czekker Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 (edytowane) Dzisiaj jadąc z Kato do Wawy, po niecałych 150km spokojnej jazdy (~110km/h na tempomacie), pojawiła się tradycyjna choinka (check + VDC off + migający cruise + niedziałający tempomat), ale żadnych innych niepokojących objawów nie było - wszystkie biegi wchodziły normalnie (automatycznie i ręcznie). Po zjechaniu na parking zczytalem błędy P0700 i P1844. Torque wykasował, auto odpaliło i bezproblemowo przejechało drugie tyle km - błędy więcej się nie pojawiły, ale jechałem już bez tempomatu (czasem 140km/h, czasem 90). Jest się czym przejmować? Miał już ktoś to P1844? Tak na szybko na naszym forum nic nie znalazłem, ale koledzy zza oceanu parę lat temu tak pisali:https://legacygt.com/forums/showthread.php/p1844i-118383.html PS. Aha, olej w skrzyni był zmieniany statycznie pod koniec 2017r. (niecałe 15kkm temu..). Edytowane 7 Stycznia 2019 przez czekker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 12 godzin temu, czekker napisał: Jest się czym przejmować? jak się pojawi ponownie to będzie się czym przejmować, w manualu masz procedurę sprawdzenia wiązki biegnącej od TCM do elektrozaworów i czujników. Poziom oleju jest oczywiście w normie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 6 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Dzisiaj wróciłem - 300km bez problemów. 2 godziny temu, lutek34 napisał: Poziom oleju jest oczywiście w normie? Hmm, poziom oleju w silniku sprawdzam co tydzień, ale w skrzyni nigdy.. Z tego co pamiętam, procedura nie jest trywialna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 3 minuty temu, czekker napisał: Z tego co pamiętam, procedura nie jest trywialna nie wiem co w tej procedurze takiego nie trywialnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Błędy już więcej nie wróciły, skrzynia pracuje bez zarzutu, ale dzisiaj profilaktycznie został wymieniony olej i filtr skrzyni - statycznie, ale ze zdjęciem miski i czyszczeniem wewnętrznego filtra. Weszło 6litrów ATF Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się