eddie_gt4 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Od razu pomyslalem, ze zestawili e-Boxera z FXT (taki sam przedni zderzak) i moja reakcja, gdy e-Boxer zaczal odjezdzac byla... Ale potem wszystko wstalo na swoje miejsce 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Godzinę temu, Michał W. napisał: Patrz @Paweł J. jak będą Ciebie E-Boxery przeganiać, oczywiście mnie również i innych posiadaczy wolnossących Foresterów SJ też. Trzeba będzie w naszych jakieś turbo zamontować i będziemy...A tak poważnie ciekaw jestem bezpośredniego spotkania oko w oko z nowym foresterem. Planuje w grudniu odwiedzić subaru, myślę, że będzie dostępny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Ja jestem ciekaw na ile takich przyspieszeń starcza bateria. Fajna byłaby próba np. 3xpod rząd. Za trzecim razem stary forek mógłby już nie odstawać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 33 minuty temu, przemekka napisał: Ja jestem ciekaw na ile takich przyspieszeń starcza bateria. Fajna byłaby próba np. 3xpod rząd. Za trzecim razem stary forek mógłby już nie odstawać. Na tej naładowanej też nie ma jakiejś spektakularnej różnicy. Masa baterii w dużej mierze kompensuje zysk z elektryka. Trochę błędne koło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Licho Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 W dniu 19.11.2019 o 18:29, Paweł J. napisał: Trzeba będzie w naszych jakieś turbo zamontować Turbo nie potrzebne, wystarczy skorzystać z ukrytego potencjału jaki już jest - przełączyć na tryb SPORT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Kącik historyczny. Ewolucja Subaru w skrócie, lata 1954-2019. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Kącik historyczny c.d. Subaru XT, XT6, Vortex, Alcyone 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Jeszcze o historii Subaru. Subaru Leone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 CIekawy materiał o napędach i ich wpływie na bezpieczeństwo z TERENWIZJI na przykładzie Jeepa Compassa i starszych pojazdów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Przyśpieszenie nowego Outbacka XT do 100 km/h. Przyznaję, jest trochę szybszy od mojego wolnossącego Forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 1 godzinę temu, Michał W. napisał: Przyśpieszenie nowego Outbacka XT do 100 km/h. Przyznaję, jest trochę szybszy od mojego wolnossącego Forestera. Cześć Michał, tyle to nasz powinien mieć i wtedy byłyby samochodem prawie idealnym 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Można narzekać na to i owo ale testy Euro NCAP udowadniają, że Subaru robi bezpieczne auta. Widziałem wiele testów (też marek premium) aktywnych systemów bezpieczeństwa różnych samochodów i było dużo „latających” pieszych i rowerzystów. W Foresterze granica bezpieczeństwa nieuważnego spacerowicza w testowych warunkach wynosi 55 km/h, 60 to już zbyt wiele ale i tak robi to na mnie wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-Nowy Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 W dniu 1.12.2019 o 17:01, Michał W. napisał: Przyśpieszenie nowego Outbacka XT do 100 km/h. Przyznaję, jest trochę szybszy od mojego wolnossącego Forestera. Dziwne, czyli gorzej od poprzedniego Forestera XT ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Jeździłem w Denver Outbackiem XT przez trzy dni. Osiągi bardzo zbliżone do FXT. Spalanie 20 mil z galona przy umiarkowanie spokojnej jeździe. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne szczególnie jeśli chodzi o materiały. Miałem do dyspozycji chyba wersję limited. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ciekawe jest to, że system awaryjnego hamowania reagujący na pieszego przecinającego jezdnie i widocznego z daleka nie daje rady uniknąć kontaktu z przechodniem przy prędkości 60 km/h w nowym Foresterze a w XV zapobiega potrąceniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Może kwestia różnicy w masie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) To samo pomyślałem. Masa a co za tym idzie dłuższa droga hamowania. Był gzieś niedawno na forum film z nowym Foresterem na którym badano drogę hamowania i z tego co pamiętam było coś koło 40 m. W ostatnim AŚ było porównanie kompaktów. Zobaczcie jak kosmicznie skuteczne hamulce ma Ceed. