Jump to content
owad

Otwieranie auta bez pilota centralnego

Recommended Posts

Witam. Auto forek 11 diesel.

Czy istnieje sposób na otwarcie auta bez używania pilota tak żeby nie uruchamiać alarmu i odblokować immo? Np jak w niektorych autach kluczykiem przekręcaliśmy i odblokowywał się centralny? W forku to nie działa.

 

Chodzi o to że otwieranie pilotem to istna tragedia. Baterie zmieniłem w obu kluczykach i nic nie pomaga. Raz jest ok a innym razem muszę kombinować kilka minut żeby auto otworzyć. Zamyka się zazwyczaj normalnie, ale z otwieraniem jest dramat.

A może jest jakiś sposób na to? Bo nie wierze w jakieś zakłócenia, testowałem dwa kluczyki, zmieniałem baterie, próbowałem w tym samym miejscu otwierać i nie ma regóły. Czasem działa a czasem nie. Z kolei w forku z 2007 nie ma tego problemu, nawet w tych samych miejscach.

 

Pomocy bo chyba bedę zostawial otwarte auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam kamery, ale mam wpięty skaner obd blootouth. Jutro odłącze i spróbuje. Dzieki, o tym nie pomyślałem.

 

Kręcenie kluczykiem nie dezaktywuje alarmu u mnie, nawet kluczyk na syrenie jej nie wyłącza. Albo jest zepsuty albo jest po coś innego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może u mnie nie łapie, nie wnikałem za wiele bo akurat pilot zadziałał. Ale u mnie są kropeczki, zielona i czerwona. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajdź w okolicy jakiś serwis laptopów itp. Poproś aby przelutowali ( wygrzali) elektronikę kluczyka. Ja się boksowałem 2 lata z pilotem od Corolli, wymieniałem przyciski, baterie. W koncu wygrzalem lutownicą pin po pinie na scalaku w kluczyku i problem jak ręką odjął. Powodem takich cyrków są zimne luty.

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygrzać to sam spróbuje, mam taką możliwość. Nawet już chciałem to zrobić, ale w drugim prawie nieuzywanym kluczyku by było to samo? Spróbuje jak nic innego nie znajdę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marcin, zawieź do sprawdzenia te kluczyki PW

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, owad napisał:

Wygrzać to sam spróbuje, mam taką możliwość. Nawet już chciałem to zrobić, ale w drugim prawie nieuzywanym kluczyku by było to samo? Spróbuje jak nic innego nie znajdę.

A drugi kluczyk nie był lutowany w tym samym okresie, co pierwszy? :D

Życzysz sobie wykład o lutowiu z zawartością cyny i bez zawartości ołowiu?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz sobie wykład, ale nie tu ok? :)

 

Znalazłem, nóżka taka sprężynowa co trzyma baterie i jest jednocześnie minusem jest złamana w obu pilotach. Mam nadzieje że widać to na zdjeciu.

Wojo, nie sądzę żeby to było od leżenia tylko od wymiany (byćmoże złej) baterii. Jak wymieniałem tomzawsze w dwóch pilotach. Ale może napisz ten wykład bo ja sądziłem że takie rzeczy robią się głównie od drgań czy wstrząsów.

 

Teraz szukam cyny, jak znajdę i naprawoę to zdam relacje.

20190102_190012.jpg

Naprawione !. Jutro jeszcze potestuje więcej, ale już teraz jest bajka :)

 

Dzięki za pomoc. Trzeba było od razu szukać a nie pisać na forum :facepalm:, ale może komuś się przyda.

 

 

A nóżka to jednak plus a nie minus.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, owad napisał:

Ale może napisz ten wykład bo ja sądziłem że takie rzeczy robią się głównie od drgań

Nie, zdecydowanie nie robią się od drgań. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa świetnie za każdym razem i w każdym miejscu. Nieważne czy garaż czy inne legendarne miejsca z zakłóceniami :)

Teraz otwieram auto już z około 20m co wcześniej było niemożliwe.

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jeszcze w tym temacie, że teoretycznie każde Subaru można otworzyć bez kluczyka "pinem" na klamce.

Legacy/Outback dostał tą funkcję przy lifcie w 2006, a potem już każde Subaru dostawało tą funkcję (przy okazji liftu albo nowej generacji).

 

Napisałem teoretycznie, bo tak się dowiedziałem ale sam mam Forestera SG, a dopiero w SH wjechała ta funkcja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakim pinem na klamce? Pierwsze slysze. Napiszesz cos wiecej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też jestem ciekaw, niedawno miałem podobny problem, pozbyłem się alarmu i po sprawie. Mam SH więc zaciekawiło mnie stwierdzenie "pinem na klamce"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Kaziorek napisał:

Też jestem ciekaw, niedawno miałem podobny problem, pozbyłem się alarmu i po sprawie. Mam SH więc zaciekawiło mnie stwierdzenie "pinem na klamce"

A co z immo zrobileś żeby odpalać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawiozłem furę do firmy która się zajmuje alarmami i zrobili. Alarm był dokładany przez poprzedniego właściciela więc pewnie wrócili do pierwotnego podpięcia imo poza układem alarmu. Była to awaryjna sytuacja na wyjeździe, ale na wiosnę będę chciał sprawdzić co fachowcy zrobili za myk i czy zrobili tak jak powinni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, owad napisał:

Jakim pinem na klamce? Pierwsze slysze. Napiszesz cos wiecej?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie nie dziala takie coś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...