subleo Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 To nie będzie pytanie, a bardziej sugestia/opinia klienta. Mianowicie, w wątku dotyczącym Outbacka, forumowicz podpiął ofertę czeskiego Subaru. Zerknąłem na cennnik, w którym szczególnie zwróciły moją uwagę loga "Euro NCAP", "IIHS Top Safety", "JNCAP". W dekadzie post-prawdy, gdy każdy w Internecie może wymyślać i pisać co dusza zapragnie (albo co zapragnie finansujący) zwracam szczególną uwagę na rzetelne i wiarygodne informacje. I nie piszę tutaj o testach prasowych, lecz o zestandaryzowanych testach, najlepiej przeprowadzanych przez niezależną organizację, jak np. IIHS. To dla mnie ma wartość. Przeglądnąłem stronę SIP i ... nie doszukałem się tych informacji. Może nie przegrzebałem oferty wzdłuż i wszerz, ale chyba nie to chodzi, bo takie informacje powinny być łatwo dostępne. Subaru zdobywa wiele wyróżnień w zakersie bezpieczeństwa. Czy nie warto się tych pochwalić? Drobne loga, a "robią robotę". 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 4 godziny temu, subleo napisał: Przeglądnąłem stronę SIP i ... nie doszukałem się tych informacji. Może nie o wszystkich ale o Euro NCAP są informacje w broszurach modelowych. Tu jest np. broszura do OBK: http://www.subaru.pl/docs/18my_outback.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipper Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Jeżeli chodzi o kwestie "bezpieczeństwa" traktujemy ją szerzej (filary bezpieczeństwa Subaru) niż crash-testy. Stąd trochę bardziej kompleksowo podchodzimy do tematu -> zapraszam zatem na subaru.pl, a dokładniej tutaj: a na stronie, która się wczyta (https://bezpieczne.subaru.pl/) zapoznaj się proszę z treściami. Będę wdzięczny za wnioski, odczucia i sugestie co do treści. Odnosząc się do samych znaków i cytowania np. IIHS / TSP /JNCAP to są z tym dwa problemy. Mimo, iż kwestii bezpieczeństwa, pryncypia są takie same w specyfikacji pojazdów US czy JDM co EU to jednak jest trochę różnic, które nie pozwalają nam swobodnie cytować wyników w przekazie marketingowym (podobnie ma się kwestia do wykorzystywania logo). Uwaga jednak przyjęta Dziękuję Przekażę do osoby aktualizującej stronę i spróbujemy coś w temacie ENCAP podziałać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się