Jump to content

Forester 2016-2017 Silnik 2,0i vs 2,0 XT


Elmo80
 Share

Recommended Posts

Nie trzeba znów tak przesadzać. W "chłodzeniu" turbo bardziej chodzi o to aby zwolniło ono do mniejszych prędkości niż o samą temperaturę. Owszem nie gasić od razu po upalaniu. Wystarczy także aby ostatnie pareset metrów przejechać jak emeryt. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Naprawdę tak łatwo dajecie się bajtować ? 
Post od razu po założeniu konta napisany byle jak , pewnie na końcu będzie reklama jakiegoś badziewia.
Nie wszechwiedzący nie będzie reklamy.
Chodzi o to, że szukam auta. Subaru przypadło mi do gustu byłem kilka oglądać i zauważyłem że 2,0 XT jest dużo tańsze niż 2,0i to po pierwsze. Po drugie jw. już wspomniałem nie miałem do czynienia z silnikiem doładowanym i szukam opinii jak jest z nimi w praktyce.
Zdaje sobie sprawę, że te silniki palą więcej ale są mocniejsze.
Jeśli nie masz w tym temacie nic do dodania oprócz zarzutu to scisnij p...e, i idź dalej.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Po jeździe trzeba wykonać taniec wiatru aby schłodziło turbo :dance:
 
Miłej lektury
 
Taki ??
01456c99bb1bb4f898dfb3bae1c88dcf.gif

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

 
Serio? :blink: W jakiej krainie XT jest tańsze? 
Zwracam honor roczniki mi się pomieszały .
Nie mniej zależy mi na trwałości silnika a nie jego mocy. Jeśli masz wiedzę czy warto wchdzic w 2,0 XT bez tańca Karltona to słucham z uwagą.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Elmo80 napisał:

Nie mniej zależy mi na trwałości silnika a nie jego mocy. Jeśli masz wiedzę czy warto wchdzic w 2,0 XT bez tańca Karltona to słucham z uwagą

Jak każde współczesne turbo: można i warto wchodzić, mając świadomość pewnych problemów, patrz → odpowiednie wątki na Forum.

Ten samochód jedzie jak szalony, w odróżnieniu od wolnossącego.

Natomiast Taniec Wiatru to opcja dla tych, którzy jeżdżą jak szaleni; przy eksploatacji w miarę normalnej nic się nie dzieje. Przecież nikt nie gasi silnika przy maksymalnych obrotach, a nawet jeśli się przez jakiś czas daje się czadu, to zawsze potem przychodzi czas na ochłonięcie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...