Jump to content
Mateusz22

Za niskie Ciśnienie doładowania w STI

Recommended Posts

Witojcie, 

Mam problem z za niskim doładowanie w STI.. po remapie na 4i5 biegu miałem ok 1.45bara, teraz ok 1.15-1.2bara, auto jest też odczuwalnie wolniejsze (może nie jakaś przepaść ale jednak )..

Podczas prac ktore były wykonywane przy aucie, zmieniliśmy rozrząd, świece, kable, regulacja zaworów i zmiana solenoidu na nowy oem.

Właśnie ten solenoid dał mi do myślenia ze może włoźe stary na którym był robiony program. Niestety nic to nie dało. Zakładam że wszystko mechanicznie jest ok (gruszka od Turbo, rury IC ) było to przeglądane. 

Ma ktoś jakiś pomysł co to moze być? Co jeszcze sam mogę sprawdzić nim pojadę na ponowny remap? Może ktoś sie spotkał z Was z czymś podobnym? 

Możliwe żeby w programie coś sie ten teges poprzestawiało? 

Z góry dzięki za podpowiedzi :)

 

 

P.s doładowanie jest stabilne, nic też nie syczy co by zwiastowało jakąś nieszczelność..

Edited by Mateusz22

Share this post


Link to post
Share on other sites

może ktoś wymienił przewód podciśnienia do selonoida/actuatora, na taki bez zwężki???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wężyki są ok. 

Nadeszła mnie jeszcze jedna myśl, spr potem na aucie.

 

Edit

Dzisiaj tylko gorzej, doładowanie ledwo w okolicy 1bar... chyba wyciągnę jutro intercooler i szukam nieszczelności bo to aż nie możliwe..

Edited by Mateusz22

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może turbo się kończy? Pęknięcie z cieplej strony? Nieszczelność wydechu?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieszczelność w wydechu ma coś do boosta? Wydech był demontowany bez DP. 

Co do turbo, to bym odrzucił, kilka miesięcy auto stało i sie od postoju popsuło? 

Nie będzie pewnie czasu dzisiaj zaglądać do tego :(

Edited by Mateusz22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtedy raczej przeladowuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Dottoree napisał:

Wtedy raczej przeladowuje...

Chodzi mi o nieszczelność przed turbo... miejmy nadzieję że to tylko jakiś wężyk spadł ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, seba553 napisał:

miejmy nadzieję że to tylko jakiś wężyk spadł ;)

No taka samą nadzieje mam, że to pierdoła jakaś, jestem umówiony  na Kielce w sobotę, 1.5roku czekam żeby się odchamić choć ciut ciut, a jak przyczyny nie znajdę to nie ma sensu nie sprawnym nawet się tam wybierać :(

 

nosi mnie dzisiaj iść tam grzebać, ale moja by mnie zabiła:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Mateusz22 napisał:

No taka samą nadzieje mam, że to pierdoła jakaś, jestem umówiony  na Kielce w sobotę, 1.5roku czekam żeby się odchamić choć ciut ciut, a jak przyczyny nie znajdę to nie ma sensu nie sprawnym nawet się tam wybierać :(

 

nosi mnie dzisiaj iść tam grzebać, ale moja by mnie zabiła:ph34r:

Skąd ja to znam:biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Są sprawy ważne i ważniejsze ;)

Niestety żony ich nie rozumieją :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tylko chwila. W nocy, po cichu, sprawdź czy jest restryktor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Są sprawy ważne i ważniejsze ;)

 

15 minut temu, seba553 napisał:

Niestety żony ich nie rozumieją :biglol:

Moja może i rozumie, chociaż może nie do końca, byłby problem hehe, ale święta spędzamy u moich rodziców, moja mama by mnie zabiła w afekcie :biglol:

7 minut temu, mz56 napisał:

To tylko chwila. W nocy, po cichu, sprawdź czy jest restryktor.

Cały solenoid nowy, restryktor jest tam gdzie trzeba -_-

Edited by Mateusz22

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to feler...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flaszkie otworzyłem, kolejną... więc jakoś se radzę :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twoje zdrowie, choć to tylko Wyborowa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie same pije :evil2:

Tak że ten, najlepszego 

Edited by Mateusz22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam cichą nadzieję, że za męskie zachowanie, Pani Moderator nas nie zbanuje. JEJ ZDRÓWKO !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś nowego w temacie? Wiesz już co spowodowało niskie ciśnienie?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko wygląda ok, co może być nie tak, na razie pomysłów brak. Odwróciłem trójnik z restryktorem o 180º, ale wszystko bez zmian.. 

Nurtuje mnie czy raz zrobiony program jest "wieczny" i jakie zmiany wpływają na jego  "prace" w samochodzie? 

Ehh z Kielc jutro nici :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz dv czy bov? Choć dv rzadko puszcza, to wypada sprawdzić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dv. Rozumiem że w moim przypadku zawór miałby nie trzymać? Jak spr czy jest Ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Mateusz22 napisał:

Dv. Rozumiem że w moim przypadku zawór miałby nie trzymać? Jak spr czy jest Ok?

Może coś pomoże ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dość proste, może coś pogrzebie wieczorem, eno pompkie znajde.

Dzięki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Mateusz22 napisał:

Dość proste, może coś pogrzebie wieczorem, eno pompkie znajde.

Dzięki :)

Nie ma za co :), daj znać czy to zawór DV;)

Edited by abecer
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...