Orear Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 Dobry wieczór! Pacjent: Legacy 2008, 4EAT Problemy: Padł mi przekaźnik od kierunkowskazów. Po nieudanej próbie reanimacji go, kupiłem drugi taki sam. Jakiś używany, ale bez śladów uszkodzeń ani rozbierania. Podpinam... i o dziwo nic się nie dzieje. Nie reaguje, tak jakby go nie było. Przeczyściłem styki, sprawdziłem bezpieczniki, wszystko ok, a on nadal nie reaguje. Drugi problem, skrzynia blokuje mi się w położeniu P, w sensie, nie puszcza zabezpieczenie podczas wciśnięcia pedału hamulca. Element przy pedale został zdemontowany i przeczyszczony, było w nim trochę syfu, ale po kilku dniach problem znów powrócił. Wożę sobie śrubokręt i wciskam magiczny przełącznik wewnątrz skrzyni, ale jednak wolałbym, żeby to działało jak trzeba. Jakieś pomysły co zrobić zanim zawiozę auto do elektryka? Wolałbym żeby on nie szukał po omacku tylko wolałbym naświetlić mu możliwe przyczyny występowania problemów wyżej opisanych. Niestety obecne położenie auta powoduje, że nie mam jak sam tam grzebać i rozkręcać różne rzeczy. Dodam, że problemy pojawiły się właśnie zimą, auto mam od roku i nic złego się nie działo wcześniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 Czy włączają się światła awaryjne? Co do blokady wybieraka to trzeba sprawdzić czy działa włącznik an pedale hamulca, czyściłeś i pomogło więc najprawdopodobniej to jest problem. Jeśli tak to czy jest sprawna cewka mechanizmu blokady. Jeśli tak to sprawdzasz kabelki. Zabawa Krok po kroku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orear Posted January 12, 2019 Author Share Posted January 12, 2019 46 minut temu, Farmer napisał: Czy włączają się światła awaryjne? Nope. Ani kierunkowskazy, ani awaryjne nie działają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 Sprawdź bezpieczniki pod maską i koło kolana w kabinie. Powinieneś mieć +12V na 1 i 4 pine przerywacza. Podejrzewam brak zasilania na 4 pinie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orear Posted January 12, 2019 Author Share Posted January 12, 2019 4 godziny temu, Farmer napisał: Sprawdź bezpieczniki pod maską i koło kolana w kabinie. Powinieneś mieć +12V na 1 i 4 pine przerywacza. Podejrzewam brak zasilania na 4 pinie. Ok, sprawdzę. Być może dopiero w przyszły weekend, ale jak się dowiem co zawiniło to dam znać. Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę pisać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now