Bartolo Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Pytanie do kogoś kto zajmuje się mechaniką subaru. Jeżeli po uderzeniu została zniszczona rolka z lewej strony silnika i spadł pasek rozrządu to najprawdopodobniej pogniotło zawory .. prawda ?? jak szacujecie koszty naprawy ?? np przyjmując że to tylko zawory albo jakie są inne możliwości uszkodzeń ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolo Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Pytanie do kogoś kto zajmuje się mechaniką subaru. Jeżeli po uderzeniu została zniszczona rolka z lewej strony silnika i spadł pasek rozrządu to najprawdopodobniej pogniotło zawory .. prawda ?? jak szacujecie koszty naprawy ?? np przyjmując że to tylko zawory albo jakie są inne możliwości uszkodzeń ?? hmmm nikt nie wie ?? :roll: a może tak szacunkowo ile ?? albo ile za rozebranie silnika i złożenie go back... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Kilka do kilkunastu tysięcy. Trzeba znać model i uszkodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Wpierw należy zastanowić się, czy aby napewno warto zabierać się za regenerację starych głowic. Skoro zerwany został pasek rozrządu, to zawory uszkodzone zostały w obu głowicach. Czasami można kupić cały silnik po okazyjnej cenie. Mając to szczęście można zdobyć przy okazji kilka dodatkowych (zapasowych) części - tak na wszelki wypadek (zapas lub do odsprzedania, aby zmniejszyć koszty naprawy silnika). Wiedząc jak drogie są nowe oryginalne części do Subaraków sugerowana przeze mnie opcja jest chyba najbardziej opłacalna. Oczywiście nie wiem co warty był motor w twoim pojeździe. Powodzenia! Pozdro!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Szkoda, że nikt modelu silnika nie podał, bo przecież może być bezkolizyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolo Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Szkoda, że nikt modelu silnika nie podał, bo przecież może być bezkolizyjny oj nie odzywałem się właśnie jeżdżę po Polsce (obecnie siedzę w Lęborku - służbowo) :cool: przy okazji szukam SI.. chodziło o Impreze z 1997 z ogłoszenia : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2352937 właśnie nikt do końca jeszcze nie stwierdził czy jest to bezkolizyjny czy nie ... :razz: byłbym wdzięczny :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Bartolo, ten z fotek jest nawet podwójnie kolizyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolo Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Bartolo, ten z fotek jest nawet podwójnie kolizyjny no to jedno widać gołym okiem ja jestem uparty drań, i czepiłem się tej sztuki.. czyli z silnika też klopsik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi