Mateuszop Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Witam, Dziś po wyjściu z pracy po odpaleniu auta zapaliły się na raz 3 kontrolki i w czasie jazdy cały czas są zapalone chciałbym się dowiedzieć jak postępować w związku z nimi: 1. Silnik (check engine) 2. Autko jak by się ślizgało (kontrolka dynamicznej stabilizacji pojazdu/Vehicle Dynamics Control warning light/Vehicle Dynamics Control operation indicator light) 3. Ciężko mi to zidentyfikować jakby P przekreślone 4. Napis Cruise cały czas podświetlony Nie zauważyłem żadnej różnicy w kierowaniu pojazdem, hamowaniu czy innych czynnościach wykonywanych w czasie jazdy. Dodatkowo teraz przy próbie włączenia Hill Holder opcja pika dwa razy ale nie załącza się. Jest to Subaru Legacy kombi 2.0 110 KW w benzynie z 2010, automat. Będę wdzięczny za wszystkie porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 1 minutę temu, Mateuszop napisał: jak postępować w związku z nimi: Odczytać kody błędów. Dalsze postępowanie będzie uzależnione tym, jakie to błędy. Uprzedzając kolejne pytania. Czytanie można wykonać: a. samodzielnie za pomocą kabelka (np. taki najtańszy w chwili obecnej): https://allegro.pl/oferta/kb1-interfejs-kabel-vag-kkl-vw-seat-audi-obd2-usb-7336003298 plus oprogramowanie na PC: https://sourceforge.net/projects/freessm.berlios/ b. u mechanika, uiszczając odpowiednią opłatę. W obu przypadkach numery błędów ułatwią diagnozowanie usterki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszop Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Dzięki w takim razie zamawiam, i dam znać jak kabel przyjdzie dokładnie co to za kody błędu zostały wywalone, dodam jeszcze tylko chodź nie wydaje mi się żeby to miało jakiś wpływ dzień wcześniej czyli jeszcze wczoraj wymieniłem opony na zimowe u jakiegoś pierwszego lepszego gumiarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel007 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Miałem, miewam to samo- mechanik powiedział mi że ( po skasowaniu błędów) że musi gdzieś być coś z elektryką/okablowaniem- bo nie trzyma tych błędów w "całkowitej pamięci".... Można jeździć- taką dostałem informacje ale potem dać do sprawdzenia okablowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszop Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Witam ponownie wychodzi mi kod jak na zdjęciu załącznika, jak dla mnie jest to z tłumaczeniem na Polskie które ktoś kiedyś tu zmieścil: "41 Regulator mieszanki paliwowo-powietrznej" Pozostałe kody mi się nie pojawiły po czym usunąłem błędy, mimo wszystko chciałbym jeździć bez dodatkowych kontrolek na desce rozdzielczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 24 minuty temu, Mateuszop napisał: Witam ponownie wychodzi mi kod jak na zdjęciu załącznika, jak dla mnie jest to z tłumaczeniem na Polskie które ktoś kiedyś tu zmieścil: "41 Regulator mieszanki paliwowo-powietrznej" Pozostałe kody mi się nie pojawiły po czym usunąłem błędy, mimo wszystko chciałbym jeździć bez dodatkowych kontrolek na desce rozdzielczej. Ekologia. https://forum.subaru.pl/search/?q=P0410 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszop Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 (edytowane) Dzięki, trochę poczytałem wydaje mi się że wolał bym to naprawić niż sztucznie zatykać wylot czy inne tego typu rozwiązania, i teraz rodzi mi się w głowie kolejne pytanie, auto już swoje lata ma do ASO wolał bym jechać w ostateczności planuje w pierwszej kolejności wymienić rozrząd, pompę wody, świece jeśli będą tego wymagać, oraz oleje, jako że jestem z niewielkiej miejscowości, niestety nie ma tu zbytnio wielu ekspertów w naprawie Subaru, czy znacie jakiś warsztat gdzie są w stanie to wszystko wymienić solidnie = do wystawionego rachunku, moja miejscowość Opoczno przykładowe punkty do Wa-wy z 1h 30 minut 130 km., Łódź 1h 15 minut 97 km., Kielce 1h 10 minut 80 km., Radom 1 godzinka 65 km. Jeśli mógłbym prosić o jakieś sprawdzone warsztaty, gdzie jeśli się umówię od rana przez 8 godzin dadzą radę to ogarnąć? Edytowane 22 Stycznia 2019 przez Mateuszop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 (edytowane) Repair of a secondary air system is rather expensive and new components live just about a year before the next failure. Edytowane 22 Stycznia 2019 przez Sasha_A80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Czesc, a nie masz zamulenia miedzy 2-3000 obrotow ?;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszop Opublikowano 22 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 16 minut temu, pysiek2247 napisał: Czesc, a nie masz zamulenia miedzy 2-3000 obrotow ?;) Nie zauważyłem żadnego zamulania skrzyni, chodź mogę też nie do końca wiedzieć o co Ci chodzi, jeśli chodzi o jazdę na trasie ładnie rozpędza się do 130 km\h i dalej, jazda po mieści też jest według mnie okej, bez problemu opuszczam na szybko skrzyżowania gdzie muszę uciekać więc na automat raczej nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszop Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Witam, Niestety dziś problem powrócił błąd P0410 oraz Cruise Control - 64 Macie może namiary na kogoś kto może to zrobić raz, a pożądanie np. wyłączając ten system czy w jakiś inny sposób żeby lampki się już nie pojawiały oraz żeby wszystkie pozostałe układy działały prawidłowo? Jeśli można jakieś info na priv będę bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Sasza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel007 Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 pysiek podaj namiary saszy na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 5 minut temu, pawel007 napisał: pysiek podaj namiary saszy na priv. Jest tu w wątku. Możesz bezpośrednio do niego priv wysłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 https://forum.subaru.pl/profile/31619-sasha_a80/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTi Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Witam, Dziś pojawił mi się dokładnie ten sam problem opisany powyżej czy udało wam się dojść do przyczyny tej usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Nie tankowaliście czasami na jakiejś marketowej stacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 (edytowane) Witam Mateusz, nie myślałeś żeby samemu zmienić rozrząd? To całkiem przyjemna robota, koła pasków ustawia się na znaki na obudowie, pasek rozrządu też ustawia się na znaki i to cała robota (nowy napinacz i pompa wody to szczegół). Po założeniu paska i zgraniu znaków zwalniasz zabezpieczenie napinacza iii... jeszcze obudowa i to cała robota. Zmieniałem nie dawno w swoim aucie rozrząd - benzyna 2.0 (tyle że silnik był wyciągnięty) - to była szybka i fajna robota, dużo gorzej z tym było w Espace mimo że też miałem wyciągnięty silnik. Poniżej wstawiłem zdjęcia. Zaznaczyłem znaczniki na kołach i obudowie (na pasku zrobiłem tylko jedno zdjęcie. Na 5 zdjęciu żółta strzałka wskazuje białą kreskę na pasku (jest ich więcej) i takie są w miejscach znaczników na kołach, które muszą się pokrywać. Nie robiłem zdjęć wymiany pompy wody i napinacza - to banalnie proste działanie. Jak widać - wymiana rozrządu to żaden kosmos i samemu można to zrobić jak umiesz trzymać w rekach klucze. Edytowane 19 Marca 2020 przez Mirek 67 Uzupełnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się