Dzixd Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 W związku z tym że będę ściągał całe zawieszenie tylne i przednie to chciałem dowiedzieć się czy ktoś wymieniał wszystkie tuleje na poliuretany. Jak to ma się do komfortu podróżowania i zachowania auta na drodze. Lubię czasem jeździć dynamicznie Interesują mnie czerwone czyli twardość podobno zbliżona do tulei gumowych. planuję wymienić komplet, żeby mieć spokój na potem. znalazłem na necie komplety na przód i tył strongflex. kosztowo wychodzi nawet trochę taniej niż podobne zestawy gumowych z aledrogo. proszę o opinie za/przeciw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinuviel Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Ja słyszałem od dwóch mechaników którzy robią Subaru że nie warto pakować poli w legacy. Jeden natomiast - też z serwisu subaru mówił za to że warto Sam jestem ciekaw... Link to comment Share on other sites More sharing options...
raci Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Ja kupiłem z zamontowanymi przez poprzedniego właściciela w przednim wahaczu, wyleciały przy pierwszej wizycie w MTS. Były po prostu luźne, ale też nie wiem po jakim przebiegu. Teraz zamontowali mi poli w dyfrze i też idą do kosza po 10tyś km i wpadają oem, bo też są luźne. Podsumowując, ja dobrych doświadczeń nie mam, w MTS też odradzają poli.Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orear Posted January 20, 2019 Share Posted January 20, 2019 Też się zastanawiałem i zostałem sprowadzony na ziemię. Argumentacją było to, że Subaru i tak jest już sztywne, a na tor i tak się nie wybieram. Druga sprawa, że właśnie mogą być luźne i trzecia, że usztywniając zawias poliuretanem przenosimy więcej drgań na stałe elementy zawieszenia co może odbić się na ich trwałości. Szczególnie na drogach, które są wyboiste. No i wcale tak często się tych tulejek gumowych nie wymienia. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted January 23, 2019 Author Share Posted January 23, 2019 Hopsa do góry. Proszę o jak najwięcej opinii użytkowników i mechaników.Wysłane z mojego mądrego telefonu Link to comment Share on other sites More sharing options...
BazaN Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 Mi wprawdzie w forku i na żółtych pękały wahacze poleciały do kosza i są ori gumy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czekker Posted February 5, 2019 Share Posted February 5, 2019 Mnie osobiście poniższy wątek ostudził z takich pomysłów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoko Posted February 12, 2019 Share Posted February 12, 2019 a tak BTW , o jakiej firmie poli, piszą koledzy którzy mieli problem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BazaN Posted February 12, 2019 Share Posted February 12, 2019 mocnygiętki u mnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 Zrobię eksperyment i założę do siostrzanego gacka z 1996 poli na tył. Sprawdzę jaką różnica będzie Wysłane z mojego mądrego telefonu Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorxahest Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Mnie u mechanika zaproponowano włąśnie poli (droższe, ale wytrzymalsze) na wymianę silentblocków za dyfrem, ale podszedłem sceptycznie, bo Subaryna i tak juz jest twarda, także jak będzie twardziej, to pomimo 250 kuni po polskich drogach będę jeździł 40 km/h żeby zębów nie powybijać Więc ja jak będę wymieniał to raczej na gumowe, tym bardziej patrząc po poprzednikach, nie mieli Koledzy pozytywnych doświadczeń. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now