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Artykuł o najświeższych testach Euro NCAP z bardzo dobrymi wynikami Forestera. https://spidersweb.pl/autoblog/euro-ncap-12-2019/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Outback 2020 USA + XMode + śnieg. Od około 6 min. jest to nowy materiał zimowy, wcześniejsze próby już były prezentowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 6 minut temu, Michał W. napisał: Od około 6 min. jest to nowy materiał zimowy, wcześniejsze próby już były prezentowane. w takim śniegu to sobie każdy samochód z napędem na 1 oś na najgorszych zimowych oponach poradzi dlatego imo trochę żałosny ten test ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 43 minuty temu, Karas napisał: w takim śniegu to sobie każdy samochód z napędem na 1 oś na najgorszych zimowych oponach poradzi dlatego imo trochę żałosny ten test ... Udostępniłem film bo jest to jedna z pierwszych prezentacji nowego Outbacka w zimowych warunkach i mimo nie dużej ilości śniegu to wcale nie jest takie oczywiste, że ośki sobie poradzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 W dniu 1.12.2019 o 17:01, Michał W. napisał: Przyśpieszenie nowego Outbacka XT do 100 km/h. Przyznaję, jest trochę szybszy od mojego wolnossącego Forestera. No powiem, ze bez szału... moje Volvo z dwulitrowym silnikiem na gnojówkę lepiej się zbiera. Dziwne jak na takie parametry silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Bardzo udany ten OBK 2020. Powrót do formy bym powiedział po czwartej generacji. Jeszcze żeby wrócili do szyb bez ramek (które już są w KIA) i napisu SUBARU. No i żeby silnik to auto miało adekwatny. 10 godzin temu, Tsunetomo napisał: No powiem, ze bez szału... moje Volvo z dwulitrowym silnikiem na gnojówkę lepiej się zbiera. Dziwne jak na takie parametry silnika. Prawda. Ta moc też bez szału. 260 KM z 2.4 litra. Więcej miał XT i WRX z FA2. 0. Auto zbiera się z oporami, cóż nawet Volvo powoli zaciera swoją łatkę emerytowozu i robi to całkiem nieźle. Wprowadziło też markę Polestar. Z 2.0 oferuje 320 KM w cywilnym aucie, trochę czasu minęło i nie słychać nic o problemach. Subaru idzie całkowicie w kierunku auta dla emerytów i to takich stetryczałych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 8 minut temu, mechanik napisał: Bardzo udany ten OBK 2020. Powrót do formy bym powiedział po czwartej generacji. Jeszcze żeby wrócili do szyb bez ramek (które już są w KIA) i napisu SUBARU. No i żeby silnik to auto miało adekwatny. Prawda. Ta moc też bez szału. 260 KM z 2.4 litra. Więcej miał XT i WRX z FA2. 0. Auto zbiera się z oporami, cóż nawet Volvo powoli zaciera swoją łatkę emerytowozu i robi to całkiem nieźle. Wprowadziło też markę Polestar. Z 2.0 oferuje 320 KM w cywilnym aucie, trochę czasu minęło i nie słychać nic o problemach. Subaru idzie całkowicie w kierunku auta dla emerytów i to takich stetryczałych. No po tym silniku i dopisku XT spodziewałbym się czegoś poniżej 7 sek. W sumie nowy OBK bardzo mi się podoba, 2,4 i tak nie będzie, a jak za dwa lata będzie dostępny i będę zmieniał wóz to dotrę do etapu, ze 2,5 mi wystarczy. Subiektywnie, obiektywnie czy jak tam 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 4 minuty temu, Tsunetomo napisał: No po tym silniku i dopisku XT spodziewałbym się czegoś poniżej 7 sek. W sumie nowy OBK bardzo mi się podoba, 2,4 i tak nie będzie, a jak za dwa lata będzie dostępny i będę zmieniał wóz to dotrę do etapu, ze 2,5 mi wystarczy. Subiektywnie, obiektywnie czy jak tam Zgoda. Co do wyboru wersji to jestem bardzo otwarty na import z USA. Można nawet wziąć leasing na takie auto. Ostatnio bardzo w środowisku Jeep się obracam i nie wykluczam kolejnego Wranglera z USA. Już kilka osób kupiło z ekipy. Nie tylko silnik 3.6 V6 ale szersze osie, wyżej mocowane nadkola. Także OBK z USA to nie jest zły pomysł. A podniesienie mocy w 2.4 nie byłoby problemem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się