polter_83 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Hej, Może zacznę od początku (to chyba dobrze tak zaczynać ). Jesienią zeszłego roku dałem tarcze do toczenia, bo biły z przodu po wakacjach. Wszystko było ok, aż do wtorku. W poniedziałek paraliż Krakowa, wszędzie lód, jechałem 25 km przed 3h. Często gęsto hamując, chyba ze 2 razy musiałem dać maksymalnie po heblach. We wtorek rano przy hamowaniu wyczułem pulsowanie pedału hamulca plus cykliczne stuki z przedniego koła po stronie kierowcy. Żeby wystąpił efekt muszę powoli wciskać pedał hamulca i już gdzieś przy 1/5 -> 1/4 możliwego wciśnięcia stuka i pulsuje. Poza tym samochód hamuje normalnie, nie ściąga itp. Zdjąłem koło, ale nic nie znalazłem. Objaw trochę ustępuje kiedy zahamuje 130 do 60 np zjeżdżając z autostrady - pomaga na chwilę. To pulsowanie przypomina mi częstotliwość z jaką normalnie działa ABS i tu się zastanawiam czy to problem z zaciskiem - coś się zapiekło/ nie odbija czy z samym ABS-em? Szczęście w nieszczęściu że mam umówionego mechanika next week na wymianę oleju i ogólny serwis i może to ogranie. Pozdrawiam Polter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Przegrzana, krzywa tarcza. Podjedz na warsztat zrobic pomiar bicia piasty i tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 3 minuty temu, saszynski napisał: Przegrzana, krzywa tarcza. Podjedz na warsztat zrobic pomiar bicia piasty i tarczy. Hmm sprawdzę, ale wcześniej czułem bicie przy hamowaniu przy wyższych prędkościach, Teraz tylko przy niższych i to na pedale hamulca, może jest minimalne i dlatego nie wychodzi na kierze. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Sprawdz bicie piast i tarcz. Czasami tarcza jest juz tak przegrzana i krzywa, ze toczenie nic nie da, bo po pierwszym hamowaniu, tarcza znowu sie pofaluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 11 minut temu, saszynski napisał: Sprawdz bicie piast i tarcz. Czasami tarcza jest juz tak przegrzana i krzywa, ze toczenie nic nie da, bo po pierwszym hamowaniu, tarcza znowu sie pofaluje. Ok, zleceęto mechanikowi bo sam nie mam sprzętu i możliwości. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Albo pęknięty pierścień ABS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się