Szizi Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Witam forumowiczów, Rozpadł mi się katalizator i oczywiście pojawiła się kontrolka silnika z powodu niesprawności katalizatora. Zdaje mi się, że samochód wchodzi w tryb awaryjny bo jakoś muli Sprawnego używanego katalizatora nie mogę nigdzie dostać i sytuacja powtarza się też z nowymi dedykowanymi " zamiennikami ". Wszystkie dostępne na aukcjach mają napisane w opisie, że pasują do foresterów od 2002 roku w górę. https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-impreza-legacy-2-0i-2-5i-kat-7278496825 . Silnik niby ten sam, wygląd niby ten sam ale niby nie pasuje Może sprzedawcy się nie znają i nie wiedzą, że będzie też pasował do starszej wersji ? Proszę o pomoc i radę. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Ja mam silnik z jedną sondą i dwa katalizatory. W pierwszym jest sondą. Ty zapewne masz dwie jednostki przed drugą za. Możesz tak to zostawić i druga wkręcić w "adapter". Możesz też kupić jakiś uniwersalny katalizator. Każdy tlumikarz Ci to ogarnie.Wysłane z mojego FLOW6S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szizi Opublikowano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 tak mam dwie sondy...wkręciłem w druga sonde emulator ale niestety nie udało się jej oszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Wspawaj zamiast fabrycznego rurę. Za nią jakiś uniwersalny katalizator, tylko z dwoma gniazdami na sondę. Ewentualnie wstaw gniazda. Nie musi być nic dedykowany, grunt żeby był pod dana pojemności czy też moc. Jak byś przedłużał przewody to zalecam zagnieść je w jakiś tulejach. Nie zaleca się lutowania przewodów od sondy. Często przewody są powlekane czymś nie lutowalnym. Gdy się przerabia kolektor i wstawia ten z WRX to ląduje w samochodzie jakiś uniwersalny katalizator. I gra wszystko. Może pomysł nad czymś takim od razu. Kat uniwersalny ok 200-300 PLN kolektor z WRX 150-250. Trochę za robociznę ale ten dźwięk później. Jakby co to kolektor z GT mam na sprzedaż. A swoja drogą ten z aukcji powinien pasować. Wygląda na taki pasujący plug&play. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Przewodów do sąd nie wolno lutowac bo rośnie ich rezystancja przy napięciu 1V to będzie miało ogromne znaczenie Do tego przewody powinny mieć długość jak oryginał, reszta jest uniwersalna. Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szizi Opublikowano 7 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Właśnie patrzyłem na ten kat z aukcji i wygląda na pasujący...by z tym było najmniej roboty ale nie mogę właśnie pojąć niby czemu ma nie pasować do forka sf...przecież jak też wspomniał ewemarkam dobiera się go według pojemności i ewentualnie mocy...przecież katalizator z aukcji też jest uniwersalny tylko ma odpowiednio zagiętą całość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się