Jump to content

Dyfer oraz Oznaczenie automatycznej skrzyni TZ1B7LFABB


Maras1
 Share

Recommended Posts

Prawdopodobnie padł mi przedni dyferencjał w outbacku 2.5 2005r.

Z tego co się dowiedziałem to mogą być łożyska do wymiany, ale zanim wstawie na warsztat robie też rozeznanie co do całej skrzyni biegów bo osobno nikt nie sprzedaje dyfra.

U siebie mam skrzynie                            - TZ1B7LFABB

A na portalach aukcyjnych znalazłem - TZ1B7LFCBB 

 

Czym one się różnią? 

 

I drugie pytanie, regenerował ktoś przedni dyferencjał w automacie?

Link to comment
Share on other sites

Cześć,

 

na początek lepiej poszukać warsztatu, który remontuje dyfry - będzie taniej. Mało kto się tego podejmuje, ale są tacy.

 

Cytat

Hej

A jakie masz objawy? Pytam ponieważ pojawia mi się jakieś dziwne wycie przy prędkościach około 100km/h i mało prawdopodobne jest aby dotyczyło to opon letnich jak i zimowych jak sądziłem wcześniej...

w Twoim przypadku , to raczej któreś z łożysk kół. A czy wycie ustaje w momencie chwilowego puszczenia gazu?

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, PLKR napisał:

Cześć,

 

na początek lepiej poszukać warsztatu, który remontuje dyfry - będzie taniej. Mało kto się tego podejmuje, ale są tacy.

 

w Twoim przypadku , to raczej któreś z łożysk kół. A czy wycie ustaje w momencie chwilowego puszczenia gazu?

 

Heja

Nie ustaje raczej, początkowo sądziłem że to opony a nasila się wraz z prędkością jazdy - z kolei moje doświadczenia z łożyskami są nieco inne, zazwyczaj przechył auta podczas jazdy ładnie obnażał co jest na temacie. Poczekamy zobaczymy i pewnie samo wyjdzie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...