Bartolo Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Pytanie do kogoś kto zajmuje się mechaniką subaru. Jeżeli po uderzeniu została zniszczona rolka z lewej strony silnika i spadł pasek rozrządu to najprawdopodobniej pogniotło zawory .. prawda ?? jak szacujecie koszty naprawy ?? np przyjmując że to tylko zawory albo jakie są inne możliwości uszkodzeń ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartolo Posted March 18, 2007 Author Share Posted March 18, 2007 Pytanie do kogoś kto zajmuje się mechaniką subaru. Jeżeli po uderzeniu została zniszczona rolka z lewej strony silnika i spadł pasek rozrządu to najprawdopodobniej pogniotło zawory .. prawda ?? jak szacujecie koszty naprawy ?? np przyjmując że to tylko zawory albo jakie są inne możliwości uszkodzeń ?? hmmm nikt nie wie ?? :roll: a może tak szacunkowo ile ?? albo ile za rozebranie silnika i złożenie go back... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Kilka do kilkunastu tysięcy. Trzeba znać model i uszkodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Wpierw należy zastanowić się, czy aby napewno warto zabierać się za regenerację starych głowic. Skoro zerwany został pasek rozrządu, to zawory uszkodzone zostały w obu głowicach. Czasami można kupić cały silnik po okazyjnej cenie. Mając to szczęście można zdobyć przy okazji kilka dodatkowych (zapasowych) części - tak na wszelki wypadek (zapas lub do odsprzedania, aby zmniejszyć koszty naprawy silnika). Wiedząc jak drogie są nowe oryginalne części do Subaraków sugerowana przeze mnie opcja jest chyba najbardziej opłacalna. Oczywiście nie wiem co warty był motor w twoim pojeździe. Powodzenia! Pozdro!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Szkoda, że nikt modelu silnika nie podał, bo przecież może być bezkolizyjny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartolo Posted March 22, 2007 Author Share Posted March 22, 2007 Szkoda, że nikt modelu silnika nie podał, bo przecież może być bezkolizyjny oj nie odzywałem się właśnie jeżdżę po Polsce (obecnie siedzę w Lęborku - służbowo) :cool: przy okazji szukam SI.. chodziło o Impreze z 1997 z ogłoszenia : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2352937 właśnie nikt do końca jeszcze nie stwierdził czy jest to bezkolizyjny czy nie ... :razz: byłbym wdzięczny :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Bartolo, ten z fotek jest nawet podwójnie kolizyjny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartolo Posted March 23, 2007 Author Share Posted March 23, 2007 Bartolo, ten z fotek jest nawet podwójnie kolizyjny no to jedno widać gołym okiem ja jestem uparty drań, i czepiłem się tej sztuki.. czyli z silnika też klopsik ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts