisu SUBARU.

No i żeby silnik to auto miało adekwatny. 

10 godzin temu, Tsunetomo napisał:

No powiem, ze bez szału... moje Volvo z dwulitrowym silnikiem na gnojówkę lepiej się zbiera. Dziwne jak na takie parametry silnika.

Prawda. Ta moc też bez szału. 260 KM z 2.4 litra. Więcej miał XT i WRX z FA2. 0.

Auto zbiera się z oporami, cóż nawet Volvo powoli zaciera swoją łatkę emerytowozu i robi to całkiem nieźle. Wprowadziło też markę Polestar. Z 2.0 oferuje 320 KM w cywilnym aucie, trochę czasu minęło i nie słychać nic o problemach. Subaru idzie całkowicie w kierunku auta dla emerytów i to takich stetryczałych. :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, mechanik napisał:

Bardzo udany ten OBK 2020. Powrót do formy bym powiedział po czwartej generacji.

Jeszcze żeby wrócili do szyb bez ramek (które już są w KIA) i napisu SUBARU.

No i żeby silnik to auto miało adekwatny. 

Prawda. Ta moc też bez szału. 260 KM z 2.4 litra. Więcej miał XT i WRX z FA2. 0.

Auto zbiera się z oporami, cóż nawet Volvo powoli zaciera swoją łatkę emerytowozu i robi to całkiem nieźle. Wprowadziło też markę Polestar. Z 2.0 oferuje 320 KM w cywilnym aucie, trochę czasu minęło i nie słychać nic o problemach. Subaru idzie całkowicie w kierunku auta dla emerytów i to takich stetryczałych. :D

No po tym silniku i dopisku XT spodziewałbym się czegoś poniżej 7 sek. W sumie nowy OBK bardzo mi się podoba, 2,4 i tak nie będzie, a jak za dwa lata będzie dostępny i będę zmieniał wóz to dotrę do etapu, ze 2,5 mi wystarczy. Subiektywnie, obiektywnie czy jak tam ;)

 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Tsunetomo napisał:

No po tym silniku i dopisku XT spodziewałbym się czegoś poniżej 7 sek. W sumie nowy OBK bardzo mi się podoba, 2,4 i tak nie będzie, a jak za dwa lata będzie dostępny i będę zmieniał wóz to dotrę do etapu, ze 2,5 mi wystarczy. Subiektywnie, obiektywnie czy jak tam ;)

Zgoda. 

Co do wyboru wersji to jestem bardzo otwarty na import z USA. Można nawet wziąć leasing na takie auto. Ostatnio bardzo w środowisku Jeep się obracam i nie wykluczam kolejnego Wranglera z USA. Już kilka osób kupiło z ekipy. Nie tylko silnik 3.6 V6 ale szersze osie, wyżej mocowane nadkola. Także OBK z USA to nie jest zły pomysł. A podniesienie mocy w 2.4 nie byłoby problemem. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...